EPA Combat
Moderator: Big A
Re: EPA Combat
Miha,
pri prop saverju ne gre samo za to, ali bo propeler ostal cel ali ne.
Na Krtini se mi je zgodilo, da mi je Mike priletel od zadaj in mi s propelerjem grdo nasekljal krilo in ailerone.
Če bi imel prop saver, bi jo moj model gotovo odnesel s precej manj škode.
Je res, da sem s prop saverjem imel težave, ker z njim prop ni bil dovolj močno pritrjen na gred.
Ampak to so po moje začetniške težave. Pri teh motorjih je treba pač imeti močnejše prop saverje..
pri prop saverju ne gre samo za to, ali bo propeler ostal cel ali ne.
Na Krtini se mi je zgodilo, da mi je Mike priletel od zadaj in mi s propelerjem grdo nasekljal krilo in ailerone.
Če bi imel prop saver, bi jo moj model gotovo odnesel s precej manj škode.
Je res, da sem s prop saverjem imel težave, ker z njim prop ni bil dovolj močno pritrjen na gred.
Ampak to so po moje začetniške težave. Pri teh motorjih je treba pač imeti močnejše prop saverje..
Re: EPA Combat
Andrej, sej je to combat, a ne? V pravilniku nič ne piše o propsaverju. Če bi Mike imel propsaver bi tudi on dol padel, tako je pa letel naprej in na koncu zmagal. Sicer pa dvomim o manjši škodi, močna gumica (o-ring) na propsaverju se tudi ne bo kar tako podala ob peni.
Torej: Vsak naj uporablja vpetje/pritrditev propelerja kakršno hoče.
Torej: Vsak naj uporablja vpetje/pritrditev propelerja kakršno hoče.
www.lipo.si
Re: EPA Combat
V pravilih res nič ne piše o prop saverjih. Tega tudi nisem trdil.
Se je pa razpravljalo o tem.
Pri kombatu ni bistvo, da se čim bolj razseka nasprotnika.
Bi bilo najlepše, če bi ob trkih bila škoda minimalna.Tudi če model pade na tla, ga pobereš in letiš naprej.
Ravno pravšenj prop saver bi bil dobra rešitev, če bi ga seveda uporabljajli vsi.
Se je pa razpravljalo o tem.
Pri kombatu ni bistvo, da se čim bolj razseka nasprotnika.
Bi bilo najlepše, če bi ob trkih bila škoda minimalna.Tudi če model pade na tla, ga pobereš in letiš naprej.
Ravno pravšenj prop saver bi bil dobra rešitev, če bi ga seveda uporabljajli vsi.
Re: EPA Combat
Nonsense. Pravilno montiran prop saver bi ti popolnoma enako zmlel letalo. Tako ali tako pride v poštev bolj zato, da ne zviješ osi, če z gasom zadaneš se propeler vseeno zlomi (če se ne zlomi prej stvar ob katero propeler zadane).
Pa tudi sicer bi blo bolj slabo da bi ob vsakem dotiku izgubil pogon.
Pa tudi sicer bi blo bolj slabo da bi ob vsakem dotiku izgubil pogon.
Fly it like you stole it!
Re: EPA Combat
Tornado, saj kramljava a ne?
Spoštujem tvoje poznavanje elektro pogonov.
Jaz razmišljam, kaj bi bilo dobro za igro.
Pač menim, da je dobro za igro, če je ob trkih škode čim manj. Tako je igra bolj zabavna. A se motim?
Prop saverji ne morejo biti nonsense. Ob udarcu propeler prej odleti s prop saverjem kot pa če je montiran fiksno.
Če temu ne bi bilo tako, čemu potem sploh imamo prop saverje?
Če pa so prop saverji res nonsense, pa bi bilo morda dobro razmišljati o mehkejših propelerjih-- če bi jih imeli vsi, pač nihče ne bi bil v prednosti..
Ena bolj zoprnih stvari, ki se ti lahko zgodi je, da se ti bojni trak navije okrog propelerja in ti v pogonu naredi 'kurcšlus'.
Lahko ti zagori baterija, lahko skuriš motor ali regler, lahko ti pogon pobere vso elektriko, pa ti model brez kontrole strmoglavi na tla.
