3D modelirnik ?

Vse, kar ne spada drugam v čolnarstvu.

Moderatorji: Intruder, A6_quattro

Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a brejker »

Zdravo.

Potrebujem nov program za risanje predvsem čolnarskih modelov. Trenutno imam osvojen Inventor 10 od Autodeska a mi ne pomaga kaj dosti pri risanu čolnarskih modelov.
Poleg tega imam na youtubeu zelo malo: "How to" tutorjalov za izdelavo čolnarskih oblik.

Kakšen oz. kater program za risanje mi priporočate? Fajn je, da omogoča shranjevanje datotek s primerno končnico katero se uporablja v večini za CNCrezkarje.
Primer: Izdelava delilne ravnine, kalupov, utorov za pokrove, sestavljanje posameznih delov,...
Še bolje bi bilo, če bi se ta program na veliko uporabljal, da si lahko pomagam z youtubeom oz. F1 tipko za help...
Če pa omogoča še hidrodinamično testiranje oz. simulacijo še toliko bolje :lol:

Hvala za pomoč.

LP OM
www.okarbon.eu
Jerikman
Tekmovalec
Prispevkov: 286
Pridružen: 13 Dec 2011, 00:29

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a Jerikman »

S ProEngineer lahko narediš vse.
Na partisu imaš celo verzijo ki deluje bp, na YT je ogromno posnetkov.
Obstaja tudi knjiga, ki jo je napisal slovenec, da se hitreje naučiš.
Novejša verzija ProE se imenuje Creo, tako da lahko na yt iščeš tutoriale pod obemi imeni.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Pogoglaj za Freeship program. Je zastonjski program in pisan na roko oblikovalcem plovil. Ne vem pa, če zna lupino izvozit v kak 3D program, kjer bi mu potem dodelal vse kar je potrebno za CNC frezanje.
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

brejker napisal/-a:Zdravo.

Potrebujem nov program za risanje predvsem čolnarskih modelov. Trenutno imam osvojen Inventor 10 od Autodeska a mi ne pomaga kaj dosti pri risanu čolnarskih modelov.
Poleg tega imam na youtubeu zelo malo: "How to" tutorjalov za izdelavo čolnarskih oblik.

Kakšen oz. kater program za risanje mi priporočate? Fajn je, da omogoča shranjevanje datotek s primerno končnico katero se uporablja v večini za CNCrezkarje.
Primer: Izdelava delilne ravnine, kalupov, utorov za pokrove, sestavljanje posameznih delov,...
Še bolje bi bilo, če bi se ta program na veliko uporabljal, da si lahko pomagam z youtubeom oz. F1 tipko za help...
Če pa omogoča še hidrodinamično testiranje oz. simulacijo še toliko bolje :lol:

Hvala za pomoč.

LP OM
Jaz uporabljam Rhino 3D, ki je pogosto v uporabi tudi pri navtičnih arhitektih.
http://www.rhino3d.com/gallery/3?g=3&pg=3

Ima vgrajeno tudi osnovno hidrostatiko (težišče, omočene površine, izpodriv....) ter prehod iz Autodesk sistema bo kot bi mignil.

Simulacij ni, so pa plug-in aplikacije, ki omogočijo vse živo.

Shranjuje vse tipe datotek, ki so potrebne za CNC obdelave, uvaža pa tudi vse živo, vključno s PDF datoteko.

Na webu imaš tudi izjemno veliko primerov, kako kaj narediti z njim. Če kupiš licenco kot študent, ti ta ostane kot komercialna licenca.
http://www.youtube.com/watch?v=-LjHR8nclpE
http://www.youtube.com/watch?v=FBZzbMrFXTY
http://www.youtube.com/watch?v=hgjxO5yuRxg

Kot je že napisal Ultralajt - poglej še freeship - tudi s to rečjo se da narediti čuda ;-)

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
AnteJ
Freak
Prispevkov: 560
Pridružen: 08 Okt 2007, 07:11

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a AnteJ »

V Inventorju zmodelirat eno tako enostavno reč kot je lupina čolna ne bi smelo biti težav.
Stvar lahko praktično po enakem konceptu zmodeliraš v Inventorju, Catiji, Solidworksu, NXu, Creo (Proe).

Večji problem je po mojem vedeti točno kaj/kakšno obliko želiš - ko je to enkrat jasno
samo povežeš prereze z površinami.
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a brejker »

[Če je temu tako, raje ostanem na Inventorju.
Bega me to, da ni recepta kako do končne risbe. Obstaja veliko načinov in funkcij kako do enakega rezultata. Vsak uporablja njemu najenostavnejšo rešitev.

Že včeraj sem razmišljal, da dokončam acad načrt in izrežem iz VP skelet. Ga oblepim v stirodur, pošejpam in in to uporabim za pramodel. Verjetno bom tako do pramodela prišel hitreje kot pa da bi se učil 3D modeliranja na drugem programu. :-s

Spet drugo pa je natančnost in hitrost CNC stroja 8-[
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

brejker napisal/-a:[Če je temu tako, raje ostanem na Inventorju.
Bega me to, da ni recepta kako do končne risbe. Obstaja veliko načinov in funkcij kako do enakega rezultata. Vsak uporablja njemu najenostavnejšo rešitev.

Že včeraj sem razmišljal, da dokončam acad načrt in izrežem iz VP skelet. Ga oblepim v stirodur, pošejpam in in to uporabim za pramodel. Verjetno bom tako do pramodela prišel hitreje kot pa da bi se učil 3D modeliranja na drugem programu. :-s

Spet drugo pa je natančnost in hitrost CNC stroja 8-[
Autocad in Rhino sta v tesnem sorodstvu. Nekoč je bil Rhino ACad plugin, potem so fantje šli na svoje, koncept ukazov je ostal. Še nisem doživel, da bi se vešč uporabnik AutoCada privajal na Rhino več kot en dan...

V Rhinotu lahko narediš vse - 3D model, Model reber, risbe in CAM za frezanje. Isto lahko narediš v vseh uveljavljenih CAD/CAM sistemih. Razlika je tisto, kar te bega: čas učenja, ki je pri Rhinotu verjetno med najkrajšimi, sploh če imaš izkušnje z AutoCadom...

Si ne predstavljam, koliko časa bi za moj model AdyGil porabil v npr Pro/E... Doslej je not ene pet ur dela...

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

brejker napisal/-a:[Če je temu tako, raje ostanem na Inventorju.
Bega me to, da ni recepta kako do končne risbe. Obstaja veliko načinov in funkcij kako do enakega rezultata. Vsak uporablja njemu najenostavnejšo rešitev.

Že včeraj sem razmišljal, da dokončam acad načrt in izrežem iz VP skelet. Ga oblepim v stirodur, pošejpam in in to uporabim za pramodel. Verjetno bom tako do pramodela prišel hitreje kot pa da bi se učil 3D modeliranja na drugem programu. :-s

Spet drugo pa je natančnost in hitrost CNC stroja 8-[
Recept!! :D

V Rhinotu je zadeva simpl ko pasulj! (Glej skico! Narisana v manj kot 5 minutah))

Slika

(od leve proti desni)
1- iz CAD programa preneseš preseke (rebra) in zunanje konture lupine čolna (ali pa jih tu narišeš iz nule).
2- na osnovi presekov in kontur ustvariš ploskve. (loft, ali sweep two rails, ali from curve network..kar ti bolj ustreza glede konkretne oblike lupine)
3- zapreš zgornjo odprtino s ploskvijo
4- združiš vse ploskve in ustvariš "solid" (poln kos) in imaš "model" tvojega čolna
5- izdelaš kvader (material iz katerega se bo frezal kalup) in nad njega postaviš model tvojega čolna
6- potopiš model čolna v kvader do delilne ravnine
7- od kvadra "odšteješ" (solid - difference) čoln in dobiš model kalupa!

Za model palube uporabiš podoben postopek.

Model kalupa izvoziš v ustrezen format za rezanje na CNC....(iges, step...)

Seveda model kalupa opremiš še z vsemi detalji za zapiranje (luknje za centriranje ipd..)

