Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Danes sem po dolgem času spet preveril masno bilanco, po tem ko sem ves čas dodajal in nič spremljal kaj sem dodal. Presenečen sem ugotovil, da so nekatere komonente shujšale po scale nadgradnji, kar ni ravno tipično.
Rdeče številke so predvidevanja, rdeča polja pa seštevki skelj dodatkov in posebaj izračun za elektro in turbinsko variatno. Prav na smeh mi gre, da sem pod 14kg za turbino ne da bi začel s shujševalni programom sedežev in pilota.
Če bo fenestron zdržal obtežen test (14kg) v letu, grem v nadgradnjo za turbinski pogon. Fenestron je namreč najšibkejši člen v tej konfiguraciji.
Rdeče številke so predvidevanja, rdeča polja pa seštevki skelj dodatkov in posebaj izračun za elektro in turbinsko variatno. Prav na smeh mi gre, da sem pod 14kg za turbino ne da bi začel s shujševalni programom sedežev in pilota.
Če bo fenestron zdržal obtežen test (14kg) v letu, grem v nadgradnjo za turbinski pogon. Fenestron je namreč najšibkejši člen v tej konfiguraciji.
- Priponke
-
- MASS%20%26%20BALANCE.pdf
- (49.2 KiB) Prenešeno 130 krat
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
"Enkrat bi imel turbino, a za to nebi imel še en ogromen helikopter..." je bilo vodilo in pogumno sem se lotil prodaje elektro pogona, mehanike ipd. Koraka nazaj ni, je le še naprej.
Odločil sem se za menjavo še pred barvanjem trupa (in prvim elektro poletom), ker bo za namestitev turbine precej posegov v trup in res nočem rezati lakirano površino, ko bom prilagajal odprtine za izpuh.
Jetcat PHT3 torej...
Odločil sem se za menjavo še pred barvanjem trupa (in prvim elektro poletom), ker bo za namestitev turbine precej posegov v trup in res nočem rezati lakirano površino, ko bom prilagajal odprtine za izpuh.
Jetcat PHT3 torej...
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Tak izdelek si definitivno zasluži turbino!
Lp Moho
Lp Moho
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Edini problem je čakalna doba: za turbino 6 tednov in ko dobim izpuh še tega pošljem v Nemčijo na izoliranje 4-6 tednov... Potrebujem pa oba skupaj, da prilagodim trup in porežem izpuh. Zaradi tega so se tedni do vzleta lepo sešteli v dva meseca in pol.
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Zdej morš naslov teme popravit
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Evo ga.ajnstajn napisal/-a:Zdej morš naslov teme popravit
Neverjetno koliko problemov je neplaniran pogon prinesel s sabo. Tam kjer sem planiral elektroniko (na steni za drsnimi vrati) bodo sedaj rezervoarji. Elektronika mora v kokpit. K "sreči" je lupina instrument panela iz karbona... zato moram pripraviti še ne-karbonsko varianto, ker bosta v instrument panelih sprejemnika, pod tlemi kabine pa powerbox.
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Sam prva stran je ok, kar se naslova tiče.
lp
lp
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 864
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
hmmm sej na koncu se boš lahko usedel vanj in odpeljal...
zgleda kot pravi
lp
gh
zgleda kot pravi
lp
gh
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Hehe, za to imam pravegagoodhunting napisal/-a:hmmm sej na koncu se boš lahko usedel vanj in odpeljal...
zgleda kot pravi
lp
gh
- VaZl
- Tekmovalec
- Prispevkov: 350
- Pridružen: 17 Nov 2004, 18:07
- Kraj: ex LJ; blizu Sl. Bistrica, pod Pohorjem :-)
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Kaj pomeni menjava pogona v moči, recimo na težo? In kakšno je razmerje moč/teža pri pravem?
Se mi pa zdi da bosta tvoj Eurocopter in Davidova Extra projekta leta, vsak v svoji kategoriji. Upam da vaju vidimo v Lescah na mitingu...
LPZ
Se mi pa zdi da bosta tvoj Eurocopter in Davidova Extra projekta leta, vsak v svoji kategoriji. Upam da vaju vidimo v Lescah na mitingu...
LPZ
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Iz 12 kg gre na 14 kg, pred vsem na račun goriva in rezervoarjev - okrog 3kg prinesejo polni kestli. Razmerje moč/masa je na pravem 0,45 shp/kg, na maketi 0,5shp/kg. Bo kar tam kjer mora biti. Za vzgon je to zadosti, aerodinamično ga bo začelo na repu pobirat in to bo najšibkejši člen.
Danes sem dobil iz lakirnice rep, izgleda fenomenalno. Par napakic za popravit z vodobrusnim, ampak že sedaj je špica.
Z vsemi dobavnimi roki računam na marec, avgust nebi smel biti problem niti s treningom.
Danes sem dobil iz lakirnice rep, izgleda fenomenalno. Par napakic za popravit z vodobrusnim, ampak že sedaj je špica.
Z vsemi dobavnimi roki računam na marec, avgust nebi smel biti problem niti s treningom.
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Po tem, ko sem imel sani že pobarvane, se mi je začel ob najmanjšem stiku s tlemi luščit ceneni (v spreju) primer za aluminij. Vse skupaj sem zbrusil in začel znova. Še bolje, ker bo brusni papir (zaščita proti zdrsu), ki je tudi na pravem, lepše izpadel če bo barvano skupaj. Zato sem zlepil skupaj še nosilce stopnice. Z epoksijem sem lepil vodobrusni papir 120, katerega sem predhodno drsal ob oster rob mize, da sem ga zmehčal, sicer se granulacija neenakomerno lomi okrog krivine.
