Ali ima kdo izkušnje z upravljenjem takšnega motorja?
Kako se obnese takšen sistem v praksi? Predvidevam, da je to zelo star sistem.
Motor nima klasične ročice za dodajanje in odvzemanje gasa. Upravljanje se vrši preko nekakšne ročice na izpuhu.
Predvidevam, da se motor nastavi na optimalno delovanje pri polnem gasu.
Za zmanjševanje in dodajanje gasa se dušijo plini na izpuhu in se tako regulirajo obrati.
Ali razmišljam pravilno?
K&B 3,5
K&B motor- tehnično vprašanje
K&B motor- tehnično vprašanje
- Priponke
-
- Ob cilindru je vidno ''vzvodovje'' za regulacijo
- K&B3,5.jpg (136.6 KiB) Pogledano 2015 krat
Lp Rado
Sem prebrskal škatlo z starimi slikami.Takrat smo očitno zelo malo uporabljali" foto ",vsaj jaz.K&B mislim,da je bil takrat en redkih motorjev narejenih v "marine"seriji.Sicer pa so to bili komaj začetki FSR-a
- Priponke
-
- Ta zadeva je bila kupjena za zamenjavo k&b-ja,vandar ni bila nikoli uporabljena,je prihajala doba reduktorjev......
- IMGP0530.JPG (121.05 KiB) Pogledano 1896 krat
-
- K&B 1980.jpg (47.77 KiB) Pogledano 1896 krat
Sem mislil ,da bo še kdo kaj omenil.Sam sem to potrdil samo z besedico "ja".To sem mislil kot odgovor na tvoje vprašanje.V tistih časih se je uporabljal ta zasun ali zapora na izpušnem izhodu,s priperanjem si lahko zamnjševal hitrost .Z priperanjem se ti je zviševala temperatura na motorju,tako da to no bilo za dolgotrajno uporabo.Si pa lahko varno pristal oziroma rešil nevarno situacijo.
- uros.skoflek
- Razpravljalec
- Prispevkov: 164
- Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
- Kraj: Velenje
- Kontakt: