Traxxas E-revo Brushless

Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA

Odgovori
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

mihec87 napisal/-a:Saj tudi za avte navedena poraba je z neko normalno vožnjo večinoma nerealna...
OT, ampak vseeno - sem gledal en dokumentarec na to temo:
- izklopijo vse nenujne porabnike (npr. snamejo jermen s kompresorja klime, izkopljeni ventilatorji)
- izklopljeni vsi pomožni sistemi, ki niso namenjeni delovanju motorja (abs, asr, osvetlitev armature ...)
- pretirano napolnjene pnevmatike
- z lepilnim trakom polepijo reže na vratih in odbijačih za boljšo aerodinamiko
- meritev opravijo na veliki višini, saj je tam manj zračnega upora.
Toliko o realnih možnostih, da s športnim terencem dosežeš porabo 5.3l/100km. Larifari...
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Ne vem sicer kje si gledal tak dokumentarec, imas pa tu lepo razlozeno kako pridejo do obljubljene porabe.
Med drugim, test se izvaja v laboratoriju in ne na pravi cesti, res je da so izklopljeni vsi porabniki v avtomobilu (tudi luci, gretje itd.), v dveh ciklih pri povprecni hitrosti in temperaturi, brez nenadnih pospesevanj.. Lahko probas, vendar bos verjetno dozivel ogromno neodobravanje ostalih udelezencev v prometu in mozicljev v modrem. :lol:

http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle
http://www.dft.gov.uk/vca/fcb/the-fuel- ... scheme.asp

Se povsem strinjam, da je hitrost visja od 50km/h pri off-road modelih popolnoma brez pomena, ze takrat je model izredno tezko kontrolirati.

Kar pa se E-reva tice.. ne vem kaksno skatlo imas, na tej pa se vidi omenjena tabelica:
Slika

Zal pa je res tako kot je ze bilo receno, stvari (modele, avtomobile, telefone, akumulatorje itd.) prodajajo stevilke, ki so v praksi le redko dosegljive. Je pac tako in s tem se moramo sprijaznit.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

kurnt29 napisal/-a:Ne vem sicer kje si gledal tak dokumentarec, imas pa tu lepo razlozeno kako pridejo do obljubljene porabe.
Med drugim, test se izvaja v laboratoriju in ne na pravi cesti, res je da so izklopljeni vsi porabniki v avtomobilu (tudi luci, gretje itd.), v dveh ciklih pri povprecni hitrosti in temperaturi, brez nenadnih pospesevanj.. Lahko probas, vendar bos verjetno dozivel ogromno neodobravanje ostalih udelezencev v prometu in mozicljev v modrem. :lol:
Porabo goriva pri določeni hitrosti izmerijo na veliki višini in na to potem kalibrirajo motor v testnem ciklu v laboratriju - strokovno temu rečejo, da kalibrirajo na realno obremenitev :roll:
kurnt29 napisal/-a: Kar pa se E-reva tice.. ne vem kaksno skatlo imas, na tej pa se vidi omenjena tabelica:

Zal pa je res tako kot je ze bilo receno, stvari (modele, avtomobile, telefone, akumulatorje itd.) prodajajo stevilke, ki so v praksi le redko dosegljive. Je pac tako in s tem se moramo sprijaznit.
Dobr veš, kakšno škatlo imam - od ta novega modela :lol:

Še bolj skrito kaj je v škatli. Se pa lepo vid 105+ pa iPhone pa sanje...

Evo, vseh šest stranic, samo zate, da boš verjel:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

rc-ryder napisal/-a:Porabo goriva pri določeni hitrosti izmerijo na veliki višini in na to potem kalibrirajo motor v testnem ciklu v laboratriju - strokovno temu rečejo, da kalibrirajo na realno obremenitev :roll:
Hah, bi skoraj prej rekel, da preracunavajo po formulah kot pa vozijo na velikih visinah. Na ta nacin bi dobili vecja odstopanja, saj se nikoli ne upostevajo prav vsi parametri in vplivi. Ce je dokumentarec tako pokazal, bo ze res..
Ni pa mi jasno zakaj bi rinli v visave, ce motorna elektronika tako ali tako popravlja vbrizg. Na visini bi motor se bolj hlastal za zrakom. Starejsi motorji, ki so delovali se na klasicne vplinjace so na visinah porabili se vec goriva, saj jih je bilo potrebno drzati na obratih, v nasprotnem primeru so bolj poskakovali kot peljali. Spet smo "malo" zasli s teme.. #-o

rc-ryder napisal/-a:Dobr veš, kakšno škatlo imam - od ta novega modela :lol:
Še bolj skrito kaj je v škatli. Se pa lepo vid 105+ pa iPhone pa sanje...
Malo za salo, malo za res:
Se en razlog vec, da se prebere navodila.. :roll:

rc-ryder napisal/-a:Evo, vseh šest stranic, samo zate, da boš verjel..
Hvala. Nisem rekel, da ne verjamem, zdelo pa se mi je, da sem jo videl na starejsi skatli, zato sem sel preverit in kot vidis je bila vcasih res tabela na njej. Priznam, da nove skatle se nisem videl v zivo, po spletu pa so tako le s spredaj slikane..

Da preidemo nazaj na temo:
Se obetajo kaksne predelave na E-revu? Mogoce popis skode v letosnjem letu na modelu?
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

kurnt29 napisal/-a: Da preidemo nazaj na temo:
Se obetajo kaksne predelave na E-revu? Mogoce popis skode v letosnjem letu na modelu?
Je v planu, samo vandala spravim skupaj do konca (popravit moram gredi).

Potem pride na vrsto e-revo. Na isti način - na prafaktorje in nazaj skup.

Samo eno kratko vprašanje: ali je normalno, da se izhodne gredi diferencialov majejo (kar precej!) ?

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

rc-ryder napisal/-a:Samo eno kratko vprašanje: ali je normalno, da se izhodne gredi diferencialov majejo (kar precej!) ?
Sem opazil to tudi pri mojem Slashu (kompatibilni diferenciali), izhodne gredi imajo zracnost. Sicer nisem bil na to pozoren pri novem, tako da tezko recem. Vendar mislim, da dokler se ne pokazejo znaki pobiranja zobnikov, se nimas (nimava) kaj sekirati.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Marko.č
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 11 Feb 2013, 23:12

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a Marko.č »

[-X 4s 18-54 50 km/h
6s 18-54 98 km/h
izmerjeno na garmin gps
kar se pa tiče hitrosti z priloženimi nimh bat. Pa ne vem ker ker sem jih uporabil sami prvič pa
nikoli več to je za igrače ne pa za mmm setup. [-X
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

Marko.č napisal/-a:[-X 4s 18-54 50 km/h
6s 18-54 98 km/h
izmerjeno na garmin gps
kar se pa tiče hitrosti z priloženimi nimh bat. Pa ne vem ker ker sem jih uporabil sami prvič pa
nikoli več to je za igrače ne pa za mmm setup. [-X
Vse moje meritve so bile na Garmin GPS. Malo vpliva na vse skupaj tudi nastavitev podvozja (predvsem stekanje...)


Sicer pa - kot že obljubljeno - letno poročilo:

E-Revo je bil moj prvi in je še vedno edini model priznanih znamk. Od vsega začetka nisem vedel a bi ga bil vesel ali žalosten...

Visoka cena in dobljeno za ta denar ni bila sorazmerna s pričakovanji in opevanji po spletu. Na začetku me je imelo, da bi ga kar prodal.
Pa da gremo od zamer k boljšemu:
- radio kot sem že napisal - tak kot je, brez nadgradenj je posmeh oz. vstopnica za nadgradnje. Bi raje videl ARR verzijo.
- gume so pre cort in se trgajo - tako na asfaltu kot na progi.
- šibke palice za povezavo z amortizerji - natančneje plastična očesa
- vijaki za protrditev kardanov na gredi se odvijajo - 3x letos, zadnji tudi prekinil sezono:

Avto pred čiščenjem:
Slika

Na gredi od menjalnika k zadnjemu diffu sem poleti na brzino postružil nadomestek (za avto s ful podpore tega v SLO ni blo...) - ki sem ga sedaj komaj dobil ven:
Slika
Slika

Ko sem avto naprej demontiral sem videl, da je pravo čudo, da jih še več ni poletelo ven...

Tukaj pa se slabosti tudi nehajo. Bolj ko sem avto razdiral, čistil in sestavljal nazaj, bolj sem bil zadovoljen.
Enostavno razen tistih par hib ni zadevi kaj očitati - prej obratno - očitno gre le za primer premišljenega avta.

