Axial Wraith RTR
Axial Wraith RTR
Živjo!
Pa sem ga dobil , svoj prvi RC avtomobil, Axial Wraith RTR.
Zadeva izgleda super. Kljub nenehnemu deževanju, sem danes navozil že kaki dve uri okoli hiše.
Prvi vtisi/ugotovitve:
- neverjetno, kako zanimiva je lahko počasna vožnja
- skrb, da so originalni amortizerji pretrdi je bila odveč, se jih da lepo nastavit
- občutek imam, da za moje potrebe avto še nekaj časa ne bo potreboval upgrajdov
- imam pa slab občutek glede stock elektromotorja, se mi zdi, da ne bo delal dolgo, preveč se greje
Zanima me, kako čistite svoje avte, predvsem tiste, v katerih imate vgrajene ''splash proof'' komponente
Pa sem ga dobil , svoj prvi RC avtomobil, Axial Wraith RTR.
Zadeva izgleda super. Kljub nenehnemu deževanju, sem danes navozil že kaki dve uri okoli hiše.
Prvi vtisi/ugotovitve:
- neverjetno, kako zanimiva je lahko počasna vožnja
- skrb, da so originalni amortizerji pretrdi je bila odveč, se jih da lepo nastavit
- občutek imam, da za moje potrebe avto še nekaj časa ne bo potreboval upgrajdov
- imam pa slab občutek glede stock elektromotorja, se mi zdi, da ne bo delal dolgo, preveč se greje
Zanima me, kako čistite svoje avte, predvsem tiste, v katerih imate vgrajene ''splash proof'' komponente
- Priponke
-
- Axial Wraith RTR.jpg (70.23 KiB) Pogledano 7495 krat
Trex 500 Pro EFL 3GX 4.0 619+ poletov
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
Re: Axial Wraith RTR
Cestitke pri nakupu. Veliko srecnih in veselih uric z modelom.
Mogoce kaksna slika vec kot le skatle?
Kar se tice trdote amortizerjev.. enostavno zamenjas olje in je problem resen. Ce ne zadanes prave kombinacije, zamenjas se enkrat potem pa ti je ze precej jasno kje si.
Potem je veliko lahko odvisno od vzmeti, ki pa je treba kupiti druge, ce zelis drugacno delovanje vendar se v vecnini primerov resi ze z menjavo olja v amortizerjih.
Motor se prevec greje? Koliko je zate prevec.. 60,70,80°C ali vec?
Pri takem modelu prakticno nimas kaj veliko za cistit. Toliko glej, da se ti pene v gumah ne napijejo vode, da ti ne zalije elektronike in si resen.. no kaksen lezaj ali vijak zna kdaj postati rjav ce bos prevec namakal z vodo. SIcer pa pocakas, da se model posusi in ga ocistis s copicem, spihas in problem je resen.
Mogoce kaksna slika vec kot le skatle?
Kar se tice trdote amortizerjev.. enostavno zamenjas olje in je problem resen. Ce ne zadanes prave kombinacije, zamenjas se enkrat potem pa ti je ze precej jasno kje si.
Potem je veliko lahko odvisno od vzmeti, ki pa je treba kupiti druge, ce zelis drugacno delovanje vendar se v vecnini primerov resi ze z menjavo olja v amortizerjih.
Motor se prevec greje? Koliko je zate prevec.. 60,70,80°C ali vec?
Pri takem modelu prakticno nimas kaj veliko za cistit. Toliko glej, da se ti pene v gumah ne napijejo vode, da ti ne zalije elektronike in si resen.. no kaksen lezaj ali vijak zna kdaj postati rjav ce bos prevec namakal z vodo. SIcer pa pocakas, da se model posusi in ga ocistis s copicem, spihas in problem je resen.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Axial Wraith RTR
Motor se je segrel toliko, da ni bilo treba merit temperature , da sem vedel da je prevroč. Skratka zasmrdel je
Trex 500 Pro EFL 3GX 4.0 619+ poletov
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
Re: Axial Wraith RTR
Zanimivo. Ob plezanju ali hitri voznji?
Si ga kaj zelo obremenjeval?
Drugace si kaj "brake in-ov" motor?
Si ga kaj zelo obremenjeval?
Drugace si kaj "brake in-ov" motor?
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Axial Wraith RTR
stock razmerje v rtr wraithu 80/20 je drasticno previsok za stock motor (20t) , ki se bo skuril zelo hitro oz ce ze smrdi nisi vec dalec . poizkusi 84/16 ali nizje. Jaz osebno sem trenutno na 87/14 na 27t motorju ker sem 21t skuril z 80/14
Re: Axial Wraith RTR
Motorja nisem nič vpeljeval. Vozil sem večinoma zelo počasi v hude klance. Se pravi bo treba zamenjat zobnik na motorju in motor z več ovoji. Samo motor z več ovoji ni optimalna rešitev.
