Krstni let letečega krila Maxi Zagi
Moderator: Pisaneli
Krstni let letečega krila Maxi Zagi
Včeraj pod večer je na tribanskem modelarskem letališču prvič poletelo leteče krilo Maxi Zagi, izdelano po načrtu Markota iz Izole, ki je krilo tudi izrezal(hvala ). Krilo je celo, jaz pa zelo vesel
Še video: KLIK
Lep pozdrav, Matcox
Še video: KLIK
Lep pozdrav, Matcox
Letim, torej sem...
Dokler ne okusiš grenkobe poraza, ne boš občutil slasti zmage.
Dokler ne okusiš grenkobe poraza, ne boš občutil slasti zmage.
Re: Krstni let letečega krila Maxi Zagi
lepo in čestitke..edino pri takem metanju je treba biti pozoren, da te propeler ne vžge po prstu..mene je .... 5 šivov, se j točno videl korak vtrenja....pa sem ga zihr vsaj 50x tko vrgu, a enkrat očitno malo prenizko, ne vem pa kolikokrat je šlo "glih za glih".MatCox napisal/-a:Včeraj pod večer je na tribanskem modelarskem letališču prvič poletelo leteče krilo Maxi Zagi, izdelano po načrtu Markota iz Izole, ki je krilo tudi izrezal(hvala ). Krilo je celo, jaz pa zelo vesel
Še video: KLIK
Lep pozdrav, Matcox
Tko da previdnost pri metanju modelov, ki imajo propeler zdaj ni odveč....
Re: Krstni let letečega krila Maxi Zagi
Ja, vem to, zato pa smo poskusno metali brez motorja. V tretjem poskusu pa ga je vrgel malo močneje in sem motor pognal šele po desetih metrih prostega letenja, ko je bil model že v zraku.tomazslo napisal/-a:lepo in čestitke..edino pri takem metanju je treba biti pozoren, da te propeler ne vžge po prstu..mene je .... 5 šivov, se j točno videl korak vtrenja....pa sem ga zihr vsaj 50x tko vrgu, a enkrat očitno malo prenizko, ne vem pa kolikokrat je šlo "glih za glih".MatCox napisal/-a:Včeraj pod večer je na tribanskem modelarskem letališču prvič poletelo leteče krilo Maxi Zagi, izdelano po načrtu Markota iz Izole, ki je krilo tudi izrezal(hvala ). Krilo je celo, jaz pa zelo vesel
Še video: KLIK
Lep pozdrav, Matcox
Tko da previdnost pri metanju modelov, ki imajo propeler zdaj ni odveč....
Safety first !!!
Letim, torej sem...
Dokler ne okusiš grenkobe poraza, ne boš občutil slasti zmage.
Dokler ne okusiš grenkobe poraza, ne boš občutil slasti zmage.
Probaj metati krilo nazaj, čez sebe...
Jaz sem poizkusil in sem navdušen.
Tako krilo močno vržeš , poleg tega, pa je met kontroliran.
Meni je uspelo že prvič...
O temu imaš tudi video posnetke.
Dobra stvar je tudi ta, da krilo lahko vržeš z polnim plinom (katerega dodaš že pred metom)
LP
Jaz sem poizkusil in sem navdušen.
Tako krilo močno vržeš , poleg tega, pa je met kontroliran.
Meni je uspelo že prvič...
O temu imaš tudi video posnetke.
Dobra stvar je tudi ta, da krilo lahko vržeš z polnim plinom (katerega dodaš že pred metom)
LP
Elektromotorji so ZAKON!... za zagon motorja!
blazk napisal/-a:Probaj metati krilo nazaj, čez sebe...
A imaš kak video takega meta pri roki?
Lp,
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
To tehniko je že mitja opisal v TIM-u.
viewtopic.php?t=66408
viewtopic.php?t=66408
Tehnika meta je preizkušena že pred leti.
Če res nisi nek štor, bo vsak met vspel. Važno je le, da ga vržeš v veter in da ni krilo nagnjeno v stran.
P.S.: Leteče krilo ni primerno za FPV začetke, ker so krila manj stabilna (govorim za manjše modele pod 2m razpona), poleg tega so problematični štarti, ker ti modeli nimajo trupa v večini. Skratka slaba izbira, edini plus je enostavnost izdelave. Če se že odločaš za leteče krilo, priporočam lesenega. Ker se ga da izdelat s deljivim krilom. Prostor med rebri pa se da lepo izkoristit za vgradnjo opreme.
Če res nisi nek štor, bo vsak met vspel. Važno je le, da ga vržeš v veter in da ni krilo nagnjeno v stran.
P.S.: Leteče krilo ni primerno za FPV začetke, ker so krila manj stabilna (govorim za manjše modele pod 2m razpona), poleg tega so problematični štarti, ker ti modeli nimajo trupa v večini. Skratka slaba izbira, edini plus je enostavnost izdelave. Če se že odločaš za leteče krilo, priporočam lesenega. Ker se ga da izdelat s deljivim krilom. Prostor med rebri pa se da lepo izkoristit za vgradnjo opreme.
http://www.youtube.com/watch?v=MUGvlMDRC98miharix napisal/-a:blazk napisal/-a:Probaj metati krilo nazaj, čez sebe...
A imaš kak video takega meta pri roki?
triindvajseta sekunda...
Kar se tiče mene sem prva dva štarta poizkusil brez naprave, naprej pa z napravo. Met nazaj je zelo stabilen in meni ga še ni uspelo ponesrečiti.
Časa za obrat in reagiranje imaš tudi dovolj, res pa je odvisno tudi od moči pogona. Pod dimenzioniran pogon verjetno zna povzročiti kakšno težavico pri takšnem štartu....
Met sem sprobaval samo na ravnem in nikoli na pobočju.
LP
Elektromotorji so ZAKON!... za zagon motorja!
Še en uspešen dan za letenje. Žal manj za moj PC(osnovna plošča že prihaja). Video je zmetan skupaj na starem lap topu v windows movie makerju, tako da je kar je...
Imeli smo se super, pa še vročine ni bilo nobene .
En mali video z letečega krila: klik
Lep pozdrav,
Matcox
Imeli smo se super, pa še vročine ni bilo nobene .
En mali video z letečega krila: klik
Lep pozdrav,
Matcox
Letim, torej sem...
Dokler ne okusiš grenkobe poraza, ne boš občutil slasti zmage.
Dokler ne okusiš grenkobe poraza, ne boš občutil slasti zmage.