Amortizerji - tako kot so izdelani in nameščeni so brez servisa zdržali celo sezono, niso niti malo mastni...
Namestitev v šasijo preko nihajnih vzvodov je super, saj amortizerje ščiti pred poškodbami. Šibki člen so edino že omenjena očesa, ki se jih poceni boljše dobi v HobbyKingu http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... aff=279463
Nihajni vzvodi so iz izjemno kakovostnega materiala in so pravo presenečenje - prepričan sem bil, da bo to prva zadeva, ki jo bom naredil iz Alu :D

Menjalnik sem odprl in na presenečenje je bil samo malo prašen, nič masten - in ko sem odmaknil motor se je vrtel par sekund, če sem močno pognal glavni zobnik.
Ko sem ga odprl je bil brez kakršnihkoli znakov obrabe:
Slika

Malo sem ga vseeno špdmazal s sprejem za verige in zložil skup. Nato sem zunanjost prešprical z MaxiBrill za armaturke in skrtačil s čopičem. Ko iz trgovine :D
Slika

Nato sem se lotil prednjega diffa - malo zapleteno za prvič za priti zraven, ko modela praktično še nisem odpiral.
Na ven malo umazano en en ležaj zašmiran:
Slika
Slika
Slika

Kar takoj sem ga skrtačil in našprical z MaxxiBrill-om in šele nato odprl:
Slika

Notri nič posebnega - malo precej trde masti in na prvi pogled brez obrabe:
Slika

Očistil sem mali zobniček in pokazalo se je nekaj minimalnih znakov obrabe na enem delu zob - a že daleč od kake omembe vredne obrabe:
Slika
Slika
Slika

Predvsem je pomeben podatek, da je velik zobnik kovan po sintranju, mali pa je izdelan prav tako iz zelo kakovostnega sintranega material - zelo fina struktira.

Notranjost diffa pa je pozitivno presenečenje - pravo lepota finomehanike:
Slika

Komponente so zelo natančno izdelane iz sintranih delov, ki so na koncu očitno še kalibrirani (kovani), saj so površine neprimerno boljše kot pri mojih kitajcih.
Slika

Vse skupaj sem samo očistil, zalil z 20.000 Trackstar silikonsko "marmelado" in sestavil nazaj. Z nasmeškom :D

Očitno je vseeno nekaj na višji ceni. Zaenkrat sem poservisiral sprednji del, a od zadnjega glede na videno ne pričakujem nobenih posebnosti.
Zaenkrat zgleda takole:
Slika

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

Nadaljevanje servisa še danes...

Zadnji diff jo j malo bolj "nasrkal" kot prednji. Mali zobniček ima kar znake obrabe, a bo še za eno sezono. Fotoaparata nisem imel pri roki, tako da dokazov ni. Če kdo ne verjame pa razkopljem še enkrat za pir in pico ;-(

Ostalo na zadnjem delu po pričakovanjih.

Kardani, ki so plastični so verjetno ena šibkejših točk tega modela in na njih se je poznalo, da so bili v uporabi:
Slika

malo pomagajo tudi izpadajoči vijaki, ki delajo škodo na bližnji okolici:
Slika
Slika

Na zadnjih kardanih so konkretno tepene manšete:
Slika

K sreči sem imel manšete in dele kardana na zalogi, manjkajoče zatične vijake pa sem pobral iz vrečk iz rezervnih delov na zalogi.
Je pa menjava kardana kar stresno početje, saj je C zaskočka superminiaturna in je treba res mirno roko, da kam ne odskoči. Če zgine iz mize, je tako kot bi padla v črno luknjo :-?
K sreči je šlo BP:
Slika

Naslednji problem, ki se pri avtu pojavlja (pa ne samo pri tem - pri vseh) je trava, ki se ovija med pesto kolesa in kolo. Škoda - vsi štirje zunanji ležaji:
Slika
Slika
Slika
Slika

Ležaje bom zamenjal s takimi z kovinskim zaprtjem, saj je bolj odporno kot gumi zaprtje.

Zaključek sezone:
Slika
35€, s tem, da nekaj robe ostane na lagerju.

Pravzaprav sploh ni slabo...

Avto ostane ;-)

Lepe praznike
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Za tak denar dobis 10 kosov lezajev. #-o
Tam kjer ti vijaki uhajajo ven (na kardanih), daj ceznje termoskrcljivo cevko ali 2.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

kurnt29 napisal/-a:Za tak denar dobis 10 kosov lezajev. #-o
Tam kjer ti vijaki uhajajo ven (na kardanih), daj ceznje termoskrcljivo cevko ali 2.
Ja, to so original cene - itak pa ležajev ne bom kupoval tam ;-)
Zatiče pa sem namočil v LT in bo sigurno mir. Skratka malenkosti.

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

rc-ryder napisal/-a:Ja, to so original cene..
Torej tole je sestevek, ki bi ga odstel kaksen zacetnik.. Z nekaj iskanje bos prisel precej ceneje skozi. :D
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
nob
Freak
Prispevkov: 454
Pridružen: 05 Jun 2011, 09:46
Kraj: Cerkno
Kontakt:

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a nob »

rc-ryder napisal/-a: Ležaje bom zamenjal s takimi z kovinskim zaprtjem, saj je bolj odporno kot gumi zaprtje.
V eni temi (pozabil že kje) smo se že pisali kakšna je razlika med gumi in kovinskim zaprtjem pri ležajih.
Tam sem ugotovil, da imajo verjetno kovinski manj trenja, so pa zato gumijasti bolj odporni na umazanijo ... Po drugih tvojih postih sodeč veš o čem govoriš, zato me zanima tvoje mnenje, ker je izgleda drugačno od mojega. :) Zakaj so kovinski bolj odporni?
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

nob napisal/-a: Zakaj so kovinski bolj odporni?
Bolj so odporni na fizicne poskodbe. :wink:
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
nob
Freak
Prispevkov: 454
Pridružen: 05 Jun 2011, 09:46
Kraj: Cerkno
Kontakt:

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a nob »

OK, to je smiselno ja. :)
Ni mi pa smiselno, da bi v C-hub dal ležaj s kovinskim zaprtjem, ker je tam res veliko umazanije. :-k
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

nob napisal/-a:
rc-ryder napisal/-a: Ležaje bom zamenjal s takimi z kovinskim zaprtjem, saj je bolj odporno kot gumi zaprtje.
V eni temi (pozabil že kje) smo se že pisali kakšna je razlika med gumi in kovinskim zaprtjem pri ležajih.
Tam sem ugotovil, da imajo verjetno kovinski manj trenja, so pa zato gumijasti bolj odporni na umazanijo ... Po drugih tvojih postih sodeč veš o čem govoriš, zato me zanima tvoje mnenje, ker je izgleda drugačno od mojega. :) Zakaj so kovinski bolj odporni?
Tole je slika od iste situacije pri Vandalu (viewtopic.php?f=78&t=83534&start=25)
Slika

Tam so ležaji zaprti z jeklenim pokrovčkom.

Situacija pa je sledeča:
- voziš po travi in trava se ovije okrog pesta.
- ta trava drgne ob zaščito ležaja
- pri gumijastem se ta po par minutah pregreje, stopi in olušči ven in po čiščenju imaš odprt ležaj
- pri jekleni zaščiti se ležaj sicer malo bolj segreje, a ostane cel

Kar se tiče zaščite pred prahom pa je moje mnenje sledeče:
- Traxxasovi ležaji so prav tako polni svinjarije kot Vandalovi
- gumi tesnilo deluje kot protipovratni ventil: svinjarija not gre, ven pa ne ;-)
- ležaje zaprte z jeklom sem lažje očistil in podmazal kot te z gumo.

Očitno pa je, da so ležaji v vsakem primeru sezonski potrošni material.

Samo moje mnenje ;-)

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a tavzy »

Jaz sem naročil te ker so res ugodni. http://www.monsterhopups.de/yeahracing- ... 5843098422
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Uporabniški avatar
manpower
Freak
Prispevkov: 644
Pridružen: 27 Jun 2009, 19:59
Kraj: Okolica KRANJA

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a manpower »

http://www.rcbearings.co.uk/index.php?route=common/home

Men osebno najboljša trgovina z ležaji.
Dober material, odlične cene in zelo hitra dostava ( 3dni)
Bolje biti pameten in zaskrbljen, kot pa neumen in nasmejan!
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

kurnt29 napisal/-a:
rc-ryder napisal/-a:Samo eno kratko vprašanje: ali je normalno, da se izhodne gredi diferencialov majejo (kar precej!) ?
Sem opazil to tudi pri mojem Slashu (kompatibilni diferenciali), izhodne gredi imajo zracnost. Sicer nisem bil na to pozoren pri novem, tako da tezko recem. Vendar mislim, da dokler se ne pokazejo znaki pobiranja zobnikov, se nimas (nimava) kaj sekirati.
Pozabil napisati zadnjič kosem našel med remontom...

Ohišje diferenciala je plavajoče vloženo v zadnje nosilce. Ziba se cel diferencial z ohišjem in ne izhodne gredi....

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Bo drzalo. Nisem se prevec spuscal v to, bi podlozka resila ta problem?
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

kurnt29 napisal/-a:Bo drzalo. Nisem se prevec spuscal v to, bi podlozka resila ta problem?
Nič ni treba šlatat - je tako čisto ok. Če te moti. pa diff lahko založiš s kako gumico na primernem mestu. Jaz sem pustil tako kot je. Glavno je, da razumem razlog.

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

Kot sem že omenil je verjetno ena glavnih ovir za boljšo lego e-revota na progi zaklenjen sredinski diferencial ozirom to, da ga sploh ni. Zato sem naročil TRA5614 preko ebaya in pride drug teden:
Slika

sicer je pred uradno izdajo obstajala varianta, da ga narediš sam - a je en kup dela in stroški so približno isti: https://www.rc-monster.com/forum/showthread.php?t=23402

Medtem pa sem si privoščil malo zimskega veselja, ki pa se je na žalost končalo v dimu in smradu... Kljub PlastiDipu...
Kabel za napajanje se je od vrčine odlotal:
Slika

Ena pikica na škatli:
Slika

V notranjosti pokol:
Slika
Slika

Sedaj sem malo v dvomih ali naj grem na HW Xerun 150 ali na Trackstar 120. Prvi na papirju Mambo presega, drugi pa je z Mambo izenačen (120A trajno)
Ima kdo z TGY Trackstar v e-revotu kake izkušnje?

Imam oboje že na lagerju, tako, da o stroških ne bi, samo Xeruna bi raje prišparal za en drug za enkrat še tajen projekt ;-)

Mambe pa zihr ne bom šel kupovat nove.

Xerun: Output: Continuous 150A, burst 950A, Resistance: 0.0002 Ohm, 6S (http://www.hobbywing.com/product_show.asp?id=238)
Mamba: Output: Continous 120A, burst ?, 0.0003 ohms per phase, 6S (http://www.castlecreations.com/products ... nster.html)
Trackstar: Cont. Current: 120A, Burst Current: 760A, 0.0004 Ohms , 4S (http://www.skyrc.com/index.php?route=pr ... duct_id=26)


LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Uff, neugodno. #-o
In to na 4S? Na 6S so se kar rade vzigale..
Kako je z Lipoti, so ok?

Kar se tice izbire regulatorja pa.. enostavno regulator z vecjimi tokovnimi zmogljivostmi daj na model, ki je tezji in s katerim imas namen bolj noreti.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

kurnt29 napisal/-a:Uff, neugodno. #-o
In to na 4S? Na 6S so se kar rade vzigale..
Kako je z Lipoti, so ok?

Kar se tice izbire regulatorja pa.. enostavno regulator z vecjimi tokovnimi zmogljivostmi daj na model, ki je tezji in s katerim imas namen bolj noreti.
Lipoti so OK.

Sem se danes lotil in sem tvegal z manjšim reglerjem - 120A Trackstar. Na 6S ne mislim vozit, tako da ne bi smelo biti težav.

Pa lepo po vrsti:
Za začetek vzamamo lepo osmojenega e-revota:
Slika

Luknje od Tracksta 120A pašejo kot ata na mamo:
Slika

Za kabel sem v sprejemniško škatlico napeljal podaljšek, saj se trackstar programira preko signalnega kabla. Se mi ne da za vsako malenkost jemati dol motorja, tesnilnega pokrova in pokrova :-?

Nato sem z vijaki iz zbirke ostankov raznih diskov, floppijev in podobne navlake pritrdil stikalo:
Slika

In šel probat. Brez pokrova, kar bi se kmalu izkazalo za usodno.
Avto dam na tla, počasi speljem in vse OK.

Poženem še enkrat zmerno sem ter tja in tudi OK.

Ko pa stisnem gas, avto ni speljal - samo skočil je na hrtbet in se zadrajsal po lužah ene 10 metrov :o

Stvar seka bolj kot mamba 8)

Sem raj kar nehal in bom počakal na bolj primerne razmere... :P Moram še malo kontakte za motor uredit (zmanjkalo termo skrčke...)

Slika

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Jerikman
Tekmovalec
Prispevkov: 286
Pridružen: 13 Dec 2011, 00:29

Re: Traxxas E-revo Brushless

Odgovor Napisal/-a Jerikman »

Vidim da uporabljaš Orange sprejemnik. Mi poveš s katero komando voziš?
Jaz moram kupit drugo, pa ne vem katero :roll:
Odgovori

Vrni se na Modeli z elektro pogonom