4takt motor-izbira
Moderator: Mipo
4takt motor-izbira
Pozdravljeni,
sem v dilemi kateri motor kupiti. Glede na prebrano so SAITO motorji med boljšimi...kateri pa meni trenutno ne sežejo v denarnico...
To bi bil moj prvi štiri takten motor. Do sedaj sem imel dobre izkušnje z magnumom 15ccm, mvvs 2,5ccm in 4,1asp pri dvotakterjih...
Sedaj pa iščem zamenjavo za asp 8.5ccm... Ker sem imel dobre izkušnje z magnumom je vprašanje ali bi vzel tudi 4takterja od te firme, ali priporočate katero drugo? Glede na veliko informacij na forumu sem tudi izvedel da mora biti 4takt motor nekoliko večje prostornine glede na predhodnika 2takt, za enako moč katere pa ne potrebujem....
Gledal sem v DMT-ju npr. to:
http://shop.d-m-t.at/htm/function.asp?I ... 1=JA119810
nato drugo vprašanje so ph motorji...kako je z njimi?izkušnje?
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=31738
ter seveda asp..(mi ne diši najbolj)
http://www.modelarstvo-stopar.si/produc ... oduct=1088
Prosim za kak komentar, kritiko na podano izbiro oz. vaše priporočilo..
Motor bo poganjal 1,7m Piperja. Trenutni pogon vleče vertikalo, kar ni najbolj primerno za scale model. Pričakujem pa od njega zadovoljivo moč za kako šlepanje...
L.P.Samo
sem v dilemi kateri motor kupiti. Glede na prebrano so SAITO motorji med boljšimi...kateri pa meni trenutno ne sežejo v denarnico...
To bi bil moj prvi štiri takten motor. Do sedaj sem imel dobre izkušnje z magnumom 15ccm, mvvs 2,5ccm in 4,1asp pri dvotakterjih...
Sedaj pa iščem zamenjavo za asp 8.5ccm... Ker sem imel dobre izkušnje z magnumom je vprašanje ali bi vzel tudi 4takterja od te firme, ali priporočate katero drugo? Glede na veliko informacij na forumu sem tudi izvedel da mora biti 4takt motor nekoliko večje prostornine glede na predhodnika 2takt, za enako moč katere pa ne potrebujem....
Gledal sem v DMT-ju npr. to:
http://shop.d-m-t.at/htm/function.asp?I ... 1=JA119810
nato drugo vprašanje so ph motorji...kako je z njimi?izkušnje?
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=31738
ter seveda asp..(mi ne diši najbolj)
http://www.modelarstvo-stopar.si/produc ... oduct=1088
Prosim za kak komentar, kritiko na podano izbiro oz. vaše priporočilo..
Motor bo poganjal 1,7m Piperja. Trenutni pogon vleče vertikalo, kar ni najbolj primerno za scale model. Pričakujem pa od njega zadovoljivo moč za kako šlepanje...
L.P.Samo
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
Če kupiš 10ccm 4 takt magnuma sigurno ne boš falil.
V lindingerju sicer držijo samo motorje P.H. kateri so pa malo švohnejši,vendar sem takega imel na mojem 2m piperju(10ccm) pa je bil za scale letenje kar zadovoljiv,ko se je pa dodobra ulaufal je bil pa dovolj močan tudi za nekaj osnovnih akrobacij.
Uglavnem,če kje stakneš magnuma ga le vzemi.Je varianta tudi O.S. vendar ni nič boljši od magnuma,je pa občutno dražji
Na Saito pa kar pozabi,ker glede na ceno bi bli lahko boljši kokr je ta "sranje"
V lindingerju sicer držijo samo motorje P.H. kateri so pa malo švohnejši,vendar sem takega imel na mojem 2m piperju(10ccm) pa je bil za scale letenje kar zadovoljiv,ko se je pa dodobra ulaufal je bil pa dovolj močan tudi za nekaj osnovnih akrobacij.
Uglavnem,če kje stakneš magnuma ga le vzemi.Je varianta tudi O.S. vendar ni nič boljši od magnuma,je pa občutno dražji
Na Saito pa kar pozabi,ker glede na ceno bi bli lahko boljši kokr je ta "sranje"
Klemen zdaj pa že nehaj srati klamf . Kako moraš podajati oceno o motorjih OS in Saito katerih sploh nisi nikoli imel. Če bi kdaj imel motor enega od teh dveh znamk, bi takoj opazil razliko, ne moreš pa podajati svoje nestrokovno mnenje vsej slovenski javnosti.Klemen P napisal/-a:Če kupiš 10ccm 4 takt magnuma sigurno ne boš falil.
V lindingerju sicer držijo samo motorje P.H. kateri so pa malo švohnejši,vendar sem takega imel na mojem 2m piperju(10ccm) pa je bil za scale letenje kar zadovoljiv,ko se je pa dodobra ulaufal je bil pa dovolj močan tudi za nekaj osnovnih akrobacij.
Uglavnem,če kje stakneš magnuma ga le vzemi.Je varianta tudi O.S. vendar ni nič boljši od magnuma,je pa občutno dražji
Na Saito pa kar pozabi,ker glede na ceno bi bli lahko boljši kokr je ta "sranje"
Sam iman 4T ASP in do nedavnega (14 dni nazaj ) tudi OS MAX , pa lahko zatrdim, da je razlika dejanska, tako v izdelavi, kvaliteti materialov in na koncu tudi v delovanju motorja.
Pa še to: daj preden oddaš post preberi ka si napisal - vsebino
LP Peter
S to trditvijo se pa ne strinjam. Imam kar nekaj štiritakterjev. Še več sem jih imel v servisiranju, na utekanju ali pa le na opazovanju. Razlika med OS in Magnum in podobnimi je velika. V začetku so si zelo blizu (Recimo prvih nekaj (~3) ur delovanja), potem pa nastaja razlika vedno večja. Materiali in tehnologija je pri obeh na povsem različnih ravneh.Klemen P napisal/-a:Uglavnem,če kje stakneš magnuma ga le vzemi.Je varianta tudi O.S. vendar ni nič boljši od magnuma,je pa občutno dražji.
Poglejmo si samo nihalko (klackalica, Kipphebel, Rocker arm)
Sami si predstavljajte čigava je katera in zakaj tako.
Zadnjič spremenil Mipo, dne 29 Okt 2011, 06:36, skupaj popravljeno 3 krat.
Za OS so te že drugi opomnili za Saito pa ti moram napisati še jaz:Klemen P napisal/-a:Če kupiš 10ccm 4 takt magnuma sigurno ne boš falil.
Na Saito pa kar pozabi,ker glede na ceno bi bli lahko boljši kokr je ta "sranje"
Sranje so kitajci v primerjavi z Saitom.
Imam že tretjega japončka in ne grem več na druge metanolarje.
Dva kitajca sem dal na Strelo, če ne bi rabil dva ista motorja bi ju zamenjal še pred testnim poletom.
Kar nekaj 4-taktarjev sem že nastavil in takih klanf na forumu res ne želim brati.
Pri 4-taktarjih velja pravilo malo denarja malo muzike, oz. za malo denarja dobiš malo moči. Z urami obratovanja pa veliko problemov.
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
torej če gremo tako nekako po cenovnema rangu... na prvo sponičko uvrstimo OS, SAITO... potem pa so magnum, p.h., asp.... ?
Kot sem že omenil, moja denarnica ni ravno globoka in ne bo možnosti po nakupu motorja višjega cenovnega razreda... torej iz tega nižjega se mi dopade magnum ker imam z njim dobre izkušnje iz serije dvotakterjev.... ali mi predlagate kateri drugi motor?
L.P.
Kot sem že omenil, moja denarnica ni ravno globoka in ne bo možnosti po nakupu motorja višjega cenovnega razreda... torej iz tega nižjega se mi dopade magnum ker imam z njim dobre izkušnje iz serije dvotakterjev.... ali mi predlagate kateri drugi motor?
L.P.
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
Še enkrat: raje rabljen OS kot nov Magnum, ASP....
Za isti (ali manjši) denar boljši motor.
Recimo: http://www.ebay.de/itm/Os-Fs-90-Surpas- ... 500wt_1261
Tudi tole bi prišlo prav: http://www.ebay.de/itm/Saito-FA62-4-Tak ... 500wt_1261
Tudi tole verjetno ne bo doseglo neke hude cene:http://www.ebay.de/itm/Saito-FA80-/3306 ... 500wt_1261
Parkrat poizkusiš in nekaj se bo našlo.
Za isti (ali manjši) denar boljši motor.
Recimo: http://www.ebay.de/itm/Os-Fs-90-Surpas- ... 500wt_1261
Tudi tole bi prišlo prav: http://www.ebay.de/itm/Saito-FA62-4-Tak ... 500wt_1261
Tudi tole verjetno ne bo doseglo neke hude cene:http://www.ebay.de/itm/Saito-FA80-/3306 ... 500wt_1261
Parkrat poizkusiš in nekaj se bo našlo.
Zadnjič spremenil Mipo, dne 28 Okt 2011, 20:42, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: 4takt motor-izbira
Zdravo!
Jaz moram za moje novo letalo kupit en motor, in sem se odločil da bo 4-takter, zato sem se že skoraj odločil za enega ASP-ja, potem sem pa tole temo malo prebral, pa videl da bi res blo mogoče najbolje kupiti novega OS-a. Zdaj me pa zanima če je velika razlika med OS 56FS-a in pa OS FS-62V. Moje latalo naj bi po predpisih dovoljevalo 4-taktni motor do .61cu, zato mislim da bi bil OS FS-62V še primeren (je samo okrog 25g težji od OS 56FS-a) samo nevem kateri bi bil boljši. Ali bi bilo mogoče bolje vzeti eneg 2-takterja? 4-takter mi je nekeko bolj všeč.
Aja, pa zanima me še, če kdo ve, kje bi pri nas dobil najceneje OS-ov motor? Lahko je trgovina pri nas, ali pa spletna stran iz katere lahko naročim (lahko tudi iz tujine)
Hvala
Jaz moram za moje novo letalo kupit en motor, in sem se odločil da bo 4-takter, zato sem se že skoraj odločil za enega ASP-ja, potem sem pa tole temo malo prebral, pa videl da bi res blo mogoče najbolje kupiti novega OS-a. Zdaj me pa zanima če je velika razlika med OS 56FS-a in pa OS FS-62V. Moje latalo naj bi po predpisih dovoljevalo 4-taktni motor do .61cu, zato mislim da bi bil OS FS-62V še primeren (je samo okrog 25g težji od OS 56FS-a) samo nevem kateri bi bil boljši. Ali bi bilo mogoče bolje vzeti eneg 2-takterja? 4-takter mi je nekeko bolj všeč.
Aja, pa zanima me še, če kdo ve, kje bi pri nas dobil najceneje OS-ov motor? Lahko je trgovina pri nas, ali pa spletna stran iz katere lahko naročim (lahko tudi iz tujine)
Hvala
Re: 4takt motor-izbira
Pozdravljeni,
no in je že kar nekaj časa minilo od kar sem spraševal o motorju. No in na koncu koncev sem le vzel ASP-ja. To pa samo zaradi ugodne menjave
Moje dosedanje izkušnje so več kot prečudovite. 4-taktni motor je res enkraten. Je vreden vsakega eura, za lepše letenje in boljši zvok
Sedaj pa vprašanje, očitno med letenjem sem izgubil en vijak iz pokrova ventilov. Vijak bom že zamenjal, le vprašal bi, ali je potrebno kaj namazati, naliti olje v to posodo???
L.P.
no in je že kar nekaj časa minilo od kar sem spraševal o motorju. No in na koncu koncev sem le vzel ASP-ja. To pa samo zaradi ugodne menjave
Moje dosedanje izkušnje so več kot prečudovite. 4-taktni motor je res enkraten. Je vreden vsakega eura, za lepše letenje in boljši zvok
Sedaj pa vprašanje, očitno med letenjem sem izgubil en vijak iz pokrova ventilov. Vijak bom že zamenjal, le vprašal bi, ali je potrebno kaj namazati, naliti olje v to posodo???
L.P.
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
Re: 4takt motor-izbira
Da. Ne.štajerc napisal/-a:Sedaj pa vprašanje, očitno med letenjem sem izgubil en vijak iz pokrova ventilov. Vijak bom že zamenjal, le vprašal bi, ali je potrebno kaj namazati, naliti olje v to posodo???
L.P.
Namažeš toliko, kot se pač pri montaži namaže sestavne dele, ki medsebojno drsijo. Potem pa se oljenje izvaja z oljem iz mešanice.
Re: 4takt motor-izbira
mastno je, nisem ničesar drugega razdiral razen vzel dol pokrov. Torej le zašraufam nazaj. Ali uporabljate kakšen loctite?
l.p.
l.p.
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
Re: 4takt motor-izbira
Brez Loctita. Po občutku zategniti toliko, da ne pretegneš navojev (ha, lažje reči kot storiti). Pa vendar se da. Že velikokrat sem nastavljal ventile in samo enkrat izgubil njihov pokrov. Pa še takrat sem vijake le "provizoriš" vstavil in pozabil pritegniti.
Re: 4takt motor-izbira
Je mogoče al ni mogoče?! NOV motor po tem ko je pojedel 2 dl goriva. .
Gre za ASP 30 na katerem je razsulo oba ležaja tam kjer je uležajen ta zobnik... grozno
Gre za ASP 30 na katerem je razsulo oba ležaja tam kjer je uležajen ta zobnik... grozno
The Rose Squardon / Aircombat Slovenija
Re: 4takt motor-izbira
Mar se nismo nekje zgovarjali o razlikah med materiali posameznih proizvajalcev motorjev?murva napisal/-a:Je mogoče al ni mogoče?! NOV motor po tem ko je pojedel 2 dl goriva. .
Gre za ASP 30 na katerem je razsulo oba ležaja tam kjer je uležajen ta zobnik... grozno
Vendar je takle primer res zrel za reklamacijo in hudo reklamo!
Re: 4takt motor-izbira
Pa še malce branja za lažjo odločitev:
http://www.rcuniverse.com/forum/glow-en ... ition.html
Mnenja so kar enotna in potrjujejo izkušnje že navedene v naši temi.
http://www.rcuniverse.com/forum/glow-en ... ition.html
Mnenja so kar enotna in potrjujejo izkušnje že navedene v naši temi.
Re: 4takt motor-izbira
Po ceniku. FCO trgovina!gas napisal/-a:Približno 160€
Dodaj še:
shipping cost (vsaj): ÂĄ1900
Payment fee: 3,5% (za Paypal)
Vplačnina: 1,05€
Predložitev pošilke v carinski pregled - uvoz: 3,05€
Obvestilo uporabniku, da predloži listine: 1,28€
Tiskanje dokumentov: 1,02€
DDV: 22%
Carina (morda): (poglej carinske predpise)
Po moji kalkulaciji pomeni to na naših tleh minimalno: 226,21€ brez carine.
Morda je res ugodneje kot drugod, vendar je korektno, da se predstavi celotne stroške take operacije.