MARABU, velik parkflyer
Polnim akumulator. Bom videl koliko bo šlo noter. Sicer ni najboljša računica, se pa da oceniti, če sem porabil med letenjem toliko kolikor bo šlo sedaj noter, lahko ocenim, koliko časa lahko letim s polnim akujem.
Noter je šlo 1660mAh, in ker sem letel cca 9 minut (vključno s tremi vzleti iz trave), lahko računam, da bom s polnim akujem lahko letel nekje okoli 20 minut.
(3700/1660=2,228 --> 9min*2,228=20min) (V termiki še dlje !)
Torej me čaka blizu ene ure zabave z dvema akumulatorjema (danes je poštar prinesel še drugega), kar bo čisto dovolj. Potem pa uro pavze in spet u luft.
Sem pa računal, da bo danes takšno vreme kot včeraj, saj je sijalo sonce, a pri nas se danes megla in nizka oblačnost nikamor ne premakneta...
Noter je šlo 1660mAh, in ker sem letel cca 9 minut (vključno s tremi vzleti iz trave), lahko računam, da bom s polnim akujem lahko letel nekje okoli 20 minut.
(3700/1660=2,228 --> 9min*2,228=20min) (V termiki še dlje !)
Torej me čaka blizu ene ure zabave z dvema akumulatorjema (danes je poštar prinesel še drugega), kar bo čisto dovolj. Potem pa uro pavze in spet u luft.
Sem pa računal, da bo danes takšno vreme kot včeraj, saj je sijalo sonce, a pri nas se danes megla in nizka oblačnost nikamor ne premakneta...
Nekaj statistike s poleta, ki sem ga opravil pred kake pol ure.
Polet je trajal 12 minut in 40 sekund.
Vzpenjanje modela brez zakrilc: 3,3m/s
Vzpenjanje modela z zakrilci: 3m/s
Vertikalna hitrost padanja z ugasnjenim motorjem: 1,1m/s
Razpon hitrosti letenja brez zakrilc: 25 do 45 km/h
Razpon hitrosti letenja z zakrilci: 15 do 45 km/h
Hitrost spusta v konfiguraciji butterfly (pod kotom cca 45°): 55 km/h (@ vert. padanje 5,5 m/s)... moram preveriti.
Podatki veljajo za nekoliko obtežen model, saj sem s sabo vozil dve kameri in GPS, kar pomeni, da so podatki za prazen model zagotovo še par procentov bolj obetavni.
Polet je trajal 12 minut in 40 sekund.
Vzpenjanje modela brez zakrilc: 3,3m/s
Vzpenjanje modela z zakrilci: 3m/s
Vertikalna hitrost padanja z ugasnjenim motorjem: 1,1m/s
Razpon hitrosti letenja brez zakrilc: 25 do 45 km/h
Razpon hitrosti letenja z zakrilci: 15 do 45 km/h
Hitrost spusta v konfiguraciji butterfly (pod kotom cca 45°): 55 km/h (@ vert. padanje 5,5 m/s)... moram preveriti.
Podatki veljajo za nekoliko obtežen model, saj sem s sabo vozil dve kameri in GPS, kar pomeni, da so podatki za prazen model zagotovo še par procentov bolj obetavni.
En posnetek od včeraj. Kamero v kabini sem obesil izpod stropa na prednji bajonet, pa še naciljana je bila malce preveč navzdol..in pa datum se mi je resetiral.
Druga kamera pa je bila montirana na nosilcu (karbonski cevki), ki sem ga nalepil na levo krilo.
Ker sem se na pristanku vlekel rahlo po klancu navzgor, pa bil preveč grob s komando plina, je bil pristanek grd in model sem prekucnil na nos. No, s tem sem nehote stestiral, kako močne so noge podvozja.
http://www.youtube.com/watch?v=-VFGaetXZzI
Je pa že skrajni čas, da model dokončam. Tisti les v kabini in pa nedokončano pokrivanje deluje šlampasto...
Mitja
Druga kamera pa je bila montirana na nosilcu (karbonski cevki), ki sem ga nalepil na levo krilo.
Ker sem se na pristanku vlekel rahlo po klancu navzgor, pa bil preveč grob s komando plina, je bil pristanek grd in model sem prekucnil na nos. No, s tem sem nehote stestiral, kako močne so noge podvozja.
http://www.youtube.com/watch?v=-VFGaetXZzI
Je pa že skrajni čas, da model dokončam. Tisti les v kabini in pa nedokončano pokrivanje deluje šlampasto...
Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 30 Okt 2011, 07:08, skupaj popravljeno 1 krat.
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
KONČNO je danes le malce sonce pokukalo izza oblakov!
Na žalost pa se je to zgodilo šele tik pred sončnim zahodom.
