POLNJENJE - NiMH
Re: POLNJENJE - NiMH
Danes sem pozabil prestaviti cas na polnilcu ter mocno prenapolnil baterije tipa AA. Mocno so se segrele sedaj pa je napolnjenost 1.35v prej so se pa vedno napolnile okoli 1.45 Kaj lahko se pricakujem od teh baterij? Prosim za info ker baterijo so bile nove.
Re: POLNJENJE - NiMH
NiCd/NiMH tip akumulatorjev z vložnim ohišjem naj bi se vedno polnilo s koeficientom polnilnega toka 1/10C. Tudi v kolikor bi proizvajalec predvidel možnost polnjenja z višjimi polnilnimi tokovi, naj bi se jih prvih nekaj polnjenj polnilo le z zgoraj navedenim koeficientom polnilnega toka. Razlogov za tak pristop k polnjenju je več; omogočimo, da se kemija v celicah privadi na polnjenje (ena od faz utekanja), lahko preverimo kako se akumulatorji obnašajo med polnjenjem, s tem poskrbimo za izenačevanje členov paketa s pomočjo rahlega prepolnjenja, nekoliko dolgotrajnejše začetno polnjenje poskrbi za to, da se vsak člen v resnično celoti napolni, kar je še posebej pomembno pri NiCd tipu akumulatorjev.
V kolikor bi se upoštevalo zgornje priporočilo, do nevarnega prepolnjenja ne more priti, saj se presežna energija brez škode za akumulatorje izloči v obliki njihove nekoliko povišane temperature. V izogib morebitnim neljubim zapletom med polnjenjem je vedno priporočljivo uporabljati polnilnike, ki imajo tudi temperaturni senzor in lahko polnjenje samodejno prekinejo v kolikor temperatura preseže nastavljeno vrednost, zelo koristna pa je tudi možnost nastavitve časa ter količine energije, ki naj jo polnilnik napolni v akumulator, ipd. Prav tako je eno od priporočil, da je potrebno biti med polnjenjem tudi neposredno navzoč.
Koliko so akumulatorji dejansko poškodovani je težko reči, saj je kar nekaj dejavnikov, ki na to dejstvo vplivajo, eden pomembnejših je nedvomno, koliko so bile prenapolnjeni in posledično, koliko so se pri tem segreli. Le čas bo pokazal kakšne posledice so utrpeli, je pa mogoče z gotovostjo trditi, da jim to ni koristilo.
Sam bi se za začetek odločil za nekaj ciklov na polnilniku, pri tem pa pozorno spremljal, kakšni bodo njihovi rezultati.
LP
Alex
P.S. Označevanje fizikalnih vrednosti!
V kolikor bi se upoštevalo zgornje priporočilo, do nevarnega prepolnjenja ne more priti, saj se presežna energija brez škode za akumulatorje izloči v obliki njihove nekoliko povišane temperature. V izogib morebitnim neljubim zapletom med polnjenjem je vedno priporočljivo uporabljati polnilnike, ki imajo tudi temperaturni senzor in lahko polnjenje samodejno prekinejo v kolikor temperatura preseže nastavljeno vrednost, zelo koristna pa je tudi možnost nastavitve časa ter količine energije, ki naj jo polnilnik napolni v akumulator, ipd. Prav tako je eno od priporočil, da je potrebno biti med polnjenjem tudi neposredno navzoč.
Koliko so akumulatorji dejansko poškodovani je težko reči, saj je kar nekaj dejavnikov, ki na to dejstvo vplivajo, eden pomembnejših je nedvomno, koliko so bile prenapolnjeni in posledično, koliko so se pri tem segreli. Le čas bo pokazal kakšne posledice so utrpeli, je pa mogoče z gotovostjo trditi, da jim to ni koristilo.
Sam bi se za začetek odločil za nekaj ciklov na polnilniku, pri tem pa pozorno spremljal, kakšni bodo njihovi rezultati.
LP
Alex
P.S. Označevanje fizikalnih vrednosti!
Re: POLNJENJE - NiMH
polnilec mi omogoca funcijo refresh (delno odpravo napak) ter funkcijo praznjenje in polnjenje kaj naj sedaj izberem da bo bolje za njih?
Re: POLNJENJE - NiMH
Različni proizvajalci si izmišljajo različna imena za posamezne algoritme za polnjenje in praznjenje, poleg tega pa nekateri uporabljajo programe, ki združujejo delavni postopek polnjenja in praznjenja.
Kaj točno je dotočni proizvajalec polnilnika poimenoval, bo potrebno preveriti v navodilih za njegovo uporabo.
V splošnem predlagam najprej linearno praznjenje s tokovi, katere bi akumulatorji morali zagotavljati med običajno uporabo, istočasno pa spremljanje kako se pri tem obnaša njihova napetost. S praznjenjem naj bi se prenehalo, ko napetost pade pod ~ 0.9 V/člen (lahko celo kakšno desetinko niže). Šele tedaj se bo ugotovilo kakšna je bila dejanska količina uporabne potencialne energije, torej njihova delavna kapaciteta.
Za tem sledi delavni postopek polnjenja, ponovno linearno, polnilni tok pa naj ustreza koeficientu 1/10 C. Način prekinitve naj bo matematično določen po formuli; Nazivna kapaciteta akumulatorja (mAh) x koeficient / Polnilni tok (mA) = Čas polnjenja (h) (koeficient se giblje med 1,2 in 1,5 - v danem primeru predlagam ~ 1,4), kar znese ~ 14 ur.
Nato bi bilo priporočljivo ponoviti nekaj zgoraj opisanih ciklov, podatki o izpraznjeni količini energije in obnašanje pod obremenitvijo pa bi jasno nakazovali v kakšnem stanju akumulatorji trenutno so. V kolikor je delavna kapaciteta precej nižja od njihove nazivne, gre lahko za pretiravanje proizvajalca, poškodbe na akumulatorjih ali posledico njihovega staranja. Splošno sprejeto pravilo je, da je akumulator izrabljen, ko njegova delavna kapaciteta doseže 80 % nazivne.
Za običajno uporabo se lahko uporabi zgoraj opisan postopek polnjenja, koeficient pa se lahko pri novih akumulatorjih zniža na 1,2.
LP
Alex
Kaj točno je dotočni proizvajalec polnilnika poimenoval, bo potrebno preveriti v navodilih za njegovo uporabo.
V splošnem predlagam najprej linearno praznjenje s tokovi, katere bi akumulatorji morali zagotavljati med običajno uporabo, istočasno pa spremljanje kako se pri tem obnaša njihova napetost. S praznjenjem naj bi se prenehalo, ko napetost pade pod ~ 0.9 V/člen (lahko celo kakšno desetinko niže). Šele tedaj se bo ugotovilo kakšna je bila dejanska količina uporabne potencialne energije, torej njihova delavna kapaciteta.
Za tem sledi delavni postopek polnjenja, ponovno linearno, polnilni tok pa naj ustreza koeficientu 1/10 C. Način prekinitve naj bo matematično določen po formuli; Nazivna kapaciteta akumulatorja (mAh) x koeficient / Polnilni tok (mA) = Čas polnjenja (h) (koeficient se giblje med 1,2 in 1,5 - v danem primeru predlagam ~ 1,4), kar znese ~ 14 ur.
Nato bi bilo priporočljivo ponoviti nekaj zgoraj opisanih ciklov, podatki o izpraznjeni količini energije in obnašanje pod obremenitvijo pa bi jasno nakazovali v kakšnem stanju akumulatorji trenutno so. V kolikor je delavna kapaciteta precej nižja od njihove nazivne, gre lahko za pretiravanje proizvajalca, poškodbe na akumulatorjih ali posledico njihovega staranja. Splošno sprejeto pravilo je, da je akumulator izrabljen, ko njegova delavna kapaciteta doseže 80 % nazivne.
Za običajno uporabo se lahko uporabi zgoraj opisan postopek polnjenja, koeficient pa se lahko pri novih akumulatorjih zniža na 1,2.
LP
Alex
Re: POLNJENJE - NiMH
Ali mi lahko kdo razlozi kako je z delta peakom,ker ko nastavim na 20mV polnilec mi noce izklopiti polnjenje. Akumulator se greje tako da potem rajsi sam izklopim.probal sem tudi nastaviti na 10 mv pa nic.
Re: POLNJENJE - NiMH
Domnevam, da gre za akumulatorski paket v katerem je bil zamenjan eden od njegovih členov.
Vedno sem presenečen, kako nekateri v celoti ignorirajo nekatera splošno sprejeta pravila ter priporočila izkušenejših posameznikov, pri tem pa veselo poizkušajo odkriti svoj recept za »toplo vodo«. Mimogrede, ne le, da morajo biti členi v paketu enakih nazivnih lastnosti, močno zaželeno je, da so iz iste serije, za optimalno delovanje, na primer tekmovalnih paketov, se iz serije izberejo členi, ki imajo kar se le da enake lastnosti, saj zaradi proizvodnih zakonitosti pri njihovi izdelavi prihaja do manjših odstopanj tudi znotraj iste serije.
Sprememba vrha napetosti (Delata Peak) je parameter pri nastavitvi polnilnika, ki je odvisen od posameznega akumulatorja, se pa z njegovo starostjo, oziroma izrabljenostjo, tudi spreminja. Načeloma so pri novih NiMH akumulatorjih primerne vrednosti, torej takšne, ki omogočajo, da se akumulator v celoti napolni, istočasno pa ne pride do njihovega prepolnjenja, okoli 3 - 6 mV / člen, pri nekoliko starejših lahko tudi 8 mV / člen ali več (pri NiCd je to 8 - 12 mV / člen, pri starejših tudi 15 mV / člen in več).
Pri določanju te vrelosti gre za upoštevanje priporočil proizvajalca ter opažanj pri uporabi, zato je vedno potrebno začeti z najnižjimi vrednostmi, nato pa jih prilagajati situaciji, ki jo zaznamo ob polnjenju. V kolikor je vrednost prenizka, se akumulator ne bo v celoti napolnil, v primeru previsoko nastavljene vrednoti pa tvegamo poškodbo akumulatorja zaradi prepolnjenja.
Prav tako se moramo zavedati, da je sprememba vrha napetosti manj ali celo nezaznavna, v kolikor je koeficient polnilnega toka nižji od 1 C. Seveda smo pred dilemo, ali polniti z nižjimi, ali višjimi tokovi. Marsikdo se odloči za najslabšo možno rešitev, polnjenje s tokovi, ki so med nizkimi in visokimi; tako zaznavanje vrha ni zanesljivo, pri tem pa je energija, ki se polni v paket prevelika, da bi se brez škode spremenila v toploto in tako izničila. Veliko boljša odločitev je polnjenje s polnilnim koeficientom ~ 1 C v kolikor smo za glavno obliko prekinitve polnjenja izbrali zaznavanje spremembe vrha napetosti, v primeru časovne omejitve pa naj bo koeficient pomnilnega toka ~ 1/10 C. Predvsem pri uporabi višjih koeficientov polnilnega toka je potrebno paziti na to, da bodo členi ves čas izenačeni, kar je sicer nekoliko manj pomembno, kot pri LiPo akumulatorjih, gre pa isti princip in razloge, za to pa obstajajo tudi ustrezni Izenačevalniki napetosti.
Zamenjava členov v paketu, njegovo polnjenje na način, da se ta pregreva, vse to kaže na izredno pomanjkljivo znanje, posledično pa se bo s tem močno skrajšala življenjska doba opreme, dokaz tega pa je uničen eden od členov omenjenega paketa, glede na prebrano pa to ne bo osamljen primer.
LP
Alex
Vedno sem presenečen, kako nekateri v celoti ignorirajo nekatera splošno sprejeta pravila ter priporočila izkušenejših posameznikov, pri tem pa veselo poizkušajo odkriti svoj recept za »toplo vodo«. Mimogrede, ne le, da morajo biti členi v paketu enakih nazivnih lastnosti, močno zaželeno je, da so iz iste serije, za optimalno delovanje, na primer tekmovalnih paketov, se iz serije izberejo členi, ki imajo kar se le da enake lastnosti, saj zaradi proizvodnih zakonitosti pri njihovi izdelavi prihaja do manjših odstopanj tudi znotraj iste serije.
Sprememba vrha napetosti (Delata Peak) je parameter pri nastavitvi polnilnika, ki je odvisen od posameznega akumulatorja, se pa z njegovo starostjo, oziroma izrabljenostjo, tudi spreminja. Načeloma so pri novih NiMH akumulatorjih primerne vrednosti, torej takšne, ki omogočajo, da se akumulator v celoti napolni, istočasno pa ne pride do njihovega prepolnjenja, okoli 3 - 6 mV / člen, pri nekoliko starejših lahko tudi 8 mV / člen ali več (pri NiCd je to 8 - 12 mV / člen, pri starejših tudi 15 mV / člen in več).
Pri določanju te vrelosti gre za upoštevanje priporočil proizvajalca ter opažanj pri uporabi, zato je vedno potrebno začeti z najnižjimi vrednostmi, nato pa jih prilagajati situaciji, ki jo zaznamo ob polnjenju. V kolikor je vrednost prenizka, se akumulator ne bo v celoti napolnil, v primeru previsoko nastavljene vrednoti pa tvegamo poškodbo akumulatorja zaradi prepolnjenja.
Prav tako se moramo zavedati, da je sprememba vrha napetosti manj ali celo nezaznavna, v kolikor je koeficient polnilnega toka nižji od 1 C. Seveda smo pred dilemo, ali polniti z nižjimi, ali višjimi tokovi. Marsikdo se odloči za najslabšo možno rešitev, polnjenje s tokovi, ki so med nizkimi in visokimi; tako zaznavanje vrha ni zanesljivo, pri tem pa je energija, ki se polni v paket prevelika, da bi se brez škode spremenila v toploto in tako izničila. Veliko boljša odločitev je polnjenje s polnilnim koeficientom ~ 1 C v kolikor smo za glavno obliko prekinitve polnjenja izbrali zaznavanje spremembe vrha napetosti, v primeru časovne omejitve pa naj bo koeficient pomnilnega toka ~ 1/10 C. Predvsem pri uporabi višjih koeficientov polnilnega toka je potrebno paziti na to, da bodo členi ves čas izenačeni, kar je sicer nekoliko manj pomembno, kot pri LiPo akumulatorjih, gre pa isti princip in razloge, za to pa obstajajo tudi ustrezni Izenačevalniki napetosti.
Zamenjava členov v paketu, njegovo polnjenje na način, da se ta pregreva, vse to kaže na izredno pomanjkljivo znanje, posledično pa se bo s tem močno skrajšala življenjska doba opreme, dokaz tega pa je uničen eden od členov omenjenega paketa, glede na prebrano pa to ne bo osamljen primer.
LP
Alex
Re: POLNJENJE - NiMH
hvala lepa za razlago! Akumulator deluje odlicno zdrzi isto kot lipo 4000mah samo ,da proti koncu pojenja.Se ne pregreva razen ko je polna se zacne greti ker polnilec ne izklopi.. bom poskusil z nizjo nastavitvijo delta pecka cene bom pa uporabljal druge moznosti,ki jih ponuja polnilec za izklop polnjenja.
Re: POLNJENJE - NiMH
Imam eno vprašanje.
Nabavil sem si Sanyo Eneloop 1.9 Ah NiMh akumulatorje AA, za fotkič.
Sedej me pa zanima ali so baterije sploh dobre, ali imajo spominski efekt?
Ali jih moram obvezno pred polnenje sprazniti ali lahko samo dopolnem kot lipo.
Ker z NiMH nimam izkušenj, mogoče zato takšna vprašanja.
Uporabljam samo lipo tehniko od samega začetka.
Hvala za odgovore.
Nabavil sem si Sanyo Eneloop 1.9 Ah NiMh akumulatorje AA, za fotkič.
Sedej me pa zanima ali so baterije sploh dobre, ali imajo spominski efekt?
Ali jih moram obvezno pred polnenje sprazniti ali lahko samo dopolnem kot lipo.
Ker z NiMH nimam izkušenj, mogoče zato takšna vprašanja.
Uporabljam samo lipo tehniko od samega začetka.
Hvala za odgovore.
Bolje biti pameten in zaskrbljen, kot pa neumen in nasmejan!
Re: POLNJENJE - NiMH
So za foto aparat.
LP,J.
LP,J.
Re: POLNJENJE - NiMH
Prednost Eneloop akujev je majhno samopraznjenje, kar pomeni, da jih lahko po polnjenju shraniš za dalj časa, po enem letu naj bi imele še več kot 70% kapacitete. Sicer pa z njimi delaš kot z običajnimi NiMh, ni jih treba prazniti do konca pred polnjenjem, je pa bolje za daljšo življenjsko dobo. Zame so to najboljše NimH.Nabavil sem si Sanyo Eneloop 1.9 Ah NiMh akumulatorje AA, za fotkič. Sedej me pa zanima ali so baterije sploh dobre, ali imajo spominski efekt?
Re: POLNJENJE - NiMH
Oglej si Sanyo tehnični list.
Spominski efekt so imele NiCd celice.
LP,J.
Spominski efekt so imele NiCd celice.
LP,J.
- Priponke
-
- Eneloop_HR-3UTGA_2000mAh.pdf
- (47.5 KiB) Prenešeno 185 krat
Re: POLNJENJE - NiMH
Hvala obema za pomoč.
LP
LP
Bolje biti pameten in zaskrbljen, kot pa neumen in nasmejan!
Re: POLNJENJE - NiMH
Imam problem z polnenjem komande, imam spektrum DX7, notri so še originalne baterije, polnil sem jih z graupnerjevim multiladerjem 3 ali pa 3 JST, nevem natančno, ampak razlika med njima je minimalna. Včeraj ko sem jih hotel napolniti, se ni hotelo, in ne vem kaj je vzrok temu. Do sedaj sem lahko zmeraj normalno napolnil, včeraj pa nič, polnilec je bil mrtev. Mogoče kdo ve kaj je narobe?
Polnilec je eden od teh dveh:
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=6588
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... cts_id=530
Polnilec je eden od teh dveh:
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=6588
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... cts_id=530
Vzemi življenje kot igro in svet kot igrišče.
Re: POLNJENJE - NiMH
Si pustil komando prižgano, pa so se akuji preveč spraznili in jih polnilec ne more začeti polniti? Si poskusil polniti še kake druge akuje, da vidiš, če je polnilec kriv? Lahko izmeriš napetost akujev s kakim inštrumentom?Do sedaj sem lahko zmeraj normalno napolnil, včeraj pa nič, polnilec je bil mrtev.
Re: POLNJENJE - NiMH
Komando redno uporabljam, nazadnje sem jo uporabljal včeraj. Trenutna napetost baterije ne 9.9 V. Bom probal napolniti še kakšno drugo baterijo, in bom videl kaj bo.
Vzemi življenje kot igro in svet kot igrišče.
- Adi -1111-
- Tekmovalec
- Prispevkov: 245
- Pridružen: 19 Maj 2013, 15:20
Re: POLNJENJE - NiMH
Prosil bi za pomoc. Po netu guglam pa ne najdem kako se polni baterija Hitec RX 1300mAh 4,8V NiMh.?
Na vodi sem kot raketa v zraku!
12.5.2014
12.5.2014
Re: POLNJENJE - NiMH
Zdravo
Običajno je veljalo da se NiMh baterije za vodenje (ne pogonske) polnijo z 1/10 kapacitete 10 ur. V tvojem primeru bi to bilo 130 mA 10 ur (lahko tudi 12 ur) s običajnim polnilcem. Naprednejši polnilci (s pik efektom) sami izklopijo polnjenje, zato je tudi polnilni tok lahko večji, vendar jaz nebi dal več kot 500 mA. S tem se čas ustrezno skrajša. Za obuditev pa lahko še cikliraš baterijo.
Dobro je preveriti segrevanje baterije. To je do rahlo tople še sprejemljivo, sicer si pa pretiraval ali pa je kak člen pokvarjen.
LP Niko
Običajno je veljalo da se NiMh baterije za vodenje (ne pogonske) polnijo z 1/10 kapacitete 10 ur. V tvojem primeru bi to bilo 130 mA 10 ur (lahko tudi 12 ur) s običajnim polnilcem. Naprednejši polnilci (s pik efektom) sami izklopijo polnjenje, zato je tudi polnilni tok lahko večji, vendar jaz nebi dal več kot 500 mA. S tem se čas ustrezno skrajša. Za obuditev pa lahko še cikliraš baterijo.
Dobro je preveriti segrevanje baterije. To je do rahlo tople še sprejemljivo, sicer si pa pretiraval ali pa je kak člen pokvarjen.
LP Niko
Re: POLNJENJE - NiMH
Zaradi izgub se uporablja standard: 14 ur pri 1/10C (130mA v tem primeru).Niko napisal/-a: V tvojem primeru bi to bilo 130 mA 10 ur (lahko tudi 12 ur) s običajnim polnilcem.
Re: POLNJENJE - NiMH
Naročenih imam 6 Ni-MH akumulatorjev, ker jih nameravam polniti z polnilcem accuel 6 me zanima če jih lahko polnim v takšnem nosilcu vse naenkrat:
in ali je pred prvo polnitvijo dobro kaj storiti
Hvala
in ali je pred prvo polnitvijo dobro kaj storiti
Hvala
LP
Re: POLNJENJE - NiMH
Polniš bp z nekimi normalnimi tokovi..Ni pa ta vložek za uporabljat v modelu..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: POLNJENJE - NiMH
E sedaj sem dobil baterije in mi je polnilec (accucel 6) po 75 minutah noter spravil samo 600mAh in rekel da so polne. Po nekaj rpebranem na internetu (http://www.rcmodelreviews.com/baffledbybatteries2.shtml) me zanima če z polnilcem robe Lader 5r polnim pri toku 140mA polnim baterije 16 ur da jih pravilno ulaufam?
Hvala
Hvala
LP
Re: POLNJENJE - NiMH
Zdravo
Baterije si dopolnil. Polnjenje je odvisno od začetnega stanja. Če niso bile povsem prazne jih tudi ne moreš bolj napolniti.
Če imaš ta polnilec lahko na njem nastaviš "recikliranje" - večkratno polnjenje in praznjenje. V načinu "polnjenje" nastavi polnilni tok, v načinu "praznjenje" pa praznilni tok (ta naj bo največ 0,5A) in najnižjo napetost paketa (običajno 0,8V na celico). Ko boš to nastavil pa daj na recikliranje. Najprej naj bo praznjenje in nato polnjenje. Izbereš tudi število ponavljanj. Običajno daj kar 5 (največ). Bo malo dalj časa trajalo, je pa najbolj zanesljivo. Če boš utegnil malo pomeriti napetosti v baterijah je to najbolje preden so povsem prazne (0,8 V na celico) in se cikel ponovi. Tam bi videl koliko so celice uravnane. Lako da bo katera še nad 1V, neka druga pa recimo 0,5V, kar ni dobro. V tem primeru bi tisto nad 1V moral prazniti posebej. Preveri tudi napetosti polnih baterij. Ostopanj naj ne bi bilo več kot 0,2V. Postopek lahko ponoviš večkrat.
LP Niko
Baterije si dopolnil. Polnjenje je odvisno od začetnega stanja. Če niso bile povsem prazne jih tudi ne moreš bolj napolniti.
Če imaš ta polnilec lahko na njem nastaviš "recikliranje" - večkratno polnjenje in praznjenje. V načinu "polnjenje" nastavi polnilni tok, v načinu "praznjenje" pa praznilni tok (ta naj bo največ 0,5A) in najnižjo napetost paketa (običajno 0,8V na celico). Ko boš to nastavil pa daj na recikliranje. Najprej naj bo praznjenje in nato polnjenje. Izbereš tudi število ponavljanj. Običajno daj kar 5 (največ). Bo malo dalj časa trajalo, je pa najbolj zanesljivo. Če boš utegnil malo pomeriti napetosti v baterijah je to najbolje preden so povsem prazne (0,8 V na celico) in se cikel ponovi. Tam bi videl koliko so celice uravnane. Lako da bo katera še nad 1V, neka druga pa recimo 0,5V, kar ni dobro. V tem primeru bi tisto nad 1V moral prazniti posebej. Preveri tudi napetosti polnih baterij. Ostopanj naj ne bi bilo več kot 0,2V. Postopek lahko ponoviš večkrat.
LP Niko
Re: POLNJENJE - NiMH
Hvala za odgovor. Sem tudi že dal ciklanje (2 kroga) in je bilo stanje sledeče: 1 krog je izpraznalo 200mAh in napolnalo 217 mAh, drugi krog pa izpraznalo 200mAh in napolnalo 221 mAh. Polnilni tok je bil 0,5A in praznilni 0,1A
LP
Re: POLNJENJE - NiMH
Kateri akumulatorji to? ker ne štima nekaj da si prej spravil 600mAh sedaj pa 200..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..