Črpalka za gorivo (metanol)
Moderatorji: Pisaneli, luigidon, JKSniper, alien2108
Črpalka za gorivo (metanol)
zanima me kakšne pumpe uporabljate v startboxih za črpanje goriva v tank modela in iz njega????
dobil sem pumpo ki se uporablja za brisalce vendar ta pumpa ne ustvarja podtlaka in ne posesa goriva iz kante prav tako pa deluje le v eno smer!!
zanima me katere pumpe so za to primerne (mora pa delovati v obe smeri!!!)
hvala in lep pozdrav
grega
SREČNO 2006
dobil sem pumpo ki se uporablja za brisalce vendar ta pumpa ne ustvarja podtlaka in ne posesa goriva iz kante prav tako pa deluje le v eno smer!!
zanima me katere pumpe so za to primerne (mora pa delovati v obe smeri!!!)
hvala in lep pozdrav
grega
SREČNO 2006
Re: pumpa za gorivo (metanol)
Pumpe za brisalce imajo enosmerne motorje. Če enosmernemu motorju zamenjaš plus in minus, se zavrti v nasprotno smer.gahtik napisal/-a:zanima me kakšne pumpe uporabljate v startboxih za črpanje goriva v tank modela in iz njega????
dobil sem pumpo ki se uporablja za brisalce vendar ta pumpa ne ustvarja podtlaka in ne posesa goriva iz kante prav tako pa deluje le v eno smer!!
zanima me katere pumpe so za to primerne (mora pa delovati v obe smeri!!!)
hvala in lep pozdrav
grega
SREČNO 2006
Če je črpalka zobniška, potem mora na ta način delovati v obe smeri.
Črpalko montiraš pod nivo kante za gorivo, tako, da je vedno zalita (črpalka). Črpalko lahko povežeš preko tripoložajnega klecnega stikala
(črpanje iz kante v model/mirovanje/črpanje iz modela nazaj v kanto)
Ali pa imaš dve tipki, eno za črpanje v model, drugo za črpanje v kanto.
In mora delovati!
Mitja
Če ne bo črpala, bo pa rožljala, še ne pomeni, da je zanič! Odpri jo in popravi!
Eden od obeh medeninastih zobnikov je na gred motorja pritrjen s tankim zatičem. Zobnik in gred sta prevrtana. Pri preobremenitvi (če pumpa zamrzne) tisti zatič (tanka žička) crkne in potem se zobnik vrti le še toliko kolikor je med njim in gredjo trenja. Poišči primerno jekleno žico (kak kos bovdna za pogon krmil na modelu) in zaštiftaj zobnik, pa bo spet delalo kot urca.
Eden od obeh medeninastih zobnikov je na gred motorja pritrjen s tankim zatičem. Zobnik in gred sta prevrtana. Pri preobremenitvi (če pumpa zamrzne) tisti zatič (tanka žička) crkne in potem se zobnik vrti le še toliko kolikor je med njim in gredjo trenja. Poišči primerno jekleno žico (kak kos bovdna za pogon krmil na modelu) in zaštiftaj zobnik, pa bo spet delalo kot urca.
V obe smeri deluje tudi wolksvagnova( hroščeva ) pumpa. Sicer je sam ne uporabljam, imam jo pa doma in sem poskusil.
mail: [email protected]
črpalka
Pozdrav
Če je črpalka zobniška bo pogojno delovala v nasprotni smeri,ko spremeniš polariteto,lamelne "ala jugo ,stoenka .." in podobno pa ne ,pa lahko spreminjaš polariteto do onemoglosti.Ravno tako ne bodo delovale v obe strani membranske črpalke katere se tudi nahajajo v nekaterih avtomobilih.
Sicer zakaj si pa zapel za el.črpalko.Avtomobilska črpalka ima pretok cca o,5 -1 l/min.To je pa absolutno preveč za naše začetniške "mopede"Raje vzemi kantico ali ročno črpalko (cca 4000 SIT).Jaz uporabljam pri modelih manjše kubature oboje.
Pozdrav Dušan
Če je črpalka zobniška bo pogojno delovala v nasprotni smeri,ko spremeniš polariteto,lamelne "ala jugo ,stoenka .." in podobno pa ne ,pa lahko spreminjaš polariteto do onemoglosti.Ravno tako ne bodo delovale v obe strani membranske črpalke katere se tudi nahajajo v nekaterih avtomobilih.
Sicer zakaj si pa zapel za el.črpalko.Avtomobilska črpalka ima pretok cca o,5 -1 l/min.To je pa absolutno preveč za naše začetniške "mopede"Raje vzemi kantico ali ročno črpalko (cca 4000 SIT).Jaz uporabljam pri modelih manjše kubature oboje.
Pozdrav Dušan
tudi trske spadajo zraven
Dušan
popolnoma se strinjam, da je uporaba ročne črpalke večkrat primernejša od električne.
Sam jo uporabljam (ročno) za vse svoje modele. Res je, da ima največji samo 26ccm in bi si mogoče pri večjih kubaturah motorjev (in s tem rezervoarjev) premislil.
Čemu to? Tako vedno vem ali morda rezevoar pušča (ali ste že kdaj videli gorivo, ki je teklo iz trupa modela in prepojilo balzo? Vzrok: počena cev v trupu). Vem ali je poraba motorja normalna (presuh, premasten). Ko dopolnjujem ali praznem rezervoar vem ali sem ga res napolnil do vrha (tega sem se naučil pri kombatu). Vsekakor štejem zasuke ročice na črpalki: Kobra 17, Švicar 18, Giles 80, Safari 25, GeeBeeY 86,...
Mipo
popolnoma se strinjam, da je uporaba ročne črpalke večkrat primernejša od električne.
Sam jo uporabljam (ročno) za vse svoje modele. Res je, da ima največji samo 26ccm in bi si mogoče pri večjih kubaturah motorjev (in s tem rezervoarjev) premislil.
Čemu to? Tako vedno vem ali morda rezevoar pušča (ali ste že kdaj videli gorivo, ki je teklo iz trupa modela in prepojilo balzo? Vzrok: počena cev v trupu). Vem ali je poraba motorja normalna (presuh, premasten). Ko dopolnjujem ali praznem rezervoar vem ali sem ga res napolnil do vrha (tega sem se naučil pri kombatu). Vsekakor štejem zasuke ročice na črpalki: Kobra 17, Švicar 18, Giles 80, Safari 25, GeeBeeY 86,...
Mipo
Vidim, da vas je kar precej zagovornikov "na roko"...........kako pa bi bilo, ce bi vmes prispajkal cisto preprost krmilnik vrtljajev......potem pa ne bo pretoka ne vem 1l na sekundo
Na terenski skatli imam montirane dve pumpi...eno za metanol drugo za bencin....obe delata brez napake ze kar nekaj casa preko krmilnika vrtljajev.
Tudi tista elektro pumpa katero kupis v modelarski trgovini nima vgrajenega krmilnika vrtljajev in ko tankas nabutas tank, da tece iz izpuha se preden je tank poln. Da te kap.
Tank je za moje pojme poln pri metanolcu kadar porine gorivo v cevko za nadtlak oz. pri bencinarju pritece skozi oddusek in se mi zdi nesmiselno steti obrate rocne pumpe.
Sicer pa vsak po svoje samo, da bo tank poln pol pa gaas
Na terenski skatli imam montirane dve pumpi...eno za metanol drugo za bencin....obe delata brez napake ze kar nekaj casa preko krmilnika vrtljajev.
Tudi tista elektro pumpa katero kupis v modelarski trgovini nima vgrajenega krmilnika vrtljajev in ko tankas nabutas tank, da tece iz izpuha se preden je tank poln. Da te kap.
Tank je za moje pojme poln pri metanolcu kadar porine gorivo v cevko za nadtlak oz. pri bencinarju pritece skozi oddusek in se mi zdi nesmiselno steti obrate rocne pumpe.
Sicer pa vsak po svoje samo, da bo tank poln pol pa gaas
Re: črpalka
Jaz sem govoril o črpalki vode za brisalce, ne o avtomobilski črpalki za bencin in nima prevelikega pretoka.dremih napisal/-a:....Avtomobilska črpalka ima pretok cca o,5 -1 l/min.To je pa absolutno preveč za naše začetniške "mopede"......
Mitja
V splošnem to drži. Včasih pa pride zo zapletov:miskolin napisal/-a:Tank je za moje pojme poln pri metanolcu kadar porine gorivo v cevko za nadtlak oz. pri bencinarju pritece skozi oddusek in se mi zdi nesmiselno steti obrate rocne pumpe.
gorivo priteče iz oddušnika prej. Vzrok je v kemblju, ki se je zataknil v bližini oddušnika in gorivo pri tankanju brizga po cevki oddušnika. Vzrok so trdi pristanki, ki se v kombatu večkrat pojavljajo.
Gorivo sploh ne priteče iz oddušnika in rezervoar je že poln. Ponavadi je počena cevka v notranjosti. Rezultat je model prepojen z gorivom, večkrat poleg balze tudi sprejemnik in servomotorji.
Ko z modelom pristanem želim vedeti kakšno je stanje v rezervoarju. Pri polnjenju tako vem ali je bil izpraznjen do konca ali le na polovico.
Sicer pa vsak po svoje. Važno, da je rezervoar poln ko to pričakuješ.
Miloš
-
- Začetnik
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 29 Dec 2012, 20:02
Re: pumpa za gorivo (metanol)
Vem da je tema že stara vendar me zanima če ima kdo to pumpco doma od kakega yugiča al pa kakšnga druzga avta