Seveda sem izkoristil priliko in šel narediti dva poleta.
Pri prvem sem se že opogumil, ter naredil poleg lopinga še rolo in kubansko osmico.
V drugem sem se pa samo vozil malo naokrog nad vasjo in "se kazal sosedom"!
Pri prvem poletu sem imel kamero v kokpitu, pri drugem pa v kokpitu in pa bočno na krilu.
Morda pokažem rolo in kubanko, kot je posnela kamera v kokpitu... ampak sedajle se moram iti igrati z valitom....
Na žalost pa se je to zgodilo šele tik pred sončnim zahodom.
Seveda sem izkoristil priliko in šel narediti dva poleta.
Pri prvem sem se že opogumil, ter naredil poleg lopinga še rolo in kubansko osmico.
V drugem sem se pa samo vozil malo naokrog nad vasjo in "se kazal sosedom"!
Pri prvem poletu sem imel kamero v kokpitu, pri drugem pa v kokpitu in pa bočno na krilu.
Morda pokažem rolo in kubanko, kot je posnela kamera v kokpitu... ampak sedajle se moram iti igrati z valitom....
Evo prvi film z zunanjo kamero: http://www.youtube.com/watch?v=S_ttUNJPJtgUltralajt napisal/-a: Pri prvem poletu sem imel kamero v kokpitu, pri drugem pa v kokpitu in pa bočno na krilu.
Morda pokažem rolo in kubanko, kot je posnela kamera v kokpitu... ampak sedajle se moram iti igrati z valitom....
Drugi film v katerem je še nekaj akrobatiranja, pa se še nalaga na youtube.
V njem se boste prepričali, da ga lahko Marabu kar pošteno žge.
(najbrž jutri zjutraj)
Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 31 Okt 2011, 08:24, skupaj popravljeno 1 krat.
Evo, še malo bolj "navihanega" letenja:
http://www.youtube.com/watch?v=aNRxjwd-A9Q
(Ja, vem, kamera se mi je v kabini povesila na levo. Moram narediti en "klip klap" nosilec)
Mitja
http://www.youtube.com/watch?v=aNRxjwd-A9Q
(Ja, vem, kamera se mi je v kabini povesila na levo. Moram narediti en "klip klap" nosilec)
Mitja
Lepi posnetki. Spominja me na polet , ko sva z Juretom Lokovškom leta 1978 letela nad Ljubljano s Kurirjem.Ultralajt napisal/-a:Evo, še malo bolj "navihanega" letenja:
http://www.youtube.com/watch?v=aNRxjwd-A9Q
(Ja, vem, kamera se mi je v kabini povesila na levo. Moram narediti en "klip klap" nosilec)
Mitja
Ta star mormo skup držat!
Danes sem naredil preprost nosilec za kamero na podvozju modela, tako, da je snemala pod korom naprej in navzdol, da ni noben del modela kvaril slike.
Ene 15 minut sem lenobno krožil nad našo vasjo in naredil doooooooolgočasen film, je pa res, da je to neke vrste dokumantarec o tem, kako je izgledal Šentjanž 31 oktobra, 2011.
Sedaj sem letalo razdrl!
Zakaj?
Bo res skrajni čas, da ga okrancljam!
Mitja
Ene 15 minut sem lenobno krožil nad našo vasjo in naredil doooooooolgočasen film, je pa res, da je to neke vrste dokumantarec o tem, kako je izgledal Šentjanž 31 oktobra, 2011.
Sedaj sem letalo razdrl!
Zakaj?
Bo res skrajni čas, da ga okrancljam!
Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 31 Okt 2011, 22:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Začel sem lepiti okrasitev na model!
Drugače pa sem na youtube dal samo en zelo kratek izsek iz današnjega 15 minutnega poleta, kjer se lepo vidi mirno in počasno letenje nad naseljem:
http://www.youtube.com/watch?v=DU3eIv28Pyk
Mitja
Drugače pa sem na youtube dal samo en zelo kratek izsek iz današnjega 15 minutnega poleta, kjer se lepo vidi mirno in počasno letenje nad naseljem:
http://www.youtube.com/watch?v=DU3eIv28Pyk
Mitja
S tem načinom gradnje, ki sem ga uporabil na Marabuju, se mi zdi, da bi bilo mogoče izdelati še druga letala, ki bi imela podobne letalne lastnosti. Je pa res, da ta konstrukcija ni "CNC fiendly", ker je samo prvo rebro v trupu primerno za CNC razrez, vse ostalo so le ravne letvice in trakci. No, pa še tistih par reber v krilu, drugo je vse paličje.Melly napisal/-a:Mene muči nekaj precej podobnega:
http://www.sigmfg.com/IndexText/SIGRC84ARFB.html
Enkrat, ko bo več časa ga porišem...