Mitja

P.S.: Če se ne motim so se na podoben način lotili tudi kalupov za SAL model Vortex. Poglej...
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a brejker »

Evo. Pa smo tam.
Mitja mi je moralca spustil :oops: :lol:

Ko sem risal 3D sem vedno extrudiral stranski ris, nato ven izrezal naris, ko sem prišel do presekov sem pa vedno prišel v slepo ulico. Delal sem po principu kako do oblike iz "kvadra stiroporja".

Hvala Mitja za recept :)
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

brejker napisal/-a:Evo. Pa smo tam.
Mitja mi je moralca spustil :oops: :lol:

Ko sem risal 3D sem vedno extrudiral stranski ris, nato ven izrezal naris, ko sem prišel do presekov sem pa vedno prišel v slepo ulico. Delal sem po principu kako do oblike iz "kvadra stiroporja".

Hvala Mitja za recept :)

Ne bat za moralo. Ni težko.

Ker je tema glede modeliranja že odprta, sem malo bolj podrobno demonstriral del, ki ga je Ultralajt obdelal na brzake, tukaj: viewtopic.php?f=12&t=54841&p=516114#p516114

Tam se je tudi že več pisalo o modeliranju z Rhinotom.

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a brejker »

Hvala za uporaben prispevek!
www.okarbon.eu
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

rc-ryder napisal/-a:...Ker je tema glede modeliranja že odprta, sem malo bolj podrobno demonstriral del, ki ga je Ultralajt obdelal na brzake, tukaj: viewtopic.php?f=12&t=54841&p=516114#p516114
....LP
Čisto drug pristop k oblikovanju telesa, kjer ne začnemo s preseki, ampak z vzdolžnimi konturami, sem opisal tule (če bi komu koristilo):
http://www.homebuiltairplanes.com/forum ... 1-a-3.html

LP Mitja
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a brejker »

Hja. Malo sem širil, malo raztegoval, malo gladil,....

Sedaj bi na predelu smučke uporabil 4 različne profile, tri različne dolžine in oblike spray railov :praskam: :zeham:
Priponke
Enjoy
Enjoy
om.jpg (28.92 KiB) Pogledano 6546 krat
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

brejker napisal/-a:Hja. Malo sem širil, malo raztegoval, malo gladil,....

Sedaj bi na predelu smučke uporabil 4 različne profile, tri različne dolžine in oblike spray railov :praskam: :zeham:
Pošlji mi dwg in povej, kaj te muči...

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
AnaBanana
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 27 Avg 2013, 22:05
Kraj: Maribor

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a AnaBanana »

Evo na brzino...
Priponke
coln_2 (Custom).jpg
coln_2 (Custom).jpg (45.4 KiB) Pogledano 6531 krat
coln_1 (Custom).jpg
coln_1 (Custom).jpg (45.56 KiB) Pogledano 6531 krat
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a brejker »

Just got owned by a girl :cry: :cry:

Bravo Ana! Spodaj na krmi daj 24stopinjski kot, rezkat Stirodur in gremo dirkat! :lol:
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

brejker napisal/-a:Just got owned by a girl :cry: :cry:

Bravo Ana! Spodaj na krmi daj 24stopinjski kot, rezkat Stirodur in gremo dirkat! :lol:
Se pridružujem Brejkerju! Lep model.

Evo še moj prispevek (točno po risbi od brejkerja)

Čas dela: 1 ura, skupaj s pripravo za objavo (ne jokat Brejker, za pivo in en odlitek te naučim ;-) )

Najprej sem malo preuredil vhodni fajl:
Slika

Nato sem z zasuki v prostoru razporedil in zložil skupaj preseke in krivulje:
Slika

Robne krivulje za eno površino je bilo treba narediti enako dolgi - s popravkom (kar je na koncu malo nagajalo ampak o tem več kasneje). Vedno pa je bolje začeti v enem programu in s pravim pristopom, predvsem pa je pomembno vedeti, kaj hočemo...
Slika

Z ekstruzijo linije ob krivulji sem naredil stopnico:
Slika

in vse skupaj obrezal v pogledih. Tu je vstopno črtovje že toliko nagajalo, da sem si pomagal z rezanjem v projekciji s podaljšano premico...
Slika