Vse to sem že videl. V vseh teh primerih bi bilo zelo zaželjeno, da se propeler sname še preden pride do poškodb pogona ali modela..
Spoštujem tvoje poznavanje elektro pogonov.
Jaz razmišljam, kaj bi bilo dobro za igro.
Pač menim, da je dobro za igro, če je ob trkih škode čim manj. Tako je igra bolj zabavna. A se motim?
Prop saverji ne morejo biti nonsense. Ob udarcu propeler prej odleti s prop saverjem kot pa če je montiran fiksno.
Če temu ne bi bilo tako, čemu potem sploh imamo prop saverje?
Če pa so prop saverji res nonsense, pa bi bilo morda dobro razmišljati o mehkejših propelerjih-- če bi jih imeli vsi, pač nihče ne bi bil v prednosti..
Ena bolj zoprnih stvari, ki se ti lahko zgodi je, da se ti bojni trak navije okrog propelerja in ti v pogonu naredi 'kurcšlus'.
Lahko ti zagori baterija, lahko skuriš motor ali regler, lahko ti pogon pobere vso elektriko, pa ti model brez kontrole strmoglavi na tla.
Vse to sem že videl. V vseh teh primerih bi bilo zelo zaželjeno, da se propeler sname še preden pride do poškodb pogona ali modela..
Re:
Big A napisal/-a: Ojačitve morajo biti od prednjega roba krila ali repnih površin oddaljene saj 5 cm.
Torej taka ojačitev iz balse(oranžna) ne pride prav, ker je na koncu od prednjega roba oddaljena manj kot 5cm? prav tako na smeri?
Krilo je dovolj široko, da je ojačitev brez problema 5cm stran od prednjega roba.. na repnih površinah pa se stvar zakomplicira.
- Priponke
-
- rep.jpg (138.18 KiB) Pogledano 4836 krat
Flying Bastard Aircombat squadron
Re: EPA Combat
Big A napisal/-a:Tornado, saj kramljava a ne?
Spoštujem tvoje poznavanje elektro pogonov.
Jaz razmišljam, kaj bi bilo dobro za igro.
Pač menim, da je dobro za igro, če je ob trkih škode čim manj. Tako je igra bolj zabavna. A se motim?
Prop saverji ne morejo biti nonsense. Ob udarcu propeler prej odleti s prop saverjem kot pa če je montiran fiksno.
Če temu ne bi bilo tako, čemu potem sploh imamo prop saverje?
Če pa so prop saverji res nonsense, pa bi bilo morda dobro razmišljati o mehkejših propelerjih-- če bi jih imeli vsi, pač nihče ne bi bil v prednosti..
Ena bolj zoprnih stvari, ki se ti lahko zgodi je, da se ti bojni trak navije okrog propelerja in ti v pogonu naredi 'kurcšlus'.
Lahko ti zagori baterija, lahko skuriš motor ali regler, lahko ti pogon pobere vso elektriko, pa ti model brez kontrole strmoglavi na tla.
Vse to sem že videl. V vseh teh primerih bi bilo zelo zaželjeno, da se propeler sname še preden pride do poškodb pogona ali modela..
Vzemi motor ki še pride v poštev po pravilih in obesi gor dovolj velik propeler (tako da dobiš recimo 300-400W), mislim, kos stiropora in se igraj s prop saverji. Povej kdaj boš našel kombinacijo kjer se propeler ne sname ko daš poln gas in hkrati odpade takoj ko se dotakne stiroporja, brez da bi ga razmesaril. Verjemi da ne želiš propelerja mehkejšega od stiroporja.
Če želiš igro z čim manj škode, se bojim da tekmuješ v napačni kategoriji, to je pač del te igre. Če so modeli _modeli_ mimo ne tega ne bo šlo.
Rešitev tvojih problemov je v uporabi EDF pogonov. Precej manj škode bi bilo tudi z modeli ki imajo propeler zadaj ali kje v sredini (ali še bolje, brez motorja ), vendar to ne pride v poštev v tej kategoriji.
Da ti še odgovorim zakaj prav pridejo prop saverji; rešijo ti propeler pri pristanku z _ugasnjenim_ motorjem, pri vklopljenem motorju pa kvečjemu pomagajo preprečiti zvito os motorja. Pa tudi sicer se običajno uporabljajo pri bolj švohotnih pogonih.