Trex 500 Pro EFL 3GX 4.0 619+ poletov
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
Re: Axial Wraith RTR
ce hoces met to razmerje , pol bos moral menjat motor. aja , zobniki so 48dp velikosti
najlazje ce preberes tale guide na RCCju ,
http://www.rccrawler.com/forum/axial-wr ... added.html
ce nekako hoces met isto hitrost kot RTR je sensored brushless resitev , vendar to prinese dosti polomljenih originalih delov , ker ne presejo takega navora.
najlazje ce preberes tale guide na RCCju ,
http://www.rccrawler.com/forum/axial-wr ... added.html
ce nekako hoces met isto hitrost kot RTR je sensored brushless resitev , vendar to prinese dosti polomljenih originalih delov , ker ne presejo takega navora.
Re: Axial Wraith RTR
Hvala za nasvet, bom preštudiral. Trenutne karakteristike pogona in avta nasploh mi sicer ustrezajo, želim le, da mi ne bo treba prepogosto nekaj menjat.atf300 napisal/-a:ce hoces met to razmerje , pol bos moral menjat motor. aja , zobniki so 48dp velikosti
najlazje ce preberes tale guide na RCCju ,
http://www.rccrawler.com/forum/axial-wr ... added.html
ce nekako hoces met isto hitrost kot RTR je sensored brushless resitev , vendar to prinese dosti polomljenih originalih delov , ker ne presejo takega navora.
Trex 500 Pro EFL 3GX 4.0 619+ poletov
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
Re: Axial Wraith RTR
zgubil boš kvečemu nekaj hitrosti z zmanjšanjem razmerja.
edina stvar katero nujno moraš zamenjat so vijaki na t.i steering knuckles , ker so trenutni vijaki samorazeni in se bojo dokaj hitro utrgali in bos imel zlomjen c hub in knuckle. zamenjaj z isto dolgimi navadnimi ne samoreznimi vijaki.
edina stvar katero nujno moraš zamenjat so vijaki na t.i steering knuckles , ker so trenutni vijaki samorazeni in se bojo dokaj hitro utrgali in bos imel zlomjen c hub in knuckle. zamenjaj z isto dolgimi navadnimi ne samoreznimi vijaki.
Re: Axial Wraith RTR
Danes odvozil še 4 baterije, motor se mi začuda danes ni pregreval.
- Priponke
-
- Axial Wraith_1.jpg (28.93 KiB) Pogledano 7398 krat
-
- Axial Wraith_3.jpg (28.3 KiB) Pogledano 7398 krat
-
- Axial Wraith_2.jpg (18.32 KiB) Pogledano 7398 krat
Trex 500 Pro EFL 3GX 4.0 619+ poletov
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
Re: Axial Wraith RTR
Živjo,
Wraith zaenkrat odlično služi svojemu namenu
Stock servo je sicer dobil veliko zračnost zaradi plastične puše, a sem stvar rešil z njeno zamenjavo za ležaj, zdaj je kot mora biti.
Še en video od danes:
http://www.youtube.com/watch?v=Ylp3F_vMgKI
Lp
Wraith zaenkrat odlično služi svojemu namenu
Stock servo je sicer dobil veliko zračnost zaradi plastične puše, a sem stvar rešil z njeno zamenjavo za ležaj, zdaj je kot mora biti.
Še en video od danes:
http://www.youtube.com/watch?v=Ylp3F_vMgKI
Lp
Trex 500 Pro EFL 3GX 4.0 619+ poletov
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
Re: Axial Wraith RTR
Kako si namontiral kamero na avto oz kako si odpravil tresljaje, ko sam dam kamero na avto se skorajda nič ne vidi ker se tolk trese.
Zanimiv model, kje to voziš, je fajn videt si lahko sproti prilagajaš teren če maš ključe od nakladača
LP
Zanimiv model, kje to voziš, je fajn videt si lahko sproti prilagajaš teren če maš ključe od nakladača
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Re: Axial Wraith RTR
Uporabil sem kar podstavek, na katerega je pritrjena GoPro kamera v originalni škatli: Vozim pa doma v Gorenji vasi (Poljanska dolina), v bližnjem peskokopu - super teren.tintek napisal/-a:Kako si namontiral kamero na avto oz kako si odpravil tresljaje, ko sam dam kamero na avto se skorajda nič ne vidi ker se tolk trese.
Zanimiv model, kje to voziš, je fajn videt si lahko sproti prilagajaš teren če maš ključe od nakladača
LP
Lp
Trex 500 Pro EFL 3GX 4.0 619+ poletov
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
Re: Axial Wraith RTR
Aha jast sem dal nastavek direkt na karoserijo pa je posnetek neuporaben, zgleda da večja povržina zelo pomaga.
Potem pa si skorajda z naših koncov bi se lahk enkrat dobil pomladi in posneli mal malo videomateriala.
Pravtako lahko kadarkoli prideš v naše konce:
https://www.facebook.com/groups/5482807 ... 6/?fref=ts
LP
Potem pa si skorajda z naših koncov bi se lahk enkrat dobil pomladi in posneli mal malo videomateriala.
Pravtako lahko kadarkoli prideš v naše konce:
https://www.facebook.com/groups/5482807 ... 6/?fref=ts
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Re: Axial Wraith RTR
na mojem wraithu mi je uspelu skurit naslednji motor = Axial 27t , sicer je bil rabljen iz scx10 in ga je verjetno pobralo zaradi hujsega napora. zamenjat ga namervam z Holmes Hobbies Torque Master Expert 540 35t, sicer se bo poznalo pri hitrosti , vendar imam raje navor .
Re: Axial Wraith RTR
Jaz sem originalnega 20t po kakih 20 urah zamenjal s temle:
http://www.ebay.com/itm/03011-RS540-26- ... 3379843d4c
Originalni sicer ni pregorel, samo me je zanimala razlika v dodatnih 6 ovojih. 26t ima malo več navora, končna hitrost pa ni manjša. Ko skurim 26t, pa na svojo priložnost že čaka tale:
http://www.ebay.com/itm/171041158751?ss ... 1497.l2649
Tudi jaz imam raje navor, Wraith enostavno ni za hitrost...
Drugače je pa moj Wraith po kakih 25 urah vožnje doživel prvo okvaro - šla sta plastična zobnika v prenosu (spur gear je še cel). Zdaj mi zadeva super laufa s tem kompletom:
http://www.ebay.com/itm/201040560618?ss ... 1497.l2649
Lp
http://www.ebay.com/itm/03011-RS540-26- ... 3379843d4c
Originalni sicer ni pregorel, samo me je zanimala razlika v dodatnih 6 ovojih. 26t ima malo več navora, končna hitrost pa ni manjša. Ko skurim 26t, pa na svojo priložnost že čaka tale:
http://www.ebay.com/itm/171041158751?ss ... 1497.l2649
Tudi jaz imam raje navor, Wraith enostavno ni za hitrost...
Drugače je pa moj Wraith po kakih 25 urah vožnje doživel prvo okvaro - šla sta plastična zobnika v prenosu (spur gear je še cel). Zdaj mi zadeva super laufa s tem kompletom:
http://www.ebay.com/itm/201040560618?ss ... 1497.l2649
Lp
Trex 500 Pro EFL 3GX 4.0 619+ poletov
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
HK 500 CMT FBL Tarot ZYX 910+ poletov
Trex 700E DFC 3GX 3.0 311+ poletov
DX8
DJI P3A / DJI P2 V3.0 & ImmersionRC 600mW + iOSD mini / DJI P V1.1.1. & Fatshark Predator V2 / ZMR250 & TS5823
Re: Axial Wraith RTR
Se mi zdi da je to tema za RTR, če ne lahko moderator prestavi na ustrezno mesto.
Skratka ta teden sem nabavil Wraith-a iz druge roke. Razen nekaj majhnih praskic, danes pri prvi vožnji jih je skasiral več, in nekaj malega prahu je model praktično kot nov. Nisem ga čistil niti poslikal v 'mint' stanju.
Sem pa mu/si danes privoščil prvo vožnjo - 2200 mAh baterija iz 'storage' je dala enih 20-25 min eksperimentiranja. Malo po stopničkah in robnikih iz tlakovcev, malo po sveže zorani njivi in pa seveda po makedamski cesti. Občutki, so mešani. Seveda so tu v igri previsoka pričakovanja in seveda moje 'poor driving skills'
1. Ohišje osi, še posebej bunka diffa, presenetljivo hitro nasede. Tu sem pri plezanju in skakanju čez 2 stopnički pridelal kar nekaj odpiljene plastike. Tudi po njivi se hitro 'zahakla'.
