HK 550 TT FBL

Akrobatski in 3D modeli
Uporabniški avatar
modelarr
Freak
Prispevkov: 491
Pridružen: 06 Feb 2010, 13:22
Kraj: Kočevje

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a modelarr »

Zanima me še kakšen zobnik za motor moram izbrati. Mislim da bo 16 zob prava odločitev. Morda kakšen nasvet.
Za gyro sem se že tudi odločil. Kdo pozna tega:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Gyro.html
LP
Kr neki !!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

Gyra ne poznam, a moral bi biti dober, kar se pa zobnika tiče pa... jaz imam 16 zob, glede na to, da imaš precej višje vrteč motor, ti več kot 14 zob za začetek ne priporočam, celo s 13 zobmi boš imel teoretično višje vrtljaje kot jih imam jaz. Seveda računam s tem da boš letel na 6S lipo, no ja vrtljaje seveda vedno lahko prilagodiš z nastravitvijo governorja, jaz pa pri tem sedaj nimam več rezerve, če bom hotel več vrtljajev, bom moral menjati zobnik ali motor.
Ko smo že pri tem, velja ponovno opozoriti, originalni glavni plastični zobnik je dober samo za pohlevno lahkotno letenje. Ob malo bolj živahnem letenju bo pri prvem, malo bolj agresivnem manevru zobe pobralo. Meni nobeden, naj gre za originalnega, ki je prišel s kitom, kupljenega kot rezervni del za HK 550 helikopter ali kot rezervni del za HK 600 helikopter, ki tudi paše, ni zdržal dlje kot do prvega ostrega manevra, se pravi, večinoma manj kot en polet :^o Na zalogi jih imam še 6 in morda bom kdaj še katerega preizkusil, a le, če se bom res pretirano dolgočasil.
Po domače povedano, nabaviti je treba Alignov glavni plastični zobnik.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
modelarr
Freak
Prispevkov: 491
Pridružen: 06 Feb 2010, 13:22
Kraj: Kočevje

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a modelarr »

Hvala Brane.
Morda kakšen link za zobnik?
Sicer ga sam tudi najdem, morda pa ti imaš kakšno cenejšo varianto.
LP
Kr neki !!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

Jah original Align je original, morda je kje ceneje, a jaz sem jih nabavil v Fast Ladu in DMT v Avstriji. Ta poceni so pa kitajski iz HK, morda je celo kateri dober, a koliko naj jih še preizkusim, še vsak je crknil takoj ko sem močneje sunil s korakom. Zanimivo, da takih težav nisem imel na 450 helikopterjih pa sem uporabljal praktično samo HK zobnike tudi na Alignovem FBL pro modelu, ki je bil že kar živahen, a med letenjem nisem pobrusil niti enega.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
majstoralc
Razpravljalec
Prispevkov: 52
Pridružen: 30 Dec 2009, 18:08

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a majstoralc »

Katere lopatice uporabljate na tem heliju? 550mm ali 520mm?
Kaj bi bilo zame najbolje?
Letel boma na 6s baterijo, motor 1330kv-Max power: 2.7KW in ne ne bom izvajal hudih akrobacij.
LP
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

Jaz trenutno uporabljam 530mm. Ko sem letel s 450 helikopterji sem velikokrat bral komentarje, da je helikopter s 325mm kraki bolj okreten s 335 pa bolj miren, se pravi daljši kraki za bolj stabilno letenje. No jaz moram priznati, da kaj dosti nisem čutil, pa sem imel krake vseh vrst, a tudi jaz ne letim kakih agresivnih manevrov.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
modelarr
Freak
Prispevkov: 491
Pridružen: 06 Feb 2010, 13:22
Kraj: Kočevje

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a modelarr »

Hvala za odgovor.
Za silo bom tele naročil:
http://www.ebay.com/itm/550mm-Carbon-Fi ... 1c1f39204a
Iz hobbyking-a je poštnina predraga, v evropskem skladišču pa ni nič na zalogi.
LP
Kr neki !!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

V HK sem našel podobne karbonske, ki s poštnino pridejo pod 30$
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... lades.html
Sicer se mi pri enih in drugih zdi neugodno, da so povsem črni, kar za nas običajne heli letalčke ni najbolje, ker so slabo vidni, a če nebi šlo drugače, bi tudi jaz vzel kaj takega, saj se lahko uporabi kaka bela nalepka, ali pa se jih enostavno pobarva (vsaj delno), ker ves karbon je škoda prekriti z barvo :D
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
modelarr
Freak
Prispevkov: 491
Pridružen: 06 Feb 2010, 13:22
Kraj: Kočevje

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a modelarr »

To je pa res smešno.
Za tiste malo dražje lopatice istih dimenzij, pa je poštnina enkrat dražja.
Tele vzamem zihr.
Pa na belo bom pobarval zunanji del kraka.
Hvala Brane. Prišparal si mi nekaj evrov.
LP
Kr neki !!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

Že nekaj časa opažam, da na ostrejšo komando koraka, ali pri hitri menjavi, helikopter nekoliko zanese, ali pa se odzove bolj soft, kot je pričakovati. Po nekaj raziskovanja sem ugotovil, da je v ozobljenju, med servoti in alu ročicami, ki sem jih pred časom vgradil, kar konkretna zračnost.
Ker so ročice z imbus vijaki kar močno pritrjene ne servote, ta zračnost vedno ne pride do izraza, saj je treba kar nekaj sile, da se ročica premakne, ko pa se, je pa tega premika kar nekaj [-(
Seveda sem razmišljal, kako zadevo sanirati. Lahko bi ročice zalepil z lepilom za ležaje, a kako potem ročice dobiti dol, če bi bilo treba (a to me še najmanj skrbi) bolj me je skrbelo, kako zavarovati da lepilo pri montaži nebi zašlo v bližnji ležaj serva. Odločil sem se za enostavno in hitro varianto in ročice v primežu nekoliko štirikotno stisnil in jih tokrat precej s silo privijačil nazaj. No sedaj sedijo kot pribite in helikopter nima več čudnih popadkov, ko sem malo bolj grob s komandami.
TODA... ko sem stiskal ročice v primežu, sem ugotovil da so tele ročice http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=23119
iz tako mehkega aluminija, da je skoraj škoda časa za izdelavo tako ličnega izdelka iz tako, kot se temu strokovno reče, puter, materiala.
No, čas bo pokazal ali se bodo ročice razmajale, ali pa bodo ostale čvrsto na mestih.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
modelarr
Freak
Prispevkov: 491
Pridružen: 06 Feb 2010, 13:22
Kraj: Kočevje

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a modelarr »

Kakšen je bil razlog,da si zamenjal plastične ročice za aluminijaste. Morda original niso zdržale?
Sprašujem le iz razloga, da bi morda tudi jaz zase našel kakšne.
To, da si jih samo stisnil, menim da je samo začasna rešitev. Ob večjih obremenitvah se bo zračnost ponovno pojavila. Čas bo pokazal.
Kot sem videl iz tvojih slik, ti je odlomilo vijak, ki drži ročico kraka. Jaz sem že vnaprej nabavil močnejše 12,9 kvaliteto-prav tako za zadnji rotor.
Še glavni zobnik dam preventivno boljši potem pa bo. Ali naj menjam samo pogonski zobnik, ali morda kompletnega z ležajem.

LP
Kr neki !!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

modelarr napisal/-a:Kakšen je bil razlog,da si zamenjal plastične ročice za aluminijaste. Morda original niso zdržale?
Sprašujem le iz razloga, da bi morda tudi jaz zase našel kakšne.
To, da si jih samo stisnil, menim da je samo začasna rešitev. Ob večjih obremenitvah se bo zračnost ponovno pojavila. Čas bo pokazal.
Kot sem videl iz tvojih slik, ti je odlomilo vijak, ki drži ročico kraka. Jaz sem že vnaprej nabavil močnejše 12,9 kvaliteto-prav tako za zadnji rotor.
Še glavni zobnik dam preventivno boljši potem pa bo. Ali naj menjam samo pogonski zobnik, ali morda kompletnega z ležajem.

