Bakreni Cherokee SCX10
Bakreni Cherokee SCX10
Po želji, kratka predstavitev mojega SCX10 Cherokeeja . Tokrat manj teksta , fotk pa mal več.
Rabljen RTR Dingo s Proline bodyjem in floor panom.
čiščenje notranjosti osi.
čiščenje in menjava ležajev , eni so bli lepo zgonjeni. ob čiščenju sem zamenjal vpetje na 4link od osnovnega 3link
prva postavitev na očiščeni šasiji
začetek odstanjevanja barve , prvi lastnik ni uporabil prave barve (za ABS namesto za lexan)
uporabil sem Autosmart Tardis ki mi ga je poslal kolega iz Anglije , deluje približno tko dobro kot tamiyin, vendar je cena bistveno bolj ugodna, ker se ga res dosti uporabi.
ene 3 dni glancanja je blo potrebno . nekak rabiš materijal kateri je rahlo abraziven da namočeno parvo dol pobere , vendar pa ne sme biti preveč , na koncu sem stare kavbojke razrezal.
res zamudno delo , sam mi ni blo lepega bodyja za stran vržt
maskiranje in barvanje s Tamiya Black in Tamiya Copper.
fantastična barva je tale Baker od tamiye, odzadi za backing je še Tamiya Silver
originalni dingo linki so mal prekratki za pravo medosno razdaljo zato sem naredil nove, poleg teh sem naredil še za linke za zavijanje
prirezan body da odbijač lepše paše , ne maram dvojnih odbijačev (vlitega v body in pravega)
prirezan tudi odzadaj, ne spomnim se če sem namestil luči al so ble že v RTRju
prednji odbijač je dvignjen z enimi nosilci z ebaya, problem je da so narejeni za honcho bumper in jaz jih imam nameščene , zato ima odbijač naklon naprej.
prispe novi Servo , Hitec 5647 WP , laufan z castle BEC-ja
pošteno zamaščene osi , za spucat je bla čista jeba , so pa efektivno waterproof, pa lepo po nafti smrdijo
prva vožnja. mislim da sem vmes še malo body prirezal pri gumah , dodal sem tudi plastične leče v sprednje luči.
naredil sem tudi nove nosilce za prednji odbijač, tako da je naklon izginil.
axialov osnovni LED kit je kar lušten za mali denar.
problem tegale bodiya je da je prejšnji lastnik narobe naredil luknje in so še posebej odzadi zamaknjene, tako ko daš gor body postane v celoti zamaknjen.
že v osnovni sem bil zelo zadovoljen s sposobnostimi.
edino RTR proline Flat Irons gume mi niso ble všeč ker so iz trše gume kot prave Pro Line gume.
pri rebuildu sem prestavil baterijsko lokacijo naprej , tako kot mora biti.
elektronika je ostala stock razen servota , Axial AE-2 , Axial 27t , Axial/Flysky sprejemnik. edino mislim da sem takoj prestavno razmerje znižal.
namestitev proline floorpana je malo bolj problematično ker je narejeno za neporezan body. Če bi vedel da jih je tolk težko dobit bi jo takoj prodal.
odzadaj podobno , na koncu sem malo rezal , malo segreval in nekako naredil da paše .
druga poštena vožnja, aluminijasta cev na krmilnem linku je že pošteno zvita.
zanimiv kontrast dveh različnih konceptov , težko bi izbiral kaj mi je boljše , moji punci je cherokee bolj všeč za vozit.
polomjen zadnji spodnji link, malo premalo navoja je bilo na palici in se je potegnila ven .
test vodoodpornosti v frišnem snegu.
menjava gum s Proline Flat Iron na RC4WD Baja Claws 4.19.
takrat je bila to najboljša guma za Class 1 , zdaj so tamali pitbuli verjetno boljši .
nisem htel it na višje gume saj je body bil že porezan, karkoli višjega bo rabilo samo še več rezanja. namestil sem tudi shackle od Rcoffroad.eu
ta originalne pene od RC4wd niso baš , vidna je razlika kako Jeep stoji napram starim gumam.
prvi pomladni test gum , razlika je očitna!
prvomajski crawl pri cerkniškem jezeru.
v bistvu je bil mišljen kot izlet , ratal je pa res fantastično!