2. Za 'racer'-a se mi zdi da je vse prehitro na strehi in to po ravni makedamski površini. Sicer mi je znano, da se lastniki v veliko primerih odločijo zadevo znižati, ampak potem je tudi sredinska 'plata' bližje tlom - slabo za njivo.
3. Amortizerji sicer zgledajo dobro, sploh batnice, ampak pri polni 'kompresiji' zapiskajo. Verjetno so površno napolnjeni že iz tovarne - nekih sledov puščanja olja ni videti. Ponovno polnjenje ne bo problem, pa še z notranjostjo se bom pobliže spoznal.
4. Krmiljenje mi deluje malo neresno. Sicer nimam nič proti plastičnim povezavam, se vsaj malo vdajo pri zlorabi. Se pa pri menjavanju smeri, komplet servo povezava in povezava med kolesi, prestavlja gor dol. To nekak naredi veliko zračnosti pri krmiljenju in prav tako model ne drži smeri. Pri vožnji naravnost sem bil parkrat na trimerju. Potem sem to ignoriral in koorigiral z volanom.
Moram priznati da sem od tako glomaznega modela pričakoval več. Ampak počasi. Najprej ga moram dodobra spoznati. Potem pa bomo videli.
Če ima kdo kake komentarje le na plano. Razmišljam tudi, da bi se nas ta peščica navdušencev kdaj srečala. To pomeni zabavo in ob enem dobro priložnost za deljenje izkušenj in idej.
Evo pa še ena po prvi vožnji. LP
Skratka ta teden sem nabavil Wraith-a iz druge roke. Razen nekaj majhnih praskic, danes pri prvi vožnji jih je skasiral več, in nekaj malega prahu je model praktično kot nov. Nisem ga čistil niti poslikal v 'mint' stanju.
Sem pa mu/si danes privoščil prvo vožnjo - 2200 mAh baterija iz 'storage' je dala enih 20-25 min eksperimentiranja. Malo po stopničkah in robnikih iz tlakovcev, malo po sveže zorani njivi in pa seveda po makedamski cesti. Občutki, so mešani. Seveda so tu v igri previsoka pričakovanja in seveda moje 'poor driving skills'
1. Ohišje osi, še posebej bunka diffa, presenetljivo hitro nasede. Tu sem pri plezanju in skakanju čez 2 stopnički pridelal kar nekaj odpiljene plastike. Tudi po njivi se hitro 'zahakla'.
2. Za 'racer'-a se mi zdi da je vse prehitro na strehi in to po ravni makedamski površini. Sicer mi je znano, da se lastniki v veliko primerih odločijo zadevo znižati, ampak potem je tudi sredinska 'plata' bližje tlom - slabo za njivo.
3. Amortizerji sicer zgledajo dobro, sploh batnice, ampak pri polni 'kompresiji' zapiskajo. Verjetno so površno napolnjeni že iz tovarne - nekih sledov puščanja olja ni videti. Ponovno polnjenje ne bo problem, pa še z notranjostjo se bom pobliže spoznal.
4. Krmiljenje mi deluje malo neresno. Sicer nimam nič proti plastičnim povezavam, se vsaj malo vdajo pri zlorabi. Se pa pri menjavanju smeri, komplet servo povezava in povezava med kolesi, prestavlja gor dol. To nekak naredi veliko zračnosti pri krmiljenju in prav tako model ne drži smeri. Pri vožnji naravnost sem bil parkrat na trimerju. Potem sem to ignoriral in koorigiral z volanom.
Moram priznati da sem od tako glomaznega modela pričakoval več. Ampak počasi. Najprej ga moram dodobra spoznati. Potem pa bomo videli.
Če ima kdo kake komentarje le na plano. Razmišljam tudi, da bi se nas ta peščica navdušencev kdaj srečala. To pomeni zabavo in ob enem dobro priložnost za deljenje izkušenj in idej.
Evo pa še ena po prvi vožnji. LP
RC Addict!
Re: Axial Wraith RTR
Sem že mislil, da bi ga dal v oglase. Ampak po današnji turi sem se odločil, da model ostane pri meni.
Tu, kjer naj bi nekoč bilo morje, imamo kar nekaj 'štantov' kjer je pesek bil izzvan, da pogleda na plan. Ponavadi so jugo-zahodne strani gričkov v naših krajih peščene. Ponekod so včasih kopali pesek, marsikje pa so zarezali klančino za dostop v gozd, izravnavanje njive itd. Na tak kraj sem se danes odpravil z 'Besnim' v pritljažniku. In tu se je dobro izkazal, tako po pesku kot po gozdnih tleh, ki so dodobra pokrita z listjem, tu pa tam pa se najde kak 'pukejl' ali štor poraščen z mahom. Skratka vse kar pride pod kolesa je veselje, pa še svežega zraka se dodobra nadihaš. Porabil sem eno 2200 mAh GensAce do 7 V, z dvema bi šel domov v temi. Dosti sem bil na strehi, skratka fun!
