pomoč prosim
pomoč prosim
Pozdravljeni! Imam eno težavo, in sicer. Pred kratkim mi je zmanjkalo goriva za moj nitro motor in se poskušal avtek vozit na metanol in ricinusovo olje, sicer mi je uspelo z manjšimi popravki dovoda zraka in benzina... ko pa sem sedaj kupil gorivo orginal pa mi ne uspe nastavit motor da bi normalno deloval, ali mi sploh ne vžge al pa deluje na polno pao, in se vgasne... rabil bi kakega strokovnjaka ki bi mi na tem področju lahko pomagal! propravljen sem avtek tudi pripeljati k komu da mi nastavi. LP Kristofer.
Si povrnil vse tri igle(iglo za prosti tek,iglo za nizke obrat ter iglo za visoke)?
Iglo za prosti tek nastaviš približno tako če z vplinjača potegneš zračni filter(peno ter gumijasto cev) ter pogledaš v vplinjač tam vidiš da če daš gas se en tak batek odpira.No če spustiš gas oz daš bremzo mora ta batek imeti še cca 1mm lufta da bi bil popolnoma zaprt.
Lahko pa tudi da ti kje vleče zrak...
http://www.youtube.com/watch?v=epEGetU7NFU
Iglo za prosti tek nastaviš približno tako če z vplinjača potegneš zračni filter(peno ter gumijasto cev) ter pogledaš v vplinjač tam vidiš da če daš gas se en tak batek odpira.No če spustiš gas oz daš bremzo mora ta batek imeti še cca 1mm lufta da bi bil popolnoma zaprt.
Lahko pa tudi da ti kje vleče zrak...
http://www.youtube.com/watch?v=epEGetU7NFU
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
ja nastavil sem na 1-1.5mm batek do zaprtja... samo pa pa nastavil sem iglo katera zapira gorivo tako: v navodilih piše odprite gas do konca privijte iglo do konca not ( v smeri urinega kazalca ) in nato odvijte 7.5 obratov navzven... evo vse to nardil pa ne vžge... poskušal sem še malo ven zvit pa ko vžge z polno paro dela, pa dela 4-5 sec, in se ugasne... ali ni mi jasno kako lahko dela z polno paro če sem jaz batek privil tako da ima 1-1.5mm lufta... kako to možno?????
Lej avto ima ponavadi 3 igle ena je ta ki regulira odprtje bateka(igla za prosti tek),potem imaš iglo tam kjer pride cevka za gorivo na vplinjač(igla za visoke obrate) ter potem še iglo na zunanjem delu bateka na nasprotni strani igle za visoki tek(igla za nizke obrate).
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
mi je čist jasno ja. torej: iglo za odprtje bateka imam na 1mm nastavljeno.
igla kjer je gori cevka, torej dovod goriva je ena proti sto nastavljena, pač po občutku kak je prej bilo.
in igla na bateku torej za nizke obrate je toliko zavit noter da ne ustavi čist dovod goriva ( po tovarniško, 7.5 obratov proti urinemu kazalcu )
igla kjer je gori cevka, torej dovod goriva je ena proti sto nastavljena, pač po občutku kak je prej bilo.
in igla na bateku torej za nizke obrate je toliko zavit noter da ne ustavi čist dovod goriva ( po tovarniško, 7.5 obratov proti urinemu kazalcu )
Re: pomoč prosim
V profilu imaš možnost napisati od kje si. Če bi imel to napisano, bi lažje našel koga iz tvoje bližine za pomoč.zumtobel napisal/-a:Pozdravljeni! Imam eno težavo, in sicer. Pred kratkim mi je zmanjkalo goriva za moj nitro motor in se poskušal avtek vozit na metanol in ricinusovo olje, sicer mi je uspelo z manjšimi popravki dovoda zraka in benzina... ko pa sem sedaj kupil gorivo orginal pa mi ne uspe nastavit motor da bi normalno deloval, ali mi sploh ne vžge al pa deluje na polno pao, in se vgasne... rabil bi kakega strokovnjaka ki bi mi na tem področju lahko pomagal! propravljen sem avtek tudi pripeljati k komu da mi nastavi. LP Kristofer.
Lp Rado