prve skale za cherokeeja, čeprav škril ni glih prava skala.
vmes sem se nekaj zabaval z zvitim krmilnim linkom, da zmanjšam krog obračanja.
stopnice iz kamna so bile res strme, ko pa gume dobijo oprijem skoči kar gor.
novi ringi za axialove beadlocke , pokrovčki za matice in še več traxxas rod endov iz amerike.
ringi so čisto optične narave.
so iz delrina , so pa bližje pravim beadlock ringom po izgledu
barvanje axialovih beadlockov , originali so bili preveč kromirani za moj okus, sam našprejaš jih z čistilcem za pečiče , ki lepo dol pobere krom.
uteži.
kar lepo se prilegajo
problem teh uteži je da v rahlo malih gumah kot so te ne pustijo dost prostora za pene, še posebej od spredaj.
ilustriran problem . prednje gume zgledajo ful napihnjene ker je pena stisnjena.
zato je tudi oprijem slabši
feltne zgledajo meni ful boljše z gearhead ringi.
za testiranje vseh teh sprememb uporabljam določeno pot na rožnik ki je dokaj strma in ima polno korenin. lepo pokažejo na probleme vozila.
tudi prednji link je preveč naprej in se dosti krat udari v teren.
hitra sprememba uteži, tokrat uporabim svinčen trak ,katerega lahko spravim v jarek v beadlocku, sicer je teže manj kot z avtoličarskimi utežmi , vendar še vedno dovolj.
hkrati z menjavo uteži sem še "vental" feltne , tako da sem zvrtal dve 1.5mm luknji v njih, to dopušča vstop in izstop zraka iz gume.
še vedno nisem popravil prednjega linka
z obtežitvijo pride problem da je preveč teže odspredaj in je na strmih spustih rahlo problematično, zato naročim ploščo ki dovoli premik baterije nižje. hkrati vzamem še prednjo masko. plošča je obrnjena kontra da dovoli uporabo "mirrored" (zrcaljenga) menjalnika
maska lepo doda k videzu, edino vrezana je mogoče ne čist točno in se ne pokrije točno z nalepkami , pomaga tudi da jih prejšnji lastnik ni namestil čisto točno.
da omilim to razliko , sem jekleno mrežo proti komarjem pobarval na črno in jo zalepil za masko.
pogled na namestitev elektronike.
v prednjo os namestim overdrive zobnike, ki pripomorejo pri plezanju in zavijanju , saj je prednja os malo hitrejša.
zamenjal sem tudi aluminijaste cevi na spodnjih linkih. ti se lepše prilegajo in se ne zatikajo.
namestim rabljene axial CVDje , ki omogočijo boljše zavijanje.
končno naredim nove prednje linke. ti se več ne premikajo po vertikali kot stari.
v tej fazi je cherokee končno nekje na tej meji kjer sem hotel da bo .
počistim kablevje in zamenjam led kontroler zato ker sem potrgal kable na axialovih ledicah po nesreči.
hkrati namestim tudi Kingboltov 35t motor .
testno zbašem ene prolinove 2.2 memory pene v gume. namen je da okrepim steno gum , saj se ob bočnih plezanjih spodvihajo same pod sebe in jeep se lepo odrola v dolino.
razlika v mehkobi .
v cvdjih poči pin , znana napaka vseh cvdjev razen vanquishovih, ki pa so predrazi zame. zamenjam jih porezanimi svedri, so tud cenejši za nardit jih na zalogo, kot kupovati rebuild kit.
jesensko morje. fantastičen teren .
plastični bumperji in sliderji mi grejo že malo na živce saj se upogibajo. sprednji je tudi preveč naprej in omejuje naklon pri nižjih gumah.
pene se na morju dobro odnesejo saj je temperatura dokaj visoka, medtem par dni pred tem na rožniku niso vredu ker se memory foam na hladnem strdi.
