nakup novega motorja za piper pawnee
Moderator: alien2108
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
http://www.msheli.com/Item.aspx?IDItem=265
Nekaj takšnega sem imel jaz, ko sem uporabljal ta regler na Protosu
Nekaj takšnega sem imel jaz, ko sem uporabljal ta regler na Protosu
LP, Timotej
SUBSCRIBE ---> https://www.youtube.com/channel/UC8nkCBAdDMwPn-ENDuHjC1A
SUBSCRIBE ---> https://www.youtube.com/channel/UC8nkCBAdDMwPn-ENDuHjC1A
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
Na kabino bi rad montiral utripajoco rdeco luc
Kako bi lahko na preprost nacin tole naredil?
Zanima me ce se da kje kupit lucko ki se v notranjosti vrti
Ze v naprej se zahvaljujem za pomoc
Kako bi lahko na preprost nacin tole naredil?
Zanima me ce se da kje kupit lucko ki se v notranjosti vrti
Ze v naprej se zahvaljujem za pomoc
- Priponke
-
- sky153181.jpg (11.09 KiB) Pogledano 7393 krat
-
- IMGP2675 - Copia (600 x 450).jpg (41.22 KiB) Pogledano 7393 krat
http://karst-eagle-projects.webs.com/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
Če ledico od zgoraj povrtaš s svedrom, da dobiš vbočeno zgornjo površino, led lepše sveti na vse strani.
http://www.christmaslightsetc.com/image ... -light.jpg
http://www.christmaslightsetc.com/image ... -light.jpg
LP, Tomaž
Živjo!
Iz ene skrajnosti v drugo...
Iskal sem 26 kubičnega bencinarja in ga seveda našel. Ob enem pa sem postal lastnik hangarjevega Piper Pawneeja.
Letalo je bilo z moje strani deležno nekaj modifik.
Požarno steno sem skrajšal za 1 cm in sedaj razmerje med kaputažo in spinerjem nekako leže. Repne servote sem premestil v zadek, prav tako sprejemniške baterije.
Zelo me zanima, ali je kdo na takem letalu že to počel in kako je z težiščem.
Letalo je trenutno na zgornji meji teže navodil proizvajalca - 4 kg
Rezervoar je prazen, drži pa 3,6 deci.
Ali se CG z večjo ali manjšo težo spreminja?
A, ja in preiskal sem že vse na RCG, RCU, pa nisem našel nič o tem
Krilo je široko 31 cm, če poizkušam na tretjini krila iskati CG potrebujem polno uteži v repu
Kako naprej?
LP Robi
Iz ene skrajnosti v drugo...
Iskal sem 26 kubičnega bencinarja in ga seveda našel. Ob enem pa sem postal lastnik hangarjevega Piper Pawneeja.
Letalo je bilo z moje strani deležno nekaj modifik.
Požarno steno sem skrajšal za 1 cm in sedaj razmerje med kaputažo in spinerjem nekako leže. Repne servote sem premestil v zadek, prav tako sprejemniške baterije.
Zelo me zanima, ali je kdo na takem letalu že to počel in kako je z težiščem.
Letalo je trenutno na zgornji meji teže navodil proizvajalca - 4 kg
Rezervoar je prazen, drži pa 3,6 deci.
Ali se CG z večjo ali manjšo težo spreminja?
A, ja in preiskal sem že vse na RCG, RCU, pa nisem našel nič o tem
Krilo je široko 31 cm, če poizkušam na tretjini krila iskati CG potrebujem polno uteži v repu
Kako naprej?
LP Robi
- Priponke
-
- Kljub preselitvi je rep prelahek
- 15052011383.JPG (74.7 KiB) Pogledano 7509 krat
-
- Motor
- 15052011382.JPG (103.69 KiB) Pogledano 7509 krat
-
- Lep, ku pras++
- 15052011381.JPG (72.21 KiB) Pogledano 7509 krat
Majhna žaba daleč skoči...
težišče je 79 mm od pričetka krila oziroma če meriš pri trupu, kjer je krilo širše 171mm. jaz imam sicer elektro verzijo in je redy to fly težak nekaj čez 4kg, ma pa potega preko 5,4 kg, tako da bi ravno tako že s pol gasa moralo špilat...ni mi ga še uspelo sprobat, ker čakam, da se bo pista malo zatravila (posejana kak teden nazaj). Si se pa dobro odločil, da si dal servote v rep, ker imam jaz malo preveč težišče naprej, pač težka baterija, ki jo nimaš kam drugam dati, kot na mesto predvideno za tank. Tudi sam sem že razmišljal, da bi dal servote v rep, če ne bo šel kot je treba, ker mu v bistvu manjka nekaj gramov v repu, da bi bilo težišče kot je treba.
- Priponke
-
- piper-pawne-d_1.jpg (295.76 KiB) Pogledano 7492 krat
Hmm?
Kaj pa pol pomeni to:
Bulletins
We have determined from further flight testing that the CG range of the Piper Pawnee can be 2 ½ inches (63mm) to 3 3/8 inches (85mm) from the leading edge of the wing. With the CG at 2 ½ inches it will be easier for you to balance and not need as much tail weight.
Manuals
Piper Pawnee 40 ARF Manual (3.0 MB)
Z njihove spletne strani...
LP Robi
Kaj pa pol pomeni to:
Bulletins
We have determined from further flight testing that the CG range of the Piper Pawnee can be 2 ½ inches (63mm) to 3 3/8 inches (85mm) from the leading edge of the wing. With the CG at 2 ½ inches it will be easier for you to balance and not need as much tail weight.
Manuals
Piper Pawnee 40 ARF Manual (3.0 MB)
Z njihove spletne strani...
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...
Moj je Piper Pawnne 40 ARF in piše tako kot sem zgoraj napisal, edino je še dodatek, da lahko korigiraš od 165-178...zakaj tebi piše drugače ne vem...robin24 napisal/-a:Hmm?
Kaj pa pol pomeni to:
Bulletins
We have determined from further flight testing that the CG range of the Piper Pawnee can be 2 ½ inches (63mm) to 3 3/8 inches (85mm) from the leading edge of the wing. With the CG at 2 ½ inches it will be easier for you to balance and not need as much tail weight.
Manuals
Piper Pawnee 40 ARF Manual (3.0 MB)
Z njihove spletne strani...
LP Robi
- ervinklemen
- Razpravljalec
- Prispevkov: 106
- Pridružen: 06 Jan 2005, 12:53
- Kraj: Šiška
Najbrš je bil tole tiskarski škratek , ce je profil dolg 30 cm najbrš ne bo na polovici krila teziščetomazslo napisal/-a:Moj je Piper Pawnne 40 ARF in piše tako kot sem zgoraj napisal, edino je še dodatek, da lahko korigiraš od 165-178...zakaj tebi piše drugače ne vem...robin24 napisal/-a:Hmm?
Kaj pa pol pomeni to:
Bulletins
We have determined from further flight testing that the CG range of the Piper Pawnee can be 2 ½ inches (63mm) to 3 3/8 inches (85mm) from the leading edge of the wing. With the CG at 2 ½ inches it will be easier for you to balance and not need as much tail weight.
Manuals
Piper Pawnee 40 ARF Manual (3.0 MB)
Z njihove spletne strani...
LP Robi
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
Po drugem pristanku se mi je vse zvilo potem sem kupil podobno tej
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=3755
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=3755
http://karst-eagle-projects.webs.com/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
Ta sistem zadnjega kolesa se mi zdi res dober, je pa škoda da se enako ne dobi za večje modele.hansmetal napisal/-a:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=3755
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
ja sam mal si "z....." k s na temu nedokončanemu lepil, k s ga meni prodal, si za 1,5 mm zgrešil os vrtišča, tako, da sem moral odstraniti in premakniti za to razliko nazaj, ker tista zareza od zgoraj ne funkcionira in je potem preveč lufta pri uravnavanju smerihansmetal napisal/-a:Po drugem pristanku se mi je vse zvilo potem sem kupil podobno tej
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=3755
Ojla!
No, težišče je sedaj naštimano kot v knjigi, motor laufa lepo in ima naštimana dva minimuma: višjega in nižjega.
Malo me skrbi le teža, ki znaša 4300g brez bencina ( priporočena 3500 - 4000g ). Sam sem namreč zagovornik čim lažjih letal, ne glede na velikost.
Za enkrat bo še brez kaputaže, dokler se izvajajo testi in nastavitve motorja...
LP Robi
No, težišče je sedaj naštimano kot v knjigi, motor laufa lepo in ima naštimana dva minimuma: višjega in nižjega.
Malo me skrbi le teža, ki znaša 4300g brez bencina ( priporočena 3500 - 4000g ). Sam sem namreč zagovornik čim lažjih letal, ne glede na velikost.
Za enkrat bo še brez kaputaže, dokler se izvajajo testi in nastavitve motorja...
LP Robi
- Priponke
-
- 20062011410.JPG (89.21 KiB) Pogledano 7614 krat
Majhna žaba daleč skoči...
evo danes je testno poletel imam pa prevelik propeler in mi povzroča probleme pri vzletanju in pristajanju. sedaj imam propeler 18x8in lepo leti na pol gasa..zanimajo me vaše izkušnje, če bi ga zamenjal z 16x9 sli trikrakim 16x8 ..probati ne morem, ker jih nimam doma, pa da ne kupujem kar nekaj v tri dni.
hvala za odgovore
http://www.youtube.com/watch?v=5Cc4V6136zo
hvala za odgovore
http://www.youtube.com/watch?v=5Cc4V6136zo