LP
Alu ročke sem montiral po krešu. Pa ne da bi pri krešu kakšna crknila, a po krešu sem vgradil Hirobo fbl glavo, ki pa ima ročke na gripih precej daljše in odzivnost helikopterje se je zmanjšala, postal je bolj len. No alu ročke so daljše od originalnih priloženih k servotom in sedaj je odzivnost približno taka kot prej.
Koliko začasna bo rešitev, da sem jih samo stisnil bom še videl, če se bodo ponovno razmajale, bodo šle takoj dol če ne, pa ne.
Bom pa original HK glavo skušal skompletirati in ko bo komplet, bo šla nazaj gor.
Meni se je pokazal kot prešibek samo glavni zobnik, za nič drugega pri pogonu, ne vidim potrebe po menjavi.
Sicer je pa treba vedeti, da je Align na avtorotacijskem zobniku naredil predelavo in je treba vedeti, katere komponente pašejo skupaj. Drugačen je avtorotacijski zobnik, drugačna je puša po kateri teče enosmerni ležaj in dodan je en kroglični ležaj. Seveda se dobi Align dele tudi za to verzijo, ki je na HK 550. Mene je malo imelo, da bi, zgolj iz dolgočasja, šel v to predelavo, a je prevladal razum. Morda kdaj kasneje. Verjetno gre za predelavo, ki kaj izboljša pri izvajanju avtorotacije, a do tja jaz še nisem prišel, morda bi bila avtorotacija lahko naloga za letos, za vadbo.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
modelarr
Freak
Prispevkov: 491
Pridružen: 06 Feb 2010, 13:22
Kraj: Kočevje

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a modelarr »

Jaz sem na originalni h ročkah, ki sem jih dobil s servo motorji dal zglob na predzadnjo luknjo, ker sem se bal da bo prevelik moment in servo morda nebi zdržal.
Servote imam 9,8kg moči. Morda bi pa lahko vseeno dal na zadnjo luknjo, saj bi s tem pridobil na hitrosti odklonov.
Pa hvala za odgovore.
LP
Kr neki !!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

Tudi jaz si nisem mislil, da je hitrost tako pomembna in da je tako na limitu. Po drugi strani sem šel sedaj pomerit in razlika je res velika. HK glava ima ročke na gripih na r-27mm, hirobo pa na r-35mm.
Tudi jaz sem se pri noven odločal med zadnjo in predzadnjo luknjo na original ročkah, potem sem se pač slučajno odločil za zadnjo. No glede na ugotovljeno, sedaj nebi nič dvomil, sigurno bi dal na zadnjo.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
modelarr
Freak
Prispevkov: 491
Pridružen: 06 Feb 2010, 13:22
Kraj: Kočevje

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a modelarr »

Zdravo.
Malo preračunavam kakšne obrate naj bi imel rotor.
Program za preračunat sem našel na tej strani:
http://dhrc.rchomepage.com/calc.htm
Jaz bom imel okoli 2300 obratov na rotorju. Je to preveč?
Kakšne obrate na rotorju je dobro imeti?

Kakšno baterijo uporabljate? Bolj me zanima teža baterije, da ne bodo prevelike težave s težiščem.
Kr neki !!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

Ne vem kakšne namene imaš s tem helikopterjem, a za normalno letenje in soft 3D je to odločno preveč, za kaj ojstrega pa verjetno ne, verjamem da gre kdo še višje, sicer bi to moral povedat kak mojster. Meni je kolega že nekajkrat meril vrtljaje, žal pa že precej nazaj in se ne spomnim, koliko je bilo.
Baterije jaz uporabljam 6S 3300-5000, kar mi pride pod roko, lažje pač pomaknem malo bolj naprej( kolikor se da).
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
modelarr
Freak
Prispevkov: 491
Pridružen: 06 Feb 2010, 13:22
Kraj: Kočevje

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a modelarr »

Hvala Brane. Mislim da bo 3300mAh 6s kar dobra.
Zdaj imam nov problem. Rad bi naročil tale zobnik:
http://www.fast-lad.co.uk/store/h60020a ... 26804.html
vendar ne najdem potem zobnika za motor.
Potrebujem namreč zobnik 14-15 zob, modul 0.6 in luknja 6mm.
Mogoče kakšna ideja kje ga dobim?
Kr neki !!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

Zakaj pa bi rad naročil ta zobnik??? Namreč, modul tega zobnika nima nobene veze s tem kar rabiš na motorju, motor ne poganja tega zobnika, pač pa glavni zobnik, ki je nad tem.
Ta zobnik poganja rep in 0,6modul je enak kot je tudi HK. Align ima te zobnike tudi z 0,8modulom (pojma nimam zakaj) in če kupiš tak zobnik z modulom 0,8 moraš menjati tudi pripadajoči zobnik, ki žene TT ali jermen, odvisno pač od tega katere sorte je helikopter.
To pa še ni vse, iz opisa sklepam, da je to novejši avtorotacijski zobnik, ki je drugačen kot pri HK helikopterju. Ta zobnik je primeren za novejši sistem pogona, ki ima enosmernemu ležaju dodan dodaten navaden ležaj za boljše vodenje. Če hočeš predeleti moraš kupiti še nosilno ploščo glavnega zobnika novega tipa, z novim sistemom uležajenja in pušo novejšega tipa, ki paše noter.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
modelarr
Freak
Prispevkov: 491
Pridružen: 06 Feb 2010, 13:22
Kraj: Kočevje

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a modelarr »

Prav imaš. Prehiter sem bil. Sklepal sem glede na število zob in mislil da je tisti s 180zobmi glavni zobnik, nisem pa poledal da je modul drugačen za vsak zobnik.
Tale bo pravi:
http://www.fast-lad.co.uk/store/h60019a ... p-523.html
Naročil tele:
http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... ry=H60020A
http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... ry=H60019A
Kr neki !!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

Ja ta glavni zobnik bo pravi, za avtorotacijskega pa jaz nisem videl potrebe po menjavi, je čisto dober HK original. Zoprno je tudi to, da sedaj ne vem če si naročil sploh pravega, ker nič ne piše ali je novi ali stari tip, iz slike je pa nemogoče vedeti, kateri je.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
modelarr
Freak
Prispevkov: 491
Pridružen: 06 Feb 2010, 13:22
Kraj: Kočevje

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a modelarr »

Iz oznake je možno razbrati, kateri je pravi. Novejši ma na koncu oznako AA ali AT. stari pa samo A.
Naročil sem oba,saj dele bom itak potreboval. Iz HK naročim še en komplet ob priliki, da bom imel še ležaj.
Kr neki !!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

No moj HK 550 TT FBL ima trenutno za sabo 456 poletov.
Vmes sta bila tudi dva kreša zaradi odpovedi reglerja in eden zaradi tega ker sem po enem od krešev prezrl počen zobnik oz zob.
Že pred časom se je večkrat zgodilo, da je regler nenedoma vrgel v nek pomožni program (bistveno zmanjšani vrtljaji) in se po sekundi ali dveh pobral. Ko sem reglerju nacinil nove kondenzatorje je bila stvar odpravljena, a se je sedaj to ponovilo.
No, dokler sem bil višje ta zadeva ni bila problematična, to pot pa se je zgodilo pri nizkem hrbtnem lebdenju #-o in evo, pokuril sem vse repne mehanike od Ergota, tako da sem bil spet prisiljen seči po originalni, s katero mi je nihal rep. In končno sem ugotovil, da je DRSNIK tisti, ki je vzrok za nihanje repa s to mehaniko.
Polomil oz pokrivil sem tudi original HK kardan oz torque tube in enega Alignovega. Glede tega brez kančka dvoma povem, da je HK karbonski bistveno boljši od Alignovega aluminijastega. Neoporečno je prenesel marsikaj in končno počil ko sem dobesedno prepognil repno cev. Alignov je kriv čim rep grše pogledaš in ni čudno, da se modelarji ubadajo z vibracijami in dodajajo dodatne oporne ležaje. V bistvu se čudim, kako tak kardan zdrži letenje raznih hudih 3Dejašev, še posebej če pomislim da je za 600 ali 700 helikopter isti ...samo daljši :-k
ŽAL se karbonskega v HK kot rezervni del ne dobi ](*,) celo tega helikopterja ne najdem več v ponudbi :roll:
Ker je zmanjkalo repnih mehanik sem se odločil preizkusiti tole http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=37559
in rečem lahko samo WAAAAU neoporečne kakovosti. Žal ta repna mehanika vztrajnostnega testa na tem helikopterju ne bo videla, občutljivi Alignovi kardani in nedobavljivi HK so me prepričali, da helikopter sedaj čaka na dele za predelavo na jermen. Sem pa z repno mehaniko od Assolta 700 naredil cca 25 poletov tako da vsaj vem da tudi dela tako dobro kot izgleda. Sicer bi uporabil vsaj zunanjo mehaniko, brez ohišja koničnih zobnikov in repne gredi, a je gred na Assoltu 700 debelejša od 550-600 modelov.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