Morda je slišati da utrujam za brezveze, ko boš našel kombinacijo ki sem jo opisal na začetku (brez da bi zraven doktoriral in porabil za to nekajkrat toliko časa kot za izdelavo letala) bom priznal svojo napako.
Fly it like you stole it!
Re: EPA Combat
vidx,
Smisel pravila, da so ojačitve za 5 cm odmaknjene od prednjega roba je, da se prepreči vstavljanje ojačitev v prednji rob.
Imaš prav. Repne površine niso dovolj velike, da bi jih funkcionalno ojačal in ob tem upošteval pravilo 5 cm.
Očitno je tu pravilo preveč rigorozno.
Bi bilo dobro povprašat češke in poljske tekmovalce, ki že več let uporabljajo enaka pravila..
Menim, da tvoja skica kaže, kako je treba pravilno ojačati repne površine.
lp
Smisel pravila, da so ojačitve za 5 cm odmaknjene od prednjega roba je, da se prepreči vstavljanje ojačitev v prednji rob.
Imaš prav. Repne površine niso dovolj velike, da bi jih funkcionalno ojačal in ob tem upošteval pravilo 5 cm.
Očitno je tu pravilo preveč rigorozno.
Bi bilo dobro povprašat češke in poljske tekmovalce, ki že več let uporabljajo enaka pravila..
Menim, da tvoja skica kaže, kako je treba pravilno ojačati repne površine.
lp
Re: EPA Combat
Tornado,
ne jemat argumentacije osebno. Saj le kramljava o različnih možnostih..
Imaš v marsičem prav. Tvojega prispevka sem vesel.
Ampak če bi prebral pravila, bi videl, da imamo omejitev pri baterijah na največ 1350 mAh Lipo 3s.
V 7 minutah poleta motor teoretično ne sme trošiti več od 120W, sicer zmanjka elektrike.
To je precej manj od 300-400W kot si predpostavil ti. Pri EPA so pogoni precej švohotni.
Modeli so običajno izdelani iz EPP in so bolj trdni kot je to običajno pri parkflyerjih, zato zdržijo nekaj več kot običajni stiroporkoti.
Za poiskati pravi prop saver po moje ni treba doktorirati. Na več tekmah se poizkusi nekaj različnih rešitev.
Sčasoma praksa pokaže, če je nekaj preslabotno ali pa preveč trdno.
lp
ne jemat argumentacije osebno. Saj le kramljava o različnih možnostih..
Imaš v marsičem prav. Tvojega prispevka sem vesel.
Ampak če bi prebral pravila, bi videl, da imamo omejitev pri baterijah na največ 1350 mAh Lipo 3s.
V 7 minutah poleta motor teoretično ne sme trošiti več od 120W, sicer zmanjka elektrike.
To je precej manj od 300-400W kot si predpostavil ti. Pri EPA so pogoni precej švohotni.
Modeli so običajno izdelani iz EPP in so bolj trdni kot je to običajno pri parkflyerjih, zato zdržijo nekaj več kot običajni stiroporkoti.
Za poiskati pravi prop saver po moje ni treba doktorirati. Na več tekmah se poizkusi nekaj različnih rešitev.
Sčasoma praksa pokaže, če je nekaj preslabotno ali pa preveč trdno.
lp
Re: EPA Combat
Ne vem kako je pri vas, a jaz sem v slabem letu dni kar se sploh ukvarjam z letali polomil kakšnih 30 propelerjev. Najprej sem jih lomil na letečem krilu, kasneje na bodočih EPA combat frčalih. Tako čez palec bi rekel da jih je 80% odšlo v večna lovišča ob trkih z zemljo, 20% pa ob trkih v zraku (z drugim letalom iz deprona ali EPPja). Propelerji o katerih govorim so bili velikosti od 6 do 9 col in vsi brez izjeme vedno na motor pritjeni s prop saverjem. Uporabljal sem od GWS, APC, pa do noname kitajskih propelerjev, nekatere slowfly druge primerje za večje obrate.
In zaključek: od vseh polomljenih se NITI ENKRAT ni zgodilo, da bi mi prop saver rešil propeler. Ob trkih z zemljo je propeler sicer včasih odpadel, a ne brez da bi se hkrati tudi odlomil. Pri trkih v zraku, sekljanje deprona pripelerja ni snelo, ravno tako ga ni motil navit krep papir, enkrat je propeler ostal na mestu celo po presekanju nasprotnikove baterije. Razen več tresljajev pri obratovanju in v zimskih mesecih včasih nemarno zoprnega natikanja od mraza trde gumice na prop saver od tega nisem imel praktično nobene koristi, tako da odslej uporabljam fiksno pritrjevanje. Morda prop saverji delujejo pri večjih propelerjih. V teh velikostih, vsaj po mojih izkušnjah žal ne.
In zaključek: od vseh polomljenih se NITI ENKRAT ni zgodilo, da bi mi prop saver rešil propeler. Ob trkih z zemljo je propeler sicer včasih odpadel, a ne brez da bi se hkrati tudi odlomil. Pri trkih v zraku, sekljanje deprona pripelerja ni snelo, ravno tako ga ni motil navit krep papir, enkrat je propeler ostal na mestu celo po presekanju nasprotnikove baterije. Razen več tresljajev pri obratovanju in v zimskih mesecih včasih nemarno zoprnega natikanja od mraza trde gumice na prop saver od tega nisem imel praktično nobene koristi, tako da odslej uporabljam fiksno pritrjevanje. Morda prop saverji delujejo pri večjih propelerjih. V teh velikostih, vsaj po mojih izkušnjah žal ne.
Elektro pogoni delujejo na bel dim. Če beli dim uide iz pogona, ne dela več.
Re: EPA Combat
Sem prebral pravila, za to sem rekel 300-400W. Toliko da iz sebe takšna baterija in takšen pogon imaš do sedaj pravico uporabiti. Nikjer ne piše da ne smeš letet z 15% gasa in z 2x močnejšim motorjem ujet koga ali pobegnit po potrebi.
Ker če uvedeš (s pravili) to idejo si pogone efektivno res verjetno omejil na tistih 120W (pa še pri takšni moči sem mnenja da ne bi bilo nič bolje).
PS: se opravičujem če so moji prispevki preveč osebni ali se berejo agresivno, ne jih preveč osebno jemat
Ker če uvedeš (s pravili) to idejo si pogone efektivno res verjetno omejil na tistih 120W (pa še pri takšni moči sem mnenja da ne bi bilo nič bolje).
PS: se opravičujem če so moji prispevki preveč osebni ali se berejo agresivno, ne jih preveč osebno jemat
Fly it like you stole it!
Re: EPA Combat
http://www.the-blueprints.com/blueprints/
Sedaj, ko sem v bolniški in imam čas brskati po spletu sem našel zanimivo stran, mogoče si najdemo kako idejo....
za nove projekte!
Sedaj, ko sem v bolniški in imam čas brskati po spletu sem našel zanimivo stran, mogoče si najdemo kako idejo....
za nove projekte!
LP Gusti & Ales
XRAY BX 808/11
AXE ROSSI 21 COBRA X2 EVOLUTION OFF-ROAD ENGINE
Kopropo - EX-10 Helios
sponsored by
XRAY BX 808/11
AXE ROSSI 21 COBRA X2 EVOLUTION OFF-ROAD ENGINE
Kopropo - EX-10 Helios
sponsored by
Re: EPA Combat
Zdravo
Je tale model dober za epp combat ?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _ARF_.html
lp
Je tale model dober za epp combat ?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _ARF_.html
lp
modelarstvo je ta bol':D/
Re: EPA Combat
MATJAŽ napisal/-a:Zdravo
Je tale model dober za epp combat ?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _ARF_.html
lp
Omejitve dimenzij modela
• Razpetina kril za modele z enim motorjem maks. 850 mm
• Razpetina kril za modele z dvema motorjema maks. 1000 mm
• Minimalna razpetina kril je 800 mm
ne izpolnjuje pogojev o razponu kril
Flying Bastard Aircombat squadron
Re: EPA Combat
vidx napisal/-a:MATJAŽ napisal/-a:Zdravo
Je tale model dober za epp combat ?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _ARF_.html
lp
Omejitve dimenzij modela
• Razpetina kril za modele z enim motorjem maks. 850 mm
• Razpetina kril za modele z dvema motorjema maks. 1000 mm
• Minimalna razpetina kril je 800 mm
ne izpolnjuje pogojev o razponu kril
Torej mu bomo pa malo peruti prirezali
modelarstvo je ta bol':D/
Re: EPA Combat
Projekt B-25 EPA gre počasi v zaključno fazo.
