Tangent Alpina 3001 ARC
Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig
Tangent Alpina 3001 ARC
Po kratkem premisleku sem se odločil, da vidim kako delajo Nemci.
Torej, kupil sem Alpino 3001 neprekrito verzijo pri Andy-ju za borih 300€.
Ker je model neprekrit se ne morem odločiti kaj dati gor. Ali ga naj prekrijem z folijo Orastick ali prelakiram tako kot to dela Art Hobby na svojih modelih.
Krila so zelo trda in kompaktna tako da se nagibam k lakiranju. Dopade se mi naraven izgled lesa. O finishu z tkanino ne razmišljam.
Mogoče kakšen nasvet izkušenega?
Torej, kupil sem Alpino 3001 neprekrito verzijo pri Andy-ju za borih 300€.
Ker je model neprekrit se ne morem odločiti kaj dati gor. Ali ga naj prekrijem z folijo Orastick ali prelakiram tako kot to dela Art Hobby na svojih modelih.
Krila so zelo trda in kompaktna tako da se nagibam k lakiranju. Dopade se mi naraven izgled lesa. O finishu z tkanino ne razmišljam.
Mogoče kakšen nasvet izkušenega?
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Se strinjam. Alpini najbolj paše bela barva. No, moj namen je bil tak.Ultralajt napisal/-a:Meni Alpina z "naravno barvo lesa" ne bi bila všeč.
Prvo en sloj primer lak, nato dva sloja pol mat laka na akrilni osnovi za parket Bondex in nato tanek sloj bele barve v spraju.
Priporoča se Orastick. To je samolepilna folija, ki potrebuje nižjo temperaturo likanja ravno zaradi tega, da se ti ne stopi stiropor (topiti se začne pri 70 stopinjah).pete_ napisal/-a:Kaj pa brezbarvni transparent oracover?
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Lepše, trdnejše, lažje in enostavneje bi šlo takole:Pisaneli napisal/-a:
Se strinjam. Alpini najbolj paše bela barva. No, moj namen je bil tak.
Prvo en sloj primer lak, nato dva sloja pol mat laka na akrilni osnovi za parket Bondex in nato tanek sloj bele barve v spraju.
- 50% razredčen nitro lak
- bel japonski papir nalepljen z razredčenim belim lepilom, najbolje Titebond, ki se dobro brusi in je skoraj tako trd kot epoxi.
- primer
- po brušenju še en primer
- bel dvokomponentni avto lak.
Brez japonskega papirja se boš težko znebil letnic, ki se lahko tudi kasneje pojavijo, predvsem se rade pokažejo pore in krilo na daleč kriči, da je na pol dokončano.
V kolikor je krilo plankano z balso pozabi na kakršno koli barvanje brez predhodnega nanosa steklenke. Tudi, če boš spedenal v nulo, bo ob prvem "pogledu" vse štrenasto. Pri tako velikem modelu ti travne bilke sesujejo površino balsa krila, ki je le barvano.
Orastick je dobra folija, vendar nima tako gladke površine kot Oracover, vedno je pomarančna površina. Navadni oracover se tudi da položit na občutljivo krilo, le prelakirat ga je treba in pokrivat z fenom na nižji temperaturi, ter na hitro. Jaz sem na primer z oracoverjem uspešno prekrival stiroporne kaputaže sped 400 akrobatov.
lp
Sašo
Sašo
Sašo hvala za nasvet. Si mi dal nekaj za razmišljati.
Evo, takole to delajo pri Tangentu, KLIK.
Nekaj slik z samega odpiranja škatle in kontrole delov. Model je prispel nepoškodovan.
Krila so narejena v Carbon Champ verziji.
Uške in lepo viden karbon.
Kabli že napeljani.
Evo, takole to delajo pri Tangentu, KLIK.
Nekaj slik z samega odpiranja škatle in kontrole delov. Model je prispel nepoškodovan.
Krila so narejena v Carbon Champ verziji.
Uške in lepo viden karbon.
Kabli že napeljani.
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
barvanje
Servus
super , že prispela !
Spomnil bi te samo na to, da poskrbi za ZELO čist prostor (beri: brez praha) , preden boš začel lakirat..... drugače boš imel grdo površino. Pa seveda, da neboš predebelo barval. Najboljše ge seveda z pištolo in z dvokomponentnimi barvami laki, ki so tudi nabolj prožni...
Drugače pa , sestavi pred zimo...moram obvezno videt, kako leti ta nova Alpina, ker na rc-ntvork.de forumu se že veliko piše.....bi morala bit super.
lp
super , že prispela !
Spomnil bi te samo na to, da poskrbi za ZELO čist prostor (beri: brez praha) , preden boš začel lakirat..... drugače boš imel grdo površino. Pa seveda, da neboš predebelo barval. Najboljše ge seveda z pištolo in z dvokomponentnimi barvami laki, ki so tudi nabolj prožni...
Drugače pa , sestavi pred zimo...moram obvezno videt, kako leti ta nova Alpina, ker na rc-ntvork.de forumu se že veliko piše.....bi morala bit super.
lp
Tole krilo je dovolj ravno in dovolj trdno, da lahko nanj vržeš gladek laminat, pa bo kot iz kalupa:
- v cvetličarno skočiš po vakumirno folijo, ki jo cvetličarne uporabljajo za tiste tulce v katere "zavijajo" posamične rožice in to folijo obrežeš po krilu tako, da bo kakih 10 mm širša od krila.
- folijo namažeš z PVA ločilcem
- špricneš gor tri zelo tanke sloje 2K belega avto laka in preden je zadnji sloj suh nadaljuješ z
- laminatom iz 25 g steklenke impregnirane z epoxijem z velur valčkom
- povezneš čez krilo, daš v žakelj in zvakumirašp za en dan
- pri tem paziš, da je zadnji rob folije poravnan z krilom, prednji pa gleda čez in ta del, ki gleda čez med vakumiranjem toliko časa popravljaš, da se uleže vsaj do sredine napadne ivice, če ne čez.
- drug dan previdno obrežeš vakumirno folijo zelo tesno ob krilu. Ob tem se ne sekirat, če ti kje odstopi, le na mestu naj ostane.
- celo vajo ponoviš z drugo ploskvijo krila
Čez en dan odstraniš vso vakumirno folijo in boš dobil gotovo krilo kot iz kalupa. Pobrusit moraš le še robove in, če paziš pri vakumiranju dobiš enako debel ali tanjši stični rob napadne ivice kot ga ima krilo iz kalupa.
Lažjega in hitrejšega postopka za obdelavo krila (razen folije) verjetno ni, tudi Oracover vsaj enako tehta, ob tem bo krilo pravi padinski bombnik, ki bo dovolj trden za zračne vragolije.
- v cvetličarno skočiš po vakumirno folijo, ki jo cvetličarne uporabljajo za tiste tulce v katere "zavijajo" posamične rožice in to folijo obrežeš po krilu tako, da bo kakih 10 mm širša od krila.
- folijo namažeš z PVA ločilcem
- špricneš gor tri zelo tanke sloje 2K belega avto laka in preden je zadnji sloj suh nadaljuješ z
- laminatom iz 25 g steklenke impregnirane z epoxijem z velur valčkom
- povezneš čez krilo, daš v žakelj in zvakumirašp za en dan
- pri tem paziš, da je zadnji rob folije poravnan z krilom, prednji pa gleda čez in ta del, ki gleda čez med vakumiranjem toliko časa popravljaš, da se uleže vsaj do sredine napadne ivice, če ne čez.
- drug dan previdno obrežeš vakumirno folijo zelo tesno ob krilu. Ob tem se ne sekirat, če ti kje odstopi, le na mestu naj ostane.
- celo vajo ponoviš z drugo ploskvijo krila
Čez en dan odstraniš vso vakumirno folijo in boš dobil gotovo krilo kot iz kalupa. Pobrusit moraš le še robove in, če paziš pri vakumiranju dobiš enako debel ali tanjši stični rob napadne ivice kot ga ima krilo iz kalupa.
Lažjega in hitrejšega postopka za obdelavo krila (razen folije) verjetno ni, tudi Oracover vsaj enako tehta, ob tem bo krilo pravi padinski bombnik, ki bo dovolj trden za zračne vragolije.
lp
Sašo
Sašo
To so pustili namerno, saj na tem mestu pride montirana plošča za servote. V navodilih piše, da se ta abrajza odstrani in ni potrebno šmirglanje trupa.muha napisal/-a:Ja, kar simpatična jadrilica pravih dimenzij
Si jim pustil kaj napitnine, da so ti v trupu pustili še abrajzo???
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Se mi je zdelo da je zadaj kakšna funkcijaPisaneli napisal/-a:To so pustili namerno, saj na tem mestu pride montirana plošča za servote. V navodilih piše, da se ta abrajza odstrani in ni potrebno šmirglanje trupa.muha napisal/-a:Ja, kar simpatična jadrilica pravih dimenzij
Si jim pustil kaj napitnine, da so ti v trupu pustili še abrajzo???
Drugače se mi pa zdi cena 300eur kar ugodna, glede na to kaj dobiš, in do kakšne mere je izgotovljeno. Če bo še v zraku dobro prenesla visoke hitrosti ter zmerno močne zavoje, je to zame realna cena letala, za pričakovane specifikacije. Ker tisto kar se prodaja iz kalupov velikosti 3m, ter primerno za pobočje, bi morali cene spustiti 30-50% da bi se dobro počutil glede nakupa, kaj sem dobil za kolikšen denar!
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!
muha napisal/-a:Pisaneli napisal/-a:muha napisal/-a:Ja, kar simpatična jadrilica pravih dimenzij Ker tisto kar se prodaja iz kalupov velikosti 3m, ter primerno za pobočje, bi morali cene spustiti 30-50% da bi se dobro počutil glede nakupa, kaj sem dobil za kolikšen denar!
Se povsem strinjam kot kupec, ampak žal so že trenutne cene prenizke, da bi se modele dalo proizvajat nekje v evro območju. Da se izide se proizvodnja navadno seli kar daleč na vzhod.
Žal je izdelava dobrega kompozitnega modela preveč delovno intenzivna zadeva, da bi se izšlo ceneje.
Tudi za tale model malce dvomim, da je resnično izdelan v Nemčiji.
lp
Sašo
Sašo
- matej rozman
- Freak
- Prispevkov: 852
- Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
- Kraj: Velenje
Sašo motiš se, tangent ima tako doterano proizvodnjo da te kap. Vsa krila se "prešajo" v kalupih in vsako uro pade ven nov par kril (iz enega kalupa), vse je nato strojno obdelano. Skratka malo ljudi veliko naredi. Kolikor je meni znano jim laminate dela Paritech. Skratka dobro namazan stroj.raktivec napisal/-a: Se povsem strinjam kot kupec, ampak žal so že trenutne cene prenizke, da bi se modele dalo proizvajat nekje v evro območju. Da se izide se proizvodnja navadno seli kar daleč na vzhod.
Žal je izdelava dobrega kompozitnega modela preveč delovno intenzivna zadeva, da bi se izšlo ceneje.
Tudi za tale model malce dvomim, da je resnično izdelan v Nemčiji.
Ni Graupner zastonj kupil njihov delež
Kar se pa tiče GFK-jev, mislim da so cene kar poštene. Jaz pravim, kdor ne verjame naj sam poizkusi. Še vsak poizkus dampinga trga se je slabo končal, pa je lahko ideja še tako dobra če ekonomija ne prenese.
In še to, se je sploh kdo vprašal, koliko stane razvoj enega full GFK/GFC-ja? Verjemite ni malo
@Pisaneli, oprosti za offtopic, naj ti model dobro služi!
lp, Matej
plp, Matej
=matej rozman napisal/-a:Sašo motiš se, tangent ima tako doterano proizvodnjo da te kap. Vsa krila se "prešajo" v kalupih in vsako uro pade ven nov par kril (iz enega kalupa), vse je nato strojno obdelano. Skratka malo ljudi veliko naredi. Kolikor je meni znano jim laminate dela Paritech. Skratka dobro namazan stroj.raktivec napisal/-a: Se povsem strinjam kot kupec, ampak žal so že trenutne cene prenizke, da bi se modele dalo proizvajat nekje v evro območju. Da se izide se proizvodnja navadno seli kar daleč na vzhod.
Žal je izdelava dobrega kompozitnega modela preveč delovno intenzivna zadeva, da bi se izšlo ceneje.
Tudi za tale model malce dvomim, da je resnično izdelan v Nemčiji.
Ni Graupner zastonj kupil njihov delež
Kar se pa tiče GFK-jev, mislim da so cene kar poštene. Jaz pravim, kdor ne verjame naj sam poizkusi. Še vsak poizkus dampinga trga se je slabo končal, pa je lahko ideja še tako dobra če ekonomija ne prenese.
In še to, se je sploh kdo vprašal, koliko stane razvoj enega full GFK/GFC-ja? Verjemite ni malo
@Pisaneli, oprosti za offtopic, naj ti model dobro služi!
lp, Matej
BRAVO!!!! TO JE PA LEPO OPISANO
Še moj Tangent
- Priponke
-
- MADE BY TANGENT!!!!
- dsc_0017_229.jpg (63.42 KiB) Pogledano 4219 krat
-
- Flamingo ki še čaka krstni let
- dsc_0018_421.jpg (64.74 KiB) Pogledano 4219 krat
http://www.slometeo.net/bezina/
Tangent proizvodnja v letu 2007:matej rozman napisal/-a:Sašo motiš se, tangent ima tako doterano proizvodnjo da te kap. Vsa krila se "prešajo" v kalupih in vsako uro pade ven nov par kril (iz enega kalupa), vse je nato strojno obdelano. Skratka malo ljudi veliko naredi. Kolikor je meni znano jim laminate dela Paritech. Skratka dobro namazan stroj.raktivec napisal/-a: Se povsem strinjam kot kupec, ampak žal so že trenutne cene prenizke, da bi se modele dalo proizvajat nekje v evro območju. Da se izide se proizvodnja navadno seli kar daleč na vzhod.
Žal je izdelava dobrega kompozitnega modela preveč delovno intenzivna zadeva, da bi se izšlo ceneje.
Tudi za tale model malce dvomim, da je resnično izdelan v Nemčiji.
Ni Graupner zastonj kupil njihov delež
Kar se pa tiče GFK-jev, mislim da so cene kar poštene. Jaz pravim, kdor ne verjame naj sam poizkusi. Še vsak poizkus dampinga trga se je slabo končal, pa je lahko ideja še tako dobra če ekonomija ne prenese.
In še to, se je sploh kdo vprašal, koliko stane razvoj enega full GFK/GFC-ja? Verjemite ni malo
@Pisaneli, oprosti za offtopic, naj ti model dobro služi!
lp, Matej
- Priponke
-
- 20070616_1103.JPG (209.54 KiB) Pogledano 4152 krat
-
- 20070616_1102.JPG (195.41 KiB) Pogledano 4152 krat
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
matej rozman napisal/-a:Sašo motiš se, tangent ima tako doterano proizvodnjo da te kap. Vsa krila se "prešajo" v kalupih in vsako uro pade ven nov par kril (iz enega kalupa), vse je nato strojno obdelano. Skratka malo ljudi veliko naredi. Kolikor je meni znano jim laminate dela Paritech. Skratka dobro namazan stroj.raktivec napisal/-a: Se povsem strinjam kot kupec, ampak žal so že trenutne cene prenizke, da bi se modele dalo proizvajat nekje v evro območju. Da se izide se proizvodnja navadno seli kar daleč na vzhod.
Žal je izdelava dobrega kompozitnega modela preveč delovno intenzivna zadeva, da bi se izšlo ceneje.
Tudi za tale model malce dvomim, da je resnično izdelan v Nemčiji.
Ni Graupner zastonj kupil njihov delež
Kar se pa tiče GFK-jev, mislim da so cene kar poštene. Jaz pravim, kdor ne verjame naj sam poizkusi. Še vsak poizkus dampinga trga se je slabo končal, pa je lahko ideja še tako dobra če ekonomija ne prenese.
In še to, se je sploh kdo vprašal, koliko stane razvoj enega full GFK/GFC-ja? Verjemite ni malo
@Pisaneli, oprosti za offtopic, naj ti model dobro služi!
lp, Matej
...pa še carbon in kevlar sta draga. Konec koncev, pa so f3f in f3b letala hudo vzdržljiva......cene pa nad 800.......do 2000 eur
Edini ki ne obija z ceno, pa delat zelo močna letala, je Lesky Composites..........pri njem pa ubija dobavni rok
Tak ,da az 300 eur...ne vem kaj bi lahko bilo bolšega za kupil v razponu 3m.