Cherokee preživi 5 ur vožnje brez problema.
pojavi se potreba po mehkejših manjših fedrih saj so malo pre trdi in ne dovoljujejo dovolj droopa
tudi flexa je dovolj.
prednji link je malo zvit in dovoljuje zato maksimalno zavijanje za plastične osnovne knuckle
majhni izboljšave, axialov servo horn , axialova stekla za ledice in gpmov servo nosilec za wraitha kateri gre v wraitha, axialov pa pride v scxa . ta je malo krajši kot originalen in zato se pri 4 link vpretju linki ne udarjajo v njega.
primerjava servo horna z tem iz wraitha , funkcionalnost je ista , le na wraithu je res grdo skrajšan , ker takrat ko sem ga nameščal še nisem imel dremla in je bil pobrušen na roko .
po morju sem zamenjal prenosne gredi , saj so iz ta starega rtrja drugačen design kot ta novi WB8, za zamenjavo sem uporabil traxxasove , mislim da so iz slasha.
2.2 pene zvezdasto zrezane. te nimajo problema s temperaturo
rabljeni high steer knuckli dvignejo prednji link in dovolijo še boljše zavijanje.
kot je kar impresiven glede na original . hkrati zamenjam še manjše fedre.
tudi C-hube bo potrebno eventuelno zamenjat na aluminij, hkrati oni dovolijo da lahko os zavrtiš tako, da je boljši kot prenosne gredi.
Jeep gre za 2 meseca k mojem fotru, ki mi naredi nove odbijače in sliderje, ker je body zamaknjen bi bilo to samo z merami nemogoče.
ko pride nazaj, dam izdelke na prašno barvanje in začnem z nameščanjem servo wincha.
sam servo winch je towerpro servo z predelano elektroniko . nameščen je na ploščico s starim scx10 servo nosilcem.
na bodyju izrežem luknje za tamiyine wrangler light buckete.
uporabim bistveno preveč shoegooja za zalepit, hkrati polepim luknje v lexanu kjer se je odluščila barva s črnim izolircem.
frišno od prašnega barvanja .
prednji z dodatkom od RC-ryderja , naklon bo drastično boljši kot z dingo odbijačem
sliderji , so daljši kot oni od rc4wd , so tudi prirezani na 45 stopinj . v bistvu so me sliderji najbolj motil ko so bli plastični saj dejansko niso delovali kot treba , ker so se ob vsakem kontaktu upognil.
posebno na zadnjem je da je spodnja palca zamaknjena noter , kar tudi pomaga ob naklonu.
Rabljen RTR Dingo s Proline bodyjem in floor panom.
čiščenje notranjosti osi.
čiščenje in menjava ležajev , eni so bli lepo zgonjeni. ob čiščenju sem zamenjal vpetje na 4link od osnovnega 3link
prva postavitev na očiščeni šasiji
začetek odstanjevanja barve , prvi lastnik ni uporabil prave barve (za ABS namesto za lexan)
uporabil sem Autosmart Tardis ki mi ga je poslal kolega iz Anglije , deluje približno tko dobro kot tamiyin, vendar je cena bistveno bolj ugodna, ker se ga res dosti uporabi.
ene 3 dni glancanja je blo potrebno . nekak rabiš materijal kateri je rahlo abraziven da namočeno parvo dol pobere , vendar pa ne sme biti preveč , na koncu sem stare kavbojke razrezal.
res zamudno delo , sam mi ni blo lepega bodyja za stran vržt
maskiranje in barvanje s Tamiya Black in Tamiya Copper.
fantastična barva je tale Baker od tamiye, odzadi za backing je še Tamiya Silver
originalni dingo linki so mal prekratki za pravo medosno razdaljo zato sem naredil nove, poleg teh sem naredil še za linke za zavijanje
prirezan body da odbijač lepše paše , ne maram dvojnih odbijačev (vlitega v body in pravega)
prirezan tudi odzadaj, ne spomnim se če sem namestil luči al so ble že v RTRju
prednji odbijač je dvignjen z enimi nosilci z ebaya, problem je da so narejeni za honcho bumper in jaz jih imam nameščene , zato ima odbijač naklon naprej.
prispe novi Servo , Hitec 5647 WP , laufan z castle BEC-ja
pošteno zamaščene osi , za spucat je bla čista jeba , so pa efektivno waterproof, pa lepo po nafti smrdijo
prva vožnja. mislim da sem vmes še malo body prirezal pri gumah , dodal sem tudi plastične leče v sprednje luči.
naredil sem tudi nove nosilce za prednji odbijač, tako da je naklon izginil.
axialov osnovni LED kit je kar lušten za mali denar.
problem tegale bodiya je da je prejšnji lastnik narobe naredil luknje in so še posebej odzadi zamaknjene, tako ko daš gor body postane v celoti zamaknjen.
že v osnovni sem bil zelo zadovoljen s sposobnostimi.
edino RTR proline Flat Irons gume mi niso ble všeč ker so iz trše gume kot prave Pro Line gume.
pri rebuildu sem prestavil baterijsko lokacijo naprej , tako kot mora biti.
elektronika je ostala stock razen servota , Axial AE-2 , Axial 27t , Axial/Flysky sprejemnik. edino mislim da sem takoj prestavno razmerje znižal.
namestitev proline floorpana je malo bolj problematično ker je narejeno za neporezan body. Če bi vedel da jih je tolk težko dobit bi jo takoj prodal.
odzadaj podobno , na koncu sem malo rezal , malo segreval in nekako naredil da paše .
druga poštena vožnja, aluminijasta cev na krmilnem linku je že pošteno zvita.
zanimiv kontrast dveh različnih konceptov , težko bi izbiral kaj mi je boljše , moji punci je cherokee bolj všeč za vozit.
polomjen zadnji spodnji link, malo premalo navoja je bilo na palici in se je potegnila ven .
test vodoodpornosti v frišnem snegu.
menjava gum s Proline Flat Iron na RC4WD Baja Claws 4.19.
takrat je bila to najboljša guma za Class 1 , zdaj so tamali pitbuli verjetno boljši .
nisem htel it na višje gume saj je body bil že porezan, karkoli višjega bo rabilo samo še več rezanja. namestil sem tudi shackle od Rcoffroad.eu
ta originalne pene od RC4wd niso baš , vidna je razlika kako Jeep stoji napram starim gumam.
prvi pomladni test gum , razlika je očitna!
prvomajski crawl pri cerkniškem jezeru.
v bistvu je bil mišljen kot izlet , ratal je pa res fantastično!
prve skale za cherokeeja, čeprav škril ni glih prava skala.
vmes sem se nekaj zabaval z zvitim krmilnim linkom, da zmanjšam krog obračanja.
stopnice iz kamna so bile res strme, ko pa gume dobijo oprijem skoči kar gor.
novi ringi za axialove beadlocke , pokrovčki za matice in še več traxxas rod endov iz amerike.
ringi so čisto optične narave.
so iz delrina , so pa bližje pravim beadlock ringom po izgledu
barvanje axialovih beadlockov , originali so bili preveč kromirani za moj okus, sam našprejaš jih z čistilcem za pečiče , ki lepo dol pobere krom.
uteži.
kar lepo se prilegajo
problem teh uteži je da v rahlo malih gumah kot so te ne pustijo dost prostora za pene, še posebej od spredaj.
ilustriran problem . prednje gume zgledajo ful napihnjene ker je pena stisnjena.
zato je tudi oprijem slabši
feltne zgledajo meni ful boljše z gearhead ringi.
za testiranje vseh teh sprememb uporabljam določeno pot na rožnik ki je dokaj strma in ima polno korenin. lepo pokažejo na probleme vozila.
tudi prednji link je preveč naprej in se dosti krat udari v teren.
hitra sprememba uteži, tokrat uporabim svinčen trak ,katerega lahko spravim v jarek v beadlocku, sicer je teže manj kot z avtoličarskimi utežmi , vendar še vedno dovolj.
hkrati z menjavo uteži sem še "vental" feltne , tako da sem zvrtal dve 1.5mm luknji v njih, to dopušča vstop in izstop zraka iz gume.
še vedno nisem popravil prednjega linka
z obtežitvijo pride problem da je preveč teže odspredaj in je na strmih spustih rahlo problematično, zato naročim ploščo ki dovoli premik baterije nižje. hkrati vzamem še prednjo masko. plošča je obrnjena kontra da dovoli uporabo "mirrored" (zrcaljenga) menjalnika
maska lepo doda k videzu, edino vrezana je mogoče ne čist točno in se ne pokrije točno z nalepkami , pomaga tudi da jih prejšnji lastnik ni namestil čisto točno.
da omilim to razliko , sem jekleno mrežo proti komarjem pobarval na črno in jo zalepil za masko.
pogled na namestitev elektronike.
v prednjo os namestim overdrive zobnike, ki pripomorejo pri plezanju in zavijanju , saj je prednja os malo hitrejša.
zamenjal sem tudi aluminijaste cevi na spodnjih linkih. ti se lepše prilegajo in se ne zatikajo.
namestim rabljene axial CVDje , ki omogočijo boljše zavijanje.
končno naredim nove prednje linke. ti se več ne premikajo po vertikali kot stari.
v tej fazi je cherokee končno nekje na tej meji kjer sem hotel da bo .
počistim kablevje in zamenjam led kontroler zato ker sem potrgal kable na axialovih ledicah po nesreči.
hkrati namestim tudi Kingboltov 35t motor .
testno zbašem ene prolinove 2.2 memory pene v gume. namen je da okrepim steno gum , saj se ob bočnih plezanjih spodvihajo same pod sebe in jeep se lepo odrola v dolino.
razlika v mehkobi .
v cvdjih poči pin , znana napaka vseh cvdjev razen vanquishovih, ki pa so predrazi zame. zamenjam jih porezanimi svedri, so tud cenejši za nardit jih na zalogo, kot kupovati rebuild kit.
jesensko morje. fantastičen teren .
plastični bumperji in sliderji mi grejo že malo na živce saj se upogibajo. sprednji je tudi preveč naprej in omejuje naklon pri nižjih gumah.
pene se na morju dobro odnesejo saj je temperatura dokaj visoka, medtem par dni pred tem na rožniku niso vredu ker se memory foam na hladnem strdi.
Cherokee preživi 5 ur vožnje brez problema.
pojavi se potreba po mehkejših manjših fedrih saj so malo pre trdi in ne dovoljujejo dovolj droopa
tudi flexa je dovolj.
prednji link je malo zvit in dovoljuje zato maksimalno zavijanje za plastične osnovne knuckle
majhni izboljšave, axialov servo horn , axialova stekla za ledice in gpmov servo nosilec za wraitha kateri gre v wraitha, axialov pa pride v scxa . ta je malo krajši kot originalen in zato se pri 4 link vpretju linki ne udarjajo v njega.
primerjava servo horna z tem iz wraitha , funkcionalnost je ista , le na wraithu je res grdo skrajšan , ker takrat ko sem ga nameščal še nisem imel dremla in je bil pobrušen na roko .
po morju sem zamenjal prenosne gredi , saj so iz ta starega rtrja drugačen design kot ta novi WB8, za zamenjavo sem uporabil traxxasove , mislim da so iz slasha.
2.2 pene zvezdasto zrezane. te nimajo problema s temperaturo
rabljeni high steer knuckli dvignejo prednji link in dovolijo še boljše zavijanje.
kot je kar impresiven glede na original . hkrati zamenjam še manjše fedre.
tudi C-hube bo potrebno eventuelno zamenjat na aluminij, hkrati oni dovolijo da lahko os zavrtiš tako, da je boljši kot prenosne gredi.
Jeep gre za 2 meseca k mojem fotru, ki mi naredi nove odbijače in sliderje, ker je body zamaknjen bi bilo to samo z merami nemogoče.
ko pride nazaj, dam izdelke na prašno barvanje in začnem z nameščanjem servo wincha.
sam servo winch je towerpro servo z predelano elektroniko . nameščen je na ploščico s starim scx10 servo nosilcem.
na bodyju izrežem luknje za tamiyine wrangler light buckete.
uporabim bistveno preveč shoegooja za zalepit, hkrati polepim luknje v lexanu kjer se je odluščila barva s črnim izolircem.
frišno od prašnega barvanja .
prednji z dodatkom od RC-ryderja , naklon bo drastično boljši kot z dingo odbijačem
sliderji , so daljši kot oni od rc4wd , so tudi prirezani na 45 stopinj . v bistvu so me sliderji najbolj motil ko so bli plastični saj dejansko niso delovali kot treba , ker so se ob vsakem kontaktu upognil.
posebno na zadnjem je da je spodnja palca zamaknjena noter , kar tudi pomaga ob naklonu.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Odlično prikazano. Mi je všeč kako poizkušaš čim več stvari narediti sam in dodeluješ model.
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Bakreni Cherokee SCX10
to je lepota tega hobija, hkrati pa tudi dosti več stvari vem kot preden sem začel , ker večino stvari v 1:1 offroadingu se prense na scaleDACAR napisal/-a:Odlično prikazano. Mi je všeč kako poizkušaš čim več stvari narediti sam in dodeluješ model.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Matr, si si pa dal duška s tem avtom!
Hvala, ker si vse detajle lepo predstavil.
Lp
Hvala, ker si vse detajle lepo predstavil.
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Kakšni so pa plani za naprej za Cherokee-ja? Imaš še kaj v mislih?
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Še par stvari je v planu večinoma kozmetične narave: manjat feltne, drug kontroler za luči. , ohišja za zadnje luči, tablice, notranjost. Mogoče še zamenjat vzmeti in prečne nosilce, da bo še bolj toga šasija. menjat zobnike v zadnji osi in v prenosu in verjetno še kaj,če bom šel na 3s.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
UWAU. Kakšen post! Kakšne slike!
Kapo dol.
Škoda le, da se baviš z avtomobili in ne z letali ali čolni
Kapo dol.
Škoda le, da se baviš z avtomobili in ne z letali ali čolni
www.okarbon.eu
Re: Bakreni Cherokee SCX10
za 50 eur sem najdu rabljene pro10 feltne z dodatnimi širokimi hexi in scale vijaki, za to ceno ni bilo nič za mislit. edino kar je bilo za nardit je zvrtat dve 3mm luknji v ring, da lahko guma diha.
hotel sem uporabiti pin mount, da še malo potegnem gume pod blatnik, vendar pol ne moreš uporabit scale vijakov ker pin mounti nimajo vrezanega navoja, rešitev sem najdel v scale maticah od LockedupRc
razlika je očitna , zdaj rabim samo še scale hub pokrivala
same feltne nisem tehtal , sem pa stehtal kombinacijo z gumo prej in potem . Teža sama se ni spremenila se je pa spremenilo razmerje. stari obteženi axial beadlocki so bili težki z gumo spredaj 260gramov in 140 gramov zadaj. Obtežene pro10 pa so z gumo spredaj 220gramov in 180 gramov zadaj. Glede na to sem mel malo preveč teže odspredaj bi znalo pomagat glede centra težnosti.
hotel sem uporabiti pin mount, da še malo potegnem gume pod blatnik, vendar pol ne moreš uporabit scale vijakov ker pin mounti nimajo vrezanega navoja, rešitev sem najdel v scale maticah od LockedupRc
razlika je očitna , zdaj rabim samo še scale hub pokrivala
same feltne nisem tehtal , sem pa stehtal kombinacijo z gumo prej in potem . Teža sama se ni spremenila se je pa spremenilo razmerje. stari obteženi axial beadlocki so bili težki z gumo spredaj 260gramov in 140 gramov zadaj. Obtežene pro10 pa so z gumo spredaj 220gramov in 180 gramov zadaj. Glede na to sem mel malo preveč teže odspredaj bi znalo pomagat glede centra težnosti.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Dobra pridobitev, lepo izgledajo tile scale vijaki.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Res lepo izgleda!
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Bakreni Cherokee SCX10
novi detalji, ki ne stanejo dosti , naredijo pa veliko.
na živce so mi šle m4 matice , zato sem iz amerike naročil scale hub pokrivala, samo še pobarvat jih treba, da bojo perfektna.
problem sem mel , da so konci osi z navojem bili predolgi zaradi pin mounta, zato sem odrezal 2mm stran na zadnji oseh z žagico (dremel crknil ) , prednji so bili pretrdi, zato sem najdu majstra ki popravlja izpušne cevi tle blizu na viču in je z fleksarco samo pogledal in že so bili prave velikosti . odzadi sem hkrati še dodal notranje blatinke narejene iz prerezane in pobarvane posodice, sicer ni najbolj točno, dela pa .
od zadaj so me motile luči nalepke, mal tuhtanja in rezanja je ratalo tole
zgoraj bojo bremzne luči, spodaj pa enkrat vzratne
leče sem pobarval na rdeče, aluminij pa na sivo
luči na ohišju so zdaj končane zaenkrat, vsaj dokler ne naročim drugega kontrolerja za luči.
na živce so mi šle m4 matice , zato sem iz amerike naročil scale hub pokrivala, samo še pobarvat jih treba, da bojo perfektna.
problem sem mel , da so konci osi z navojem bili predolgi zaradi pin mounta, zato sem odrezal 2mm stran na zadnji oseh z žagico (dremel crknil ) , prednji so bili pretrdi, zato sem najdu majstra ki popravlja izpušne cevi tle blizu na viču in je z fleksarco samo pogledal in že so bili prave velikosti . odzadi sem hkrati še dodal notranje blatinke narejene iz prerezane in pobarvane posodice, sicer ni najbolj točno, dela pa .
od zadaj so me motile luči nalepke, mal tuhtanja in rezanja je ratalo tole
zgoraj bojo bremzne luči, spodaj pa enkrat vzratne
leče sem pobarval na rdeče, aluminij pa na sivo
luči na ohišju so zdaj končane zaenkrat, vsaj dokler ne naročim drugega kontrolerja za luči.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Izgleda bolje kot sem sprva mislil, da bo. Nalepke znajo biti vcasih nerodne, sploh ko zacnejo zgubljati tisto lepljivost.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
motilo me je če daš samo ledico za nalepko, ne zgleda prav
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Kje si nabral aluminij, ce ni skrivnost..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
danes sem si rekel , da ne bom več čakal na še en kontroller in sem pobral iz wraitha ven 6 kanalni sprejemnik in ga zbindal na gt3b, ki je drugače od Wraitha, tako, da trenutno je samo eno vozilo naenkrat na razpolago. 6 kanalnik mi je dovolil , da zvežem še vitel in dodatne luči. delujoče so tudi ledice na ohišju, za prednje sem izbral tako imenovane golden white ledice katere so barno nekje okoli 3000 kelvinov in dajejo lepo rumenkasto svetlobo kot stare luči na avtih. ledice v odbijaču so warm white pri 4000kelvinih. Te ledice so bistveno bolj močne kot originalne axialove , zato sem luči iz odbijača zvezal na stikalo, do katerega se pride z šlatanjem tam za zadnjo pogonsko gredjo, to je sicer začasno ker imam remote stikalo na poti. body ledice so povezane tako da se jih lahko izklopi posebej od sašije. Avto je pripravljen za na teren , takoj ko bo vreme dovoljevalo , sem ga pa sprobal po stanovanju in je razlika očitna, še posebej zaradi boljšega kota od spredaj in od zadaj.
tako nekako zgleda kablevje trenutno
tako nekako zgleda kablevje trenutno
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Čudovit projekt, ga z veseljem spremljam Iz česa si naredil leče za zadnje luči?
p.s.: A ni enota za svetilnost kandela?
p.s.: A ni enota za svetilnost kandela?
Modelarstvo je droga ,ki škoduje predvsem finančnemu stanju odvisnika
lp Andrej
lp Andrej
Re: Bakreni Cherokee SCX10
kelvin je enota za barvo svetlobe , medtem ko je kandela za svetilnost
leče za zadnje luči so od axiala, v wraith kitu so bile zraven.
leče za zadnje luči so od axiala, v wraith kitu so bile zraven.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Hvala za info
Modelarstvo je droga ,ki škoduje predvsem finančnemu stanju odvisnika
lp Andrej
lp Andrej
Re: Bakreni Cherokee SCX10
danes (sobota) sem izvedel testno vožnjo po rožniku, 2.5 uri , 4.5 kilometra , ena 5300 2s baterija , ki je bla nekje pri 3.6 na celico na koncu. izboljšave se drastično poznajo, slider končno delujejo kot morejo , ne pa da se upogibajo , naklon pristopa odspredaj se zelo pozna, sam avto je boljše zbalansiran kot prej, kar se pozna pri vožnji navzdol. problemi ki so se izkazali so: počen kabel za vitel (to sem predvideval, da se bo zgodilo in je že boljši najlonski naročen od srede) in desna sprednja matica se mi je parkrat odvila med vožnjo, verjetno je oring prevelik, bom probal če bo boljše z mal modrega loctita na osi. pozna se, da je teža mal večja kot je bila prej , ipak so odbijači in sliderji sedaj kovinski , tako da bom verjetno prešaltal na 3s. "hand of god" sem uporabil samo 3x v celi turi , kar je na še vedno kar upostošenem od žleda rožniku kar uspeh zame. Če bi bil delujoči vitel bi bilo mogoče še vsaj enkrat do dvakrat manj.