Vsekakor bo prvi 'mod' nižanje podvozja, itak so mi všeč pribita vozila in 'streha položaja' bo manj. Pa še nekaj slikic na hitro s telefonom, zato niso glih bog ve kaj, vendar ujamejo atmosfero večera.
Koliko zabave se skriva v kupu peska. Pa to smo vedeli že kot otročički No Fear - WRAITH Pa še en sončni zahod za relaksacijo LP
Tu, kjer naj bi nekoč bilo morje, imamo kar nekaj 'štantov' kjer je pesek bil izzvan, da pogleda na plan. Ponavadi so jugo-zahodne strani gričkov v naših krajih peščene. Ponekod so včasih kopali pesek, marsikje pa so zarezali klančino za dostop v gozd, izravnavanje njive itd. Na tak kraj sem se danes odpravil z 'Besnim' v pritljažniku. In tu se je dobro izkazal, tako po pesku kot po gozdnih tleh, ki so dodobra pokrita z listjem, tu pa tam pa se najde kak 'pukejl' ali štor poraščen z mahom. Skratka vse kar pride pod kolesa je veselje, pa še svežega zraka se dodobra nadihaš. Porabil sem eno 2200 mAh GensAce do 7 V, z dvema bi šel domov v temi. Dosti sem bil na strehi, skratka fun!
Vsekakor bo prvi 'mod' nižanje podvozja, itak so mi všeč pribita vozila in 'streha položaja' bo manj. Pa še nekaj slikic na hitro s telefonom, zato niso glih bog ve kaj, vendar ujamejo atmosfero večera.
Koliko zabave se skriva v kupu peska. Pa to smo vedeli že kot otročički No Fear - WRAITH Pa še en sončni zahod za relaksacijo LP
RC Addict!
Re: Axial Wraith RTR
Nikon Coolpix L820 - nič posebnega . Priporočljiva je tudi uporaba stativa, sam imam enga 'cheap' varijanto. Tudi slike delam, ko se mi da , z uporabo le tega in samodejnega sprožilca na fotoaparatu - slike so takoj za 100% boljše.
Vse skupaj vzame kar veliko časa, ampak če je volja...
Vse skupaj vzame kar veliko časa, ampak če je volja...
RC Addict!
Re: Axial Wraith RTR
Podaljšan vikend je treba pravilno izkoristiti. Z Wraith-om na že pred časom najdenem kupu kamenja, zgleda kot ostanki s kakega gradbišča. Zadeva je naključna, kot je bila razsipana s tovornjaka, tako da je iskanje poti res zabavno. Čeprav je tovrstna vožnja zelo počasna, je treba koncentracijo vzdrževati ves čas in pot splanirati za vsaj dve skali naprej, drugače lahko hitro pride do neželjenega zagozdenja, prevračanja ali vožnje v 'rikverc'.
Model deluje odlično, nekoliko me jezijo vijaki pri C-hubih, ki se neprestano odvijajo. Prejšnji lastnik je nekako izgubil puše, 3 od 4, ki dejansko služijo za drsenje zadeve ob zavijanju in skrbijo da ni zračnosti. Priporočal bi se če ima kdo te stock dele, no mogoče bom šel tudi v nakup aluminijastih upgrejdov.
Wraith ROCKS
Model deluje odlično, nekoliko me jezijo vijaki pri C-hubih, ki se neprestano odvijajo. Prejšnji lastnik je nekako izgubil puše, 3 od 4, ki dejansko služijo za drsenje zadeve ob zavijanju in skrbijo da ni zračnosti. Priporočal bi se če ima kdo te stock dele, no mogoče bom šel tudi v nakup aluminijastih upgrejdov.
Wraith ROCKS
RC Addict!
Re: Axial Wraith RTR
pri aluminijastih uporabljaš originalne puše.
problem je, da so vijaki v originalu samorezni, če jih zamenjaš na navadne bojo mogoče boljše ostali noter , če ni plastika že preveč ubita.
problem je, da so vijaki v originalu samorezni, če jih zamenjaš na navadne bojo mogoče boljše ostali noter , če ni plastika že preveč ubita.
Re: Axial Wraith RTR
Kolikor se spomnim, sem nekje prebral, da nekateri tudi v primeru plastike uporabljajo thread lock?!
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com