VIPER F5D
Napaka!
V modelu imam 6s1800 mAh Hyperion 45/90C
@Sašo;
Vsake celice se ti bodo napihnile, če jih boš preveč izpraznil! Ob nazivni obremenitvi jo lahko izprazniš največ za kakih 70%, ob obremenitvi nekje med nazivno in največjo dovoljeno še manj, tudi le do 35% nazivne kapacitete.
Ob hudih obreenitvah naj bi bilo treba pazit:
- na temperaturo! Če je premrzlo bo med obremenitvijo voltaža padla pod recimo 3,1 V in bodo šle kmalu rakom žvižgat
- da jih polniš tik pred uporabo
- da jih ne prazniš preveč
- da po njih dovolj piha med letom
Napačno uporabo boš ugotovil takoj po pristanku. Celice, ki bodo imele temperaturo nad 45 oC so jih dobile po nosu in ustrezno z težo napake si jim odvzel nekaj soka, lahko se zgodi da kar vsega, lahko, da jim ga jemlješ lepo konstantno po koščkih...
Kadar se igraš z večjo obremenitvijo celic se ne smeš zanašat na izklop reglerja, temveč izključno na timer! Najprej recimo nastaviš čas, ki naj bi veljal za polovično izpraznjenje celic in ga nato glede na količino dodane energije med polnjenjem postopoma spreminjaš, da prideš do željenega časa obratovanja.
Pri pylonu to ni nek problem, saj že zaradi reglerja in motorja ni zdravo moderirano letenje, temveč izključno poln plin ali jadranje. Torej nekaj preletov in ko živci ne zmorejo več v višino, ter nekaj minutno jadranje, nato pa...
V modelu imam 6s1800 mAh Hyperion 45/90C
@Sašo;
Vsake celice se ti bodo napihnile, če jih boš preveč izpraznil! Ob nazivni obremenitvi jo lahko izprazniš največ za kakih 70%, ob obremenitvi nekje med nazivno in največjo dovoljeno še manj, tudi le do 35% nazivne kapacitete.
Ob hudih obreenitvah naj bi bilo treba pazit:
- na temperaturo! Če je premrzlo bo med obremenitvijo voltaža padla pod recimo 3,1 V in bodo šle kmalu rakom žvižgat
- da jih polniš tik pred uporabo
- da jih ne prazniš preveč
- da po njih dovolj piha med letom
Napačno uporabo boš ugotovil takoj po pristanku. Celice, ki bodo imele temperaturo nad 45 oC so jih dobile po nosu in ustrezno z težo napake si jim odvzel nekaj soka, lahko se zgodi da kar vsega, lahko, da jim ga jemlješ lepo konstantno po koščkih...
Kadar se igraš z večjo obremenitvijo celic se ne smeš zanašat na izklop reglerja, temveč izključno na timer! Najprej recimo nastaviš čas, ki naj bi veljal za polovično izpraznjenje celic in ga nato glede na količino dodane energije med polnjenjem postopoma spreminjaš, da prideš do željenega časa obratovanja.
Pri pylonu to ni nek problem, saj že zaradi reglerja in motorja ni zdravo moderirano letenje, temveč izključno poln plin ali jadranje. Torej nekaj preletov in ko živci ne zmorejo več v višino, ter nekaj minutno jadranje, nato pa...
lp
Sašo
Sašo
Ne dvomim, da znaš uporabljat celice. Nisem nek hud poznavalec te problematike in pisal sem predvsem na osnovi lastnih izkušenj, ki so sledeče:
- vse svoje pakete sem vedno uporabljal na meji zmogljivosti in skrajne tokove uporabljal mnogo dalj časa kot proizvajalec priporoča.
- zaradi brutalne uporabe so celice pričele izgubljat na kapaciteti in večala se jim je upornost.
- do zdaj sem uspel napihnit le celice, ki sem jih pregloboko izpraznil. Zaradi brutalne porabe se mi še nobena ni napihnila.
Kot pravim so to le moje izkušnje, ki so lahko pomanjkljive, kaj pa vem.
Morda bi še kdo drug lahko kako povedal. Vem, da je Miha navadno na tekočem, Rossi na veliko eksperimentira..., torej?
- vse svoje pakete sem vedno uporabljal na meji zmogljivosti in skrajne tokove uporabljal mnogo dalj časa kot proizvajalec priporoča.
- zaradi brutalne uporabe so celice pričele izgubljat na kapaciteti in večala se jim je upornost.
- do zdaj sem uspel napihnit le celice, ki sem jih pregloboko izpraznil. Zaradi brutalne porabe se mi še nobena ni napihnila.
Kot pravim so to le moje izkušnje, ki so lahko pomanjkljive, kaj pa vem.
Morda bi še kdo drug lahko kako povedal. Vem, da je Miha navadno na tekočem, Rossi na veliko eksperimentira..., torej?
lp
Sašo
Sašo
VIPER F5D
LP
Heta 1w30 sem zamenjal za Mego 16/35/1 zaenkrat jo poganja Fullymax 2200 4s 40C.
Maximalno potegne 135A in 1800W
Propeler je isti.
Neki posnetkov:
http://modelarji.mojforum.si/modelarji-about487.html
Lep dan
Heta 1w30 sem zamenjal za Mego 16/35/1 zaenkrat jo poganja Fullymax 2200 4s 40C.
Maximalno potegne 135A in 1800W
Propeler je isti.
Neki posnetkov:
http://modelarji.mojforum.si/modelarji-about487.html
Lep dan
Hitri in drzni
Stratair viper...moje sanje. Moj željen set up: mega 16/35/1.5 in na 6s. In ne več kot 80-90A.To bo motor gladko požiral te ampere. Me pa zanima, a je prostora za 2x2650mah 3S celice? Ker malo prebiram to temo in mislim da sem zasledil, da regler prilotaš direkt na motor in skrajšane žice motorja, da dobiš prostor za celice.
Je pa še zanimiv model firme vasa in njihov nov model sporadic dimenzij 1700mm. Krasna zadeva. Miha Holc mi je na ekmi F5J povedal par stvari, ki mi bodo koristile. In to so: ne šparat na modelu, če ti gre za hitrosti.
No med tema dvema modeloma se bom odločil.
PS: Po datumih sodeč, tema verjetno ni več aktualna,upam pa da bo spet.
Reaktivec:
A so taki vroči dnevi sploh primerni za nažiganje letal s stisnjenimi pogoni,s slabšimi hlajenji,ker jaz imam občutek da se mi het 2w20 na 4s in prop 4.5x4.1 pregreva(ob 10 zjutraj ko še ni bilo vroče). Kar se po meritvah praviloma še nebi smelo.
Lp pozdrav Dejan.
Je pa še zanimiv model firme vasa in njihov nov model sporadic dimenzij 1700mm. Krasna zadeva. Miha Holc mi je na ekmi F5J povedal par stvari, ki mi bodo koristile. In to so: ne šparat na modelu, če ti gre za hitrosti.
No med tema dvema modeloma se bom odločil.
PS: Po datumih sodeč, tema verjetno ni več aktualna,upam pa da bo spet.
Reaktivec:
A so taki vroči dnevi sploh primerni za nažiganje letal s stisnjenimi pogoni,s slabšimi hlajenji,ker jaz imam občutek da se mi het 2w20 na 4s in prop 4.5x4.1 pregreva(ob 10 zjutraj ko še ni bilo vroče). Kar se po meritvah praviloma še nebi smelo.
Lp pozdrav Dejan.
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Pozdravljen sašo.
Ja v mislih sem imel YGE120. No v vsakem primeru bi bil prilotan direkt. A je še "živ"(viper mislim)?
Zanimam se pa še za tegale:
http://www.vasamodel.cz/img/pipravujeme ... _3_800.jpg
http://www.vasamodel.cz/img/pipravujeme ... _1_800.jpg
No drugače sem pa velik ljubitelj hitrosti,pri katerih se srečujem s problemom kako "višje"(Vmax). In kaj ugotoviš? Da nekateri modeli imajo nek maximum,pač zaradi konstrukcije,kljub povečevanju moči set upa. Sem že polomil par pilonov zaradi premočnih pogonov in zategovanja modela v vertikalo v 90 stopinj. In pri vseh mi je potrgalo,polomilo krila. Kaj pa je več za pričakovat od modela za 100€. No to so bili stingerji od CZ TOP MODEL. No kar se pa tiče motorjev HET 1W30 sem uničil 3. Kot je reaktivec napisal.....dobro zbalansiran prop. No meni je osovino zvilo že na 3S. Sem obupal.
No ko bom zadevo nabavo vas bom prosil za par nasvetov.
LP Dejan
Ja v mislih sem imel YGE120. No v vsakem primeru bi bil prilotan direkt. A je še "živ"(viper mislim)?
Zanimam se pa še za tegale:
http://www.vasamodel.cz/img/pipravujeme ... _3_800.jpg
http://www.vasamodel.cz/img/pipravujeme ... _1_800.jpg
No drugače sem pa velik ljubitelj hitrosti,pri katerih se srečujem s problemom kako "višje"(Vmax). In kaj ugotoviš? Da nekateri modeli imajo nek maximum,pač zaradi konstrukcije,kljub povečevanju moči set upa. Sem že polomil par pilonov zaradi premočnih pogonov in zategovanja modela v vertikalo v 90 stopinj. In pri vseh mi je potrgalo,polomilo krila. Kaj pa je več za pričakovat od modela za 100€. No to so bili stingerji od CZ TOP MODEL. No kar se pa tiče motorjev HET 1W30 sem uničil 3. Kot je reaktivec napisal.....dobro zbalansiran prop. No meni je osovino zvilo že na 3S. Sem obupal.
No ko bom zadevo nabavo vas bom prosil za par nasvetov.
LP Dejan
Sem prvak v postelji.......
.....lahko spim cele dneve.
.....lahko spim cele dneve.
Ko naročiš pylona katerega edini namen bo zverinsko nažiganje, moraš proizvajalca vsekakor informirat o tem, da da čez krilo še kako karbon tkanino. V teh primerih te masa modela pravzaprav sploh ne zanima, glavno da ne zaflatra.
Za tiste najhitrejše prelete bi bil morebiti primernejši pylon izpred let, ko so imeli še tista 10,5 dm2 pravila. Solbakin je imel takrat eno rasno žverco,, ki jo je tudi Mihah predstavljal na tem forumu. Ta bi bil trdnejši in po moje hitrejši od sodobnih modelov, ki so že skoraj hotlinerji in potrebujejo za resnično hiter let kar nekaj posegov v propelerjevo znanost. Ravno tako veliki so, da recimo za 400 kh/h potrebuješ nekje med 5,5 in 6 colami premera, ampak tu si pri klasičnih propih že v nadzvočnem režimu in se začnejo štosi. Za tiste majhne natakneš gor 4,1x4,1, ali recimo skrajšan 4,74x5,5,5 APC prop, ki ga lepo skrajšaš na 4,1 in gotovo.
p.s.
Med letom še nisem uspel dovolj upognit kril kakega pylona, da bi se zlomila. Pri zadnjem-najhitrejšem imam recimo funkcijo snap-flap kot v F3F za višino in, ko to vključim, ter zategnem gre vse "na pamet" - močan kratek sunek v ročico višine, saj bi prepozna reakcija pri 350 km/h ali več vsekakor pomenila mini luping namesto dviga v vertikalo. Zdi se mi, da model zacvili in na mestu spremeni smer, nazorno videti je to itak nemogoče.
Sem jih pa že kar nekaj odflatral v krtovo deželo, pa tudi marsikak servo od eleronov je izgubil zobe na reduktorčku.
Za tiste najhitrejše prelete bi bil morebiti primernejši pylon izpred let, ko so imeli še tista 10,5 dm2 pravila. Solbakin je imel takrat eno rasno žverco,, ki jo je tudi Mihah predstavljal na tem forumu. Ta bi bil trdnejši in po moje hitrejši od sodobnih modelov, ki so že skoraj hotlinerji in potrebujejo za resnično hiter let kar nekaj posegov v propelerjevo znanost. Ravno tako veliki so, da recimo za 400 kh/h potrebuješ nekje med 5,5 in 6 colami premera, ampak tu si pri klasičnih propih že v nadzvočnem režimu in se začnejo štosi. Za tiste majhne natakneš gor 4,1x4,1, ali recimo skrajšan 4,74x5,5,5 APC prop, ki ga lepo skrajšaš na 4,1 in gotovo.
p.s.
Med letom še nisem uspel dovolj upognit kril kakega pylona, da bi se zlomila. Pri zadnjem-najhitrejšem imam recimo funkcijo snap-flap kot v F3F za višino in, ko to vključim, ter zategnem gre vse "na pamet" - močan kratek sunek v ročico višine, saj bi prepozna reakcija pri 350 km/h ali več vsekakor pomenila mini luping namesto dviga v vertikalo. Zdi se mi, da model zacvili in na mestu spremeni smer, nazorno videti je to itak nemogoče.
Sem jih pa že kar nekaj odflatral v krtovo deželo, pa tudi marsikak servo od eleronov je izgubil zobe na reduktorčku.
lp
Sašo
Sašo
VIPER F5D
Moj viper je zaenkrat še dokaj cel,sem pa res popravlal krilo,ker se mi je po predolgem pristajanju ustavil v grmovju,ga je udrlo do nosilca,ki je k sreči ostal cel.
Sem mislil kupit novo krilo pa stane okol 300 euro.ni ostalo drugega kot da poflikam.Res da nisem najbol estecko popravu ampak pri testiranju je vse lepo zdržalo.
Z mojim setupom gre brez problema okoli 320 kmh in je zelo okreten.pri pristajanju v brez veterju zna pa daleč vlečt.
lep dan
Sem mislil kupit novo krilo pa stane okol 300 euro.ni ostalo drugega kot da poflikam.Res da nisem najbol estecko popravu ampak pri testiranju je vse lepo zdržalo.
Z mojim setupom gre brez problema okoli 320 kmh in je zelo okreten.pri pristajanju v brez veterju zna pa daleč vlečt.
lep dan
Hitri in drzni
VIPER F5D
Takole se pa zgodi,če si premalo pazljiv pri preletu nad sabo,medtem ko se obrneš pa zaslišiš še samo top udarec v zemljo.hitrost okoli 300km/h.
- Priponke
-
- 13112011184_1.jpg (127.63 KiB) Pogledano 10259 krat
-
- 13112011186_1.jpg (97.84 KiB) Pogledano 10259 krat
-
- 13112011185_1.jpg (99.26 KiB) Pogledano 10259 krat
Hitri in drzni