In sicer me zanima sledeče, če je kdo že predeloval elektro model na metanol, vem sliši se čudno, ker ponavadi je obratno. In pa koliko kubičen motor bi rabil, če se gre za letalo 160 cm razpona, teža praznega letala z servoti pa je nekje 1 kg. Letalo pa je piper cub.
Hvala za odgovor in lep pozdrav!
Boštjan!
predelava
Moderator: Mipo
Če je tvoj piper konstrukcijsko dovolj močan(Phoenix-ov Super cub EP vsekakor je),bi temu modelu najbolj pasal kakšen štiritaktnik,kubature 5ccm(.30) ali še bolje 6,5ccm(.40).
Sam imam Spita namenjenega za el. pogon.Poganja ga 5ccm 4-taktni Magnum(v bljižnji prihodnosti ga bo zamenjal 6,5ccm Saito),pa je moči povsem dovolj za spodobno scale letenje ter vzlet z trave.Teža pa je slabih 1400g.
Lp Boris
Sam imam Spita namenjenega za el. pogon.Poganja ga 5ccm 4-taktni Magnum(v bljižnji prihodnosti ga bo zamenjal 6,5ccm Saito),pa je moči povsem dovolj za spodobno scale letenje ter vzlet z trave.Teža pa je slabih 1400g.
Lp Boris
- Priponke
-
- Vzlet s tako pokošene trave ni noben problem
- DSCN1178.JPG (110.03 KiB) Pogledano 2762 krat
Re: predelava
Da ne odpiram nove teme bom uporabil kar to. Jst bi sledeči model ki je na linku predelal na metanol ali bencin pa me zanima kakšen motor bi rabil oziroma če je to sploh pametno .
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=93596
LP
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=93596
LP
Mugen MBX7R eco
Mugen MGT7 eco
Mugen MGT7 eco
Re: predelava
Ups spregledov Kaj pa ce bi bencinski motor uporabu? A bi biv pretežek? V mislih sm imev tole http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html
Mugen MBX7R eco
Mugen MGT7 eco
Mugen MGT7 eco