No HK 550 FBL, ki nič več TT ima za sabo 517 poletov.
Za sabo ima predelavo na jermen, ki je uspela brez najmanjšega problema. A prisiljen sem bil uporabiti repno mehaniko od HK in ponovile so se težave z ujsanjem repa. Ker sem imel na razpolago en starejši nosilec krakov zadnjega rotorja kpl. z ležaji vred od Aligna 600, sem ga uporabil in vsaj pri normalnem letenju težav ni bilo več, še vedno pa je bilo prisotno nadležno nihanje repa med flipi, pa tudi zaustavitve po piruetah niso bile ravno v nulo.
Pri preizkusu z roko, je bilo še vedno čutiti kar nekaj zračnosti, nekaj v drsniku nekaj v ročičju, pa tudi Alignov del v ležajih ni bil vzorno tog....pa se nabere in sem imel dovolj zajebancije. Z repno mehaniko od starega JR Ergota mi je rep delal v nulo in naročil sem manjkajoče dele pri RC Japan, pa še cene so tam čisto zmerne. No in rep sedaj dela kot je treba ... juhuuu.

Se mi je pa nekaj poletov nazaj zgodilo, da je helikopter po več zaporednih flipih, grdo nagnilo in komaj sem ga rešil... in potem včeraj enako. Ker tudi tokrat helija nisem razbil, sem si rekel .. šalo na stran, nekaj je narobe..
Priključil sem baterijo in sporednja ciklična servota prijel za ročici in ju s pritiski izmenično, gor dol, krepko obremenil. Že po prvem pritisku na ročico, se mi je zdel občutek na prednjem levem servu drugačen in po dveh treh sekundah, se je servo vdal in do konca crknil.

Now you know .... Mi Digital https://www.hobbyking.com/hobbyking/sto ... duct=14834
zdržijo na cikliki 550 helikopterja ob zmerno dinamičnem letenju z vključki soft 3D ja cca 500, 5-6 minutnih poletov. Je pa res, da sta ostala dva še zdrava in pa, vmes je bilo nekaj krešev, ne kaj zelo hudega ( osnovni okvir je še original, čeprav nekateri pravijo, da so karbonske plošče pre tanke) kreše so servoti predelali brez težav in škode.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a Brane »

Po svoje je zanimivo, da imam sedaj 2 boljša 600 helikopterja in imam protosa 500, pa se vedno čez čas pokaže da nekako najraje letim s hk 550. Ko je crknil en ciklični servo, sem imel najprej namen kupiti nove, a ko sem jih sukal na prosto in primerjal s tistim ki je crknil, sem ugotovil da je občutek na defektnem čisto drugačen, zato sklepam, da je bil pri kakem krešu preobremenjen in je pač zato crknil, ostala dva pa po nekaj testiranja dajeta občutek, da sta povsem neoporečna. Zato ju bom pač pustil v helikopterju in ker novega enakega nimam, sem pač defektnega zamenjal s tistim, ki je bil pri roki in je po karakteristikah približno podoben ostalima MI digital. Namestil sem Futabinega S9451 in zanimivo da se delovanju ciklike ne pozna prav nič, da je en servo drugačen. Ali sem zadel s servom ki ima dovolj podobne karakteristike, ali ni tako pomembno, ali pa FBL giro to tako dobro popravlja..... ni važno, važno da (delovni) helikpter spet v redu leti.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 3220
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: HK 550 TT FBL

Odgovor Napisal/-a AlesZ »

ko sem jih sukal na prosto in primerjal s tistim ki je crknil, sem ugotovil da je občutek na defektnem čisto drugačen, zato sklepam, da je bil pri kakem krešu preobremenjen in je pač zato crknil
Pri teh servojih so zobniki relativno majhni in očitno je kar precejšnja obremenitev.Vedno "crkne" mali zobniček bolj na začetku pogona in večinoma je celo tako da ti servo neobremenjen dela,pri obremenitvi pa spodrsne.Na HK je nekaj rezervnih kosov,so poceni tako da mogoče že iz radovednosti greš v popravilo.....Celo tako je da pri različnem ozobljenju so osi in centrale enake.......
Priponke
Mi zobnik.jpg
Mi zobnik.jpg (44.8 KiB) Pogledano 7532 krat
IMGP2635.JPG
IMGP2635.JPG (154.25 KiB) Pogledano 7532 krat
Slika
Odgovori

Vrni se na Elektro helikopterji