PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Super sta zrihatala ličarijo ! Ampak čakamo še mavrične barve .
Glede zgloba pa se pridružujem Matejevem mnenju. Na Edgentalerju sem na začetku vse takšne ALU zglobe - M3 velikosti. Dragi so bili kot žafran . Ampak se je to hitro pokazalo kot zgrešeno . So hitro dobili zelooo veliko lufta. Sem potem zamenjal z nylon krogličnimi zglobi in še danes so kot novi in brez lufta . Pa na vseh drugih avijonih jih mam tudi.
Je pa res da je treba malo pogledat kaj kupit .
l.p.
Zdenko.
Glede zgloba pa se pridružujem Matejevem mnenju. Na Edgentalerju sem na začetku vse takšne ALU zglobe - M3 velikosti. Dragi so bili kot žafran . Ampak se je to hitro pokazalo kot zgrešeno . So hitro dobili zelooo veliko lufta. Sem potem zamenjal z nylon krogličnimi zglobi in še danes so kot novi in brez lufta . Pa na vseh drugih avijonih jih mam tudi.
Je pa res da je treba malo pogledat kaj kupit .
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Ne bo mavrice...blisk napisal/-a:...čakamo še mavrične barve...
Glede zglobov... Tudi sam sem ugotovil, da je ta zglob že zdaj zanič... Že nov ima zračnost, trgovci ga pa prodajajo kot "profi"... So pa lažnivci ! Res mi že preseda, da je treba v modelarstvu vse prej preizkusiti, če je zadeva sploh dobra...
Torej, imate kakšne druge ideje, katere zglobe uporabiti ? Edina omejitev je, da je navoj M4, ker je tak že na ceveh !
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Jaz uporabljam že vrsto let mpjetove ne vem pa če jih imajo z M4 navojem
Lp Luka
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Jaz imam na višini kar te, kot tudi na podpornikih, na servomotorjih pa kar plastične roke ki jih pri hitecu zraven dobiš. v ročico zvrtaš fi4 in je ravno prav manjša luknja da je to zelo tesen ujem, super še zdaj ni nič "lufta".
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=86979moreš bit pa pazliv ker eni napišejo 4mm in je zatič 4 navoj pa M3 se dobi 4 zatič M4 navoj
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=86979moreš bit pa pazliv ker eni napišejo 4mm in je zatič 4 navoj pa M3 se dobi 4 zatič M4 navoj
- Priponke
-
- th.jpg (3.37 KiB) Pogledano 4414 krat
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Fantje, nič prehitro sklepat, to ni "baba rekla baba djala"! Preverjeno, karbon in aluminij ne gresta skupaj. Hec je v tem, da ko je frišno čisto lepo drži. Stvari se začnejo dogajati čez čas, kdaj kako in zakaj je pa tudi dosti odvisno od toplote, vlažnosti in ostalih atmosferskih vplivov katerim je kos podvržen.flesh napisal/-a:Kar se tlačnega testa tiče že itak vsi vemo da je dovolj toga cev ki jo boš uporabil še posebaj če bo na sredini vodena, no si pa lepo ovrgel "baba rekla baba djala" da aluminij ne drži z epoxyijem
Če je dobro zalepljeno (to pomeni da je nekje past za lepilo ipd.) ni strahu, ker se bo napaka ob rednem vzdrževanju opazila kot pojav zračnosti, čisto spustilo pa ne bo, vsaj ne brez opozorila.
Moj predlog, redno preverjajte tovrstne povezave.
plp, Matej
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Lep pozdrav vsem skupaj, sicer sem bolj nov na forumu ampak temo spremljam že od začetka. Še moje mnenje glede te zloglasne povezave Mislim, da se bo zadeva obnesla brez problemov, saj celotna povezava sloni mehansko, če gledamo v natezni/tlačni smeri na 3mm karbonskem štiftu, kot je opisal Yamatuma in kar je tudi bistvenega pomena. Če vključimo še epoksi pa sledeče. Bo nekaj na tem kar je omenjal Matej. Aluminij in karbon sta skupaj že kot materiala skoraj extrema glede en na drugega kar se tiče temperaturnih raztezkov in taka povezava ˝diha˝ glede na temperaturo. Če dodaš epoksi v bistvu to dihanje ustaviš in stvar fiskiraš ampak s tem se pojavijo notranje sile, ki so lahko na Yamatuminem primeru nevem samo kot primer ca. 10cm povezavi 4mm debeli na temperaturah samo +-10 stopinj od temperature lepljenja že v kilah brez da bi sploh kakorkoli obremenil povezavo in zadeva slej kot prej popusti! Ker so naši modeli temperaturno dokaj izpostavljeni tudi po +-30 stopinj, nevem mogoče tudi več (zima, poletje) je štift pomoje optimalna in ziher rešitev. Epoksi pa bo za kaj druga kot fiksiranje tega štifta karbon-karbon težko prišel do izraza !
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Dobil sem kroglične zglobe, ki so res kvalitetni. Iz obeh strani so prešani v skledčko in ne razpadejo kar sami, krogla je iz sintrane kovine, niti malo zračnosti... Zadeva se sicer uporablja za amortizerje pri 1:5 avtomobilih. Končno sem lahko dokončal povezavo za višino !
- Priponke
-
- P1010229.jpg (79.2 KiB) Pogledano 3924 krat
-
- P1010238.jpg (84.79 KiB) Pogledano 3924 krat
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Dokončal sem tudi vse v zvezi z RV opremo...
Hhhmm... Bolj ko gledam, kaj bi še bilo potrebno postoriti, bolj ugotavljam, da sem naredil že pravzaprav vse !
Juuuhhhuuu
Naslednje fotografije in reportaže bodo iz terena...
Hhhmm... Bolj ko gledam, kaj bi še bilo potrebno postoriti, bolj ugotavljam, da sem naredil že pravzaprav vse !
Juuuhhhuuu
Naslednje fotografije in reportaže bodo iz terena...
- Priponke
-
- P1010230.jpg (93.51 KiB) Pogledano 3920 krat
-
- P1010235.jpg (89.66 KiB) Pogledano 3920 krat
-
- P1010231.jpg (89.2 KiB) Pogledano 3920 krat
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 70
- Pridružen: 05 Dec 2011, 19:11
- Kraj: savci
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Bravo Dejan!
Čestitke za dokončanje modela in za lepo predstavitev gradnje. Želim ti veliko užitka z Wilgo v zraku in pa predvsem ugodnih pristankov!
Čestitke za dokončanje modela in za lepo predstavitev gradnje. Želim ti veliko užitka z Wilgo v zraku in pa predvsem ugodnih pristankov!
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Bravo! vse čestitke, res zgleda fenomenalno, prehitel si me kot V soboto prideš v Vipavo če bo vreme?
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Čestitam Dejan ob zaključku projekta ! Naj ti (in nam) model dobro in dolgo funkcionira .
Lepo lično in urejeno zgleda vsa instalacija . Čeprav za mene čisto preveč elektronike not . Sploh če lahko delajo servi na LiPo direkt.
Se že veselim lepega vremena da sprobamo letalne naprave na eni in drugi strani štrika .
l.p.
Zdenko.
Lepo lično in urejeno zgleda vsa instalacija . Čeprav za mene čisto preveč elektronike not . Sploh če lahko delajo servi na LiPo direkt.
Se že veselim lepega vremena da sprobamo letalne naprave na eni in drugi strani štrika .
l.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Čestitam za dokončanje zdaj pa še rabiš samo lepo vreme
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Dejan zaj pa gasss Čestitke zelo lep model komi čakam,da se priklopim zadaj.....
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Hvala vsem !
Danes sem izkoristil lepo vreme in utekal motor, če pa ne bi bilo na pisti 5 cm vode, bi pa Wilga verjetno naredila še prvi štart !
Seveda sem ostal dolžan še sliko sestavljenega modela...
p.s. V Vipavo ne bom prišel, ker sem eden tistih nesrečnikov, ki imajo delovno soboto... Pa drugič !
Danes sem izkoristil lepo vreme in utekal motor, če pa ne bi bilo na pisti 5 cm vode, bi pa Wilga verjetno naredila še prvi štart !
Seveda sem ostal dolžan še sliko sestavljenega modela...
p.s. V Vipavo ne bom prišel, ker sem eden tistih nesrečnikov, ki imajo delovno soboto... Pa drugič !
- Priponke
-
- IMAG0248.jpg (150.16 KiB) Pogledano 3526 krat
-
- IMAG0251.jpg (150.21 KiB) Pogledano 3526 krat
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
čestitke Dejan ..res lep model ....naj služi svojemu namenu ...
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....
LP Boško,
vredi vržem samo spustit pozabim....
LP Boško,
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Nekam mali si dejan... hehe.... bravo in veliko užitkov v zraku....
Lp
Mišo
Lp
Mišo
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
lep model..bravo...
- joskokladusan
- Tekmovalec
- Prispevkov: 240
- Pridružen: 27 Okt 2011, 17:02
- Kraj: Kostanjevica na Krki
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Čestitke in pohvale za lepo izdelan model. Naj dolgo služi.
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Hja,sej so že drugi skor vse povedal,tko da samo lahko tud jest
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Zelo lep letalo; bravo Dejan! Upam, da bo kmalu napočil čas, da to mojstrovino vidimo še v zraku.
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Ker letet zaradi te pr.....e zime, ki se nikakor ne konča, tako ali tako ne morem(o), sem že začel "pimpat" Wilgo z raznimi "apgrejdi". Na rmaturno ploščo sem vgradil prikazovalnika napetosti za sprejemniške baterije...
Če bo še dolgo tako vreme, si bom mogoče omislil še kaj....
Če bo še dolgo tako vreme, si bom mogoče omislil še kaj....
- Priponke
-
- rsz_p1010264.jpg (101.4 KiB) Pogledano 3162 krat
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
pametno..... hehehe
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Ful dobro zgleda. Kot kaže napoved maš še celi april čas
Re: PZL 104 Wilga 80 (1/3,5)
Če ni dežja, je pa severni veter... Če ni severnega vetra je pa južni...
Pa vendar sem ujel trenutek in Wilga je poletela !!!
Torej, prvi štart... Nekaj plina, rep se je lepo dvignil, malo sem popravil po smeri in poln plin. Wilga se je odlepila od tal po cca. 15m. Zadeva letiiii. Nič po svoje, vse lepo v željeni liniji... Dva klika trimerja višine navzdol in to je to... Prvi zavoj..., malo nagiba, malo smeri, malo višine in spet, to je to... Vse osnovne manevre je Wilga naredila brezhibno, zelo stabilno, občutek je bil, kot da je vse skupaj v "počasnem posnetku"... Pa ne po hitrosti, ampak po mirnosti letenja, kljub vetru... Naredil sem nekaj krogov, preizkusil moč motorja (vse B.P.) in se odločil, da grem v pristanek.... Prvič brez flapov... Široko v šolski krog, Wilgo sem poravnal s pisto, plin na prosti tek in v finale... Približno pol metra nad tlemi sem začel zmanjševati hitrost, seveda z premikom višine na "sebe"... Še malo, še malo, še malo in dotik... Brez odbijanja, spet vse v "počasnem posnetku"... Po nekaj metrih na tleh, je Wilga lepo nežno spustila rep in pristanek je bil končan in uspešen... Pa vendar, vse skupaj je bilo malenkost predolgo... Ja nič, zdaj je sledil pristanek s flapi. Spet je bil povsem neproblematičen štart, pridobil sem nekaj višine (zelo hitro) in v šolski krog... Začel sem spuščati flape, obenem pa miksati višino navzdol... Kar zahtevno opravilo, tako med letenjem, je potrebno paziti, da se model ne ustavi, obenem pa še nastavljati miks, ampak druge ni.... Ko se je Wilga obnašala s flapi tako kot sem hotel, pa sem seveda takoj šel v pristanek... Konec koncev je to njen namen... Hitro gor in hitro dol.... Torej, flape na cca. 45-50 stopinj, hitrost je krepko padla, nekaj "šlep" plina in finale... Dotik, nekje na mestu, kjer sem stal, takoj sem dvignil flape in spustil plin na nizek prosti tek, spet brezhibno, brez obijanja, brez poskakovanja, popolnoma se je ustavila po cca 25 metrih... HHHmmm, niti ne za dolžino vlečne vrvice... To je to... Boljše ne rabim...
Naredil sem cca. 15 štartov, pokuril 2l goriva, vsi pristanki seveda niso bili brezhibni, bili so pa zadovoljivi... Še nekaj treninga pa bo tudi to OK ! Veter se je okrepil, zato sem zaključil z letenjem ! Začel pa z pivom, haha ! Zgodba o gradnji se je torej zaključila odlično, začne se pa nova, letenje seveda...
Na pisti sem bil sam, zato pač žal nimam slikovnega ali video materiala, bomo pa kaj posneli čimprej !
Lep pozdrav, Dejan
Pa vendar sem ujel trenutek in Wilga je poletela !!!
Torej, prvi štart... Nekaj plina, rep se je lepo dvignil, malo sem popravil po smeri in poln plin. Wilga se je odlepila od tal po cca. 15m. Zadeva letiiii. Nič po svoje, vse lepo v željeni liniji... Dva klika trimerja višine navzdol in to je to... Prvi zavoj..., malo nagiba, malo smeri, malo višine in spet, to je to... Vse osnovne manevre je Wilga naredila brezhibno, zelo stabilno, občutek je bil, kot da je vse skupaj v "počasnem posnetku"... Pa ne po hitrosti, ampak po mirnosti letenja, kljub vetru... Naredil sem nekaj krogov, preizkusil moč motorja (vse B.P.) in se odločil, da grem v pristanek.... Prvič brez flapov... Široko v šolski krog, Wilgo sem poravnal s pisto, plin na prosti tek in v finale... Približno pol metra nad tlemi sem začel zmanjševati hitrost, seveda z premikom višine na "sebe"... Še malo, še malo, še malo in dotik... Brez odbijanja, spet vse v "počasnem posnetku"... Po nekaj metrih na tleh, je Wilga lepo nežno spustila rep in pristanek je bil končan in uspešen... Pa vendar, vse skupaj je bilo malenkost predolgo... Ja nič, zdaj je sledil pristanek s flapi. Spet je bil povsem neproblematičen štart, pridobil sem nekaj višine (zelo hitro) in v šolski krog... Začel sem spuščati flape, obenem pa miksati višino navzdol... Kar zahtevno opravilo, tako med letenjem, je potrebno paziti, da se model ne ustavi, obenem pa še nastavljati miks, ampak druge ni.... Ko se je Wilga obnašala s flapi tako kot sem hotel, pa sem seveda takoj šel v pristanek... Konec koncev je to njen namen... Hitro gor in hitro dol.... Torej, flape na cca. 45-50 stopinj, hitrost je krepko padla, nekaj "šlep" plina in finale... Dotik, nekje na mestu, kjer sem stal, takoj sem dvignil flape in spustil plin na nizek prosti tek, spet brezhibno, brez obijanja, brez poskakovanja, popolnoma se je ustavila po cca 25 metrih... HHHmmm, niti ne za dolžino vlečne vrvice... To je to... Boljše ne rabim...
Naredil sem cca. 15 štartov, pokuril 2l goriva, vsi pristanki seveda niso bili brezhibni, bili so pa zadovoljivi... Še nekaj treninga pa bo tudi to OK ! Veter se je okrepil, zato sem zaključil z letenjem ! Začel pa z pivom, haha ! Zgodba o gradnji se je torej zaključila odlično, začne se pa nova, letenje seveda...
Na pisti sem bil sam, zato pač žal nimam slikovnega ali video materiala, bomo pa kaj posneli čimprej !
Lep pozdrav, Dejan