DG-808B 1/3 5-6m
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Kabina pripravljena za izdelavo dveh kalupov.
Lp
Lp
Re: DG-808B 1/3 5-6m
NoD napisal/-a:Pozdravljen!
Glede na tvoj oddajnik in, če imaš sprejemnik R7008 SB FASST ali R6308 SBT FASST predlagam sledeče komponente telemetrije:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=93120
in GPS MULTI senzor:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=94847
ali
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=95559 in zgoraj navedeni senzor ali posanezne senzorje z oznako S-BUS ne pa senzorje z oznako SBS, ki so namenjeni oddajnikom T14 in T18.
LP
Ne razumem kaj preveč tega SB sprejemnika. A nima premalo kanalov? ali je potrebno vzeti dva? ali je to samo za senzorje, če si prav razlagam?
Lp
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Pozdravljen!
Sprejemnik R7008 SB omogoča priključitev do 8 klasičnih servomotorjev, servomotorje za S-BUS tehnologijo na port S-BUS in telemetrijo na S-BUS2 port.
http://manuals.hobbico.com/fut/r7008sb-manual.pdf
LP
Sprejemnik R7008 SB omogoča priključitev do 8 klasičnih servomotorjev, servomotorje za S-BUS tehnologijo na port S-BUS in telemetrijo na S-BUS2 port.
http://manuals.hobbico.com/fut/r7008sb-manual.pdf
LP
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Ja, ampak potreboval bi vec kanalov? Sepravi je treba imeti 2 sprejemnika potem?
Lp
Lp
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Sprejemnik R7008 SB FASST im a 4 načina delovanja (priključevanja)
A način: 8 sevomotorjev
B način: 7 servomotorjev + S-BUS
C način: 16 servomotorjev (2 sprejemnika)
D način: 15 servomotorjev + S-BUS (2 sprejemnika)
Na gornje kombinacije dodaš še S-BUS2, ki je namenjen za telemetrijo
LP
A način: 8 sevomotorjev
B način: 7 servomotorjev + S-BUS
C način: 16 servomotorjev (2 sprejemnika)
D način: 15 servomotorjev + S-BUS (2 sprejemnika)
Na gornje kombinacije dodaš še S-BUS2, ki je namenjen za telemetrijo
LP
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Sepravi za točno delovanje bi potreboval:
1x http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=94846
1x http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=94845
2x http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=93115
ter Wifi sprejemnik na komandi, ker imam imam Android na telefonu.
In že to znese 550€
1x http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=94846
1x http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=94845
2x http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=93115
ter Wifi sprejemnik na komandi, ker imam imam Android na telefonu.
In že to znese 550€
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Pozdravljen!
Za natančne meritve je to kar si navedel, lahko pa uporabiš ene sprejemnik in servomotorje, ki so predvideni za S-BUS povezavo (Futaba), za manj natančne meritve pa lahko uporabiš GPS S-BUS multi senzor, ki ga priključiš na S-BUS2 port telemetričnega sprejemnika.
Ta kombiniran senzor je sestavljen iz GPS in tlak senzorja. GPS del zagtavlja podatke za razdaljo, hitrost in položaj, tlačni del senzorja pa podatke za vario in nadmorsko višino.
LP
Za natančne meritve je to kar si navedel, lahko pa uporabiš ene sprejemnik in servomotorje, ki so predvideni za S-BUS povezavo (Futaba), za manj natančne meritve pa lahko uporabiš GPS S-BUS multi senzor, ki ga priključiš na S-BUS2 port telemetričnega sprejemnika.
Ta kombiniran senzor je sestavljen iz GPS in tlak senzorja. GPS del zagtavlja podatke za razdaljo, hitrost in položaj, tlačni del senzorja pa podatke za vario in nadmorsko višino.
LP
Re: DG-808B 1/3 5-6m
NoD napisal/-a:Pozdravljen!
