čoln
Moderator: akodrun
Nekaj malega se je dogajalo.
Najprej v stilu topi-topi-topi po marini, nato pa ven. Prvi start ni supel, smo zasrali mape na motorjih. Ob popravljenih mapah sta Hajabusi poživinili in takoj razložili, da moramo pogonski jermen precej bolj napet. Žal nismo imeli zraven hidravljičnega napenjalca in smo morali zelo nežno izglisirat, ter se držat pod 40 mph, kajti takoj zatem sta mašinci tako zgrabili, da je zapelo po jermenicah.
Adrenalin je napravil svoje in žal nimam nobene slike med vožnjo.
Skupaj z filmčki bodo drugič, ko uštimamo transmisijo in bomo zopet v uvali.
Razen jermena so bili vsi dogodki kot po načrtu, čoln leži na vodi točno po predvidevanjih, končna hitrost bo predvidoma zelo blizu 80 mph, če ne čez in kot kaže bo varno letel.
Na vsakem koraku tulijo kaj moramo opravit.
http://www.shrani.si/f/2w/zL/3HEA1WqZ/191120112927.jpg
Za prvič smo ga namočili z dvigalom.
http://www.shrani.si/f/1M/QQ/2DqFkZc4/191120112875.jpg
Čakajoč na start
http://www.shrani.si/f/1k/bW/3NgDupS8/191120112869.jpg
Uf, trema! Zadaj se sonči velik Donzi.
http://www.shrani.si/f/I/pW/18pN5hMS/191120112862.jpg
Manjka nekaj slik in že čakamo na dvigalo.
http://www.shrani.si/f/1Q/8A/dNIqQaL/191120112855.jpg
http://www.shrani.si/f/3N/30/gsgWGlC/191120112856.jpg
Uf, kako šerif zraste, če ga ne ubogam!
http://www.shrani.si/f/q/2K/2DsW2FEa/191120112861.jpg
Nalagamo.
http://www.shrani.si/f/3j/UM/4CGiwdJh/191120112892.jpg
Najprej v stilu topi-topi-topi po marini, nato pa ven. Prvi start ni supel, smo zasrali mape na motorjih. Ob popravljenih mapah sta Hajabusi poživinili in takoj razložili, da moramo pogonski jermen precej bolj napet. Žal nismo imeli zraven hidravljičnega napenjalca in smo morali zelo nežno izglisirat, ter se držat pod 40 mph, kajti takoj zatem sta mašinci tako zgrabili, da je zapelo po jermenicah.
Adrenalin je napravil svoje in žal nimam nobene slike med vožnjo.
Skupaj z filmčki bodo drugič, ko uštimamo transmisijo in bomo zopet v uvali.
Razen jermena so bili vsi dogodki kot po načrtu, čoln leži na vodi točno po predvidevanjih, končna hitrost bo predvidoma zelo blizu 80 mph, če ne čez in kot kaže bo varno letel.
Na vsakem koraku tulijo kaj moramo opravit.
http://www.shrani.si/f/2w/zL/3HEA1WqZ/191120112927.jpg
Za prvič smo ga namočili z dvigalom.
http://www.shrani.si/f/1M/QQ/2DqFkZc4/191120112875.jpg
Čakajoč na start
http://www.shrani.si/f/1k/bW/3NgDupS8/191120112869.jpg
Uf, trema! Zadaj se sonči velik Donzi.
http://www.shrani.si/f/I/pW/18pN5hMS/191120112862.jpg
Manjka nekaj slik in že čakamo na dvigalo.
http://www.shrani.si/f/1Q/8A/dNIqQaL/191120112855.jpg
http://www.shrani.si/f/3N/30/gsgWGlC/191120112856.jpg
Uf, kako šerif zraste, če ga ne ubogam!
http://www.shrani.si/f/q/2K/2DsW2FEa/191120112861.jpg
Nalagamo.
http://www.shrani.si/f/3j/UM/4CGiwdJh/191120112892.jpg
lp
Sašo
Sašo
- Nikola Tesla
- Začetnik
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 05 Feb 2011, 17:38
- Kraj: Lj.-Trzin
Reaktivec poglej ni, da bi ti lezel nekam ampak poklicno sem v navtiki že od 97 in moram reči, da si me z izvedbo svojega projekta presenetil v nulo tako, da sem kar požiral teh osem strani teme. V zadnjih desetih letih NOBENO navtično podjetje ni pokazalo nekaj tako revolucionarnega. Za piko na i pa mi je všeč ekonomika. Sam sem mariniziral motor in sedaj ko porabim vsega 2,41l pri 6 vozlih z deset tonskim plovilom mi je marsikdo fouš zaradi tega.
Tudi sam precej zadev za barko izdelam sam in vem koliko težav je to. Lahko rečem, da je moja specialnost prav poznavanje hidravličnih pogonov in avtopilotov tako, da če rabiš kakšno pomoč si dobrodošel.
Na ZS imaš kontakt.
ČESTITKE in srečno plovbo
Lep pozdrav
Nikola Tesla
PS: Eden od mojih hobijev je tudi barvanje (Sata HVLP, air brush). Restavriram bicikle. Efekt, katerega si uporabil mi je izredno všeč in bi prav rad rekel kakšno tudi na to temo.
Tudi sam precej zadev za barko izdelam sam in vem koliko težav je to. Lahko rečem, da je moja specialnost prav poznavanje hidravličnih pogonov in avtopilotov tako, da če rabiš kakšno pomoč si dobrodošel.
Na ZS imaš kontakt.
ČESTITKE in srečno plovbo
Lep pozdrav
Nikola Tesla
PS: Eden od mojih hobijev je tudi barvanje (Sata HVLP, air brush). Restavriram bicikle. Efekt, katerega si uporabil mi je izredno všeč in bi prav rad rekel kakšno tudi na to temo.
Moje prvotno ime Iztok S. sem preimenoval na Nikola Tesla.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 1
- Pridružen: 10 Jan 2007, 16:27
Re: čoln
Pozdravljeni,
Čoln je mojstrovina! Pogosto se vozim skozi Črno in gledam čoln preko Meže. Že večkrat sem razmišljal, da bi stopil tja in prosil, če si ga lahko od bližje pogledam...
Mogoče kdo ve, kako se imenuje takšna tehnika barvanja in kako se izvaja?
Lp, Jaros
Čoln je mojstrovina! Pogosto se vozim skozi Črno in gledam čoln preko Meže. Že večkrat sem razmišljal, da bi stopil tja in prosil, če si ga lahko od bližje pogledam...
Mogoče kdo ve, kako se imenuje takšna tehnika barvanja in kako se izvaja?
Lp, Jaros
Re: čoln
Vem da je stara tema, ampak zanima me ce je zadeva ze v uporabi?pa daj se malo napisi okrog postopka za vpis v register, kaj rabis kot samograditelj, kako je z upisom motorjev in tako naprej.
Hvala.
Hvala.
"Letenje je bolj šport kot služba; letenje je čista strast in hrepenenje, ki napolni celotno življenje."Adolf Galland
Re: čoln
Glede samogradnje se raje pozanimaj pri enem od certifikacijskih birojev, recimo Germanischer Loyd, Bureau Veritas, jaz nisem pravi naslov za to.
Okrog čolna ni težko uredit papirjev, le držat se moraš osnovnih pravil.
Z samogradnjo motorjev ne poizkušaj. Treba je opravit CE certifikat, ki ga dobiš v Parizu ali Dueseldorfu in v najboljšem primeru, da ti uspe v prvem poizkusu, stane nekaj nad 20.000,- ojrotov. Brez tega certifikata nimaš šans čolna niti namočit v vode EUja.
Čoln je v uporabi, a ta nikoli ne bo dokončan, ker bo služil kot ploščad za testiranje novih rešitev. Trenutno mu predelujemo krmo za večji odmik propelerja od čolna.
Okrog čolna ni težko uredit papirjev, le držat se moraš osnovnih pravil.
Z samogradnjo motorjev ne poizkušaj. Treba je opravit CE certifikat, ki ga dobiš v Parizu ali Dueseldorfu in v najboljšem primeru, da ti uspe v prvem poizkusu, stane nekaj nad 20.000,- ojrotov. Brez tega certifikata nimaš šans čolna niti namočit v vode EUja.
Čoln je v uporabi, a ta nikoli ne bo dokončan, ker bo služil kot ploščad za testiranje novih rešitev. Trenutno mu predelujemo krmo za večji odmik propelerja od čolna.
lp
Sašo
Sašo