Po začetnem fiksiranju z maskirnim trakom sem dodobra pritrdil vse robove, da ne bo kaj dvignjeno od površine. Mimogrede sem zgornji kaputaž zaključil s slojem "špric kita", da pred oslabitvijo strukture izbrusim vse nepravilnosti.
Po začetnem fiksiranju z maskirnim trakom sem dodobra pritrdil vse robove, da ne bo kaj dvignjeno od površine. Mimogrede sem zgornji kaputaž zaključil s slojem "špric kita", da pred oslabitvijo strukture izbrusim vse nepravilnosti.
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Sani so končno zaključene. Našel sem pravi primer za aluminij (Helios Mobihel 1K sivi) ki gre lepo skupaj s črno gloss sprej barvo. Ker želim imeti preprosto rešitev za poškodbe podvozja avto barva+lak ne prideta v poštev.
Vreče se lepo polnijo s skoraj dokončanimi komponentami.
Nekaj napredka na kaputažu; zračniki lepo polnijo svoja mesta. Če želim, da se vsaj malo zrači segreto notranjost, morajo biti zračniki funkcionalni. Zato je potrebno nekaj več rezanja na prekrivni strukturi.
Vreče se lepo polnijo s skoraj dokončanimi komponentami.
Nekaj napredka na kaputažu; zračniki lepo polnijo svoja mesta. Če želim, da se vsaj malo zrači segreto notranjost, morajo biti zračniki funkcionalni. Zato je potrebno nekaj več rezanja na prekrivni strukturi.
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Uporabljeni primer za aluminij je preizkuseno dober (v sluzbi smo ga uporabili pri eni prenovi). Sicer pa lahko za enostavnejse stvari, ce nimamo primerja, uporabimo navadni sadolin (tudi preizkuseno).
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 864
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Kaj boš pa s polomljenim epoksi zračnikom naredil? Ponovno vlil? Al boš lepil nazaj?
Gh
Gh
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Ni polomljen, luknja omogoča preverjanje motorskega olja ne da bi odpiral kaputaž. Manjka le 0,5mm stiren delček, ki bo zgoraj povezal režo.
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 864
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
ok... praktično...
lp
gh
lp
gh
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Joj Jure kolk se slinim, ko gledam tele tvoje mojstrovine,...ampak elektronika se počasi nabira, tko, da upam, da bom kmalu tudi jaz začel z finim tuningom scale Jetaka
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Pravzaprav sem se danes nekoliko zamislil nad sabo. Zunaj je vse urejeno, znotraj pa je prava žalost. Pred turbino bo treba nekoliko počistit in uredit notranjost. Kolk daleč pa si da štartaš s projektom?
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Še malo, pa bo 5 let od začetka projekta.Phoinix napisal/-a:Pravzaprav sem se danes nekoliko zamislil nad sabo...
Deluje kot modra misel "da je pot pomembnejša od cilja".
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Res je, dobra 4 leta so mimo, vmes 2 leti nisem delal nic (ni bilo delavnice), sedaj pa delam za nazaj je pa dve leti premora pripomoglo k finančni zgodbi, sedaj do konca mora zadostovat.
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Jure jaz sem s projektom že zaštartal Trenutno je v nabiranju elektronika; Servoti za cikliko ALIGN DS610 in rep MKS BLS980, mini Vbar, Gryphon BEC, YGE 90HV ESC in nekaj delov mehanike torq tube za T700 in boom za T700, Pinion 13T od Revco 6mm,.. to je pa to trenutno, počasi a vztrajno kupčkamPhoinix napisal/-a:Pravzaprav sem se danes nekoliko zamislil nad sabo. Zunaj je vse urejeno, znotraj pa je prava žalost. Pred turbino bo treba nekoliko počistit in uredit notranjost. Kolk daleč pa si da štartaš s projektom?
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 864
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Se slisi zelo obetujoce. Od koga bos pa trup kupil? Ali pa ga ze imas pa sem to nekje spustil?
Gh
Gh
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Potem pa imaš zadosti, da zančeš not metat - v trup.
Spet sem bil priden. Čeprav se izogibam stirenu, za voljo toplotnih obremenitev, sem tokrat naredil izjemo. Ta del je precej stran od vročih komponent.
- panti kaputaža so narejeni, manjkajo le še kovice - tik pred barvanjem,
- odprtine za preverjanje hidravlične tekočine so tudi narejeni, manjka le še črna obroba.
Tako mali popravki, ki doprinesejo neverjetno globino in detalje celoti.
Danes sem vijačil po zrihtanem repu in moram reči, da je bil neverjeten občutek, kot da je konec že blizu .
Spet sem bil priden. Čeprav se izogibam stirenu, za voljo toplotnih obremenitev, sem tokrat naredil izjemo. Ta del je precej stran od vročih komponent.
- panti kaputaža so narejeni, manjkajo le še kovice - tik pred barvanjem,
- odprtine za preverjanje hidravlične tekočine so tudi narejeni, manjka le še črna obroba.
Tako mali popravki, ki doprinesejo neverjetno globino in detalje celoti.
Danes sem vijačil po zrihtanem repu in moram reči, da je bil neverjeten občutek, kot da je konec že blizu .
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Trupek JET RANGER III bo od RC aerodine oz. njihove izpostave v nemčiji velikosti 700 načrtujem seveda mehaniko od Chaos 600 nadgrajeno v 700, da ostane še kaj prostora za kokpitgoodhunting napisal/-a:Se slisi zelo obetujoce. Od koga bos pa trup kupil? Ali pa ga ze imas pa sem to nekje spustil?
Gh
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !