LRP S8 BXR

Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87

Odgovori
francx
Začetnik
Prispevkov: 33
Pridružen: 16 Feb 2012, 15:57
Kontakt:

LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a francx »

Živijo!

Odločam se o nakupu LRP S8 BXR in me zanima vaše mnenje o tem modelu. Kakšna je dobavljivost delov pri nas in v tujini.

Hvala!
Uporabniški avatar
zan13
Tekmovalec
Prispevkov: 443
Pridružen: 23 Mar 2012, 22:16
Kraj: okolica Kranja

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a zan13 »

Mislim, da bi se pri Maunta model dalo dobiti rezervne dele, nisem pa čisto prepričan :oops: ..

lp
_____________________________________________________________________
Traxxas e-revo 1:16 (SOLD)
CS Xonic 1:8 4wd Short Course

mail: [email protected]
_____________________________________________________________________
FASTLANE
Razpravljalec
Prispevkov: 170
Pridružen: 02 Dec 2009, 00:32
Kraj: Maribor

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a FASTLANE »

Pozdravljen

Če nimaš izkušnje z nitro motorjih in bi rad samo vozil, ti na vsaki način predlagam 1/8 elektro Buggy. Vklopiš in voziš. Z enim 5000mAh 4S lahko od 13min. do 15min. voziš v eno, odvisno od steze.
Na začetku se ti zdi nabava kompletne elektro opreme dražja. Ampak se zelo hitro preobrne in vidiš da imaš dosti veselja, z majn šraufanja za majnši denar.

Lp. Dali Pompe
francx
Začetnik
Prispevkov: 33
Pridružen: 16 Feb 2012, 15:57
Kontakt:

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a francx »

Saj ne bo nitro ampak elektro.

ALU deli se dobijo? da jih zamenjaš s plastičnimi?
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Ce govorimo o elektro modelu katerega opisujes je to potem LRP S8BXe..
http://www.lrp.cc/en/products/rc-cars/1 ... r/details/

V kolikor zelis aluminijaste dele so na voljo od modela S8BXe Team Edition. Vendar so precej dragi.
http://www.lrp.cc/en/products/rc-cars/1 ... gy/tuning/

Lahko pa ze v zacetku nabavis Team verzijo..
http://www.lrp.cc/en/products/rc-cars/1 ... y/details/
Zadnjič spremenil kurnt29, dne 06 Jul 2012, 15:14, skupaj popravljeno 2 krat.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a Alex 76 »

francx napisal/-a:...
ALU deli se dobijo? da jih zamenjaš s plastičnimi?
...

Marsikdo, predvsem začetniki, si želijo kar čim večje število delov na modelu zamenjati s takšnimi, ki so izdelani iz aluminija. Pa je to res prava pot. Odvisno.

Nedvomno imajo aluminijasti deli nek poseben pridih tehničnosti, dodelanosti, ne nazadnje večje estetike. Če je torej namen dosegati visoka estetska merila, potem je to nedvomno prava pot. Na drugi strani so takšni deli mnogo dražji, so mnogo bolj občutljivi na poškodbe, predvsem pa lahko povzročijo v primeru poškodbe veliko večjo škodo, kot bi, če bi bili izdelani iz kakega manj odpornega materiala.

Plastični deli imajo bistveno več fleksibilnosti in žilavosti, kar povzroči, da se v primeru udarca le nekoliko odklonijo, nato pa vrnejo v prvoten položaj. Energija se tako sprošča postopoma, velik del pa jo pri tem prevzame del sam. Posledica tega je, da so drugi deli manj obremenjeni, kar dodatno zmanjšuje možnost poškodbe. Na drugi strani je aluminij načeloma močnejši, vendar neprimerljivo manj žilav, to pa pomeni, da se praktično vsa energija preko takšnega dela prenese na nanj pritrjene in jih s tem obremeni. Če je energije le preveč pa pride do njegove ali do poškodb na nanj pritrjenih delih, ki pa je, glede na lastnosti aluminija, trajna.

Seveda na tem mestu govorim o kakovostni plastiki in ne o ceneni, ki za takšne namene seveda ni primerna, vendar se jo nekateri cenejši proizvajalci vseeno poslužujejo, saj je takšna bistveno cenejša od ustrezne.

Seveda imajo aluminijasti delu tudi nekaj prednosti pred plastičnimi, saj je iz njega narejena konstrukcija mnogo bolj toga, kar prispeva k doslednosti obnašanja modela, je pa potrebno natanko vedeti kdaj in kje je uporaba smiselna.

Nekaj podobnega se dogaja na področju zobnikov, kjer si večina želi čim močnejše. Napaka. Veliko enostavneje in ceneje imeti sklop kakovostnih zobnikov, kjer je eden izmed njih izrazito šibkejši od ostalih, saj je zamenjati en plastičen zobnik bistveno enostavneje, kot več njih, po možnosti s še kakšnim nosilcem, ipd. poleg.

V vseh teh primerih gre za načrtno vgradnjo šibkega člena, ki naj bo varovalka za uničevanje kompleksnejših sklopov. Ne glede na to, da se proizvajalci tega dobro zavedajo, pa seveda trgu nudijo vse mogoče nadgradnje, saj jih je trg pripravljen drago plačati, ne glede na posledice na uporabo vrednost modelov.


LP
Alex

P.S.
"ALU deli se dobijo? da jih zamenjaš s plastičnimi?"
"Ali se dobijo aluminijasti deli s katerimi se da zamenjati plastične?"
(vem, da gre za semantiko pa vendar zaradi tega trpi pomen)
FASTLANE
Razpravljalec
Prispevkov: 170
Pridružen: 02 Dec 2009, 00:32
Kraj: Maribor

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a FASTLANE »

Jaz osebno bi ti predlagal sledeče:

XRAY XB808E
http://www.teamxray.com/teamxray/produc ... goria=3517

Combo Set BISON
http://www.cs-shop.de/CS-Bison+Brushles ... 700kv-.htm

Lp. Dali Pompe
francx
Začetnik
Prispevkov: 33
Pridružen: 16 Feb 2012, 15:57
Kontakt:

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a francx »

A ni ta Combo Set BISON podoben TURINGY-ju? na HK?
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

francx napisal/-a:A ni ta Combo Set BISON podoben TURINGY-ju? na HK?
Ista zadeva pod drugo blagovno znamko. Razlika je le, da ti da Bison garancijo..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
SiByte
Tekmovalec
Prispevkov: 274
Pridružen: 20 Mar 2011, 12:46
Kraj: Sv. Trojica v Slov. goricah
Kontakt:

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a SiByte »

Vsi izdelki iz HobbyKing-a imajo garancijo (potrjeno iz njihove strani prejšnji teden). Vse razen LiPo akumulatorjev ima 1 leto garancije, akumulatorji pa 30 dni.
Thanks for contacting the HobbyKing Support Team.
The warranty period for product is one year, and the Lithium Polymer Batteries is 30 days.
Thank you for shipping with us and have a nice day.
Res pa da je je tam za eno leto več.
Tamiya TT-01E | Tamiya NDF-01
3racing Sakura XI Sport
Hitec LYNX 4S @ v1.05
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

SiByte napisal/-a:Vsi izdelki iz HobbyKing-a imajo garancijo (potrjeno iz njihove strani prejšnji teden). Vse razen LiPo akumulatorjev ima 1 leto garancije, akumulatorji pa 30 dni.
Thanks for contacting the HobbyKing Support Team.
The warranty period for product is one year, and the Lithium Polymer Batteries is 30 days.
Thank you for shipping with us and have a nice day.
Res pa da je je tam za eno leto več.
Pa si ze kaj posiljal nazaj oz. menjal?
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
SiByte
Tekmovalec
Prispevkov: 274
Pridružen: 20 Mar 2011, 12:46
Kraj: Sv. Trojica v Slov. goricah
Kontakt:

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a SiByte »

En brezkrtačni motor sam mi ga ni bilo treba pošiljat nazaj, so slike zadostovale.
Tamiya TT-01E | Tamiya NDF-01
3racing Sakura XI Sport
Hitec LYNX 4S @ v1.05
Uporabniški avatar
zan13
Tekmovalec
Prispevkov: 443
Pridružen: 23 Mar 2012, 22:16
Kraj: okolica Kranja

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a zan13 »

Alex 76 napisal/-a:
francx napisal/-a:...
ALU deli se dobijo? da jih zamenjaš s plastičnimi?
...

Marsikdo, predvsem začetniki, si želijo kar čim večje število delov na modelu zamenjati s takšnimi, ki so izdelani iz aluminija. Pa je to res prava pot. Odvisno.

Nedvomno imajo aluminijasti deli nek poseben pridih tehničnosti, dodelanosti, ne nazadnje večje estetike. Če je torej namen dosegati visoka estetska merila, potem je to nedvomno prava pot. Na drugi strani so takšni deli mnogo dražji, so mnogo bolj občutljivi na poškodbe, predvsem pa lahko povzročijo v primeru poškodbe veliko večjo škodo, kot bi, če bi bili izdelani iz kakega manj odpornega materiala.

Plastični deli imajo bistveno več fleksibilnosti in žilavosti, kar povzroči, da se v primeru udarca le nekoliko odklonijo, nato pa vrnejo v prvoten položaj. Energija se tako sprošča postopoma, velik del pa jo pri tem prevzame del sam. Posledica tega je, da so drugi deli manj obremenjeni, kar dodatno zmanjšuje možnost poškodbe. Na drugi strani je aluminij načeloma močnejši, vendar neprimerljivo manj žilav, to pa pomeni, da se praktično vsa energija preko takšnega dela prenese na nanj pritrjene in jih s tem obremeni. Če je energije le preveč pa pride do njegove ali do poškodb na nanj pritrjenih delih, ki pa je, glede na lastnosti aluminija, trajna.

Seveda na tem mestu govorim o kakovostni plastiki in ne o ceneni, ki za takšne namene seveda ni primerna, vendar se jo nekateri cenejši proizvajalci vseeno poslužujejo, saj je takšna bistveno cenejša od ustrezne.

Seveda imajo aluminijasti delu tudi nekaj prednosti pred plastičnimi, saj je iz njega narejena konstrukcija mnogo bolj toga, kar prispeva k doslednosti obnašanja modela, je pa potrebno natanko vedeti kdaj in kje je uporaba smiselna.

Nekaj podobnega se dogaja na področju zobnikov, kjer si večina želi čim močnejše. Napaka. Veliko enostavneje in ceneje imeti sklop kakovostnih zobnikov, kjer je eden izmed njih izrazito šibkejši od ostalih, saj je zamenjati en plastičen zobnik bistveno enostavneje, kot več njih, po možnosti s še kakšnim nosilcem, ipd. poleg.

V vseh teh primerih gre za načrtno vgradnjo šibkega člena, ki naj bo varovalka za uničevanje kompleksnejših sklopov. Ne glede na to, da se proizvajalci tega dobro zavedajo, pa seveda trgu nudijo vse mogoče nadgradnje, saj jih je trg pripravljen drago plačati, ne glede na posledice na uporabo vrednost modelov.


LP
Alex
Jaz bi vzel avto, ki ima možnost nadgradnje z RPM deli...

lp
_____________________________________________________________________
Traxxas e-revo 1:16 (SOLD)
CS Xonic 1:8 4wd Short Course

mail: [email protected]
_____________________________________________________________________
megane
Freak
Prispevkov: 693
Pridružen: 20 Avg 2006, 18:08
Kraj: Bogu za hrbtom

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a megane »

zan13 napisal/-a: Jaz bi vzel avto, ki ima možnost nadgradnje z RPM deli...

lp

Zakaj že?

Dejan
Uporabniški avatar
zan13
Tekmovalec
Prispevkov: 443
Pridružen: 23 Mar 2012, 22:16
Kraj: okolica Kranja

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a zan13 »

Imam boljše iskušnje z RPM kot z alu deli...
Je kaj narobe če kaj napišem (oz svetujem) :evil: ?

lp
_____________________________________________________________________
Traxxas e-revo 1:16 (SOLD)
CS Xonic 1:8 4wd Short Course

mail: [email protected]
_____________________________________________________________________
Uporabniški avatar
nob
Freak
Prispevkov: 454
Pridružen: 05 Jun 2011, 09:46
Kraj: Cerkno
Kontakt:

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a nob »

zan13 napisal/-a:Imam boljše iskušnje z RPM kot z alu deli...
Je kaj narobe če kaj napišem (oz svetujem) :evil: ?

lp
Nič ni narobe, je pa skoraj nujno da takšno izjavo utemeljiš.
megane
Freak
Prispevkov: 693
Pridružen: 20 Avg 2006, 18:08
Kraj: Bogu za hrbtom

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a megane »

Če se omejiš na avte, za katere dobiš RPM dele, potem si zelo zmanjšal izbor avtomobilov.
Iz izbora potem padejo vsi "boljši" avtomobili, če se človek odloči, da nebi ravno imel Traxxas ali HPI modela.

Je pa Francx spraševal o LRP modelu.

Osebno priporočam Texin RX8 combo z motorjem, je pa kar nekaj dražji od ostalih.

Btw, jaz sem tudi kupil takšen avto za katerega RPM ne dela delov, pa tudi ALZA-Racing nima nobenega dela za ta model :P :P

LP, Dejan
mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3864
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a mihec87 »

Materiale je treba samo pravilno uporabit oz uporabit na pravem mestu pa ne bo težav... Pa se ne rabiš omejevat na rpm dele-kakšen del imajo super kakšen je pa tudi takšen da je več težav z njim....Seveda govorimo o materialu ki je dober..Kitajski alu je pač velikokrat slabe kvalitete oz ne ravno ustrezne trdote.

Pač neumnost ki se delajo ko kakšen misli da je treba vsepovsod nabit aluminij potem pa imamo težak cigel v katerega vgradimo močnejši motor da spet fajn leti..crkne oz spusti še pa vedno kaj samo da sedaj je dražje....
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
megane
Freak
Prispevkov: 693
Pridružen: 20 Avg 2006, 18:08
Kraj: Bogu za hrbtom

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a megane »

Alu uporabit tam, kjer je smiselno.
"Bulletproof" avta se ne da narediti, ker vedno mora biti nekje šibka točka in za slednjo
je najboljše, če je tam kjer je del poceni.

Bolje zlomit roko, kot pa raztrgat ohišje diferenciala :)

OffTopic:
Sam recimo na Savage-u nimam nekih tuning delov, razen Bulkhead Brace Conversion kita, uporabljam (sem uporabljal)
pa 3mm TVPje, čeprav večina teži za 5mm TVPji.

Pa tudi TVPjev sem se pred kratkim znebil in sedaj za Savage uporabljam Truggy Style "šasijo" s Center Differencialom
in posledično s kar nekaj nižjim težiščem avtomobila napram originalu. Glede na to da uporabljam Savage v XL
dolžini sem s 5400g RTR (5000 4s Hardcase) kar nekaj lažji od original Flux-a v normalni velikosti.

OnTopic:
Francx, koliko si okvirno pripravljen odštet za avto in koliko za elektroniko (ESC, Motor, Servo)?


LP, Dejan
francx
Začetnik
Prispevkov: 33
Pridružen: 16 Feb 2012, 15:57
Kontakt:

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a francx »

Med 200€ in 300€.
megane
Freak
Prispevkov: 693
Pridružen: 20 Avg 2006, 18:08
Kraj: Bogu za hrbtom

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a megane »

Hi.

Med 200-300€ za vse skupaj ali vsako posebej?
Če vse skupaj, potem mogoče če pogledaš za kakšnim rabljenim,
če pa novo, pa kaj več kot Reely, Modster ali Ansmann ne boš dobil.

LP, Dejan
francx
Začetnik
Prispevkov: 33
Pridružen: 16 Feb 2012, 15:57
Kontakt:

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a francx »

Moj namen ni kupit najboljše elektronike ampak nekaj za hobby, ne prepocen in ne predrago. Med 200€ in 300€ je za elektroniko.
megane
Freak
Prispevkov: 693
Pridružen: 20 Avg 2006, 18:08
Kraj: Bogu za hrbtom

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a megane »

Hi.

Potem pa kupi kakšen XERUN set z motorjem, pride tam okrog 200€ in je za ta denar zelo dober.
Sam uporabljam Xerun 150a ESC v kombinaciji z Robitronic Razer motorjem, 6 polnim.


LP, Dejan
francx
Začetnik
Prispevkov: 33
Pridružen: 16 Feb 2012, 15:57
Kontakt:

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a francx »

Sem že gledal XERUN.

V čem je razlika med S8 BXe Team in S8 BXR
Uporabniški avatar
Kemenb
Freak
Prispevkov: 645
Pridružen: 29 Apr 2009, 18:09
Kraj: Postojna

Re: LRP S8 BXR

Odgovor Napisal/-a Kemenb »

Tisto iz linka je kit za predelavo s8BXR v elektro.

Razen tega, da je en elektro drugi pa nitro je glavna razlika med S8BXe in S8BXR v upetju sprednjih in zadnjuh rok. Da se predelat enga v drugega in obratno, nevem pa če ima smisel, ker je vprašanje koliko boš pridobil in koliko zapravil.

Jaz imam tudi xerun 150A in toppower 2200 v svojem s8.
Tekmovalni goseničar MadCat 1:5 http://forum.modelarji.com/viewtopic.php?f=78&t=77572
Odgovori

Vrni se na 1:8 OFF-ROAD