How it`s made-VIDEO
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Zelo zanimivo in nazorno prikazano.
Malo izven teme:
Ali ste opazili na 2.17' svečko ki ima izvlečeno žarilno nitko?
To je star trik, ki se ga poslužujejo za dosego boljši karakteristik motorja. Žarilna nitka žari zunaj luknje in pride do lepšega enakomernejšega vžiga. Motor naj bi z tem pridobil do 500obr/min.
Tega trika se poslužuje tudi Amerčan Andy Brown voznik hidro čolnov. L.2004 na SP v Velenju sem ga opazoval kako vsako žarilno nitko izvleče iz izvrtine. Povprašal sem ga zakaj to počne. Razložil mi je to teorijo.
V primeru jet motor ima ta izvlečena nitka drugačno vlogo.
Malo izven teme:
Ali ste opazili na 2.17' svečko ki ima izvlečeno žarilno nitko?
To je star trik, ki se ga poslužujejo za dosego boljši karakteristik motorja. Žarilna nitka žari zunaj luknje in pride do lepšega enakomernejšega vžiga. Motor naj bi z tem pridobil do 500obr/min.
Tega trika se poslužuje tudi Amerčan Andy Brown voznik hidro čolnov. L.2004 na SP v Velenju sem ga opazoval kako vsako žarilno nitko izvleče iz izvrtine. Povprašal sem ga zakaj to počne. Razložil mi je to teorijo.
V primeru jet motor ima ta izvlečena nitka drugačno vlogo.
Lp Rado
Aluminij ima cca dvakrat večji koeficient termalnega raztezka kot jeklo, zato se ležaj in turbina s segrevanjem različno večata. Pri delovni temperaturi ležaj sigurno drži kot je treba.alesb napisal/-a:A ležaj pa ostane hladen?muha napisal/-a:V hladnem stanju, kaj pa potem ko se aluminij segreje?alesb napisal/-a:Zanimivo, da ima ležaj ohlapen ujem.
LP
Janez
Janez
Videl sem ta video:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... GLIZk#t=8s
Pregledal njegov youtube kanal in naredil to:
Upam, da bom dobil vsaj polovico vrtljajev kot na posnetku zgoraj
Če bi imel stružnico bi bila drugačna pesem
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... GLIZk#t=8s
Pregledal njegov youtube kanal in naredil to:
Upam, da bom dobil vsaj polovico vrtljajev kot na posnetku zgoraj
Če bi imel stružnico bi bila drugačna pesem
- Priponke
-
- 09112011917.jpg (43.38 KiB) Pogledano 6971 krat
-
- 09112011915.jpg (50.83 KiB) Pogledano 6971 krat
www.okarbon.eu
Re: How it`s made-VIDEO
Kar se tice lezajev v turbini je tako da je v ohisju lezajev namescen o ring iz vitona spredaj in zadaj. Sprednji lezaj ima se dodano aksialno vzetno podlozko zaradi predpisane sile na lezaj in temperaturnih razsteskov. Nitka iz svecke mora biti potegnena ven zato da se lazje vzge butan v zgorevalni komori. Se opravicujem glede sumnikov, ker pisem z mobitela!
Za turbino je vroče!
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 74
- Pridružen: 02 Feb 2012, 18:33
- Kraj: Šmarje pri Jelšah
Re: How it`s made-VIDEO
Mene pa zanima do kolk se turbine(modelarske) segrejejo?
skype: anzazaberl23
Re: How it`s made-VIDEO
posnetek izdelave jeta
https://www.youtube.com/watch?v=qHi8PtEbvsI
https://www.youtube.com/watch?v=qHi8PtEbvsI
Lp, Bernard