1/10 desert buggy
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
Re: 1/10 desert buggy
Prime ja prej samo še ni tisto tapravo..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: 1/10 desert buggy
Glede na številne ZS-je in vprašanja sem se odločil, da bom naredil en 5 setov alu podvozja:
Na razpolago bodo čez kak dva tedna. izdelano bo:
Zadnji most:
Prednji par rok:
Zadnji par rok: (sam tega še nisem polomil )
Prednji most z ojačano prednjo prečko:
Nosilci sprednjih amortizerjev (spodnji):
Povezava servo saver:
Vsa vprašanja v zvezi s tem prosim še naprej na ZS.
LP
Na razpolago bodo čez kak dva tedna. izdelano bo:
Zadnji most:
Prednji par rok:
Zadnji par rok: (sam tega še nisem polomil )
Prednji most z ojačano prednjo prečko:
Nosilci sprednjih amortizerjev (spodnji):
Povezava servo saver:
Vsa vprašanja v zvezi s tem prosim še naprej na ZS.
LP
Zadnjič spremenil rc-ryder, dne 22 Maj 2013, 14:28, skupaj popravljeno 1 krat.
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 1/10 desert buggy
nevem če je kdo od vas pred kratkim naročal kake dele, ampak nekaj delov je spremenjenih napram originalu.
Recimo tista spodnja plošča zadaj na šasiji, ki rada poči ima ojačitve in zgleda dosti močnejša. Roke so ojačane (sicer ne na najbolj pomembnem mestu) in imajo nekaj dodatih lukenj za montažo amortizerjev.
Recimo tista spodnja plošča zadaj na šasiji, ki rada poči ima ojačitve in zgleda dosti močnejša. Roke so ojačane (sicer ne na najbolj pomembnem mestu) in imajo nekaj dodatih lukenj za montažo amortizerjev.
Re: 1/10 desert buggy
sem naročil kak mesec nazaj par skidplate-ov, pa sem do danes tazadnjega odtrgal, drugače zadeva ni tako švoh vendar če prileti po zraku v štor ali robnik je pa tudi razumno
Re: 1/10 desert buggy
Hja, tudi ta hud lim ni držal:
Zadevo sem sedaj zrihtal po vodovodarsko - z lotom za bakrene cevi:
V dobro očiščeno luknjo, ki sem jo povrtal na 2.1mm sem nanesel spajkalno pasto in pogrel samo toliko, da se je stopila in takoj nehal segrevati. Tako sem se izognil pretiranemu zmehčanju jekla.
Sedaj preizkušeno drži, presežek lota pa se je koristno razmazal po šalčkah in je sedaj mazalno sredstvo
Na preizkusni vožnji pa se je zgodilo nekaj drugega... Pred časom sem skoraj do konca zategnil zdrsno sklopko. Tko lepo je gledat ko avto kar poskoči
Davek:
Všeč mi je to, da prideš do diffa tako da odstraniš samo 8 vijakov (štir spodaj na skid plate, dva zgoraj na mostu in dva za zadnji rollbar/zaščita motorja)
res simpl....
Zobnik ni problem, sem imel že na lagerju. Je pa škoda tudi na obeh luknjah alu diskov:
Zaenkrat sem zmontiral, ko podleže bom pa naredil nove...
Sem pa priliko izkoristil, da sem pregledal zobnike in diff.
Zobniki so jekleni, sem jih že enkrat prej temeljito podmazal in so praktično brez vidnih znakov obrabe.
Naprej pa diferencial per partes:
Ta šmir je litijeva mast. Že v originalu je bla not ena mast, pa sem ko je bil še svež tako zobnike kot diff temeljito podmazal. Me je pa že takrat malo motilo to, da ni v silikonskem olju ker kao ni zatesnjen.
Ko sem zadevo dal na prafaktorje sem našel v ohišju en čisto lep oring:
Na planetnem zobniku ni vidnih znakov obrabe:
so pa zobniki iz sintranega jekla - kar je bistveno bolje kot pri marsikaterem zvenečem proizvajalcu, ki uporabi cinkovo zlitino.
Satelitski zobniki so jo odnesli slabše:
problem je predvsem v slabi tovarniški nastavitvi zračnostosti. Prej se to ni dalo zrihtat, sedaj pa so podložke na voljo: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... A2033.html
Ohišje sem nato pobrusil s 600 papirjem in zadevo sestavil in zalil s silikonskim oljem za diferenciale 2000.
Nato sem na poravnano površino nanesel silikonsko pasto za tesnenje in zadevo sestavil in zalil še po vencu okrog roba:
Sedaj pa moram malo počakat, da se vse skupaj osuši....
LP
Zadevo sem sedaj zrihtal po vodovodarsko - z lotom za bakrene cevi:
V dobro očiščeno luknjo, ki sem jo povrtal na 2.1mm sem nanesel spajkalno pasto in pogrel samo toliko, da se je stopila in takoj nehal segrevati. Tako sem se izognil pretiranemu zmehčanju jekla.
Sedaj preizkušeno drži, presežek lota pa se je koristno razmazal po šalčkah in je sedaj mazalno sredstvo
Na preizkusni vožnji pa se je zgodilo nekaj drugega... Pred časom sem skoraj do konca zategnil zdrsno sklopko. Tko lepo je gledat ko avto kar poskoči
Davek:
Všeč mi je to, da prideš do diffa tako da odstraniš samo 8 vijakov (štir spodaj na skid plate, dva zgoraj na mostu in dva za zadnji rollbar/zaščita motorja)
res simpl....
Zobnik ni problem, sem imel že na lagerju. Je pa škoda tudi na obeh luknjah alu diskov:
Zaenkrat sem zmontiral, ko podleže bom pa naredil nove...
Sem pa priliko izkoristil, da sem pregledal zobnike in diff.
Zobniki so jekleni, sem jih že enkrat prej temeljito podmazal in so praktično brez vidnih znakov obrabe.
Naprej pa diferencial per partes:
Ta šmir je litijeva mast. Že v originalu je bla not ena mast, pa sem ko je bil še svež tako zobnike kot diff temeljito podmazal. Me je pa že takrat malo motilo to, da ni v silikonskem olju ker kao ni zatesnjen.
Ko sem zadevo dal na prafaktorje sem našel v ohišju en čisto lep oring:
Na planetnem zobniku ni vidnih znakov obrabe:
so pa zobniki iz sintranega jekla - kar je bistveno bolje kot pri marsikaterem zvenečem proizvajalcu, ki uporabi cinkovo zlitino.
Satelitski zobniki so jo odnesli slabše:
problem je predvsem v slabi tovarniški nastavitvi zračnostosti. Prej se to ni dalo zrihtat, sedaj pa so podložke na voljo: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... A2033.html
Ohišje sem nato pobrusil s 600 papirjem in zadevo sestavil in zalil s silikonskim oljem za diferenciale 2000.
Nato sem na poravnano površino nanesel silikonsko pasto za tesnenje in zadevo sestavil in zalil še po vencu okrog roba:
Sedaj pa moram malo počakat, da se vse skupaj osuši....
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 1/10 desert buggy
Diff dela fino - samo sklopka se je razletele - kar sem pa že itak predvidel.
Sem mel namen naredit varovanje proti zavrtitvi s pinom in ne z D gredjo. Pa vidim, da so pri novem Quanum Vandal naredili isto (http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Buggy.html).
Prva luknja je točno na spremembi premera gredi, druga pa 6mm proti zobniku.
[EDIT] - zamkniti za 0.5mm bolj notri - sicer vzmet nasede na pin... [EDIT]
Sedaj pa spet leti ko elija
LP
Sem mel namen naredit varovanje proti zavrtitvi s pinom in ne z D gredjo. Pa vidim, da so pri novem Quanum Vandal naredili isto (http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Buggy.html).
Prva luknja je točno na spremembi premera gredi, druga pa 6mm proti zobniku.
[EDIT] - zamkniti za 0.5mm bolj notri - sicer vzmet nasede na pin... [EDIT]
Sedaj pa spet leti ko elija
LP
Zadnjič spremenil rc-ryder, dne 25 Maj 2013, 13:41, skupaj popravljeno 1 krat.
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 1/10 desert buggy
Posnetek bi bil super
Re: 1/10 desert buggy
Med malimi oglasi boste našli malo mojih "tehnoloških viškov" (amortizerji, dogbone itd...)
Lp
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 1/10 desert buggy
Malo sem ga spet gnal po terenu in asfaltu (2 rundi na 3s) in sedj je dokončno škripnilo par stvari:
en dogbone se je torzijsko zvil za 45°, en skrivljen outdrive, en pin iz dogbone-a je spet zlezel ven in naredil malo škode po bližnji okolici:
Diferencial se je začel zatikati, zato sem pomenjal zobnike in ker sem ravno prejšnji dan dobil podložke, sem tudi zobnike pravilno podložil.
Praktično je manjkalo na vsakem satelitskem zobiku ena 0.25mm podložka ter na enem planetnem sem dal 0.5 na drugem 0.25. Sedaj je zračnost na minimumu.
Olje je ostalo not in sem vajo ponovil saj očitno tesnenje s silikonsko pasto zadošča:
Motorja pa nisem zmontiral nazaj, ampak sem ga posodil novi pridobitvi:
viewtopic.php?f=78&t=83534
LP
en dogbone se je torzijsko zvil za 45°, en skrivljen outdrive, en pin iz dogbone-a je spet zlezel ven in naredil malo škode po bližnji okolici:
Diferencial se je začel zatikati, zato sem pomenjal zobnike in ker sem ravno prejšnji dan dobil podložke, sem tudi zobnike pravilno podložil.
Praktično je manjkalo na vsakem satelitskem zobiku ena 0.25mm podložka ter na enem planetnem sem dal 0.5 na drugem 0.25. Sedaj je zračnost na minimumu.
Olje je ostalo not in sem vajo ponovil saj očitno tesnenje s silikonsko pasto zadošča:
Motorja pa nisem zmontiral nazaj, ampak sem ga posodil novi pridobitvi:
viewtopic.php?f=78&t=83534
LP
Zadnjič spremenil rc-ryder, dne 25 Maj 2013, 13:18, skupaj popravljeno 1 krat.
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 1/10 desert buggy
A to nonstop crkuje? Koliko problemov ima šele človek ki nima CNC rezkarja in vse dele spet zamenja s plastiko?
Re: 1/10 desert buggy
Ja, vsakič, ko ga zabijem v škarpo kaj počiJerikman napisal/-a:A to nonstop crkuje? Koliko problemov ima šele človek ki nima CNC rezkarja in vse dele spet zamenja s plastiko?
V 15 minutah sem uničil LRP-jeve gume. Na makedamu... Baje, da je LRP kar ornk firma
Kaj čmo, takle mamo, če pa drgnemo na 3S brez milosti.
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 1/10 desert buggy
Model ni namenjen voznji kot jo opisuje rc-ryder.Jerikman napisal/-a:A to nonstop crkuje? Koliko problemov ima šele človek ki nima CNC rezkarja in vse dele spet zamenja s plastiko?
Verjamem, da je na 3S model bolj razburljivo vozit, vendar je tudi kontrola nad njim slabsa, kar privede do vec bliznjih srecanj s staticnimi ovirami, ker pa je hitrost vecja nastane tudi vec skode. Sicer je taksen buggy bolj primeren za urejen teren, kjer se bo s staticnimi ovirami bolj poredko sreceval.
Ze res, da motor in regulator preneseta 3S lipo brez vecjih tezav, problem pa je, da sam model ni bil zasnovan za tako mocan pogon.
Seveda je mozno nadgraditi dolocene dele, vendar ko bo model brez tezav prestajal vec vozenj zapored z 3S paketi, bo vanj vlozeno veliko denarja in se vec casa ter dela.
Torej, ce je tvoj namen le vozit in ne zapravit cele gore denarja na modelu (verjetno je to tudi eden izmed razlogov za nakup taksnega modela), si omislis 2S Lipo paket in na modelu bo veliko manj skode.
Ce pa je tvoj namen izboljsati model, odpraviti vse nepravilnosti oz. neznanje pri izdelavi itd. pa lahko vozis tudi na 3S, ki bo pokazal vse pomankljivosti modela, kot nam to lepo dokumentira rc-ryder. V tem primeru, pa je seveda imeti nekaj znanja in sredstev s katerimi bos lahko operiral, da izboljsas model. Prav zaradi taksnih ljudi, pa nastajajo boljsi modeli z novimi resitvami, poleg tega pa imamo tudi ostali obiskovalci foruma kaj od tega, ce ze ne drugega vsaj zanimivo vecerno branje.
Dolocene stvari ima LRP vredu narejene, veliko stvari pa je narejenih nepremisljeno oz. nekakovostno.rc-ryder napisal/-a: V 15 minutah sem uničil LRP-jeve gume. Na makedamu... Baje, da je LRP kar ornk firma
Ocitno gume, ki si jih izbral niso bile primerne za tvoj model, zato je tako hitro prislo do unicenja.
Sicer ce gledas za priznanimi blagovnimi znamkami gum glej ProLine, AKA, GRP, BSR, JConcepts.. Zdrzijo dlje, imajo boljsi oprijem njihova slabsa stran pa je visja cena. Seveda pa nobene gume niso neunicljive.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: 1/10 desert buggy
Hvala lepa za super odgovora, še posebej tebi kurnt Ta avto me matra že nekaj časa, verjetno ga bom kar naročil
Re: 1/10 desert buggy
Jerikman napisal/-a:Hvala lepa za super odgovora, še posebej tebi kurnt Ta avto me matra že nekaj časa, verjetno ga bom kar naročil
Naj te ne bo strah avta. Kot je napisal kurnt je 3s definitivno pretiravanje za ta avto. Če bi ga vozil na 2s bi imel 5x manj težav. Sam zabave ne bi blo toliko Pa zlo rad šraufam
Razlika je v tem, da je moč pri 3s skoraj dvakrat večja kot pri 2s. Skriviti outdive cup, ki ima premer osi 5mm ni tako lahko. Pa sem ga skrivil
Diff je močnejši kot pri Ultimi DB, deli pa občutno cenejši. Ostalo je približno tam tam, mogoče je plastika malo slabša. Lahko takrat ko boš lomil kupiš plastične dele od ultime ali ALU nadgradnje pri HK, kaj se pa tudi pri meni najde.
Po velikosti spada že skoraj v 1/8 klaso in je z njim mogoče doseči prav lepe rezultate na dirkah:
http://www.youtube.com/watch?v=WgwgN-hHRUQ
in
http://www.youtube.com/watch?v=qxJhCDGWqx4
cela zgodba: http://www.ultimaterc.com/forums/showth ... p?t=138665
Če boš zadevo normalno uporabljal, ne boš imel veliko stroškov. Samo podložke za diff naroči skupaj z avtom in ga takoj zrihtaj, pa ne bo težav. Jaz sem pri svojem pustil obrabljene zobnike not iz dveh razlogov: nisem imel še podložk ter preizkus delovanja z oljem. Sedaj je pravilno podložen in s puščanjem olja ni težav. bi moral držat, še posebej na 2s...
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 1/10 desert buggy
jaz ga vozim na 2s, vsak dan 2x 4000mah na travi in pa malo asvalta.
Zobniki so še kot novi. Če je dovolj oprijema in je sklopka dovolj tesno nastavljena, ga dvigne na zadnje brez problema na 2s. Zdaj sem podložil dif čisto na tesno in če mi na travi odnese zadnji del in stisnem gas na polno, ga vrže v neko čudno šrauf salto. Sem ga tudi probal na 3s in ni vozno na domačem dvorišču. Premalo prostora za varno uporabo
http://www.youtube.com/watch?v=mSsW9m8Wt6I
http://www.youtube.com/watch?v=DVOW8S7H4ec
Zobniki so še kot novi. Če je dovolj oprijema in je sklopka dovolj tesno nastavljena, ga dvigne na zadnje brez problema na 2s. Zdaj sem podložil dif čisto na tesno in če mi na travi odnese zadnji del in stisnem gas na polno, ga vrže v neko čudno šrauf salto. Sem ga tudi probal na 3s in ni vozno na domačem dvorišču. Premalo prostora za varno uporabo
http://www.youtube.com/watch?v=mSsW9m8Wt6I
http://www.youtube.com/watch?v=DVOW8S7H4ec
Re: 1/10 desert buggy
uh super, tale avto bo moj nekje med poletjem, kolikor pa sebe poznam, pa ne bom dolgo zdržal na 2Src-ryder napisal/-a:Jerikman napisal/-a:Hvala lepa za super odgovora, še posebej tebi kurnt Ta avto me matra že nekaj časa, verjetno ga bom kar naročil
Naj te ne bo strah avta. Kot je napisal kurnt je 3s definitivno pretiravanje za ta avto. Če bi ga vozil na 2s bi imel 5x manj težav. Sam zabave ne bi blo toliko Pa zlo rad šraufam
Razlika je v tem, da je moč pri 3s skoraj dvakrat večja kot pri 2s. Skriviti outdive cup, ki ima premer osi 5mm ni tako lahko. Pa sem ga skrivil
Diff je močnejši kot pri Ultimi DB, deli pa občutno cenejši. Ostalo je približno tam tam, mogoče je plastika malo slabša. Lahko takrat ko boš lomil kupiš plastične dele od ultime ali ALU nadgradnje pri HK, kaj se pa tudi pri meni najde.
Po velikosti spada že skoraj v 1/8 klaso in je z njim mogoče doseči prav lepe rezultate na dirkah:
http://www.youtube.com/watch?v=WgwgN-hHRUQ
in
http://www.youtube.com/watch?v=qxJhCDGWqx4
cela zgodba: http://www.ultimaterc.com/forums/showth ... p?t=138665
Če boš zadevo normalno uporabljal, ne boš imel veliko stroškov. Samo podložke za diff naroči skupaj z avtom in ga takoj zrihtaj, pa ne bo težav. Jaz sem pri svojem pustil obrabljene zobnike not iz dveh razlogov: nisem imel še podložk ter preizkus delovanja z oljem. Sedaj je pravilno podložen in s puščanjem olja ni težav. bi moral držat, še posebej na 2s...
LP
Se slišiva potem za dele
Re: 1/10 desert buggy
Tole na posnetku pa ni avto o katerem se pogovarjamolukasmuka napisal/-a:jaz ga vozim na 2s, vsak dan 2x 4000mah na travi in pa malo asvalta.
Zobniki so še kot novi. Če je dovolj oprijema in je sklopka dovolj tesno nastavljena, ga dvigne na zadnje brez problema na 2s. Zdaj sem podložil dif čisto na tesno in če mi na travi odnese zadnji del in stisnem gas na polno, ga vrže v neko čudno šrauf salto. Sem ga tudi probal na 3s in ni vozno na domačem dvorišču. Premalo prostora za varno uporabo
http://www.youtube.com/watch?v=mSsW9m8Wt6I
http://www.youtube.com/watch?v=DVOW8S7H4ec
Re: 1/10 desert buggy
Je isti, samo školjko ima od SCT - mehanika je čisto ista ...Jerikman napisal/-a:Tole na posnetku pa ni avto o katerem se pogovarjamolukasmuka napisal/-a:jaz ga vozim na 2s, vsak dan 2x 4000mah na travi in pa malo asvalta.
Zobniki so še kot novi. Če je dovolj oprijema in je sklopka dovolj tesno nastavljena, ga dvigne na zadnje brez problema na 2s. Zdaj sem podložil dif čisto na tesno in če mi na travi odnese zadnji del in stisnem gas na polno, ga vrže v neko čudno šrauf salto. Sem ga tudi probal na 3s in ni vozno na domačem dvorišču. Premalo prostora za varno uporabo
http://www.youtube.com/watch?v=mSsW9m8Wt6I
http://www.youtube.com/watch?v=DVOW8S7H4ec
Dobiš ga tudi v KIT verziji:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _KIT_.html
110$ dostavljen, pa še na zalogi je...
Regler: 26$ (http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=33390)
Motorja pa na NL trenutno ni...
Ima že par nadgradenj (alu amortizerji, karbonski upper deck). Če ga boš gnal na 3S pa itak rabiš drug regler ;
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 1/10 desert buggy
hehe meni je dogbone zvilo v S in pa torzijsko za več kot 90°
drugače mi pa nagaja dif. Vse podloženo kot mora bit. leti mehko kot puter vsake tolko pa zablokira. Zobniki vsi kot novi. Ali je možno, da je kje kakšna smet v difu, ki nagaja?
drugače mi pa nagaja dif. Vse podloženo kot mora bit. leti mehko kot puter vsake tolko pa zablokira. Zobniki vsi kot novi. Ali je možno, da je kje kakšna smet v difu, ki nagaja?
Re: 1/10 desert buggy
lukasmuka napisal/-a:hehe meni je dogbone zvilo v S in pa torzijsko za več kot 90°
Če si zvil dogbone je povsem možno, da si zvil tudi outdrive cup - na katerega so nasajeni zobniki... Odpri in dobro preveri kako je s tem.
Imel sem podobno situacijo - in sem vse pomenjal in je sedaj mir...
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 1/10 desert buggy
Veliki zobnik (spur) mi je že dvakrat požrlo in sem se malo bolj poglobil v čem bi lahko bila težava. In je - že tovarniška. Eden od komentarjev v sekciji rezervnih delov opozarja nanjo:
V soboto mi je med vožnjo padel pastorek iz motorja in sem imel zadevo spet narazen ter jo malo pregledal.
Dejansko je premer gredi 4.62mm, luknja pa 4.95mm
Zobnik sem povrtal in izdelal medeninasto pušo
in jo na končno mero postružil v sestavu
Nato sem še malo skrajšal pastorka (0.5mm), saj mi ni bilo všeč, da je nameščen obrnjeno in vijak je bil na zunanji strani, daleč od ležaja.
Verjetno se je zaradi vibracij in vzvoda razmajal. Sedaj je vpetje bližje ležaja:
Tudi tek je bolj miren in enakomeren...
LP
V soboto mi je med vožnjo padel pastorek iz motorja in sem imel zadevo spet narazen ter jo malo pregledal.
Dejansko je premer gredi 4.62mm, luknja pa 4.95mm
Zobnik sem povrtal in izdelal medeninasto pušo
in jo na končno mero postružil v sestavu
Nato sem še malo skrajšal pastorka (0.5mm), saj mi ni bilo všeč, da je nameščen obrnjeno in vijak je bil na zunanji strani, daleč od ležaja.
Verjetno se je zaradi vibracij in vzvoda razmajal. Sedaj je vpetje bližje ležaja:
Tudi tek je bolj miren in enakomeren...
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 1/10 desert buggy
Evo, sedaj je več ali manj mir... Pokuril par packov (ene 3 ali 4 na 3S pa dva na 2S), pa ni težav. Vmes sem ta stare LRP gume uporabil za test "Burn-outa". Malo se je kadilo, več pa vohalo... In sedaj ima drift gume
Edina sprememba je nov spojler - totalno zmešan Fruc spojler
Tisti iz steklenih vlaken se je raztrgal - ta je pa neuničljiv (zaenkrat )
Lp
Edina sprememba je nov spojler - totalno zmešan Fruc spojler
Tisti iz steklenih vlaken se je raztrgal - ta je pa neuničljiv (zaenkrat )
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: 1/10 desert buggy
Prvo sploh nisem dojel, da gre za obrezano flašo dobr zgleda hehe!
Re: 1/10 desert buggy
rc-ryder napisal/-a:Edina sprememba je nov spojler - totalno zmešan Fruc spojler
Tisti iz steklenih vlaken se je raztrgal - ta je pa neuničljiv (zaenkrat )
Lp
Dobr si se to znajdu
lp
_____________________________________________________________________
Traxxas e-revo 1:16 (SOLD)
CS Xonic 1:8 4wd Short Course
mail: [email protected]
_____________________________________________________________________
Traxxas e-revo 1:16 (SOLD)
CS Xonic 1:8 4wd Short Course
mail: [email protected]
_____________________________________________________________________
Re: 1/10 desert buggy
Evo, spet se malo javljam glede tega avtka: od takrat, ko sem rešil težave z diffom in zobnikom sem samo vozil. 2S in 3S, brez težav. Tako da lahko rečem, da je sedaj zelo zanesljiv. Seveda odvisno od voznika.
Na 3S s polnim plinom čez ravnino, en nekontroliran poskok levo desno in ena deska ob progi:
Par kosov polomljenih, potrgana ušesa amortizerjev....
Najbolj problematičen je tale kos:
Ampak ni panike - samo z modeliranjem je bilo malo več dela.
Še kak dan pa bo spet na štartni liniji
Lp
Na 3S s polnim plinom čez ravnino, en nekontroliran poskok levo desno in ena deska ob progi:
Par kosov polomljenih, potrgana ušesa amortizerjev....
Najbolj problematičen je tale kos:
Ampak ni panike - samo z modeliranjem je bilo malo več dela.
Še kak dan pa bo spet na štartni liniji
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo