HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Evo pa je končno prišel čas da še jaz pokažem svoje mečmesečno delo
Želja je bila da izdelam oz predelam že obstoječ model helikopterja BO-105 v barvah Avstrijske reševalne službe NOTARZT firme HeliArtist / Decent Devil
600 klase. Model vsebuje mehaniko HK600gt katera je bila v preteklosti deležna zelo veliko predelav oz zamenjav z original ALIGN deli in vgradnjo
ene najbolših elektronskih komponent, ki se uporabljajo v modelarstvu heliopterjev.
Vgrajene elektronske komponente:
-motor scorpion 4025-890KV 8S
-regulator CC ICE 120HV
-servoti za cikliko ALIGN DS610
-servo za rep ALIGN DS650
-gyro GP780
-BEC RCE-B6X
-komanda DX8 z AR8000 sprejemnikom ter TM1000 telemetrijo
-baterije turnigy nano-tech 2x 4s 4000mah 25-50C, katere bodo po vsej verjetnosti zamenjane z Gens ace 2x 4s 5400mah 30C, predvsem zaradi bolšje kvalitete ter same teže za določanje težišča modela
Končno prispel ˝majhen˝paket, kateri pa mi ni dal miru da bi počakal nedotkanjen še kakšno minutko več
Seveda pa v današnjih časih ne gre brez težav ... :S
Odlična kvaliteta samega ohišja in materialov nato pokvari slabo in površno sestavljanje in pakeranje modela...
Ohišje sem takoj naslednji dan reklamiral, in spet se je začelo dvotedensko čakanje na novega.
Kot že rečeno o slabem pakeranju je tudi drugo ˝novo˝ ohišje na žalost imelo popolnoma isto napako.
Želja je bila da izdelam oz predelam že obstoječ model helikopterja BO-105 v barvah Avstrijske reševalne službe NOTARZT firme HeliArtist / Decent Devil
600 klase. Model vsebuje mehaniko HK600gt katera je bila v preteklosti deležna zelo veliko predelav oz zamenjav z original ALIGN deli in vgradnjo
ene najbolših elektronskih komponent, ki se uporabljajo v modelarstvu heliopterjev.
Vgrajene elektronske komponente:
-motor scorpion 4025-890KV 8S
-regulator CC ICE 120HV
-servoti za cikliko ALIGN DS610
-servo za rep ALIGN DS650
-gyro GP780
-BEC RCE-B6X
-komanda DX8 z AR8000 sprejemnikom ter TM1000 telemetrijo
-baterije turnigy nano-tech 2x 4s 4000mah 25-50C, katere bodo po vsej verjetnosti zamenjane z Gens ace 2x 4s 5400mah 30C, predvsem zaradi bolšje kvalitete ter same teže za določanje težišča modela
Končno prispel ˝majhen˝paket, kateri pa mi ni dal miru da bi počakal nedotkanjen še kakšno minutko več
Seveda pa v današnjih časih ne gre brez težav ... :S
Odlična kvaliteta samega ohišja in materialov nato pokvari slabo in površno sestavljanje in pakeranje modela...
Ohišje sem takoj naslednji dan reklamiral, in spet se je začelo dvotedensko čakanje na novega.
Kot že rečeno o slabem pakeranju je tudi drugo ˝novo˝ ohišje na žalost imelo popolnoma isto napako.
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Po dolgem čakanju je vendarle prišlo še tretje ohišje, katero je imelo isto napako kot prejšnji dve, vendar zelo manj očitno, zato sem se odločil, da ga kljub temu obdržim.
Provizorično sestavljeno
Provizorično sestavljeno
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Pozdravljen Sašo. Dobrodošel na forumu.
Končno še kak skejl helikopter. Sedaj ko se helikopteraštvo ohlaja po hipni popularnosti je skejl že prava redkost
Napaka je v preveč odrezani šajbi? Zanimivo, saj niso taki začetniki. Navadno pustijo precej več kot je potrebno... je pa res da si potem sam kriv ko kiksneš
Boš imel 4 krako glavo?
Končno še kak skejl helikopter. Sedaj ko se helikopteraštvo ohlaja po hipni popularnosti je skejl že prava redkost
Napaka je v preveč odrezani šajbi? Zanimivo, saj niso taki začetniki. Navadno pustijo precej več kot je potrebno... je pa res da si potem sam kriv ko kiksneš
Boš imel 4 krako glavo?
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
še nekaj slik notranjosti in ostalih delov...
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Phoinix napisal/-a:Pozdravljen Sašo. Dobrodošel na forumu.
Končno še kak skejl helikopter. Sedaj ko se helikopteraštvo ohlaja po hipni popularnosti je skejl že prava redkost
Napaka je v preveč odrezani šajbi? Zanimivo, saj niso taki začetniki. Navadno pustijo precej več kot je potrebno... je pa res da si potem sam kriv ko kiksneš
Boš imel 4 krako glavo?
Lep pozdrav
Na žalost mislim da med edinimi na Dolenjskem
Napaka na vseh treh modelih je površno vstavljanje in lepljenje šajbe v sam poliester.
Glede 4 krake glave sem pa tudi že razmišljal ampak trenutno bo ostalo kar pri flybar sistemu.
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Ker ima obstoječa mehanika repni propeler gnan preko jermena, je bila potreba predelava mehanike v torque tube verzijo saj je ohišju priložen nov pogon repa in sicer z ˝flex drive˝ osjo.
Sledila je nabava novih delov za predelavo na torque tube.
Sestavljenja enota z aluminijastim tulcem kateri nadomesti boom in skrbi za prenos med zobnikom in flex drive osjo.
sprednji del
...ter zadnji del
Sledila je nabava novih delov za predelavo na torque tube.
Sestavljenja enota z aluminijastim tulcem kateri nadomesti boom in skrbi za prenos med zobnikom in flex drive osjo.
sprednji del
...ter zadnji del
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Prenos na repni rotor je preko gibke gredi? Koliko se pa zadeva upira vrtenju? S takim prenosom še nimam izkušen.
Vsekakor ti priporočam skejl glavo. Nenormalno doprinese k izgledu tako na tleh kot v zraku.
Vsekakor ti priporočam skejl glavo. Nenormalno doprinese k izgledu tako na tleh kot v zraku.
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Tako je. Isti sistem kot pri mehkih oseh pri pogonu RV čolnov.
Gred je zelo podmazana z oljem-mastjo za mazanje glave kosilnice na nitko tako da nima skoraj nobenega upora, ubistvu je zelo podoben upor kot pri jermenu če ne še manjši.
Pri prejšnjih verzijah teh modelov z tem prenosom so imeli kar nekaj težav z delovanjem saj je bila sama gred prispajkana v aluminijasto cevko katera skrbi za prenos med to gredjo in samim zobnikom, kjer pa je zaradi slabega cina-spoja popustilo.
To napako naj bi odpravili z dvema M3 vijakoma katera tiščita gred v to alu cev, in upam da je sedaj zadeva dovolj zanesljiva za uporabo. več o tem pa po prvem letu
Gred je zelo podmazana z oljem-mastjo za mazanje glave kosilnice na nitko tako da nima skoraj nobenega upora, ubistvu je zelo podoben upor kot pri jermenu če ne še manjši.
Pri prejšnjih verzijah teh modelov z tem prenosom so imeli kar nekaj težav z delovanjem saj je bila sama gred prispajkana v aluminijasto cevko katera skrbi za prenos med to gredjo in samim zobnikom, kjer pa je zaradi slabega cina-spoja popustilo.
To napako naj bi odpravili z dvema M3 vijakoma katera tiščita gred v to alu cev, in upam da je sedaj zadeva dovolj zanesljiva za uporabo. več o tem pa po prvem letu
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 868
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Kar priporocajo drugi in sem sam seveda hitro povzel je to, da ta prenos na spojih najprej ponovno "polotas". Dejstvo je, da pri teh instant proizvodnjah doloceni deli trpijo pomanjkanje pozornosti v firmi, kjer jo izdelujejo. Ko sem odprl svojega (RC Aerodyne) ni bil nic zlotan, tako da sem najprej popravil to, nato pa sem se utrdil z vijakoma.
Ko bos lepil flexdrive v ohisje bodi pozoren, da "S" krivulja ne bo imela prevelikega zavoja, ker bo tako prislo do povecanega trenja... Jaz sem svojo sicer se malo podmazal ampak pravijo da za to ni neke potrebe.... stvar okusa pa...
gh
Ko bos lepil flexdrive v ohisje bodi pozoren, da "S" krivulja ne bo imela prevelikega zavoja, ker bo tako prislo do povecanega trenja... Jaz sem svojo sicer se malo podmazal ampak pravijo da za to ni neke potrebe.... stvar okusa pa...
gh
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
zdravo
pri meni je že nou sistem tako da sploh ni bilo lotanja ampak je že pripravljeno na to da se privijači z dvema M3 vijakoma na vsaki strani
a gre za isti model?
˝S˝ krivuljo sem naredil karseda odprto tako da ni prevelikega kota loma, dodatno pa sem podmazal ker sem imel flex os na iveral plošči katera mi je vpila vso olje ki je bilo tovarniško namazano po gredi.
A glede na to, da je gred zelo prožna, ne povzroča nobenih težav pri delovanju (tail wag)?
pri meni je že nou sistem tako da sploh ni bilo lotanja ampak je že pripravljeno na to da se privijači z dvema M3 vijakoma na vsaki strani
a gre za isti model?
˝S˝ krivuljo sem naredil karseda odprto tako da ni prevelikega kota loma, dodatno pa sem podmazal ker sem imel flex os na iveral plošči katera mi je vpila vso olje ki je bilo tovarniško namazano po gredi.
A glede na to, da je gred zelo prožna, ne povzroča nobenih težav pri delovanju (tail wag)?
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 868
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Ja jaz bi na tvojem mestu vseeno polotal konce, ker tile vijaki se zazrejo v pletenico, ki nato rada popusti... Ce bos polotal konce bos mel s tem cvrsto podlago kamor lahko privijes vijake.
Ko bos flex drive lepil v ohisje ga probaj pricvrstit na cim vecih koncih.... Lahko naredis se dodatno leseno ojacitev trupa in nanj prilepis se flex drive kabel.
Moj se ni bil v zraku ampak spool up in testi na tleh so ok in "skoraj" brez vibracij.
Bi ti poslal sliko pa sem se kak mesec odsoten tako da ko se vrnem se lahko kaj zmeniva..
Fuselage je pa seahawk 500 size.
Gh
Ko bos flex drive lepil v ohisje ga probaj pricvrstit na cim vecih koncih.... Lahko naredis se dodatno leseno ojacitev trupa in nanj prilepis se flex drive kabel.
Moj se ni bil v zraku ampak spool up in testi na tleh so ok in "skoraj" brez vibracij.
Bi ti poslal sliko pa sem se kak mesec odsoten tako da ko se vrnem se lahko kaj zmeniva..
Fuselage je pa seahawk 500 size.
Gh
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
goodhunting napisal/-a: Bi ti poslal sliko pa sem se kak mesec odsoten tako da ko se vrnem se lahko kaj zmeniva..
Fuselage je pa seahawk 500 size.
Gh
Mene tudi zanima, dej na forum tega lepotca.
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 868
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
bom samo bo trajalo.
Ce se komu mudi so kaksno leto ali malo ve stare fotke na drugem (tujem) forumu... sam tam se flex drive ne vidi...
gh
Ce se komu mudi so kaksno leto ali malo ve stare fotke na drugem (tujem) forumu... sam tam se flex drive ne vidi...
gh
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Prilepi povezavo, pa bo.
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 868
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
upam da ne krsim kaksnih pravil foruma...ampak tukaj so slike enega ki je v SLO in enega ki sem ga prodal v USA...
oba sta bila enaka...
http://www.helifreak.com/album.php?u=135073
gh
oba sta bila enaka...
http://www.helifreak.com/album.php?u=135073
gh
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Super izgleda tale trup. Zelo detajliran po površini. Drugega si samo skupaj spravil in prodal?
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
a da bi sam pomočil v cin pasto in zalil s cinom?goodhunting napisal/-a:Ja jaz bi na tvojem mestu vseeno polotal konce, ker tile vijaki se zazrejo v pletenico, ki nato rada popusti... Ce bos polotal konce bos mel s tem cvrsto podlago kamor lahko privijes vijake.
Ko bos flex drive lepil v ohisje ga probaj pricvrstit na cim vecih koncih.... Lahko naredis se dodatno leseno ojacitev trupa in nanj prilepis se flex drive kabel.
Moj se ni bil v zraku ampak spool up in testi na tleh so ok in "skoraj" brez vibracij.
Bi ti poslal sliko pa sem se kak mesec odsoten tako da ko se vrnem se lahko kaj zmeniva..
Fuselage je pa seahawk 500 size.
Gh
ideja ni slaba, ampak bi mi vzelo ceu dan dela da ponovno razdrem komplet prenos in ven uzamem mehaniko
useeno upam da bo zadeva delovala kot mora in da nbo problemov z pogonom repa.
zakaj pa mora biti flex drive sploh prliman na ohišje? jst sm sm ustavu ceu oz bovden od flex drive v lukne v rebrih repa in to je to. nisem nikjer nič lepil.
bi blo fajn če kar koperaš sliko in nalimaš pod pogovor da še drugi vidimo, kateri pač nismo registrerani na helifreak xPhoinix napisal/-a:Super izgleda tale trup. Zelo detajliran po površini. Drugega si samo skupaj spravil in prodal?
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
sledilo je brušenje in priprava na novo barvno shemo
...med tem pa izdelava scale dodatkov kateri žou niso priloženi v kompletu
vsi scale detajli so izdelani iz 3 ter 3,5 mm pleksi stekla
zgornja antena
zgornji del wsps sistema (wire strike protection system)
bear paws-i
ostale antene, stopničke, itd, pa so izdelani iz različne debeline trde bakrene žice. (žou nimam slikano v fazi izdelave tako da bodo ti dodatki vidni na končnem izdelku)
...med tem pa izdelava scale dodatkov kateri žou niso priloženi v kompletu
vsi scale detajli so izdelani iz 3 ter 3,5 mm pleksi stekla
zgornja antena
zgornji del wsps sistema (wire strike protection system)
bear paws-i
ostale antene, stopničke, itd, pa so izdelani iz različne debeline trde bakrene žice. (žou nimam slikano v fazi izdelave tako da bodo ti dodatki vidni na končnem izdelku)
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
potrebna je bila tudi predelava podvozja saj je bilo le to za slabih 10cm predolgo glede na pravi helikopter.
še v prvotni dolžini...
ker so bili zgornji zaključki sank popolnoma drugačni kot so na pravem helikopterju, sem jih moral malo predelat z ročno brusilko
šablona s katero sem uspeu vodoravno odžagati zaključke enako na obeh straneh sank
na koncu so le podobne pravim...
še v prvotni dolžini...
ker so bili zgornji zaključki sank popolnoma drugačni kot so na pravem helikopterju, sem jih moral malo predelat z ročno brusilko
šablona s katero sem uspeu vodoravno odžagati zaključke enako na obeh straneh sank
na koncu so le podobne pravim...
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 868
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
ja lahko se sedaj malo pomatras... pa bos mel pol manj dela. Na Helifreaku in Runryderju pisejo o tem, kako so jim tile flex drivi razpadli, glih ker niso bili polotani na koncih... skoda da vlozis toliko truda, da ti pol na koncu razpade v zraku...
Ja se bom potrudil in prilepil slike... bom pogledal, ce mam se kaksno drugo sliko kjer se mogoce se kaj vec vidi....
samo ni point da ukradem post... mogoce raje zacnem svojega...
gh
Ja se bom potrudil in prilepil slike... bom pogledal, ce mam se kaksno drugo sliko kjer se mogoce se kaj vec vidi....
samo ni point da ukradem post... mogoce raje zacnem svojega...
gh
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
uff. potem pa res najbol da razdrem in uštimam tole zadevo. bo spet par ur dela
kje bi se pa najdlo kšno pocen 4 krako glavo?
malo gledam tole ... http://www.skyhunterhobbys.com/600-Size ... -4-600.htm
kje bi se pa najdlo kšno pocen 4 krako glavo?
malo gledam tole ... http://www.skyhunterhobbys.com/600-Size ... -4-600.htm
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Na spletu ima največ skejlov crash zaradi odpovedi komande ali pogona repnega rotorja. To področje zahteva kar nekaj pozornosti tako pri sestavljanju kot pri treniranju odpovedi (simulator).
Pred leti v St. Johannu je v pričo vseh gledalcev starejši modelar doživel odpoved komande fenestrona. Ker ni vedel kako bi zadevo rešil (čeprav je bil stran od gledalcev in dovolj visoko), se je odločil za izklop. Moram reči da ob izredno realnem izgledu helikopterja je gorel prav tako prepričljivo.
Pred leti v St. Johannu je v pričo vseh gledalcev starejši modelar doživel odpoved komande fenestrona. Ker ni vedel kako bi zadevo rešil (čeprav je bil stran od gledalcev in dovolj visoko), se je odločil za izklop. Moram reči da ob izredno realnem izgledu helikopterja je gorel prav tako prepričljivo.
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
saso11 napisal/-a:goodhunting napisal/-a:ja lahko se sedaj malo pomatras... pa bos mel pol manj dela. Na Helifreaku in Runryderju pisejo o tem, kako so jim tile flex drivi razpadli, glih ker niso bili polotani na koncih... skoda da vlozis toliko truda, da ti pol na koncu razpade v zraku...
Ja se bom potrudil in prilepil slike... bom pogledal, ce mam se kaksno drugo sliko kjer se mogoce se kaj vec vidi....
samo ni point da ukradem post... mogoce raje zacnem svojega...
gh
uff. potem pa res najbol da razdrem in uštimam tole zadevo. bo spet par ur dela
kje bi se pa najdlo kšno pocen 4 krako glavo?
malo gledam tole ... http://www.skyhunterhobbys.com/600-Size ... -4-600.htm
sem nekako polotal vendar cin zelo težko prime na tole gred, tako da, kar je ratalo je, drugo stran sem pa mal z epoxijem zalil med režami.
sem pa še opazil da je nastavk oz osovina zvita na sprednjem delu flex osi, kar bo najbrš povzročalo velik vibracij, tko da moram še to naročit novo
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
Phoinix napisal/-a:Na spletu ima največ skejlov crash zaradi odpovedi komande ali pogona repnega rotorja. To področje zahteva kar nekaj pozornosti tako pri sestavljanju kot pri treniranju odpovedi (simulator).
Pred leti v St. Johannu je v pričo vseh gledalcev starejši modelar doživel odpoved komande fenestrona. Ker ni vedel kako bi zadevo rešil (čeprav je bil stran od gledalcev in dovolj visoko), se je odločil za izklop. Moram reči da ob izredno realnem izgledu helikopterja je gorel prav tako prepričljivo.
nobena stvar ni več zanesljiva... upam da bo v mojem primeru vse delovalo kot mora
Re: HK 600GT heliartist BO-105 COAST GUARD
podvozje dobilo končni videz...
bear paws-i narejeni iz 3mm plexi stekla barvano z mat črno, celotno podvozje barvano v mat sivi barvi (blaugrau RAL 7031), stopnička prav tako narejena iz 3mm plexi stekla ter prelimana z črni trakom brusnega papirja (zrnatost 2500), novi zaključki na zadnji strani podvozja narejeni iz čepkov od pohištva za zakrivanje vijakov
bear paws-i narejeni iz 3mm plexi stekla barvano z mat črno, celotno podvozje barvano v mat sivi barvi (blaugrau RAL 7031), stopnička prav tako narejena iz 3mm plexi stekla ter prelimana z črni trakom brusnega papirja (zrnatost 2500), novi zaključki na zadnji strani podvozja narejeni iz čepkov od pohištva za zakrivanje vijakov