Model je pobarvan. Treba mu je vgraditi še pogon in ostalo opremo.
Model je pobarvan. Treba mu je vgraditi še pogon in ostalo opremo.
- Priponke
-
- B25_step2_1.jpg (200.22 KiB) Pogledano 4575 krat
-
- B25_step2_2.jpg (209.52 KiB) Pogledano 4575 krat
Re: EPA Combat
lep je
Re: EPA Combat
Bravo Andrej. Vedno so ti bili všeč malce drugačni. Tudi tale je tak!
Re: EPA Combat
Hvala za pohvale!
B25-J sem si že od nekdaj želel zgraditi. O tem letalu imam doma precej literature.
V eni od publikacij je tudi slika iz priponke.
Na njej je bombnik B25-J 'gun ship', ki ima na nosu poslikavo sokola, na repu pa indijanca s številko 115.
Spodaj piše, da je latalo pripeljalo japonsko delegacijo, ki naj bi podpisala premirje.
Premirje so podpisali 2.septembra 1945 na bojni ladji Missouri in s tem se je formalno končala 2. svetovna vojna.
Zato je to letalo v zgodovinskem smislu nekaj posebnega.
B25-J je zadnja verzija tega letala. Naredili so jih nekaj tisoč, služili pa so predvsem na Pacifiku, v Afriki in v Italiji.
Opremljeni so bili za številne naloge. Najbolj pogosta je bila seveda izvedenka za bombandiranje, ki je imela zastekljen nos in vso potrebno opremo.
Pogosta pa je bila tudi takozvana izverenka 'straffer' oziroma 'gun ship'. Ta je imela nos iz pločevine, na krovu pa 18 strojnic kalibra .50:
- osem fiksno pritrjenih strojnic v nosu,
- štiri fiksno pritrjene strojnice ob bokih,
- dve strojnici v vrtljivi kupoli nad krili,
- dve bočni strojnici takoj za krilom in še dve v repu za obrambo.
lp
B25-J sem si že od nekdaj želel zgraditi. O tem letalu imam doma precej literature.
V eni od publikacij je tudi slika iz priponke.
Na njej je bombnik B25-J 'gun ship', ki ima na nosu poslikavo sokola, na repu pa indijanca s številko 115.
Spodaj piše, da je latalo pripeljalo japonsko delegacijo, ki naj bi podpisala premirje.
Premirje so podpisali 2.septembra 1945 na bojni ladji Missouri in s tem se je formalno končala 2. svetovna vojna.
Zato je to letalo v zgodovinskem smislu nekaj posebnega.
B25-J je zadnja verzija tega letala. Naredili so jih nekaj tisoč, služili pa so predvsem na Pacifiku, v Afriki in v Italiji.
Opremljeni so bili za številne naloge. Najbolj pogosta je bila seveda izvedenka za bombandiranje, ki je imela zastekljen nos in vso potrebno opremo.
Pogosta pa je bila tudi takozvana izverenka 'straffer' oziroma 'gun ship'. Ta je imela nos iz pločevine, na krovu pa 18 strojnic kalibra .50:
- osem fiksno pritrjenih strojnic v nosu,
- štiri fiksno pritrjene strojnice ob bokih,
- dve strojnici v vrtljivi kupoli nad krili,
- dve bočni strojnici takoj za krilom in še dve v repu za obrambo.
lp
- Priponke
-
- squadron/signal publications AIRCRAFT no.34
- B-25_115.jpg (71.87 KiB) Pogledano 4527 krat
Re: EPA Combat
Lep je, zdaj lažje razumem zakaj bi imel takšne propelerje ki ne poškodujejo modelov
Fly it like you stole it!
Re: EPA Combat
Ja, propelerji so potrošni material. Posebej pri modelih brez koles se ob pristankih dokaj redno polomijo.cmaet napisal/-a:Ne vem kako je pri vas, a jaz sem v slabem letu dni kar se sploh ukvarjam z letali polomil kakšnih 30 propelerjev. Najprej sem jih lomil na letečem krilu, kasneje na bodočih EPA combat frčalih. Tako čez palec bi rekel da jih je 80% odšlo v večna lovišča ob trkih z zemljo, 20% pa ob trkih v zraku (z drugim letalom iz deprona ali EPPja). Propelerji o katerih govorim so bili velikosti od 6 do 9 col in vsi brez izjeme vedno na motor pritjeni s prop saverjem. Uporabljal sem od GWS, APC, pa do noname kitajskih propelerjev, nekatere slowfly druge primerje za večje obrate.
In zaključek: od vseh polomljenih se NITI ENKRAT ni zgodilo, da bi mi prop saver rešil propeler. Ob trkih z zemljo je propeler sicer včasih odpadel, a ne brez da bi se hkrati tudi odlomil. Pri trkih v zraku, sekljanje deprona pripelerja ni snelo, ravno tako ga ni motil navit krep papir, enkrat je propeler ostal na mestu celo po presekanju nasprotnikove baterije. Razen več tresljajev pri obratovanju in v zimskih mesecih včasih nemarno zoprnega natikanja od mraza trde gumice na prop saver od tega nisem imel praktično nobene koristi, tako da odslej uporabljam fiksno pritrjevanje. Morda prop saverji delujejo pri večjih propelerjih. V teh velikostih, vsaj po mojih izkušnjah žal ne.
Tudi pri EPA modelih se to dogaja.
Z EPA nimam prav dosti izkušenj, saj se z njim ukvarjam le kakšni dve leti. Za seboj imam eno tekmo in mogoče 100 poletov za zabavo.
Pogovor o pogonih in propelerjih smo že imeli viewtopic.php?p=439123#p439123
Tako kot cmaet, sem tudi jaz na začetku polomil veliko propelerjev - lomili so se s prop saverjem in s fiksno pritrditvijo. Takrat sem uporabljal propelerje a la GWS RD (za slow flyerje in pogone z reduktorjem). Ti propelerji so okrog osi zelo šibki in se zelo radi polomijo... http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _set_.html
Ko sem pričel uporabljati propelerje GWS DD (za hitreje vrteče pogone), pa je bilo polomljenih propelerjev veliko manj. Ti propelerji imajo drugačno konstrukcijo. Posebej okrog osi so veliko močnejši kot RD propelerji. http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _set_.html
Se ne spomnim, kdaj sem na mojem brewstru, odkar uporabljam GWS DD, sploh polomil kakšnega. Preizkusil sem oboje - fiksno pritrditev in prop saver. Za polete za zabavo raje uporabljam fiksno pritrditev.
Re: EPA Combat
Problem je širši kot misliš.T0RN4D0 napisal/-a:Lep je, zdaj lažje razumem zakaj bi imel takšne propelerje ki ne poškodujejo modelov
Bi te povabil na kakšno tekmo, da bova lažje razpravljala. Letos jih bo kar nekaj.
Bombnik bo letos skoraj gotovo služil le za demonstracijske polete. Sploh pa bo treba še malo počakati, saj sem šele včeraj naročil motorje zanj.
Po dolgoletnih izkušnjah vem, da se v modelarskih kategorijah redno dogaja spirala povečevanja zmogljivosti modelov. Predvidevam, da bo tudi pri EPA tako.
Posamezniki optimizirajo svoje modele, da bi z njimi pridobili določene prednosti proti nasprotnikom.
Vendar vsem kategorijam zaradi tega grozi nevarnost, da požrejo same sebe.
Modeli postajajo vse dražji in dražji, posledice večjih hitrosti in manjše teže (trdnosti) pa so ob trkih čedalje večje.
Sem šel še enkrat brat originalna pravila glede propelerjev. Piše:
"3.5. Propellers
Only propellers that are commercially available is held may be used. As commercially
available means the propeller can be bought in normal hobby-shops.
It is the obligation of the competition organizer (security commissioner) not let to use the danger
(damaging) propellers in competition."
Pravilo sem v slovenščino prevedel:
3.5. Propeler
Uporabljajo se lahko samo komercialno dobavljivi propelerji. Zaradi zagotavljanja varnosti je sodniku dovoljeno izreči prepoved letenja tekmovalcu, ki uporablja na svojem modelu poškodovan propeler.
Vidi se, da sem pravilo 3.5 prevedel zelo približno. Imam pa opravičilo: tudi originalno pravilo ima enake nejasnosti, le bolj na široko je napisano:
Kaj so nevarni propelerji? Je res navaren samo poškodovan propeler? Ali mora organizator(varnostni sodnik) pred vsako bitko preveriti, ali imajo tekmovalci nevarne (poškodovane) propelerje?
Dosedaj sem se naučil, da RD propelerji radi odletijo ne glede na to, ali so pritrjeni na prop saver ali fiksno. Bo pa treba še najti pravšnji način pritrditve DD propelerjev.
lp
PS: Smisel prop saverjev vidim le, ča jih bomo uporabljali prav vsi.
Če bo na tekmah vsaj eden uporabljal fiksno pritrditev propelerja, jo bom tudi jaz.
Re: EPA Combat
Mogoče pravilo ne govori o poškodovanih (damaged), ampak takih propelerjih, ki lahko povzročijo prevelike poškodbe na drugih modelih (damaging).
Mogoče so se kje našli tekmovalci, ki so namenoma tako ojačali pogonski set, da so lahko s propelerjem seckali nasprotnike...
Mogoče so se kje našli tekmovalci, ki so namenoma tako ojačali pogonski set, da so lahko s propelerjem seckali nasprotnike...
LP
Janez
Janez
Re: EPA Combat
LangusJ
hvala za popravek. Očitno sem pri prevodu zgrešil smisel. Bom popravil.
Torej: Obveznost varnostnega sodnika je, da takim, ki imajo nevarne propelerje, prepove nastopiti na tekmi...
Ostaja vprašanje, kaj so to nevarni propelerji..
Zanesljivo so to propelerji, ki niso namenjeni elektro pogonu.
Iz lastnih izkušenj vem, da se škoda lahko naredi tudi z namenskimi elektro propelerji.
hvala za popravek. Očitno sem pri prevodu zgrešil smisel. Bom popravil.
Torej: Obveznost varnostnega sodnika je, da takim, ki imajo nevarne propelerje, prepove nastopiti na tekmi...
Ostaja vprašanje, kaj so to nevarni propelerji..
Zanesljivo so to propelerji, ki niso namenjeni elektro pogonu.
Iz lastnih izkušenj vem, da se škoda lahko naredi tudi z namenskimi elektro propelerji.
Re: EPA Combat
mi smo na combat vajah z sicer nekoliko večjimi modeli, a podobne konstrukcije uporabljali te propelerje:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _bag_.html
rezultat je pa sledeč.. ob pristanku pogosto zvita osovina ali celo nosilec motorja ob zelo slabem pristanku. to je sicer problem vsakega posameznika saj škodi svojemu modelu.
ob trku v zraku se je pa večkrat zgodilo tako(slika) :
če pe primerjamo recimo z apc E ali apc style so tej trši, a so apc veliko bolj ostri tako da sama trdota vrjetno ne upliva veliko na poškodbe saj tudi apc style ne poči kar tako, pa je namenski za elektro modele.
pojavlja pa se vprašanje ali so taki propelerji dovoljeni za epa?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _bag_.html
rezultat je pa sledeč.. ob pristanku pogosto zvita osovina ali celo nosilec motorja ob zelo slabem pristanku. to je sicer problem vsakega posameznika saj škodi svojemu modelu.
ob trku v zraku se je pa večkrat zgodilo tako(slika) :
če pe primerjamo recimo z apc E ali apc style so tej trši, a so apc veliko bolj ostri tako da sama trdota vrjetno ne upliva veliko na poškodbe saj tudi apc style ne poči kar tako, pa je namenski za elektro modele.
pojavlja pa se vprašanje ali so taki propelerji dovoljeni za epa?
- Priponke
-
- DSCF0683.jpg (155.17 KiB) Pogledano 4378 krat
Flying Bastard Aircombat squadron