.: JR Vibe 50 3D :.
Moderator: Parky
Prišla je hitra pošta in z njo paket. V njem pa:
- Priponke
-
- Za povrh pa še tole.
- IMG_9495om.jpg (216.68 KiB) Pogledano 13891 krat
-
- V škatlicah pa tole.
- IMG_9482om.jpg (183.59 KiB) Pogledano 13891 krat
-
- Vsebina paketa.
- IMG_9498om.jpg (217.43 KiB) Pogledano 13891 krat
Zadnjič spremenil Mipo, dne 12 Okt 2010, 07:06, skupaj popravljeno 1 krat.
Ker je OS Hyper 50 malce podhranjen za Viba, ga bo zamenjal tale: KME Diamond .60 Pro Engine
Več na: http://www.world-of-heli.de/motoren/kme ... e-set.html
Sedaj so zanj razvili še nov uplinjač (prejšnji so imeli kar OS 60LH, kot ga najdemo na motorju OS Hyper 50) in novi izpušno cev.
Prejšnji model najdemo tu: http://www.rcheliresource.com/new-kme-d ... ro-engine/
Več na: http://www.world-of-heli.de/motoren/kme ... e-set.html
Sedaj so zanj razvili še nov uplinjač (prejšnji so imeli kar OS 60LH, kot ga najdemo na motorju OS Hyper 50) in novi izpušno cev.
Prejšnji model najdemo tu: http://www.rcheliresource.com/new-kme-d ... ro-engine/
- Priponke
-
- Desno
- IMG_9492om.jpg (146.92 KiB) Pogledano 13875 krat
-
- Spredaj
- IMG_9491om.jpg (198.1 KiB) Pogledano 13875 krat
-
- Levo
- IMG_9487om.jpg (200.16 KiB) Pogledano 13875 krat
Zadnjič spremenil Mipo, dne 12 Okt 2010, 07:20, skupaj popravljeno 2 krat.
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Vibe je že brez motorja. Najprej so bile na vrsti primerjave.
- Priponke
-
- Razlika v dolžini izpušne cevi je celih 100mm.
- primerjava3.jpg (215.86 KiB) Pogledano 13738 krat
-
- Razlika v masi motorjev z izpušno cevjo. Tu smo pridelali 134g.
- primerjava2.jpg (204.47 KiB) Pogledano 13738 krat
-
- Razlika v masi motorjev je 72g.
- primerjava1.jpg (196.02 KiB) Pogledano 13738 krat
Po dvanajstih urah v službi sem dve uri namenil Vibu. In nov motor je v njem. Vse priključne mere dejansko ustrezajo petdesetki. Razen malce igranja s centriranjem ventilatorja je vse potekalo brez zatikanj. Centriranje ventilatorja mi pa tako vedno vzame kake četrt ure.
Jutri še kontrola in fina nastavitev governorja (limite), konec tedna pa utekanje.
Jutri še kontrola in fina nastavitev governorja (limite), konec tedna pa utekanje.
- Priponke
-
- Še celo kabine ni bilo potrebno rezati. Izpušna cev gre mimo. Pa je res malce večja od prejšnje.
- IMG_9533om.jpg (209.38 KiB) Pogledano 13623 krat
-
- Izpušna cev in hladilni kanali ustrezajo.
- IMG_9527om.jpg (250.89 KiB) Pogledano 13623 krat
-
- Motor je na mestu.
- IMG_9519om.jpg (222.37 KiB) Pogledano 13623 krat
No, utekanje in prve izkušnje z njim so za nami.
Začelo se je zelo "mastno" (spodnja igle 0,75 gornja 1,25). Motor je pljuval in grgral, da se je skoraj utopil. S prvo svečko sploh ni hotel delati (nova OS . Potem sem nanj nataknil rabljeno osmico s Hyperja in je zapel.
En rezervoar na tleh na obratih pod prijemanjem sklopke. Drugi v zraku (hoover) pri 1600rpm na rotorju (~ 15000 rpm na motorju).
Spodnja igla je šla nato na 0,5 obrata (nastavljena na mizi "na pihanje skozi cevko"), kar se kaže kar blizu končnega položaja. Malce še grgra pri prehodih (raversman - popolna razbremenitev rotorja da malce dela governorju). Gornja igla je šla na en obrat, pa se po temperaturi to že kaže kot meja. Izdelovalec (USA) Jerom Mezzasalma pravi tole:
Začelo se je zelo "mastno" (spodnja igle 0,75 gornja 1,25). Motor je pljuval in grgral, da se je skoraj utopil. S prvo svečko sploh ni hotel delati (nova OS . Potem sem nanj nataknil rabljeno osmico s Hyperja in je zapel.
En rezervoar na tleh na obratih pod prijemanjem sklopke. Drugi v zraku (hoover) pri 1600rpm na rotorju (~ 15000 rpm na motorju).
