Willow F3F
Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig
Willow F3F
Servomotorji za nov F3F projekt so doma. Tokrat sem se odločil za Savox-e, ugodno preko meje v Doblu.
4 x SH - 0255MG za flape ter V - rep.
2 x SH - 0256 za elerone.
Linki do bloga Pierre Rondela:
Willow F3F, a budget friendly F3F sailplane
Willow build log #1
Willow build log #2
Willow build log #3
Willow F3F maiden
.
4 x SH - 0255MG za flape ter V - rep.
2 x SH - 0256 za elerone.
Linki do bloga Pierre Rondela:
Willow F3F, a budget friendly F3F sailplane
Willow build log #1
Willow build log #2
Willow build log #3
Willow F3F maiden
.
- Priponke
-
- Letenje 004.jpg (273.19 KiB) Pogledano 4227 krat
-
- Letenje 005.jpg (321.11 KiB) Pogledano 4227 krat
-
- Letenje 006.jpg (223.17 KiB) Pogledano 4227 krat
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Re: Nov projekt
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
- slope racer
- Freak
- Prispevkov: 826
- Pridružen: 30 Dec 2004, 10:01
- Kraj: radovljica
- Kontakt:
Re: Nov projekt
WILLOW ????
Re: Nov projekt
Cene so kar ugodne, kdo je proizvajalec?Pisaneli napisal/-a:Servomotorji za nov F3F projekt so doma. Tokrat sem se odločil za Savox-e, ugodno preko meje v Doblu.
4 x SH - 0255MG za flape ter V - rep.
2 x SH - 0256 za elerone.
MKM
-
- Profesor
- Prispevkov: 1622
- Pridružen: 29 Dec 2001, 01:00
- Kraj: Maribor-USA-Bangkok-Doha-Bogota-Teheran-Maribor kolodvor
Re: Nov projekt
Made in China
po domace: škilimuki
komaj cakam, da razpara nebo na Fissu ali Donovaly
po domace: škilimuki
komaj cakam, da razpara nebo na Fissu ali Donovaly
Re: Nov projekt
Savox, Made in Taiwan.gusar napisal/-a:Cene so kar ugodne, kdo je proizvajalec?Pisaneli napisal/-a:Servomotorji za nov F3F projekt so doma. Tokrat sem se odločil za Savox-e, ugodno preko meje v Doblu.
4 x SH - 0255MG za flape ter V - rep.
2 x SH - 0256 za elerone.
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Re: Nov projekt
Ne, reče se mu šiki miki avion.kos napisal/-a:Made in China
po domace: škilimuki
komaj cakam, da razpara nebo na Fissu ali Donovaly
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Re: Willow F3F
Evo, šiki miki avion je danes popoldan prispel nepoškodovan z UPS kurirsko službo iz Italije v dveh dneh.
Ime modela je Willow F3F in je budget friendly F3F model katerega je zasnoval Ian Mason proizvodnjo pa prestavil na kitajsko. Model je tam nekje 80% RTF zato tudi zelo ugodna cena. Torej cena modela je bila 620€ + 15,90€ poštnina.
Izdelava ni na nivoju 2 - 3 x dražjih modelov. Finish je zelo dober drobni material pa tudi. Vsi, ki so do sedaj leteli z Willowom lahko povedo samo pozitivno.
Več o modelu najdete na Rcgroups in blogu Pierre Rondela.
Evo nekaj slik modela takoj po odprtju paketa.
Ime modela je Willow F3F in je budget friendly F3F model katerega je zasnoval Ian Mason proizvodnjo pa prestavil na kitajsko. Model je tam nekje 80% RTF zato tudi zelo ugodna cena. Torej cena modela je bila 620€ + 15,90€ poštnina.
Izdelava ni na nivoju 2 - 3 x dražjih modelov. Finish je zelo dober drobni material pa tudi. Vsi, ki so do sedaj leteli z Willowom lahko povedo samo pozitivno.
Več o modelu najdete na Rcgroups in blogu Pierre Rondela.
Evo nekaj slik modela takoj po odprtju paketa.
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
-
- Profesor
- Prispevkov: 1622
- Pridružen: 29 Dec 2001, 01:00
- Kraj: Maribor-USA-Bangkok-Doha-Bogota-Teheran-Maribor kolodvor
Re: Willow F3F
bo treba trup dobro zalepiti.
Re: Willow F3F
Teža praznega? Laminat?
Verjetno težko zgrešiš z nakupom skalupiranega f3f modela pa naj bo od 300-1600€. Ali pač?
Verjetno težko zgrešiš z nakupom skalupiranega f3f modela pa naj bo od 300-1600€. Ali pač?
www.okarbon.eu
-
- Profesor
- Prispevkov: 1622
- Pridružen: 29 Dec 2001, 01:00
- Kraj: Maribor-USA-Bangkok-Doha-Bogota-Teheran-Maribor kolodvor
Re: Willow F3F
vec kot ca 1800g, prazen, nebi smelo biti..
Re: Willow F3F
Tut NYX F3F so kopirali ter proizvajali kitajci, ter jih najprej prodajali po 350eur, sedaj po 650eur. Finiš površine zelo na nivoju, sam kaj ko o nosilcu niso imeli tri čiste!!! Videl na lastne oči, da ima F3F letalo ob približno 2600g vzletne mase, za stojino uporabljeno samo dvakrat pokončno po 3mm lahko balzo!!! Pa še ta je bila z mikrobalonom na pol zalepljena na pasnico... Nobenih dodatnih ojačitev, prehod iz nožnice bajoneta na remenjačo je bil oster ko škarje. Seveda se je vse to videlo, ko je v zraku model zaploskal....
Tako da prosim malo preveri skozi servo-odprtine kar se vidi.
Tako da prosim malo preveri skozi servo-odprtine kar se vidi.
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!
Re: Willow F3F
Muha zdravomuha napisal/-a:Tut NYX F3F so kopirali ter proizvajali kitajci, ter jih najprej prodajali po 350eur, sedaj po 650eur. Finiš površine zelo na nivoju, sam kaj ko o nosilcu niso imeli tri čiste!!! Videl na lastne oči, da ima F3F letalo ob približno 2600g vzletne mase, za stojino uporabljeno samo dvakrat pokončno po 3mm lahko balzo!!! Pa še ta je bila z mikrobalonom na pol zalepljena na pasnico... Nobenih dodatnih ojačitev, prehod iz nožnice bajoneta na remenjačo je bil oster ko škarje. Seveda se je vse to videlo, ko je v zraku model zaploskal....
Tako da prosim malo preveri skozi servo-odprtine kar se vidi.
Prvo mi prosim povej svoje ime, da se ne kličeva po nicku ter obenem hvala za nasvet.
Tudi Willowa so kopirali kitajci. Firma, ki se imenuje Sky Model in oglašuje na RCGroups naj bi kopirala Willowa in ga prodajala po nizki ceni. Forumaši so jim dali jasno vedeti za kaj se gre in se sedaj ne pojavljajo več.
Tega, ki sem ga pa jaz kupil pa je od konstruktorja Ian Masona. Koliko dobro so krila narejena težko rečem, saj nisem strokovnjak v tem. Verjetno bi izkušeni mojster takoj opazil kakšno napako.
Ok, naredil sem nekaj slik kolikor se bo pač dalo videti.
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Re: Willow F3F
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Re: Willow F3F
Spoj med lupino krila in nosilcem bi moral biti lepo zalit (to ne pomeni nalito 3x preveč), ravno toliko, da tvori lep žleb, kot je na tej sliki.
Na tvoji prvi fotografiji deluje tako, kot da bi maso nanesli zelo natanko, tako da se je prijelo le po sredini. Krivec je tu prenizek nosilec (še bolj pa nenatančen proizvajalec). Lahko ti poslikam danes ali pa jutri zlomljeno krilo od mibove ose, kjer se lepo vidijo detaili izdelave takega krila.
Če je le možno, reklamiraj zadevo, naj ti vrnejo vsaj del zneska, ali pa pošljejo drugi model.
Na tvoji prvi fotografiji deluje tako, kot da bi maso nanesli zelo natanko, tako da se je prijelo le po sredini. Krivec je tu prenizek nosilec (še bolj pa nenatančen proizvajalec). Lahko ti poslikam danes ali pa jutri zlomljeno krilo od mibove ose, kjer se lepo vidijo detaili izdelave takega krila.
Če je le možno, reklamiraj zadevo, naj ti vrnejo vsaj del zneska, ali pa pošljejo drugi model.
-
- Profesor
- Prispevkov: 1622
- Pridružen: 29 Dec 2001, 01:00
- Kraj: Maribor-USA-Bangkok-Doha-Bogota-Teheran-Maribor kolodvor
Re: Willow F3F
pa ne, da je to azijski Tangent?
kaj vem kaj naj recem, malo "slampasto"..., ze vedo zakaj je cena nastavljena kakrsna je.
moj prvi kitajski gfk model izpred nekaj let nazaj, narejen po konstruktorju Iana-nizozemca, je bil se slabsi.
Na koncu je decko obupal nad njimi, modeli so se nehali proizvajat. Za spomin mi je ostalo visinsko.
fotka prikazuje pogled od spodaj
kaj vem kaj naj recem, malo "slampasto"..., ze vedo zakaj je cena nastavljena kakrsna je.
moj prvi kitajski gfk model izpred nekaj let nazaj, narejen po konstruktorju Iana-nizozemca, je bil se slabsi.
Na koncu je decko obupal nad njimi, modeli so se nehali proizvajat. Za spomin mi je ostalo visinsko.
fotka prikazuje pogled od spodaj
- Priponke
-
- visinsko.jpg (156.93 KiB) Pogledano 3823 krat
Re: Willow F3F
Zdravo;
1.) Oplata ima karbon edino v šahtu za servote in že z krilno obremenitvijo okrog 40 g/dm2 bo na padini zaflatral, ko ga boš začel konkretno nažigat. Recimo, da bo šlo malce čez 200 km/h, potem bo pa frfotalo. Model je verjetno malce novejše konstrukcije in kot tak ima okrog 8 ali največ 8,5% debel profil, torej kriza zaradi flatra! Meni so že Elipse z skoraj 9% debelim RG 15 zaflatrale kadar sem hotel malce poživit situacijo in v krilu ni bilo karbona. (Na Žovneku pred leti je bila kriva za flater med dvigom poškodba iz prejšnjega pristanka, da si ne bi slučajno kdo kaj narobe predstavljal.)
2.) Ni nujno, da bo spustilo, čeprav ima Krist prav. Posebej je vprašljivo zaradi dejstva, da je bistven del pasnic v oplati in ne na nosilcu. Povezava med oplato in konkretnim nosilcem ne bi bila problematična, tu pa je morebiti slaba povezava med stojino nosilca in njegovimi pasnicami. Moč krila preizkusi med dvema stoloma.
- stehtaj polno opremljen trup. Recimo da tehta X.
- sestavi krilo, daj čez dva stola brisači in postavi nanju krilo. V kolikor meri krilo Y, naj bo podprto na razdalji Y*0,4
- počasi dodajaj na sredo krila uteži, recimo veliko vsaj 10 l vedro, v katero nalivaš vodo. Če bo krilo zdržalo vsaj X*15 maso uteži, boš lahko blago vozil po padini in izvajal nežne osnovne akrobacije kot z F3J modelom. Za kakršen koli konkreten F3F zavoj mora krilo zdržati X*25, za tekmovalne F3F zavoje pa X*35. Seveda je X mišljen z vsemi utežmi, ki jih kaniš uporabljat. V bistvu je najbolje, da F3F model pade v dinamični kovit preden pokaže, da se je krilo vidno zvilo.
- to, da sedeš na krilo kot tale na sliki in to ne poči, ne pomeni nič posebnega. Menim, da bi vsak ustrezno podprt centroplan F3J modela to preživel.
Ne vem, ampak pravi padinski model pa naj bo F3F ali karkoli drugega mora imeti za moj okus vsaj eno plast oplate iz karbona. Taki brez nje so za na ravnino.
Saj za čisti F3F verjetno niti ni treba karbonske oplate, ampak ko so pogoji verjetno ne boš pobiral višine zzračno zavoro, ampak verjetno želiš, da zapiska. In kmalu za konkretnim piskom je že frrrrrr.
1.) Oplata ima karbon edino v šahtu za servote in že z krilno obremenitvijo okrog 40 g/dm2 bo na padini zaflatral, ko ga boš začel konkretno nažigat. Recimo, da bo šlo malce čez 200 km/h, potem bo pa frfotalo. Model je verjetno malce novejše konstrukcije in kot tak ima okrog 8 ali največ 8,5% debel profil, torej kriza zaradi flatra! Meni so že Elipse z skoraj 9% debelim RG 15 zaflatrale kadar sem hotel malce poživit situacijo in v krilu ni bilo karbona. (Na Žovneku pred leti je bila kriva za flater med dvigom poškodba iz prejšnjega pristanka, da si ne bi slučajno kdo kaj narobe predstavljal.)
2.) Ni nujno, da bo spustilo, čeprav ima Krist prav. Posebej je vprašljivo zaradi dejstva, da je bistven del pasnic v oplati in ne na nosilcu. Povezava med oplato in konkretnim nosilcem ne bi bila problematična, tu pa je morebiti slaba povezava med stojino nosilca in njegovimi pasnicami. Moč krila preizkusi med dvema stoloma.
- stehtaj polno opremljen trup. Recimo da tehta X.
- sestavi krilo, daj čez dva stola brisači in postavi nanju krilo. V kolikor meri krilo Y, naj bo podprto na razdalji Y*0,4
- počasi dodajaj na sredo krila uteži, recimo veliko vsaj 10 l vedro, v katero nalivaš vodo. Če bo krilo zdržalo vsaj X*15 maso uteži, boš lahko blago vozil po padini in izvajal nežne osnovne akrobacije kot z F3J modelom. Za kakršen koli konkreten F3F zavoj mora krilo zdržati X*25, za tekmovalne F3F zavoje pa X*35. Seveda je X mišljen z vsemi utežmi, ki jih kaniš uporabljat. V bistvu je najbolje, da F3F model pade v dinamični kovit preden pokaže, da se je krilo vidno zvilo.
- to, da sedeš na krilo kot tale na sliki in to ne poči, ne pomeni nič posebnega. Menim, da bi vsak ustrezno podprt centroplan F3J modela to preživel.
Ne vem, ampak pravi padinski model pa naj bo F3F ali karkoli drugega mora imeti za moj okus vsaj eno plast oplate iz karbona. Taki brez nje so za na ravnino.
Saj za čisti F3F verjetno niti ni treba karbonske oplate, ampak ko so pogoji verjetno ne boš pobiral višine zzračno zavoro, ampak verjetno želiš, da zapiska. In kmalu za konkretnim piskom je že frrrrrr.
lp
Sašo
Sašo
-
- Profesor
- Prispevkov: 1622
- Pridružen: 29 Dec 2001, 01:00
- Kraj: Maribor-USA-Bangkok-Doha-Bogota-Teheran-Maribor kolodvor
Re: Willow F3F
Gorazd, ti samo sestavi masino in gremo sprobat negativne lupinge mora zdrzat
Re: Willow F3F
Mi ne preostane drugega. Glede na video bo to za mene polna kapa.kos napisal/-a:Gorazd, ti samo sestavi masino in gremo sprobat negativne lupinge mora zdrzat
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Re: Willow F3F
Teža delov:
Levo krilo: 634g
Desno krilo: 636g
Trup z nosilcem: 504g
V - rep: 113g
Skupaj: 1887g
Levo krilo: 634g
Desno krilo: 636g
Trup z nosilcem: 504g
V - rep: 113g
Skupaj: 1887g
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Re: Willow F3F
Točno to, morda je pa super model.kos napisal/-a:Gorazd, ti samo sestavi masino in gremo sprobat negativne lupinge mora zdrzat
lp
Sašo
Sašo
Re: Willow F3F
Se mi je zdelo da bom sprožil precej negotovosti o trdnosti modela z mojim postom
Mislim da te glede flatra nebi smelo skrbeti, tudi iz slik ki si jih posnel, je videti nek karbon na pasnicah, tako da če je remenjača sestavljena zunaj kalupa za krila, mislim da nepopoln spoj med remenjačo in lupino ni tako zelo kritičen...
Mislim pa da zadeve nima smisla reklamirati, moje mneje je, da ga tudi čisto nič ne ''šparaš'' v zraku, ker verjetno bo zdržal vse zadane situacije. Boš vsaj videl kakšne kvalitete je. Če pogledaš strego F3F ali predator II od rcrcm, so čisto super zmogljive mašine, narejene na kitajskem
Lp Aleš Čebašek
Mislim da te glede flatra nebi smelo skrbeti, tudi iz slik ki si jih posnel, je videti nek karbon na pasnicah, tako da če je remenjača sestavljena zunaj kalupa za krila, mislim da nepopoln spoj med remenjačo in lupino ni tako zelo kritičen...
Mislim pa da zadeve nima smisla reklamirati, moje mneje je, da ga tudi čisto nič ne ''šparaš'' v zraku, ker verjetno bo zdržal vse zadane situacije. Boš vsaj videl kakšne kvalitete je. Če pogledaš strego F3F ali predator II od rcrcm, so čisto super zmogljive mašine, narejene na kitajskem
Lp Aleš Čebašek
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!