HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
odvisno od verzije helikopterja.
eni imajo manj izbočene kot drugi... je pa tale pokrov seveda le približek kar bi moglo biti, vendar mislim da bo zadostovalo
eni imajo manj izbočene kot drugi... je pa tale pokrov seveda le približek kar bi moglo biti, vendar mislim da bo zadostovalo
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Aha, nisem vedel da imata E in F verziji drugačno kapo. Torej boš delal F, z dvokolesjem na glavni nogi?
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
tako je. namen je narediti točno tak model ki je v ospredju, z enakimi oznakami in napisom elvis
najprej pa moram naredit še povezave za glavo, ter zadnji fiksni swash plate za repni rotor, za katerega pa še nisem našel enostavne in zanesljive rešitve
najprej pa moram naredit še povezave za glavo, ter zadnji fiksni swash plate za repni rotor, za katerega pa še nisem našel enostavne in zanesljive rešitve
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Te moram pohvalit; večina, ki se loti takih projektov, išče približno podobnost z pravim primerkom in zdaleč ne gre v take detajle.
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
ne odneham tako hmalu ...
ravnokar premišljujem o identičnem sistemu pravega glede repnega rotorja. osnovo za razmislek imam na multiplex-ovem funcopterju, ampak je tu še vedno ogromno vprašanj kako izvesti zadevo da bo vse teklo gladko in zanesljivo.
ravnokar premišljujem o identičnem sistemu pravega glede repnega rotorja. osnovo za razmislek imam na multiplex-ovem funcopterju, ampak je tu še vedno ogromno vprašanj kako izvesti zadevo da bo vse teklo gladko in zanesljivo.
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Tole zna biti šibko za 600 klaso. Pred CCPM so bili helikopterji z votlo glavno gredjo okrog 5mm, skozi katero je za kolektivno komando potekala gred do glave rotorja, podoben sistem kot ga ima večina pravih helijev. Graupnerjev micro 400 in Shogun V1 je bil na tak princip.
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
brez skrbi. nimam namena vzeti tele kose iz funcopterja ciljam le na identičen način delovanja.
glede na to da je fi zadnje osovine 5mm, lahko skozi potisnem os fi 2,5mm , tako mi na vsaki steni še vedno ostane dober milimeter stene, kar pa mislim da je dovolj močno glede na to, da je jeklena.
druga možnost pa je da odstranim zobnik in ga pritrdim na jekleno cev fi 6mm in tako dobim možnost za notranjo z večjim fi-jem ter debelejšimi stenami, se pa pojavi spet problem o zanesljivem naleganju zobnika na to os. je to dvoje skupaj naprešano ali preprosto zlimano ?
glede na to da je fi zadnje osovine 5mm, lahko skozi potisnem os fi 2,5mm , tako mi na vsaki steni še vedno ostane dober milimeter stene, kar pa mislim da je dovolj močno glede na to, da je jeklena.
druga možnost pa je da odstranim zobnik in ga pritrdim na jekleno cev fi 6mm in tako dobim možnost za notranjo z večjim fi-jem ter debelejšimi stenami, se pa pojavi spet problem o zanesljivem naleganju zobnika na to os. je to dvoje skupaj naprešano ali preprosto zlimano ?
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
pa je prišla odločilna sobota za nadaljevanje projekta
prvi test uspešen. zadovoljen z samo glavo več kot preveč
seveda pa brez problemov ne gre isti problem kot pri goodhunting-u. heli obrača v smeri ure brez možnosti popravka.
problem je očitno v 6 kraki glavi, ker ima toliko vrtilnega momenta da rep ne dohaja z stabilizacijo. problem se reši z večanjem obratov samega motorja, kar pa v tem primeru ne pride v upoštev, tako da je potreba po večjih zadnjih krakih oz štiri krakem zadnjem propelarju.
še nakaj utrinkov:
prvi test uspešen. zadovoljen z samo glavo več kot preveč
seveda pa brez problemov ne gre isti problem kot pri goodhunting-u. heli obrača v smeri ure brez možnosti popravka.
problem je očitno v 6 kraki glavi, ker ima toliko vrtilnega momenta da rep ne dohaja z stabilizacijo. problem se reši z večanjem obratov samega motorja, kar pa v tem primeru ne pride v upoštev, tako da je potreba po večjih zadnjih krakih oz štiri krakem zadnjem propelarju.
še nakaj utrinkov:
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Lahko pa namesto 1:1 prenosa na repno gred, zadevo pospešiš. Če sedaj jamra avtoriteta repa, čakaj da ga obtežiš s trupom in da glavni rotor zares ustvarijo polni moment.
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
namen je namestiti 4 krako glavo z 130mm veliki blejdi kar bi moralo zadostovati. v drugem primeru bom večal obrate motorje.
še video posnetek prvega "letenja"
https://www.youtube.com/watch?v=VGg3yMW ... e=youtu.be
še video posnetek prvega "letenja"
https://www.youtube.com/watch?v=VGg3yMW ... e=youtu.be
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Osrednji kos glave glavnega rotorja je pa res konkreten v primerjavi z ostalim delom helija . A imaš gor boom od 600 ali od 700 verzije? By the way čestitke za laširanje,... tole mene čaka v kratkem na moji mehaniki za JR III
Zadnjič spremenil FlyByWire, dne 01 Jun 2014, 18:44, skupaj popravljeno 1 krat.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 881
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Ce prav vidim mas setup na 6s...
Kolk se ti pa kaj greje tole vse skupaj?
Kolk se ti pa kaj greje tole vse skupaj?
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Nevem ce je kdo opazil da se repni rotor vrti narobe - zgornji blade naprej in navzdol z tokom zraka iz glavnega rotorja kar pa zmansa vzgon repu ker je pod glavnim rotorjem. Predlagam da obrnes smer vrtenja repnega rotorja in bos povecal vzgon repnega rotorja. Verjetno se vedno nebo dovolj vzgona ampak bo pa sigurno bolje.
Ce prav vidim imas jermenski prenos in obrniti smer vrtenja sploh ni problem, zasukas jermen za 180°, pa se na pravem se tudi vrti obratno kot se ti sedaj na modelu.
Ce prav vidim imas jermenski prenos in obrniti smer vrtenja sploh ni problem, zasukas jermen za 180°, pa se na pravem se tudi vrti obratno kot se ti sedaj na modelu.
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Pa še res je. Večinoma je samoumevno, sploh nisem bil pozoren. Malo bo pomagalo, če dodaš kak bočen veter in povečano težo makete pa ne prav dosti.
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
je kar malo prevelika glava ja. sem saj siguren da ne bo razpala
boom je trenutno še od 600 velikosti. kasneje pride torque tube z dodatkom flex osi na koncu. v kočni fazi bo heli v 700 velikosti, čeprav bodo malo premajhni kraki za kakšnih 30mm.
setup je trenutno res na 6s, ker sem za 8s narobe prispajkal konektorje in sem tako zamenjal plus ter minus ... drugače je bilo namen sprobati tale polet z 8s.
greje se pa popolnoma nič. idini problem so servoti za cikliko kateri so pomoje veliko prešvoh, so samo 6kg. v parih hoveringih mi je pojelo skoraj celo napajlniško baterijo (2S 2200mah).
glede vrtenja smeri zadnjega propa pa tudi sam nisem opazil da se vrti v nasprotno smer, čeprav sem pomislil na to, sem bil mnenja da itak nima veze kako se vrti, pač važno da piha v pravo smer, kar pa po vaših besedah očitno nisem prav razmišljal. se lotim tudi to spremenit
ne gre pa mi v glavo zakaj mi je heli poskočil in se zavrtel, kar se vidi v zadnjih sekundah letenja preden je palo na tla in... možno zaradi praslabih servotov?
boom je trenutno še od 600 velikosti. kasneje pride torque tube z dodatkom flex osi na koncu. v kočni fazi bo heli v 700 velikosti, čeprav bodo malo premajhni kraki za kakšnih 30mm.
setup je trenutno res na 6s, ker sem za 8s narobe prispajkal konektorje in sem tako zamenjal plus ter minus ... drugače je bilo namen sprobati tale polet z 8s.
greje se pa popolnoma nič. idini problem so servoti za cikliko kateri so pomoje veliko prešvoh, so samo 6kg. v parih hoveringih mi je pojelo skoraj celo napajlniško baterijo (2S 2200mah).
glede vrtenja smeri zadnjega propa pa tudi sam nisem opazil da se vrti v nasprotno smer, čeprav sem pomislil na to, sem bil mnenja da itak nima veze kako se vrti, pač važno da piha v pravo smer, kar pa po vaših besedah očitno nisem prav razmišljal. se lotim tudi to spremenit
ne gre pa mi v glavo zakaj mi je heli poskočil in se zavrtel, kar se vidi v zadnjih sekundah letenja preden je palo na tla in... možno zaradi praslabih servotov?
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Na to vprasanje si si tudi ze sam odgovoril.
Rep je verjetno spustil ker je prislo do prevelikega padca napetosti in repni servo ni vec zmogel drzati smeri, take stvari se najprej opazijo na repu, ker je najbolj obcutliv del helija.
Rep je verjetno spustil ker je prislo do prevelikega padca napetosti in repni servo ni vec zmogel drzati smeri, take stvari se najprej opazijo na repu, ker je najbolj obcutliv del helija.
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Swash ti obremenjuje 6 krakov, vsak od njih nasprotuje servomotorjem z večanjem kolektiva. Servomotorje imaš tri, torej si napram osnovni konfiguraciji podvojil obremenitev vsakega servomotorja. Zna biti, da so res malo podhranjeni.
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Mam namen zamenat za blue bird 14 kg 0.17 sekunde, upam da bo zadostovalo. A bo 6A bec kos vsem tem servotm polne obremenitve. Na repu uporabljam ALIGN DS610.
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 881
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Za Blue bird ne vem ... ds610 pa nimajo tezav s 6A .... sprobano ...
Edino kar bi bilo mogoce fino je da das na rep ds620... ki je temu namenjen. Ds610 so servoti za cikliko....
Gh
Edino kar bi bilo mogoce fino je da das na rep ds620... ki je temu namenjen. Ds610 so servoti za cikliko....
Gh
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
ubistvu mam tko, sm se zatipkou
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
a je komu poznana tale firma iz HK. je vredno kupit in zaupat zadevi?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... embly.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... embly.html
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Meni s slike ne zgleda nič sporno, razen morda plastični deli - zobniki, ampak to se verjetno da zamenjat.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
baje da je ta ceu heli kompatibilen z align trex 700 v 90% ... računam da zobniki tut, glede na to da sta booma oba enaka v premeru 600,700 velikosti, bi znalo bit da so zobniki enaki kot na 600. upam da se ne motim
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
Za to ceno pa res ni kaj spraševat, nabavit pa sprobat. Ker tale zadeva izgleda skoraj enako kot na mojem HK 550 FBL TT, najbrž splošna kvaliteta ni daleč stran.saso11 napisal/-a:a je komu poznana tale firma iz HK. je vredno kupit in zaupat zadevi?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... embly.html
O tem pa kot strokovnjak za kitajce, lahko rečem, da je alu material puter, kar pa na tem delu nima nobenih negativnih učinkov, razen da vijakov ni preveč zbesneto za zategovati. Na svojem sem že zamenjal komplet zobnike, ker sem imel v začetku težave z nihanjem repa, a se je pokazalo, da original zobniki niso imeli nič zraven. Se pravi zamenjal sem jih brez potrebe, so pa za rezervo.
Pričakovati je MORDA ne najboljše nalege ležajev, to je pa tudi vse. Na mojem HK 550 sedaj po malo čez 400 poletih, vse dela brez problemov.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: HK 600GT Erickson AIR-CRANE
spet se je malo delalo ...
izdelani nastavki za povezavo pogona repnega rotorja
pogon bo izveden s pomočjo torque tuba v kombinaciji z flex osjo, katera se bo vrtela v medeninasti cevki.
trenutno še v srovi izvedbi kasneje pa se bo torque tube skrajšal po potrebi.
-povezave narejene doma s pomočjo stružnice.... če kdo rabi podobno zadevo
-torque tube original od klase 600
-flex os --> HK http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _axle.html
izdelani nastavki za povezavo pogona repnega rotorja
pogon bo izveden s pomočjo torque tuba v kombinaciji z flex osjo, katera se bo vrtela v medeninasti cevki.
trenutno še v srovi izvedbi kasneje pa se bo torque tube skrajšal po potrebi.
-povezave narejene doma s pomočjo stružnice.... če kdo rabi podobno zadevo
-torque tube original od klase 600
-flex os --> HK http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _axle.html