Nato je sledila obdelava ukrivljenega dela trupa. Najprej je bilo treba krivulje spraviti na enako dolžino, da dobimo lepše površine:
Slika

In seveda narisati povezovalno kriviljo za ekstruzijo ob dveh vodilnih krivuljah:
Slika

Neskladnost pogledov in presekov vedno bolj izrazita:
Slika

Ampak ni problema, Rhino prebavi še kaj hujšega ;-)
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

Sweep2Rail je komanda, ki sem jo tu največ uporabljal in je prinesla sledeče rezultate:
Slika

Površine po delih, krive in zvite:
Slika

Slika

V takih primerih je najbolje pregledati, kakšne so vstopne krivulje, ki definirajo površino:
Slika
Slika

Preveč kontrolnih točk in zato zvitost v vse smeri, nezvezna ukrivljenost...
Slabo za hidrodinamiko. Ko brusimo in kitamo to ponavadi izgine ;-) Pri CNC pa čisto lepo rata tako kot je zmodelirano :o

Krivulje z orodji za ravnanje in glajenje poravimo, zbrišemo tudi kako kontrolno točko:
Slika

Slika

Sprememba oblike je komaj opazna:
Slika

Rezultat:
Slika

Površina iz enega kosa, a še vedno preveč kontrolnih točk za gladko verzijo...

Še poravek površine:
Slika

Z zasukom kontrolnih točk rob bolj sledi željeni liniji.

Še odrežemo pri stopnici in dno je po zrcaljenju gotovo:

Slika

Slika

Naprej na palubo...
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

Seveda najprej popravki in rekonstrukcija krivulj:
Slika

Mnogo točk:
Slika

Malo točk, a zelo podobna oblika:
Slika

Ker je dobro, da imajo vse vzdolžne in vse prečne krivulje enako število kontrolnih točk v eni smeri, sem vmesno krivuljo kopiral zadaj in jo z orodji za raztegovanje v eni smeri prilagodil na pravo velikost:
Slika

Slika

Stara in nova oblika:
Slika
Upam, da ni pre huda razlika ....

Z orodjem za površino iz mreže krivulj generiramo del palube (ker je trup iz dveh delov...)
Slika

To bi sicer lahko naredil iz enega dela, a le, če bi vse skupaj že od začetka delal izvorno iz krivulj kreiranih v Rhinotu...

Odrežemo v projekciji, kjer se trup na robu deli:
Slika

Nato z mrežo krivilj kreiramo še prednji del trupa in kabino:
Slika

Še obrežemo zadaj in isto z orodjem za mrežo krivulj kreiramo zrcalo...
Slika

Izdelek:
Slika

Slika

Kot sem omenil na začetku je zaradi neskladnosti vhodnih krivulj s časom začela nagajati nenatančnost, ki sem jo z rezanji v projekciji zaobšel (sicer se površin ne da obrezat)

Zato so se na spojih površin pojavile "špranje" po kao desetinko sem ter tja... Nič kritičnega, ker špranje lahko "zalepimo" s tem orodjem:
Slika

Tolk o tem ;-)

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Pomoč

Odgovor Napisal/-a brejker »

Inventor 10. Nevem zakaj ampak ne morem se ločiti od njega :-?

Zatika se mi pri osnovah.
Rišem Micro jadrnico.
Narisal sem samo polovico lupine in nato zrcalil solid. Funkcija Loft. Dobil sem "ritko".
Ok. Grem narisat s polnim rebrom in... težave. Probal sem že vse opcije ki so mi padle na pamet. Za računalnikom sedim že kako tretjo uro in ševedno nisem uspel narisat neke preproste oblike kakor je kabina letala naprimer ](*,) ](*,)
Spodaj bom opisal postopek, če mi lahko kdo kaj svetuje bi bilo super.

Tri ravnine. Štiri skice, da lahko za rail označim samo eno črto in ne ploskve (če dve črte skleniš na isti skicirni ravnini-program to jemlje kot en lik).
Vidna "ritka" zaradi zrcaljenja. Desno vidna "mreža" po kateri sem narisal polovico.
11.jpg
11.jpg (17.74 KiB) Pogledano 6057 krat
Poizkus2. Vidi se označene točke in označena površina/oblika rebra. Označil sem tri raile. "Kabino" sicer nariše a je vredu samo njena polovica katera je sledila railu (tlorisu).
Na drugi strani je program po svoje naredil krivuljo "tlorisa".
12.jpg
12.jpg (67.93 KiB) Pogledano 6057 krat
Vredu. Polovici kaže dobro. Na drugo stran samo prekopiramo/zrcalimo tloris druge strani in bi moglo biti vredu.
Ponovim vajo. S to razliko, da označim še "tloris" na drugi polovici.
13.jpg
13.jpg (37.46 KiB) Pogledano 6057 krat
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Basic

Odgovor Napisal/-a brejker »

Jokbrateodpade
14.jpg
14.jpg (53.11 KiB) Pogledano 6054 krat
:praskam:
www.okarbon.eu
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: 3D modelirnik ?

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Morda je treba spremeniti pogled na postopek....
Priponke
Prva vrsta slik: uporabi se primeren kos geometrijskega telesa. Druga vrsta: preoblikovanje oblike s pomočjo kontrolnih točk.
Prva vrsta slik: uporabi se primeren kos geometrijskega telesa. Druga vrsta: preoblikovanje oblike s pomočjo kontrolnih točk.
modeliranje.jpg (141.92 KiB) Pogledano 6010 krat
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Basic

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

brejker napisal/-a:Jokbrateodpade
14.jpg
:praskam:
Na obvestilu ti piše, v čem je problem - presečna krivulja se večkrat seka z vodilno. To onemogoča kreiranje površine.

Takole na oko (kolikor se vidi) se krivulje (rail 1, 2, 3) ne stikajo v isti točki. To zna biti problem.
Druga težava je geometrija kot taka - presečne in vodilne krivulje se združijo v eno točko, kar lahko povzroči hude matematične probleme za modelirnik.

Metoda, ki ti jo je nakazal Ultralajt je izvedljiva tudi v Inventorju - z malo več omejitvami, predvsem med sliko 2 in 3.

Žal je tako, da parametrični modelirniki ne nudijo fleksibilnosti, kot jo ponuja Rhino, saj zahtevajo matematično natančno delo, Rhino pa odpušča male grehe ;-)

Po drugi strani, pa je Inventor mnogo bolj fleksibilen pri posnetju robov, zaoblitavah, delu z volumni, načrti....

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Tebe sem čakal :lol: Za Mitjata sem pa tako ali tako vedel, da bo hitro navrgel njegovo rešitev =D>

Slika2: Polovica dobra (označene tri krivulje). Polovico naredi po svoje.

Slika3: Označene dve krivulje. Krivulja tlorisa čaka, da jo označim kot rail. Sive barve je viden predogled (se pravi do te točke je vse OK).

Slika4: Označim tloris in ... ništa :-k
Ne pomaga če narišem polovico na drugi skicirni ravnini (ista ravina kot prva polovica le skicirna ravnina je druga), da lahko krivuljo označim kot "neodvisno" krivuljo.
Če pa na prvi skicirni ravnini narišem dve krivulje za tloris kabine mi jo za rail označi kot sklenjeno elipso in ne kot dve krivulje, ki se končata na sredini.

Tako oblika bi moral imeti narisano s tremi kliki #-o
Bom na končnih točkah probal namesto točke narisat šeen presek polkroga r=0.5mm in razdelil polovico z offsetom.

Se lotim tega ko končam s pisanjem prošenj za delo :-S
www.okarbon.eu
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

brejker napisal/-a:Tebe sem čakal :lol: Za Mitjata sem pa tako ali tako vedel, da bo hitro navrgel njegovo rešitev =D>
Hotel sem samo nakazati, da obstaja več načinov kako ustrojiti mačka!
Včasih se tako zaženemo v neko stvar in butamo ob zid in niti ne pomislimo, da bi morda s povsem druge strani in drugačnim pristopom zadevo enostavno razrešili.
Odgovori

Vrni se na Razne čolnarske zadeve