Viktorija
Moja Viktorija zaenkrat ni prijadrala niti iz Cerknice do Logatca, do Idrije pa še manj, jaz pa že sanjam kako in kaj ??? Vsaka "ta velika" jadrnica ima tudi manjši (?) pomožni moped za izhod v sili (bonanza ?). Glede na to, da se z Viktorijo (vsaj za 1 x ???) ne mislim udeleževati kakšnih tekem, me zanima, kako bi bilo z vgradjo, recimo speed 400 z usteznim plopeljem v praksi ??? Prva negativna stran mislim, da mi je že poznana ??? Verjetno bi bil čisto navaden paket sprejemniških celic prešvoh ??? še za poganjanje mopeda ??? Nasvete plisssss ...
Rok, če slučajno bereš to temo. Ali so ti v marini na Malem Lošinju končno le popravili tisti moped, ker si mi še vedno dolžan eno jadranje ...
Rok, če slučajno bereš to temo. Ali so ti v marini na Malem Lošinju končno le popravili tisti moped, ker si mi še vedno dolžan eno jadranje ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Zdravo
Pri jadranju je res problem ko potegne bonaca. Takrat je čas za kavico ali dimček. Je pa vsekakor dobro prej opazovati vreme - bo kaj vetra ali ne in v brezvetrju počakat na obali.
Dodaten motor je vgradil Kamionar, potem se je pa čudil zakaj gredo druge jadrnice bolje od njegove. Pozna se teža baterije, regulatorja in motorja in upor elise. Boljša rešitev je (pri meni) čoln na strehi avta in veslo in po poterbi uporaba. Lahko pa je tudi eco čolniček - kakršenkoli, na njega privezana vrvica ali laks, zapelješ čoln okrog jadrnice in potem nežno potegneš na obalo.
Če že kaj bi vgradil najmanjši motorček z malo eliso in lahko baterijo, sicer pa samo veter.
LP Niko
Pri jadranju je res problem ko potegne bonaca. Takrat je čas za kavico ali dimček. Je pa vsekakor dobro prej opazovati vreme - bo kaj vetra ali ne in v brezvetrju počakat na obali.
Dodaten motor je vgradil Kamionar, potem se je pa čudil zakaj gredo druge jadrnice bolje od njegove. Pozna se teža baterije, regulatorja in motorja in upor elise. Boljša rešitev je (pri meni) čoln na strehi avta in veslo in po poterbi uporaba. Lahko pa je tudi eco čolniček - kakršenkoli, na njega privezana vrvica ali laks, zapelješ čoln okrog jadrnice in potem nežno potegneš na obalo.
Če že kaj bi vgradil najmanjši motorček z malo eliso in lahko baterijo, sicer pa samo veter.
LP Niko
Bi se tudi jaz pridružil Nikotovemu mnenju. Ocenjevanje in predvidevanje vremena in vetra, prav tako spada k jadranju, kot vse ostalo.
Pa tudi tedaj, ko misliš, da je popolno brezveterje, se sigurno nekaj zraka premika - če ne drugega zaradi razlike temperature vode proti okolici. V takem primeru šele pride do izraza mirna roka in živčki. Najbolje je na pol popustit jadra in krmarit jadrnico proti cilju. Tako smo zadnjič odpeljali 4 plove v Kosezah.
Malo lahko tudi poveslaš s krmilom - kar je na tekmi seveda prepovedano.
Če pa že boš vgrajeval motorni pogon, pa sigurno najšvohnejšo (najlažjo) možno varianto, po možnosti s sklopno eliso.
Pa tudi tedaj, ko misliš, da je popolno brezveterje, se sigurno nekaj zraka premika - če ne drugega zaradi razlike temperature vode proti okolici. V takem primeru šele pride do izraza mirna roka in živčki. Najbolje je na pol popustit jadra in krmarit jadrnico proti cilju. Tako smo zadnjič odpeljali 4 plove v Kosezah.
Malo lahko tudi poveslaš s krmilom - kar je na tekmi seveda prepovedano.
Če pa že boš vgrajeval motorni pogon, pa sigurno najšvohnejšo (najlažjo) možno varianto, po možnosti s sklopno eliso.
Mogoče kaj takega... http://www.youtube.com/watch?v=zFC6jXl3A44 Sam lovcev ne sme biti blizu.
Drugače pa mene bolj skrbi to, da poči kaka vrvica na jadru. Se mi je zgodilo na morju letos in sem seveda plaval, da sem jo dobil nazaj. Kako pa bi bilo to pozimi, pa raje ne pomislim... Mogoče bi si bilo res treba omisliti kak čolniček pri kitajcih za take "Rescue missions".
Drugače pa mene bolj skrbi to, da poči kaka vrvica na jadru. Se mi je zgodilo na morju letos in sem seveda plaval, da sem jo dobil nazaj. Kako pa bi bilo to pozimi, pa raje ne pomislim... Mogoče bi si bilo res treba omisliti kak čolniček pri kitajcih za take "Rescue missions".
Mislim, da končno nekaj le dugaja ...
Najprej me je na mujota poklical Bogdan , takoj nato pa sem svoji dragi v službo (psssttt !!!) poslal mail, če me bo jutri takoj po službi lahko odpeljala v Logatec po naročeno modelarsko robo ...
Najprej me je na mujota poklical Bogdan , takoj nato pa sem svoji dragi v službo (psssttt !!!) poslal mail, če me bo jutri takoj po službi lahko odpeljala v Logatec po naročeno modelarsko robo ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Tako hitro pa vseeno ne bo šlo !!! Nikoli nisem imel v navadi prekiniti že obstoječe delo in začeti z novim. Najprej moram še dokončati Elpheja (na zgornji sliki (?) nad Viktorijo) in Gupiya, nato po pride na vrsto V I K T O R I J A ...
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
Grunf pravi: Ko vrijedi leti, ko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi !
.
ROBERTO !
Čestitke k prejemu novega projekta. Te pa pozdravljam pri tvoji volji, da je treba prej končati staro že zastavljeno, potem pa šele naslednje projekte. Kar po vrsti, kot stojijo hiše v Trsti... Priznam, pri meni je tudi taka volja, samo vrstni red je malo drugačen, hehe.
L.P. VOJC
Ta stari mormo skup držat..
Čestitke k prejemu novega projekta. Te pa pozdravljam pri tvoji volji, da je treba prej končati staro že zastavljeno, potem pa šele naslednje projekte. Kar po vrsti, kot stojijo hiše v Trsti... Priznam, pri meni je tudi taka volja, samo vrstni red je malo drugačen, hehe.
L.P. VOJC
Ta stari mormo skup držat..