S8 BXe Team
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
- Nejc-flyer
- Tekmovalec
- Prispevkov: 283
- Pridružen: 07 Sep 2007, 21:28
Ja, so zmer bolj konkurenčni.8pac napisal/-a:Ah kitajci zadnje čase delajo bolj kavlitetne reglerje kot pa firme
Je pa tud res to, da po izkušnji z SPX8 reglerjem
sem bil navdušen nad linearnostjo "plina", kar je nepogrešljivo med vožnjo!
Ampak ta regler je po mojem skromnem mnenju ,
mišlen za 1/10 offroad-onroad rakete in je tista obremenitev pri delnem plinu med pospeševanjem 1/8 vozila, prevelika za regler v velikosti Kinder jajčka
Kako to v praksi zgleda se na posnetku tud vidi, med tem ko model bočno drsi, prst na trigerju konstantno pritiskam in popuščam da lovim "ravnotežje"... in to je konstantno visoka poraba...
pol pa grmi zajec
Lep pozdrav, Nejc
- Nejc-flyer
- Tekmovalec
- Prispevkov: 283
- Pridružen: 07 Sep 2007, 21:28
Če rečem še ene dve okol gum...
Precej mehke delujejo, asvalt = za en krog in pol se vozš po feltnah
Tovarniško so zleplene in "predrte" skoz feltne, kar bom moral popravit če ne se bo voda nabrala V gumah...
To sicer poslapša oprijemlivost gum, ampak na snegu oprijemlivosti ni ha
Precej mehke delujejo, asvalt = za en krog in pol se vozš po feltnah
Tovarniško so zleplene in "predrte" skoz feltne, kar bom moral popravit če ne se bo voda nabrala V gumah...
To sicer poslapša oprijemlivost gum, ampak na snegu oprijemlivosti ni ha
- Priponke
-
- paddle velikost.jpg (56.1 KiB) Pogledano 7572 krat
Lep pozdrav, Nejc
Tudi sam sem že imel podobno temo na isti regulator, s to razliko da je meni zadevo skurilo v poletnem času. Sprva sem mislil da je do tega prišlo, ker ob menjavi sprejemnika nisem ponovno skalibriral regulatorja, vendar nisem povsem prepričan, da je to vzrok okvare.
Dokler je zadeva delovala me je pri vsem skupaj najbolj motila slaba izdelava motorja (na zadnjem delu kjer pride plastičen pokrov za senzor je slabo zatesnjeno in po prvi terenski vožnji iz motorja pade cel kup svinjarije) in pa visoke temperature delovanja motorja kljub prisilnemu hlajenju z ventilatorjem (2500kV verzija 70c°+, 2800kV verzija 80c°+).
Regulator je sicer vredu, ima precej manj nastaitev kot HK150A, ki stane natanko pol manj. Celoten kombo stane cca 280€, ki pa tudi slučajno ni vreden tega denarja.
Med drugim lahko povem, da je prijatelj zamenjal 3 motorje Vector8 in šele tretji je deloval normalno. Prav tako se je pri mojem in kolegovem motorju odlepil magnet iz pogonske osi, kar sem rešil z kapljico loctite lepila, prijatelju pa je zaradi te napake razgnalo magnet in je bil ob 125€
Pri obeh modelih so bile iste "porodne" težave. Po določenem času konstanega divjanja se je model ustavil in ni hote več naprej. Če si ga porinil je trokiral in spuščal neprijeten zvok (kot, da bi vrtel dva polomljena zobnika z visoko hitrostjo). Po cca 20 minutah pavze je model deloval normalno... Hmmm, ok, najbrž gre za temperaturno zaščito. Smešno je to da se je potem to ponovilo dvakrat od takrat naprej pa nikoli več S to razliko, da je bil model kasneje gnan pod večjimi obremenitvami in se je pri tem motor segreval na višje temperature. Sila nerodna stvar
rešitev pred udorom svinjarije v motor
razpadla pogonska os
Dokler je zadeva delovala me je pri vsem skupaj najbolj motila slaba izdelava motorja (na zadnjem delu kjer pride plastičen pokrov za senzor je slabo zatesnjeno in po prvi terenski vožnji iz motorja pade cel kup svinjarije) in pa visoke temperature delovanja motorja kljub prisilnemu hlajenju z ventilatorjem (2500kV verzija 70c°+, 2800kV verzija 80c°+).
Regulator je sicer vredu, ima precej manj nastaitev kot HK150A, ki stane natanko pol manj. Celoten kombo stane cca 280€, ki pa tudi slučajno ni vreden tega denarja.