Za natančne meritve je to kar si navedel, lahko pa uporabiš ene sprejemnik in servomotorje, ki so predvideni za S-BUS povezavo (Futaba), za manj natančne meritve pa lahko uporabiš GPS S-BUS multi senzor, ki ga priključiš na S-BUS2 port telemetričnega sprejemnika.
Ta kombiniran senzor je sestavljen iz GPS in tlak senzorja. GPS del zagtavlja podatke za razdaljo, hitrost in položaj, tlačni del senzorja pa podatke za vario in nadmorsko višino.
LP
S-BUS servomotorjev nimam, tako da je možnost samo dva sprejemnika.
Lp
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Pozdravljen!
Na eni od fotografij sem videl, da imaš 14 kanalni Fasst sprejemnik, katerega uporabiš za priključitev servomotorjev, za telemetrijo pa Telemetrični Box, sprejemnik R 7003SB, ki ima port S-BUS2 in GPS Multi sensor, ki ga priključiš na ta port,
Delovanje je vidno na posnetku.
LP
http://www.youtube.com/watch?v=lNqhX-TosgM
Na eni od fotografij sem videl, da imaš 14 kanalni Fasst sprejemnik, katerega uporabiš za priključitev servomotorjev, za telemetrijo pa Telemetrični Box, sprejemnik R 7003SB, ki ima port S-BUS2 in GPS Multi sensor, ki ga priključiš na ta port,
Delovanje je vidno na posnetku.
LP
http://www.youtube.com/watch?v=lNqhX-TosgM
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Za večjo trdnost, da se mi ne bo spreminjala širina roba kabine.
In pa še fiksiranje kril, kar z vzmetjo.
In pa še fiksiranje kril, kar z vzmetjo.
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Ta vikend upam, da zlaminiram še kalup za vlečenje vivaka.
Še nekaj malega dela je še z kalupom za rob kabine, ampak to je pa tudi vse.
Lp do takrat
Še nekaj malega dela je še z kalupom za rob kabine, ampak to je pa tudi vse.
Lp do takrat
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Sedaj pa še en pozitiv zlaminirat..
Lp
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Tudi leseni odpadki pridejo včasih še kako prav
Lp
Re: DG-808B 1/3 5-6m
LP. Čestitam na zelo dobrem projektu. Mislim, da bo dal veliko lepih trenutkov ob letenju ter obilo adrenalina ob letenju na šleparjadah seveda upam, da bo tam kajti takšni modeli si zaslužijo šlep srečanja. Kar se pa odpetkov v modelarstvu tiče jih pa je greh vstran metat kajti vedno se najde trenutek, ko kaj ravno iz odpatkov prav pride pa še celih komadov ni potrebno razrezat, ko pa odpadek lahko reši problem. Zato pravim odpatki večji od šibične škatle so za spravit kajti nekoč ga bomo potrebovali.
LP. čujčuj
LP. čujčuj
pebi gas tam gledaj ki letiš.
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Živjo!
Ne razumem tole v zvezi s kalupi za pokrov kabine? Po ogledu zgornjih slik mi ni jasno, ali izdeluješ pozitiv in negativ, med katera boš stisnil vroč vivak, ali bo šlo za vakuumiranje, "nateg" prek pozitiva ali "globoki" vlek v negativ?
Če boš vakuumiral na pozitivu, se mi zdi, da bi se lepše delalo, če bi pozitivni kalup imel spredaj, zadaj in ob straneh nekaj dodatnih centimetrov površine, ter nobenega spodrezanega roba.
Kar se tiče pritrjevanja kril k trupu z vzmetjo, pa se mi zdi za 6 meterski model majčkeno preveč tvegana varianta vpetja.
LP Mitja
Ne razumem tole v zvezi s kalupi za pokrov kabine? Po ogledu zgornjih slik mi ni jasno, ali izdeluješ pozitiv in negativ, med katera boš stisnil vroč vivak, ali bo šlo za vakuumiranje, "nateg" prek pozitiva ali "globoki" vlek v negativ?
Če boš vakuumiral na pozitivu, se mi zdi, da bi se lepše delalo, če bi pozitivni kalup imel spredaj, zadaj in ob straneh nekaj dodatnih centimetrov površine, ter nobenega spodrezanega roba.
Kar se tiče pritrjevanja kril k trupu z vzmetjo, pa se mi zdi za 6 meterski model majčkeno preveč tvegana varianta vpetja.
LP Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 23 Dec 2013, 09:20, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Ultralajt napisal/-a:Živjo!
Ne razumem tole v zvezi s kalupi za pokrov kabine? Po ogledu zgornjih slik mi ni jasno, ali izdeluješ pozitiv in negativ, med katera boš stisnil vroč vivak, ali bo šlo za vakuumiranje, "nateg" prek pozitiva ali "globoki" vlek v negativ?
Kar se tiče pritrjevanja kril k trupu z vzmetjo, pa se mi zdi za 6 meterski model majčkeno preveč tvegana varianta vpetja.
LP Mitja
Pozitiv bo za vlek vivaka, negativ bom pa uporabil kot kalup za rob kabine(nekaj modifikacij bo se potrebno).
Lp
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Zadnje 2 tedna sem bolj malo naredil zaradi šole.
Upam pa, da bom pripravil celoten avijon za na barvanje v 1 tednu, tako, da bo v začetku 2014 pobarvan. Potem pa ne manjka več veliko do poleta.
Kljuka je vlepljena(debelina prečne žice je 2mm, vzdolžna pa 2.5mm)
Pozitiv za vlečenje Vivaka.
Pa Vesel božič vsem!
Lp
Upam pa, da bom pripravil celoten avijon za na barvanje v 1 tednu, tako, da bo v začetku 2014 pobarvan. Potem pa ne manjka več veliko do poleta.
Kljuka je vlepljena(debelina prečne žice je 2mm, vzdolžna pa 2.5mm)
Pozitiv za vlečenje Vivaka.
Pa Vesel božič vsem!
Lp
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Pred kratkim sem kalupa višinca položil v vakumsko vrečo
Lp
Lp
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Ekola, višinc je spojen!
Sedaj pa le upati, da bo dovolj močan!
LP
Sedaj pa le upati, da bo dovolj močan!
LP
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Jaz bi rajši dal lesen nosilec v karbonski šlauf.
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Še zadnji kalup v izdelavi letos!
Lp
Lp
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Ekola, še druga polovica kalupa skončana. V torek računam, da bo smerno krmilo končano.
Takoj po novem letu pa pošljem celoten model na barvanje in lakiranje, da bo lično. Do takrat pa še nekaj šprickita in brušenja.
Kalupi za kabino in njen rob so tudi, le še vivak je potrebno povleči čez pozitiv.
Potem bo potrebno še vstaviti vso elektroniko, povezave,panti za krilca in flape, težišče, nalepke in programiranje na oddajniku.
Načeloma ni več veliko dela.
Testni polet računam v Februarju-Marcu
Imam pa namen narediti tudi kalupe za krila.
Lp Alex
Takoj po novem letu pa pošljem celoten model na barvanje in lakiranje, da bo lično. Do takrat pa še nekaj šprickita in brušenja.
Kalupi za kabino in njen rob so tudi, le še vivak je potrebno povleči čez pozitiv.
Potem bo potrebno še vstaviti vso elektroniko, povezave,panti za krilca in flape, težišče, nalepke in programiranje na oddajniku.
Načeloma ni več veliko dela.
Testni polet računam v Februarju-Marcu
Imam pa namen narediti tudi kalupe za krila.
Lp Alex
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Zadnja letos
Vsem želim srečno v prihodnjem letu!!
Lp
Vsem želim srečno v prihodnjem letu!!
Lp
Re: DG-808B 1/3 5-6m
lepo ti ratuje; čestitke
Re: DG-808B 1/3 5-6m
Višinc tehta 270g, kar je pričakovana teža. Malenkost težje bo, ker bo še barva ampak ni sile. Važno je to, da je dovolj močan
Lp
Lp