še par fotk:
še par fotk:
Re: Bakreni Cherokee SCX10
v preteklih vročih tednih nisem delal nekaj dosti , je pa prispelo par novih delov
s Češke je prispel Pull pal oz sidro za tla za vitel, nova sintetična vrv ki naj bi zdržala 90kil obremenitve in nova kljuka.
prestavil sem tud servo vitel malce bolj centralno tako da se lepše navija.
pri rastavljanju osi sem ugotovil da gre eden izmed Chubov rakom žvižgat, saj se lepo premika ob plinu, tako sem namesto,da bi šel sprobat novo vrv na teren avto postavil na nosilce, saj nisem hotel reskirati polomljenih delov na terenu.
Danes so prispeli naslednji deli iz ene RC trgovine iz Estonije. poleg tega da je bilo vse skupaj iz EU , so bili še cenejši kot v Ameriki, vse skupaj z slike je koštalo 30 eur s poštnino.
namestitev je enostavna, doda pa veliko k stabilnosti osi. hkrati je krmiljenje bolj gladko, saj so ključni deli trdni. o namestitvi nove 4 točkovne plošče pa drugič.
s Češke je prispel Pull pal oz sidro za tla za vitel, nova sintetična vrv ki naj bi zdržala 90kil obremenitve in nova kljuka.
prestavil sem tud servo vitel malce bolj centralno tako da se lepše navija.
pri rastavljanju osi sem ugotovil da gre eden izmed Chubov rakom žvižgat, saj se lepo premika ob plinu, tako sem namesto,da bi šel sprobat novo vrv na teren avto postavil na nosilce, saj nisem hotel reskirati polomljenih delov na terenu.
Danes so prispeli naslednji deli iz ene RC trgovine iz Estonije. poleg tega da je bilo vse skupaj iz EU , so bili še cenejši kot v Ameriki, vse skupaj z slike je koštalo 30 eur s poštnino.
namestitev je enostavna, doda pa veliko k stabilnosti osi. hkrati je krmiljenje bolj gladko, saj so ključni deli trdni. o namestitvi nove 4 točkovne plošče pa drugič.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Danes uspel kratek test na Rožniku, sem bil že včeraj pa je mrknil servo, danes pa me niti ploha ni zaustavila . na Hitecu je problem v kontaktu kablov. na normalnem bi jih odlotal pa nalotal nove, tale pa je vodoodporen in je zalita elektronika. Pri Multiplexu ga bojo zamenjali proti plačilu. Tako, da je zdaj noter Savox iz Wraitha,ker rabim vsaj eno vozilo funkcionalno za naslednji vikend in rajši bi mel cherokeeja.
namestil sem tudi roof rack od proline-a , ker sem rabil nekam dat sidro za vitel in pasove.
servo vitel je super , doda čist novo dimenzijo k vožnji.
edina stvar ki me moti na tem sidru za vitel je da je malo prevelik za cherokeeja, tako da sem naročil manjšega od R2j tegale bom pa uporabil na Wraithu, ko tud njega doleti vitel.
namestil sem tudi roof rack od proline-a , ker sem rabil nekam dat sidro za vitel in pasove.
servo vitel je super , doda čist novo dimenzijo k vožnji.
edina stvar ki me moti na tem sidru za vitel je da je malo prevelik za cherokeeja, tako da sem naročil manjšega od R2j tegale bom pa uporabil na Wraithu, ko tud njega doleti vitel.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Tale roof rack sem tudi sam že gledal. Izgleda zelo v redu. Ga boš nafilal s scale dodatki?
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Bakreni Cherokee SCX10
nafilan bo z funkcionalnimi scale dodatki, ce bo pa se kaj prostora ostalo pa pridejo kozmetični na vrsto
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Ful dobro napisana tema
Berem z veseljem!
Berem z veseljem!