Povezava rezervoarjev
Povezava rezervoarjev
Po dolgih letih smo s kolegi obudili tekmovalni čoln H&M NoStep 3,5 Valvola..
Ker smo, še tisto malo kar smo znali pozabili se nam pojavlja problem z dotokom goriva. Dotok goriva ni konstanten, čoln posledično ugaša, cuka ne dosega dovolj obratov itd..
Prosim za kakšno skico kako pravilno povezati rezervoarja z motorjem brez rezervoarja za konstantni nivo goriva.
Prilagam še dve sliki s treninga s kopanjem našega pilota .
LP
Ker smo, še tisto malo kar smo znali pozabili se nam pojavlja problem z dotokom goriva. Dotok goriva ni konstanten, čoln posledično ugaša, cuka ne dosega dovolj obratov itd..
Prosim za kakšno skico kako pravilno povezati rezervoarja z motorjem brez rezervoarja za konstantni nivo goriva.
Prilagam še dve sliki s treninga s kopanjem našega pilota .
LP
- Priponke
-
- 2a.jpg (46.13 KiB) Pogledano 5057 krat
-
- 1a.jpg (37.47 KiB) Pogledano 5057 krat
V ''glow''- nitro čolne se pred motor vgradi predrezervoar, ki skrbi za konstaten nivo goriva. Uplinjač deluje na principu podtlaka in tako vleče gorivo v motor. V kolikor je takn in nivo goriva predaleč in prenizko nastanejo problemi. Prvo kar je moraš iz izpuha imeti nadtlak v rezervoar. Že v tem primeru mora motor delovati. V kolikor imaš prerezvoar je zadeva rešena in teh problemov nimaš. Vse to delije ob predpostavki, da vse ostalo štima.
Imaš kakšno sliko napelajve goriva in notranjosti čolna?
Na tej sliki vidi shematsko prikazan o izveden pritisk v predrezervoar. Iz resonance daješ pritisk v glavni rezervoar (rdeča pika), nato pritiska gorivo v prerezervoar (rumena pika) in od tukaj v uplinjač.
Imaš kakšno sliko napelajve goriva in notranjosti čolna?
Na tej sliki vidi shematsko prikazan o izveden pritisk v predrezervoar. Iz resonance daješ pritisk v glavni rezervoar (rdeča pika), nato pritiska gorivo v prerezervoar (rumena pika) in od tukaj v uplinjač.
Lp Rado
Bomo poskušali prilepiti kakšno slikico našega sistema (je res Boris).
Kaj je posodica v zgornjem levem kotu?
Če sta v čolnu dva rezervoarja mora biti sistem narejen tako da prazni oba hkrati ali tako da se iz enega pretaka gorivo v drugega in nato v uplinjač (se prazne najprej eden in nato drugi)?
LP
Kaj je posodica v zgornjem levem kotu?
Če sta v čolnu dva rezervoarja mora biti sistem narejen tako da prazni oba hkrati ali tako da se iz enega pretaka gorivo v drugega in nato v uplinjač (se prazne najprej eden in nato drugi)?
LP
- uros.skoflek
- Razpravljalec
- Prispevkov: 164
- Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
- Kraj: Velenje
- Kontakt:
Posodica levo zgoraj je v bistvu samo ''prehodna'', v kolikor iz izpuha prihajajo kakšni tekoči delci- gorivo ali voda. Temu bi lahko rekli ekspanzijski rezervoar. Ni njuno, da ga imaš in nič ni narobe, če ga imaš.
Če imaš dva rezevoarja moraš pritisk iz rezonance peljati v oba in tudi izhod mora biti dvojen, speljan v enega v predrezvoar.
To rešiš z ''Y'' vmesniki.
Mislim, da je Claudio eksperimentiral z pretokom iz enega v drugega. V tem primeru za vsak slučaj rabiš večjo količino goriva.
Če imaš dva rezevoarja moraš pritisk iz rezonance peljati v oba in tudi izhod mora biti dvojen, speljan v enega v predrezvoar.
To rešiš z ''Y'' vmesniki.
Mislim, da je Claudio eksperimentiral z pretokom iz enega v drugega. V tem primeru za vsak slučaj rabiš večjo količino goriva.
Lp Rado
Predrezevoar enostavno kupiš. Dvomim, da se ga izplača delati. Povprašaj Claudia, verjetno ima kakšno rezervo.
Tukaj je opisana teorija delovanja predrezervoarja.
Tukaj je opisana teorija delovanja predrezervoarja.
Lp Rado
Če je problem samo penjenje/premikanje goriva po rezervoarju lahko problem rešiš tako da na konec cevke v rezervoarju namesto uteži postaviš nekaj takega:
http://shop.avicraft.co.uk/felt-clunk-f ... -2805.html
Stvar se da enostavno narediti tudi doma.
Ko sem se pred par leti še ukvarjal z nitro outrigerjem sem problem rešil na ta način.
http://shop.avicraft.co.uk/felt-clunk-f ... -2805.html
Stvar se da enostavno narediti tudi doma.
Ko sem se pred par leti še ukvarjal z nitro outrigerjem sem problem rešil na ta način.
Pozdravljeni,danes sem prišel iz dopusta, v kratkem:
Za Uroša motor je majhen draguljček, stara Valvola 21 zelena glava (sicer nerabljena, kar pomeni nova).
Za Anteja ni problem v penjanju, cel sistem povezave je zgrešen.
Pohvale Borisu, na čolnu je odpravil veliko napak, čoln smo testirali in so bile opravljene potrebne nastavitve (pravilen naklon struta, nastavitev igle, konta igle in resonančne cevi) potrebni so samo novi rezervaji z novo povezavo in rezervar s kostantnim dovodom goriva.
Mislim, da je čoln premajhen čeprav se dobro pelje, zelo hiter je, v gužvi in nemirni vodi predvidevam probleme.
Za Uroša motor je majhen draguljček, stara Valvola 21 zelena glava (sicer nerabljena, kar pomeni nova).
Za Anteja ni problem v penjanju, cel sistem povezave je zgrešen.
Pohvale Borisu, na čolnu je odpravil veliko napak, čoln smo testirali in so bile opravljene potrebne nastavitve (pravilen naklon struta, nastavitev igle, konta igle in resonančne cevi) potrebni so samo novi rezervaji z novo povezavo in rezervar s kostantnim dovodom goriva.
Mislim, da je čoln premajhen čeprav se dobro pelje, zelo hiter je, v gužvi in nemirni vodi predvidevam probleme.
Prej smo imeli povezano tako da je črpalo gorivo iz obeh rezervoarjev hkrati (Y kos). Motor je deloval pravilno, vendar se je en rezervoar praznil dvakrat hitreje kot drugi. Ko je bil prvi prazen je povleklo zrak (čoln ni zdržal dovolj časa).
Zdaj imamo povezano tako in ne dela prav. Cuka, nihajo vrtljaji itd., tudi ko sta oba rezervoarja polna.
Zdaj imamo povezano tako in ne dela prav. Cuka, nihajo vrtljaji itd., tudi ko sta oba rezervoarja polna.
- Priponke
-
- 3a.jpg (60.1 KiB) Pogledano 4752 krat
Gledano iz krme, zaradi centrifugalne sile se desni rezervoar vedno hitreje prazni od levega. Z Borisom sem že govoril, imam za vas en rezervarček s kostantni dovodom goriva, nabavite še dve plastenki šampona za nova rezervoarja in bomo vse rešili.cosmic napisal/-a:Prej smo imeli povezano tako da je črpalo gorivo iz obeh rezervoarjev hkrati (Y kos). Motor je deloval pravilno, vendar se je en rezervoar praznil dvakrat hitreje kot drugi. Ko je bil prvi prazen je povleklo zrak (čoln ni zdržal dovolj časa).
Zdaj imamo povezano tako in ne dela prav. Cuka, nihajo vrtljaji itd., tudi ko sta oba rezervoarja polna.
Ne pozabit, da vsaka sprememba zahteva nove nastavitve igle itd.
- uros.skoflek
- Razpravljalec
- Prispevkov: 164
- Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
- Kraj: Velenje
- Kontakt:
Jah če je Zelena Valovla pol pa maš res srečo, da si še dobil takšen motor (res je draguljček).
Jah če voziš 3,5 je fluter nuja brez njega si niti predstavljam ne več delovanja 3,5 motorja
No pa če maš Klavdija zraven tako ne bo problema saj je stari maček v modelarstvu
Jah če voziš 3,5 je fluter nuja brez njega si niti predstavljam ne več delovanja 3,5 motorja
No pa če maš Klavdija zraven tako ne bo problema saj je stari maček v modelarstvu
^^^
(.)(.)
------
***SLO-131***
(.)(.)
------
***SLO-131***
Dober dan Boris tu. hvala Klavdjutu za pohvale .Kaj je to fluter? Pri tej zadevi mora Simon kot lastnik povedat, kaj je najbolje za njegov čoln in kaj naj se naredi(predvsem iz finančnega vidika).Zanima me kakšne dimenzije je štartna številka .Naredil sem jo dimennzije 120mm za120mm in nanjo napisal št .111 .Je kakšno pravilo glede teh številk? Za enkrat hvala vsem [/img]
bm napisal/-a: Dober dan Boris tu. hvala Klavdjutu za pohvale .Kaj je to fluter? Pri tej zadevi mora Simon kot lastnik povedat, kaj je najbolje za njegov čoln in kaj naj se naredi(predvsem iz finančnega vidika).Zanima me kakšne dimenzije je štartna številka .Naredil sem jo dimennzije 120mm za120mm in nanjo napisal št .111 .Je kakšno pravilo glede teh številk? Za enkrat hvala vsem [/img]
Fluter je rezervoar s kostantnim dovodom goriva.
Glede številjk sem ti že razložil in tudi poslal dokumentacijo za včlanitev v klub notri je lepo razvidno ...reg. št, ki so na razpolago za Navtimod verjetno je bil prepih.
še enkrat tudi za ostale.
- Priponke
-
- tablica.doc
- (29 KiB) Prenešeno 103 krat
V uporabi sta dve številki. Prva je nacionalna registerska trimestna številka čolna, SLO XXX. Po dogovoru je pri nas razdelajno tako, da ima ljubljanski klub številke od 100-199, koprski 200-299, velenjski 300-399.
Te številke so pomembne za udeležbo na mednarodnih tekmah in so obvezne.
Druga številka je štartna številka, ki jo dobiš dodeljeno na vsaki tekmi iz strani organizatorja. Štejejo od 1-12 (izjemoma do 15). Ta številka pomeni štartno mesto na pontonu in služi za pomoč pri štetju krogov.
V prilogi tolmačenje in dimenzije obeh številk iz pravilnika Naviga.
Te številke so pomembne za udeležbo na mednarodnih tekmah in so obvezne.
Druga številka je štartna številka, ki jo dobiš dodeljeno na vsaki tekmi iz strani organizatorja. Štejejo od 1-12 (izjemoma do 15). Ta številka pomeni štartno mesto na pontonu in služi za pomoč pri štetju krogov.
V prilogi tolmačenje in dimenzije obeh številk iz pravilnika Naviga.
- Priponke
-
- Reg.doc
- (39 KiB) Prenešeno 91 krat
Zadnjič spremenil tornado, dne 15 Avg 2011, 12:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp Rado
Rado, slučajno sem si danes vzel malo časa za forum in te moram popraviti.
Številke za reg. čolnov so objavljene v gradivu Modelarske komisije, nekje nazaj in sicer:
00 do 99 je DML
100 do 199 DMMV
200 do 299 je NAVTIMOD
300 do 399 je DTKN in tako dalje.
To samo zato da ne bo pomote, če se boš slučajno včlanil v klub in naredil številke, pa da ne bo nepotrebnih stroškov.
Številke za reg. čolnov so objavljene v gradivu Modelarske komisije, nekje nazaj in sicer:
00 do 99 je DML
100 do 199 DMMV
200 do 299 je NAVTIMOD
300 do 399 je DTKN in tako dalje.
To samo zato da ne bo pomote, če se boš slučajno včlanil v klub in naredil številke, pa da ne bo nepotrebnih stroškov.
Lep pozdrav čolnarjem!
SLO-120
SLO-120
Moram priznat , da spisa o gradivu reg. št. nisem našel. Zdelo pa se mi je samoumevno, ker se začne s številjko 1in da se gre do 100, ker v nasprotnem primeru je DML prikrajšan za eno številjko.
Sicer pravila so pravila in po teh se moramo ravnat.
Prijavne obrazce v Klubu Navtimod bom spremenil od 200 do 299.
Za Borisa...žal boš moral si izbrat drugo številjko (preglej spisek in mi sporoči).
Sicer pravila so pravila in po teh se moramo ravnat.
Prijavne obrazce v Klubu Navtimod bom spremenil od 200 do 299.
Za Borisa...žal boš moral si izbrat drugo številjko (preglej spisek in mi sporoči).