Pozdravljeni !
Zanima me če kdo ve kateri motor bi pasal v letalo, katero ima sedaj 10 kubikov metanolarja in bi dal na elektro, pa kaka baterija bi šla zraven. Če kdo prilima link z hobykinga še toliko bolje.
metanol v elektro
Moderator: Mipo
metanol v elektro
Emax motorji | 2213 | 2216 | BL2822 .... ZS pa se zmenmo
Re: metanol v elektro
Motor:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Glow_.html
Regler:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oller.html
Baterija:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html
Polnilec ki je sposoben polniti minimalno 6s celice.
Zej pa sam vprašanje še če se splača.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Glow_.html
Regler:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oller.html
Baterija:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html
Polnilec ki je sposoben polniti minimalno 6s celice.
Zej pa sam vprašanje še če se splača.
Bolje biti pameten in zaskrbljen, kot pa neumen in nasmejan!
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: metanol v elektro
Zdravo!
Ko se odločamo za elektrifikacijo, je treba vzeti v obzir samo namembnost letala. Pogoni so namreč lahko zelo različni za športni model, trenerja, šleparja ali akrobata. Po namembnosti se nato izbere motor z ustreznimi vrtljaji/V. Za akrobatske in zlasti 3D modele je pomembno, da je propeler čim večji in efektivnejši, omejitev pa naj bo višina podvozja. Za športne in ostale modele se izbira motor z nekaj več vrtljaji in manjšim propelerjem.
Za zamenjavo 10ccm motorja, ki običajno vrti prope 12-13 col, je večinoma zadosti elektromotor, ki zmore 1200-1300W moči, če je izbira vrtljajev in velikosti propa pravilna. Velikost propa pri elektromotorju je praviloma bistveno večja, s tem pa tudi izkoristek pogonskega sklopa.
Izbrane oziroma predlagane komponente so torej zgolj ena od številnih možnosti!
LP
Marko
Ko se odločamo za elektrifikacijo, je treba vzeti v obzir samo namembnost letala. Pogoni so namreč lahko zelo različni za športni model, trenerja, šleparja ali akrobata. Po namembnosti se nato izbere motor z ustreznimi vrtljaji/V. Za akrobatske in zlasti 3D modele je pomembno, da je propeler čim večji in efektivnejši, omejitev pa naj bo višina podvozja. Za športne in ostale modele se izbira motor z nekaj več vrtljaji in manjšim propelerjem.
Za zamenjavo 10ccm motorja, ki običajno vrti prope 12-13 col, je večinoma zadosti elektromotor, ki zmore 1200-1300W moči, če je izbira vrtljajev in velikosti propa pravilna. Velikost propa pri elektromotorju je praviloma bistveno večja, s tem pa tudi izkoristek pogonskega sklopa.
Izbrane oziroma predlagane komponente so torej zgolj ena od številnih možnosti!
LP
Marko
We is E-xperts.
Re: metanol v elektro
Najlepša hvala. Bom premislil, seveda pa se bo probalo na metanol de vidimo kako ropota zadeva
Emax motorji | 2213 | 2216 | BL2822 .... ZS pa se zmenmo
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Re: metanol v elektro
Še nekaj o načinu pogona; Elektro se splača takrat, ko letimo srednje, veliko in zelo veliko! Takrat so akumulatorji dobro izkoriščeni! Če poskrbimo, da so pogoni za različne naše modele izbrani za iste akumulatorje oziroma le te lahko konfiguriramo po potrebi sproti: 3s v 6s, 4s v 8s in podobno, smo dosegli bistvo!
Zato je potrebno, če gremo v zamenjavo generalno, vse dobro premisliti!
LP
Marko
Zato je potrebno, če gremo v zamenjavo generalno, vse dobro premisliti!
LP
Marko
We is E-xperts.