AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Danes sem vse skupaj do konca sestavil in ugutovil da je olje malenkost boljše (potreboval bi 800) vzmeti pa moram obvezno kupiti nove...pri Schweig hoferju dobiš za 20€, 3 pare za zadaj ter 3 pare za spredaj različne trdnosti vzmeti...
http://www.der-schweighofer.at/en/produ ... rnstet_va#
http://www.der-schweighofer.at/en/produ ... rnstet_ha#
No in potem pa vozim po progi...avto se stavi in grem polnit baterije...potem pa vidim da so spraznjene na 5.00V (obe bateriji) in tako sem vničil prvi dva lipota. (sem sprobal v NiMH modu polnit pa je polnilec tudi proti tem zaščiten. Ven takoj error vrže tako da ne gre...sprobal sem na 6cell 7.2V pa ERROR) Na srečo sem že prejšni teden pri HK naročil dva nova 4s lipota, samo me vseeno boli ko se spomnim da sem dal 60€ za ta dva, ona z HK pa sem dal 50€ za 2x 4s... -.-
lp
http://www.der-schweighofer.at/en/produ ... rnstet_va#
http://www.der-schweighofer.at/en/produ ... rnstet_ha#
No in potem pa vozim po progi...avto se stavi in grem polnit baterije...potem pa vidim da so spraznjene na 5.00V (obe bateriji) in tako sem vničil prvi dva lipota. (sem sprobal v NiMH modu polnit pa je polnilec tudi proti tem zaščiten. Ven takoj error vrže tako da ne gre...sprobal sem na 6cell 7.2V pa ERROR) Na srečo sem že prejšni teden pri HK naročil dva nova 4s lipota, samo me vseeno boli ko se spomnim da sem dal 60€ za ta dva, ona z HK pa sem dal 50€ za 2x 4s... -.-
lp
Ansmann Terrier 2.0
Traxxas Summit 1:10
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Pa ko si z nimh polnil ... a si mel tudi priklopljen balanser? Probaj brez da ti vsaj malo nafila. Ce ne gre pa klinc pol
Kr neki je tole!
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Menen zanima ce bi naredo iz 4wd v 2wd da bi oba sprednja kardana dal stran da bi bil samo zadnji pogon. Bi bilo kaj narobe nevem difencirjal zlamo ali kaj podobnega mam ta isti model terrier
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
viewtopic.php?f=159&t=85263mitjakk napisal/-a:Menen zanima ce bi naredo iz 4wd v 2wd da bi oba sprednja kardana dal stran da bi bil samo zadnji pogon. Bi bilo kaj narobe nevem difencirjal zlamo ali kaj podobnega mam ta isti model terrier
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Danes mi je uspelo lipote popravit. Vsaj danes so delali normalno...tako da sem si oddahnil...
Lp
Lp
Ansmann Terrier 2.0
Traxxas Summit 1:10
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Na te lipote bodi se posebaj pozoren pri uporabi in pri polnenju.petelin11 napisal/-a:Danes mi je uspelo lipote popravit. Vsaj danes so delali normalno...tako da sem si oddahnil...
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Nevem koliko bi se to obneslo glede na to da imaš sredinski diff. ...mitjakk napisal/-a:Menen zanima ce bi naredo iz 4wd v 2wd da bi oba sprednja kardana dal stran da bi bil samo zadnji pogon. Bi bilo kaj narobe nevem difencirjal zlamo ali kaj podobnega mam ta isti model terrier
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Sredinski diff bo potrebno blokirati, sicer se bo vrtel v prazno..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Ja sej to me nevem da ne bo kej zamlel
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Zmlel ne bo nicesar, samo vrtel se bo v prazno, model pa se ne bo premaknil iz mesta.mitjakk napisal/-a:Ja sej to me nevem da ne bo kej zamlel
Ce ga bos zablokiral, potem imas pogon le na zadnja ali le na prednja kolesa. Ce bi vozil 4Ă—4 z blokiranim srednjim diferencialom, bi unicil enega od diferencialov ob kaksnem doskoku ali kaksni vecji obremenitvi.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Aha hvala za odgovor
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
ka če bi na ta model terrier priklopo 2x po 3s lipo bi skuro motor al ne, ker dans sem na avtu zmero hitrost z 2xpo 2s lipo pa je bila končna 46kmh na škatli pa piše da je kao 80kmh končna, in me zanima s kakim baterija so to uni merl 80kmh
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Z 6s (2x3s) boš pokvaril ESC, ki je narejen za vožnjo z do 4s. Nwm kako je pri tebi vendar moj gre tudi nekje 50 recimo. Samo se mi sprednje gume balonirajo tako da je nemogoče da bi prišel na 80. Za mene je že teh 50 (nwm mogoče je tudi 80, nisem izmeril vendar ne zgleda takole) preveč. Če želiš voziti z 6s bi si moral prvo kupiti boljši esc (150A) ter gume zamenjat, ker orginalne bojo takoj poknile pa tudi marsikatere druge če jih neboš z notranje strani z lepilnim trakom ojačal...Sploh pa na 6s avto več nebo vozen razen za slot car
LP
LP
Ansmann Terrier 2.0
Traxxas Summit 1:10
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
dans sem dobil glih ceste gume in so super za po asvaltu pa nič ne balonirajo, sej drgač je 50 čisto dosti po progi recimo ko pa včasih pridem na kak ful velik plac asfalt pa je 50 skor pre mal škoda da nebi mogo s tem escjom 2xpo3s
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Papir prenese marsikaj..mitjakk napisal/-a:Dans sem na avtu zmero hitrost z 2xpo 2s lipo pa je bila končna 46kmh na škatli pa piše da je kao 80kmh končna, in me zanima s kakim baterija so to uni merl 80kmh
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Ja na velikem placu je to res malo...Nwm meni je to dovolj, ko dam poln gas ga komaj obvladam...edino kaj še lahko sprobaš je da daš na komandi trim za gas na polno pri tem bo avto imel nekaj "štandgasa" (avto bo se peljal brez da bi ti stisnil na gas) pri tem moreš biti pazljiv kajti ko bremzaš se ti avto sicer ustavi vendar bo takoj ko boš spuščal bremzo spet začel peljati...
LP
PS: tudi jaz sem danes dobil nove gume (off-road) na žalost sem v internatu tako da bom jih poslikal pa dal na forum komaj za vikend... baje pa da so glomazne proti orginalom....
Ve mogoče kdo kakšno olje bi rabil za diffe pri tem modelu? ker nikjer ne piše...v nobeni prilogi...
LP
PS: tudi jaz sem danes dobil nove gume (off-road) na žalost sem v internatu tako da bom jih poslikal pa dal na forum komaj za vikend... baje pa da so glomazne proti orginalom....
Ve mogoče kdo kakšno olje bi rabil za diffe pri tem modelu? ker nikjer ne piše...v nobeni prilogi...
Ansmann Terrier 2.0
Traxxas Summit 1:10
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Trim oz večji prosti tek pri tem nima nobene veze....
Hja 80km/h-z cestnimi gumami ter prestavnim razmerjem za hitrost(na račun slabšega pospeška) in dolgo ravnino...
Hja 80km/h-z cestnimi gumami ter prestavnim razmerjem za hitrost(na račun slabšega pospeška) in dolgo ravnino...
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Ob tem pa ne smes pozabiti na hladilna rebra z ventilatorjem za motor, sicer bo sel po eni voznji rakom zvizgat.mihec87 napisal/-a:Hja 80km/h-z cestnimi gumami ter prestavnim razmerjem za hitrost(na račun slabšega pospeška) in dolgo ravnino...
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Električna moč je funkcija upora, napetosti in toka. Motor je omejen z močjo, ima določeno upornost in največjo dovoljeno napetost.
Moč je omejena z izkoristkom, ki je odvisen od reže in kakovosti materiala (permeabilnost pločevine, debelina pločevine, upornost žice, reža med rotorjem in statorjem...) Če je npr moč 1500W in izkoristek 95%, se motor greje kot spajkalnik s 75W. Motor s 3.5KW in 98.5% se greje s 53W. To je tista slavna razlika med motorjem za 35$ in 150€... Krtačni motorji pa komaj pridejo čez 80% in so iz modelarstva praktično izginili....
Upor narašča s kvadratom hitrosti in seveda s tem potrebna moč.
torej, če gre avto 40km/h je faktor hitrosti 1600, če gre 60, je ta faktor 3600, če 80 pa 6400. Če to pretvoriš z nekim faktorjem, dobiš moč motorja... Kar v praksi pomeni, da bo ob prehodu iz 40 na 60 motor prešel iz toplega stanja na zelo vroče.
Samo mimogrede - faktor za 100 km/h = 10.000
Torej do končne hitrosti prideš na dva načina: s spremembo zobniškega razmerja ali pa s povečanjem napetosti. Ko presežeš moč ob pravilnem hlajenju... $$$
P=U^2*R, kar pomeni, da: pri 4S je moč 14x upora, pri 6S pa 36x upora
S 6S torej moč povečaš za več kot 2.6x, kar pomeni, da boš ob neprimernem prestavnem razmerju zagotovo skuril motor.
Imaš še eno možnost: zamnjšanje upora avta in izboljšanje mahanike, ampak potem lahko ansmanna samo zabrišeš v kanto in začneš znova.
Torej z lovom na hitrost previdno, ker zna biti to precej drago. Merjenje temperature in kratke vožnje so nujne na začetku, dokler ne veš kaj počneš. Ko spremeniš podlago (z asfalta na travo) se razmere ponovno spremenijo, saj se kotalni upor spremeni....
Tisto, kar piše na škatlah pa je itak larifari... Na e-revo brushless piše, da gre 100, v praksi pa z original baterijami komaj malo čez 40...
LP
Moč je omejena z izkoristkom, ki je odvisen od reže in kakovosti materiala (permeabilnost pločevine, debelina pločevine, upornost žice, reža med rotorjem in statorjem...) Če je npr moč 1500W in izkoristek 95%, se motor greje kot spajkalnik s 75W. Motor s 3.5KW in 98.5% se greje s 53W. To je tista slavna razlika med motorjem za 35$ in 150€... Krtačni motorji pa komaj pridejo čez 80% in so iz modelarstva praktično izginili....
Upor narašča s kvadratom hitrosti in seveda s tem potrebna moč.
torej, če gre avto 40km/h je faktor hitrosti 1600, če gre 60, je ta faktor 3600, če 80 pa 6400. Če to pretvoriš z nekim faktorjem, dobiš moč motorja... Kar v praksi pomeni, da bo ob prehodu iz 40 na 60 motor prešel iz toplega stanja na zelo vroče.
Samo mimogrede - faktor za 100 km/h = 10.000
Torej do končne hitrosti prideš na dva načina: s spremembo zobniškega razmerja ali pa s povečanjem napetosti. Ko presežeš moč ob pravilnem hlajenju... $$$
P=U^2*R, kar pomeni, da: pri 4S je moč 14x upora, pri 6S pa 36x upora
S 6S torej moč povečaš za več kot 2.6x, kar pomeni, da boš ob neprimernem prestavnem razmerju zagotovo skuril motor.
Imaš še eno možnost: zamnjšanje upora avta in izboljšanje mahanike, ampak potem lahko ansmanna samo zabrišeš v kanto in začneš znova.
Torej z lovom na hitrost previdno, ker zna biti to precej drago. Merjenje temperature in kratke vožnje so nujne na začetku, dokler ne veš kaj počneš. Ko spremeniš podlago (z asfalta na travo) se razmere ponovno spremenijo, saj se kotalni upor spremeni....
Tisto, kar piše na škatlah pa je itak larifari... Na e-revo brushless piše, da gre 100, v praksi pa z original baterijami komaj malo čez 40...
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Vse lepo in prav, dvomim pa da bo nekdo, ki nima najmanjse veze z elektrotehniko (vsaj hudo zanimanje pri tehniki in fiziki v osnovni soli ali elektro srednja sola) imel kaj pojma o cem si pisal.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Kaj čmo, elektro modeli gredo na elektriko. Je treba imet približno idejo kaj hočeš in kaj počneš, ko se lotiš predelav. Fizika pri tem zelo pomaga. Še posebej osnovne formule.kurnt29 napisal/-a:Vse lepo in prav, dvomim pa da bo nekdo, ki nima najmanjse veze z elektrotehniko (vsaj hudo zanimanje pri tehniki in fiziki v osnovni soli ali elektro srednja sola) imel kaj pojma o cem si pisal.
Šolanje se lahko opravi v šoli, ali pa z očetovo denarnico
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
No ja, ko enkrat preides na 3 fazne sisteme (kar brezkrtacni motorji so), ti tiste osnovne funkcije pomagajo le se toliko, da dobis ven priblizno idejo kako naj bi rezultat izgledal.rc-ryder napisal/-a:Fizika pri tem zelo pomaga. Še posebej osnovne formule.
Ni problem opraviti solo ali pozitivno zakljuciti solsko leto, tudi brez ocetove denarnice. Problem je, da tam pridobis nekaj teoreticnega znanja (vsaj za cas tistega testa/izpita), prakse pa zanemarljivo malo. Izkusnje so tiste, ki stejejo na koncu in teh v soli zal ne dobis. Te pridejo z "kilometrino", ki pa pogosto stane - na napakah se ucimo. Da ne zaidemo prevec s teme, bom tu zakljucil.rc-ryder napisal/-a:Šolanje se lahko opravi v šoli, ali pa z očetovo denarnico
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
V bistvu je isto, če delaš z izkoristki in upornostmi. Zato je tako pomemben podatek o upornosti motorja in ESC-ja, saj definira izkoristek. Formule za moč in izkoristek so super orodje, ki da marsikater odgovor. Zato se raziskovalci tudi tako matrajo s superprevodniki - neomejena moč brez segrevanja...kurnt29 napisal/-a:No ja, ko enkrat preides na 3 fazne sisteme (kar brezkrtacni motorji so), ti tiste osnovne funkcije pomagajo le se toliko, da dobis ven priblizno idejo kako naj bi rezultat izgledal.rc-ryder napisal/-a:Fizika pri tem zelo pomaga. Še posebej osnovne formule.
Kilometrina brez teorije je jalova. Zato pa je nujno pred eksperimentiranjem vsaj malo razumeti teorijo. Ravno elektromotorji so tisti, ki imajo najbolj linearno karakteristiko in se njihovo obnašanje da najlepše napovedati.kurnt29 napisal/-a:Ni problem opraviti solo ali pozitivno zakljuciti solsko leto, tudi brez ocetove denarnice. Problem je, da tam pridobis nekaj teoreticnega znanja (vsaj za cas tistega testa/izpita), prakse pa zanemarljivo malo. Izkusnje so tiste, ki stejejo na koncu in teh v soli zal ne dobis. Te pridejo z "kilometrino", ki pa pogosto stane - na napakah se ucimo. Da ne zaidemo prevec s teme, bom tu zakljucil.rc-ryder napisal/-a:Šolanje se lahko opravi v šoli, ali pa z očetovo denarnico
Priznam, doma imam dve gajbi elektromotjev vseh tipov in velikosti, ki so se nabrali z leti - a vsem je enako eno: moč in izkoristek, ki povesta, za kaj se ga lahko uporabi. Škoda je delati napake, če lahko uporabiš osnovnošolsko fiziko in formulo s krat, deljeno in %...
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Ve kdo slučajno kakšno diff olje bi tu not pasalo? ker pri ansmannu so seveda pre leni da bi to napisali not...
LP
LP
Ansmann Terrier 2.0
Traxxas Summit 1:10
Re: AB Terrier 2.0 Brushless 1:8 4WD RTR V2
Silikonsko olje za diferenciale. Kaksno viskoznost, je odvisno kaj zelis od modela in je stvar posameznika. Vzames nekaj flask olja in preizkusas. Recimo 5k, 10k, 15k WT nekaj casa vozis in zamenjas. Pa bos sam videl kaj ti bolj odgovarja.petelin11 napisal/-a:Ve kdo slučajno kakšno diff olje bi tu not pasalo? ker pri ansmannu so seveda pre leni da bi to napisali not..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.