Med drugim lahko povem, da je prijatelj zamenjal 3 motorje Vector8 in šele tretji je deloval normalno. Prav tako se je pri mojem in kolegovem motorju odlepil magnet iz pogonske osi, kar sem rešil z kapljico loctite lepila, prijatelju pa je zaradi te napake razgnalo magnet in je bil ob 125€
Pri obeh modelih so bile iste "porodne" težave. Po določenem času konstanega divjanja se je model ustavil in ni hote več naprej. Če si ga porinil je trokiral in spuščal neprijeten zvok (kot, da bi vrtel dva polomljena zobnika z visoko hitrostjo). Po cca 20 minutah pavze je model deloval normalno... Hmmm, ok, najbrž gre za temperaturno zaščito. Smešno je to da se je potem to ponovilo dvakrat od takrat naprej pa nikoli več S to razliko, da je bil model kasneje gnan pod večjimi obremenitvami in se je pri tem motor segreval na višje temperature. Sila nerodna stvar
rešitev pred udorom svinjarije v motor
razpadla pogonska os
Ja sej, tocno to je problem, ko majo 1:10 robo v 1:8 modelih..potem se pa pojavijo problemi... sej veste kaj pravjo: Ko jih J... se zmer majo upgrejd dele pa nej kupujejo!
Vrzi noter Tekin
Al pa kak CC motor..zdaj ko so tako poceni...
Imas opcijo tudi Leopard motorje..
Ali pa TopPower
Vse je tu 90%+ izkoristek...ter zelo dobri motorji !!
Vrzi noter Tekin
Al pa kak CC motor..zdaj ko so tako poceni...
Imas opcijo tudi Leopard motorje..
Ali pa TopPower
Vse je tu 90%+ izkoristek...ter zelo dobri motorji !!
Evo tudi jaz sem se odločil da predelam S8BX RTR na elektro, že zaradi tega ker mi vedno primankuje časa, maj je umazanije, pa še otrokom lažje priprem plin
cenovno me je prišlo takole
kit od manutue 91€
vsa ostala roba iz kitajske 178€, to je cena z poštnino in carino
Your order details are:
1x #ST13T-5-M1/8998 13T/5mm M1Steel Pinion Gear = $3.64
1x #HKSS-prog/10458 Hobby King HKSS programming card for HK 150A ESC = $5.33
1x #FAN5010-3665/9131 TURNIGY Heat Sink with Fan for 36 series motors. = $4.79
1x #T4500.4S.30HC/10869 Turnigy 4500mAh 4S 30C hardcase pack = $39.99
1x #KD36-60-11L/6676 KD36-60-11L 2200kv Brushless Inrunner = $29.95
1x #HK150A/10370 Hobby King 150A High performance Brushless Car ESC = $69.95
za nasvet sem upošteval nejc11, moram povedat da gre avto noro,
razmerje je 48/13 motor 2200 4s lipo 4500 30c, pa tudi kitajski zobnik je
zelo vzdržljiv, na pogled je enak lrp, po kakovosti pa bomo še videl
z avtom sem naredil nekaj voženj, edino kar se greje je motor, temperature še ne vem ker nisem meril, ohišje je mlačno, os motorja pa zelo topla na dotik bi rekel cca 60C
edini problem ki ga vidim je čiščenje avto in vožnja po mokrem, ker se pojavi problem kako očistit avto da ne poškoduješ elektronike
cenovno me je prišlo takole
kit od manutue 91€
vsa ostala roba iz kitajske 178€, to je cena z poštnino in carino
Your order details are:
1x #ST13T-5-M1/8998 13T/5mm M1Steel Pinion Gear = $3.64
1x #HKSS-prog/10458 Hobby King HKSS programming card for HK 150A ESC = $5.33
1x #FAN5010-3665/9131 TURNIGY Heat Sink with Fan for 36 series motors. = $4.79
1x #T4500.4S.30HC/10869 Turnigy 4500mAh 4S 30C hardcase pack = $39.99
1x #KD36-60-11L/6676 KD36-60-11L 2200kv Brushless Inrunner = $29.95
1x #HK150A/10370 Hobby King 150A High performance Brushless Car ESC = $69.95
za nasvet sem upošteval nejc11, moram povedat da gre avto noro,
razmerje je 48/13 motor 2200 4s lipo 4500 30c, pa tudi kitajski zobnik je
zelo vzdržljiv, na pogled je enak lrp, po kakovosti pa bomo še videl
z avtom sem naredil nekaj voženj, edino kar se greje je motor, temperature še ne vem ker nisem meril, ohišje je mlačno, os motorja pa zelo topla na dotik bi rekel cca 60C
edini problem ki ga vidim je čiščenje avto in vožnja po mokrem, ker se pojavi problem kako očistit avto da ne poškoduješ elektronike
- Priponke
-
- elektronika
- _NIK1910_resize.JPG (135.33 KiB) Pogledano 7468 krat
-
- oba moja avteka team verzija in rtr
- _NIK1920_resize.jpg (140.59 KiB) Pogledano 7468 krat
Sam uporabljam isti kombo na svojem S8BXe. Za motor so mi že v štartu svetovali, da vzamem več polen, vendar mi takrat finančno ni zneslo. Sicer sem z KD36-60-11L 2200kv motorjem povsem zadovoljen, a me vseeno skrbi, da bojo poletne temperature prehude za konstantno obremenitev motorja na terenu.
K sreči so včeraj v HK po dobrih devetih tednih čakanja končno dobilo novo zalogo Turnigy TrackStar motorjev, ki pa so jih v enem dnevu razgrabili več kot 150 komadov Isti motor v EU namreč stane 90€. Razmišljam pa tudi o menjavi ESCja za Turnigy TrackStar regulator, saj ima precej bolj linearno spelejevanje od HK-150.
Poročam, ko dobim motor.
K sreči so včeraj v HK po dobrih devetih tednih čakanja končno dobilo novo zalogo Turnigy TrackStar motorjev, ki pa so jih v enem dnevu razgrabili več kot 150 komadov Isti motor v EU namreč stane 90€. Razmišljam pa tudi o menjavi ESCja za Turnigy TrackStar regulator, saj ima precej bolj linearno spelejevanje od HK-150.
Poročam, ko dobim motor.
Ne vem če lahko ampak bom vseeno vprašal, kako da se pri teh avtih tolk grejejo motorji, sam sem imel kyoshota pa je bil motor po 15 minutah vožnje po progi topel, ne vroč, ampak topel z lahkoto sem ga držal. Zraven je bil še en stric z tem lrp-jem je pa nameril 70 stopinj na motorju. A je to razlika v kakovosti motorja al čemu drugemu. Aja oba sva ga zelo približno enako gnala. In oba sva imela vse original le jaz sem imel večji zobnik na motorju.
Torej čemu se ta lrp tolko bolj greje?
Torej čemu se ta lrp tolko bolj greje?
Ta stric sem bil najbrž jestleni napisal/-a:Zraven je bil še en stric z tem lrp-jem je pa nameril 70 stopinj na motorju
Takrat ko sva vozila skupaj, sem imel še originalen LRPjev kombo, ki ga dobiš v kompletu S8BXe RTR, ki je prav tako kot ta motor, ki ga uporabljam sedaj, dvo polen.
Če se ne motim, si imel ti od Team Oriona - Vortex kombo, ki vsebuje 4-polen motor, kar pomeni precej boljši izkoristek in manj gretja.
Žalostno je da LRP za skoraj isto ceno ponuja kombo, ki je v osnovi delan za 1:10 modele z 2-polnim motorjem. Iz tega razloga sem se v bodoče odpovedal LRPjevi ektroniki.
Sem pa opazil v LRPjevem katalogu 2011 nov kombo z 4-polnim motorjem Dynamic 8 in iX8 ESC. Bom poskenal in prilepil v to temo...
tudi jaz sem ga imel na wishlisti in sem študiral da bi ga naročil, ker si mi ga ti nejc11 priporočal, sedaj pa vidim da so jih že razgrabl, bom pač ta motor gnal dokler ne crkne potem pa drugega naročim, a je vortex predrag, kyosho 1/8 naj bi bil avto med 1/8 in 1/10 kot 1/9K sreči so včeraj v HK po dobrih devetih tednih čakanja končno dobilo novo zalogo Turnigy TrackStar motorjev, ki pa so jih v enem dnevu razgrabili več kot 150 komadov Isti motor v EU namreč stane 90€. Razmišljam pa tudi o menjavi ESCja za Turnigy TrackStar regulator, saj ima precej bolj linearno spelejevanje od HK-150.
Poročam, ko dobim motor.
Kar se tiče TrackStar motorja ima zadeva sicer precej visok "Idle Current", kar se pozna pri slabšem izkoristku. Bral sem test, pri katerem je bil uporabljen model E-Revo in je bila max temp. motorja po 10-15 minutah vožnje 61°c, pri zunanji temp. 7°c, kar ni malo. Je pa ta motor v osnovi mišljen za buggye, medtem ko E-Revo spada bolj v klaso Truggy/Monster.
Vortex 8 kombo stane 239€, medtem ko te pride Turnigy TrackStar motor in ESC pol manj. Ne vem pa kater kombo je bolj kvaliteten, ker nobenega še nisem vozil
isvalj priporočam ti, da skrajšaš kable med ESC in baterijami, ker tu nastajajo največje izgube in obvezno 5,5mm konektorje.
Vortex 8 kombo stane 239€, medtem ko te pride Turnigy TrackStar motor in ESC pol manj. Ne vem pa kater kombo je bolj kvaliteten, ker nobenega še nisem vozil
isvalj priporočam ti, da skrajšaš kable med ESC in baterijami, ker tu nastajajo največje izgube in obvezno 5,5mm konektorje.