Spodnja igla je šla nato na 0,5 obrata (nastavljena na mizi "na pihanje skozi cevko"), kar se kaže kar blizu končnega položaja. Malce še grgra pri prehodih (raversman - popolna razbremenitev rotorja da malce dela governorju). Gornja igla je šla na en obrat, pa se po temperaturi to že kaže kot meja. Izdelovalec (USA) Jerom Mezzasalma pravi tole:
Motor tudi pri enem obratu gornje igle "lepo kadi".Really glad to here your engine is working great. As it should be..
1 Turn is good I would not go any leaner. we run 1.25 out.
Remember the KME likes fuel sometimes when you lean it up to much it will rob the power.
Have fun and thanks
- Priponke
-
- Tudi v zraku pušča drugačno sled kot električarji.
- IMG_9622om.jpg (202.52 KiB) Pogledano 13452 krat
-
- Meglena dolina Vipavska
- IMG_9629om.jpg (201.51 KiB) Pogledano 13452 krat
Pozabil sem napisati, kakšen je občutek pri letenju.
Moči je sedaj pri 1800 RPM na rotorju bistveno več kot prej, V ostrih zavojih motor niti ne pomisli, da bi počepnil, kar je bila navada Hyperja. Tic-toc je suveren. Seveda pa bodo vrtlaji šli še gor (2k, 2k2 ?) bomo poizkusili in se učili.
Jutri spet u luft, pa čeprav obljubljajo meglo. Če pa je ne bo, jo bomo pa sami nardil!
Moči je sedaj pri 1800 RPM na rotorju bistveno več kot prej, V ostrih zavojih motor niti ne pomisli, da bi počepnil, kar je bila navada Hyperja. Tic-toc je suveren. Seveda pa bodo vrtlaji šli še gor (2k, 2k2 ?) bomo poizkusili in se učili.
Jutri spet u luft, pa čeprav obljubljajo meglo. Če pa je ne bo, jo bomo pa sami nardil!
Helou Če bi kdo rabil mehaniko za rezervne dele v primeru neljubega dogodka--> viewtopic.php?p=415608#415608
Re: .: JR Vibe 50 3D :.
Pomoč, prosim!
Kje bi lahko nabavil material, ki je nalepljen v notranjost lončka sklopke?
Gre za material, ki se uporablja za povečanje koeficienta trenja (Feroda).
Potrebna je zamenjava, pa ne bi kupoval novega lončka.
Lp
Mipo
Kje bi lahko nabavil material, ki je nalepljen v notranjost lončka sklopke?
Gre za material, ki se uporablja za povečanje koeficienta trenja (Feroda).
Potrebna je zamenjava, pa ne bi kupoval novega lončka.
Lp
Mipo
Re: .: JR Vibe 50 3D :.
Leti še kdo vajba? (oz. karkoli na nitro sploh ) Včeraj sem za hec gledal cene delov v fast ladu, pa sem bil prav presenečen, kok so se pocenili.
Re: .: JR Vibe 50 3D :.
Nekomu se leti?
Re: .: JR Vibe 50 3D :.
Nekomu se leti metanol bi blo bolj korektno
Re: .: JR Vibe 50 3D :.
Se mi samo zdi, da sem zadnjič slišal kar nekaj kontra temu? Zarečen kruh, dober tek?
Re: .: JR Vibe 50 3D :.
Ne spomnim se točno, kako je šel pogovor, ampak skor sigurno je šel o finančni plati tega hobija? Lahko me pa spomniš, kaj točno sem rekel.
Re: .: JR Vibe 50 3D :.
Mastno, hrup pa še drago
Re: .: JR Vibe 50 3D :.
Ja to sm pa res najbrž reku.. ampak nisem s tem mislu, da nemaram metanola. Takrat sem to najbrž reku glede mašine za trening, če pa nisem, sem pa ziher mel to v glavi. Za trening se mi še zmer zdi elektro stokrat bolj primeren od metanolarja, ker tak heli bo za letet, nad metanolarjem se bi pa izživljal s svojim strojniškim perfekcionizmom. A me zdej razumeš
Re: .: JR Vibe 50 3D :.
Vedno
Re: .: JR Vibe 50 3D :.
Jap, še zmeraj imam tistega tvojega, pa še kar leti. Pred kratkim sem ga sicer moral popravljati ampak deluje. Sicer ga letim manj kot elektriko, ampak ko mi zapaše metanol ni boljšegaajnstajn napisal/-a:Leti še kdo vajba? (oz. karkoli na nitro sploh ) Včeraj sem za hec gledal cene delov v fast ladu, pa sem bil prav presenečen, kok so se pocenili.
brrrm brrrm
Re: .: JR Vibe 50 3D :.
Lepo, lepo Kero gorivo pa uporabljaš? Si probal mogoče rapicon?
Re: .: JR Vibe 50 3D :.
Zanimivo. Na RR nekateri pravijo ravno nasprotno. Motor naj bi lahko tekel pri siromašnejši zmesi v primerjavi s cool powerjem za iste performanse in temperature.