ASP 21MX Marine Engine
ASP 21MX Marine Engine
Nitro mi je všeč.
Ker sem iz bolj hribovitega konca naše dežele nočem na veliko zapravljati.
Rabljene zadeve katere sem dobil ponujene so bile previsoke kakovosti za moj žep.
Zaradi tega sem presurfal internet in našel ta komplet:
http://www.hobbydream.com/asp-21mx-mari ... 11309.html
http://www.hobbydream.com/crrcpro-tuned ... 12234.html
In verjetno u bend kolektor, da usmerim izpih proti krmi.
Ali pa naredim prenos preko zobnikov, da spravim gred pod motor.
*O.S. .18 ima še enkrat toliko obratov a je ravno toliko dražji
Všeč mi je pull start ker ne rabim nosit štarterja in zanj akumulatorja na teren. Poleg tega imam pa tudi jermenico prosto za razne eksperimente
Motor bom vgradil v polmaketo hidroplana dolžine 700-800mm.
Ima motor premalo obratov za vikendaško glisiranje?
Če pa imate doma v predalu kak zaprašen 21 motor.
Se pa priporočam.
Hvala za pomoč
Ker sem iz bolj hribovitega konca naše dežele nočem na veliko zapravljati.
Rabljene zadeve katere sem dobil ponujene so bile previsoke kakovosti za moj žep.
Zaradi tega sem presurfal internet in našel ta komplet:
http://www.hobbydream.com/asp-21mx-mari ... 11309.html
http://www.hobbydream.com/crrcpro-tuned ... 12234.html
In verjetno u bend kolektor, da usmerim izpih proti krmi.
Ali pa naredim prenos preko zobnikov, da spravim gred pod motor.
*O.S. .18 ima še enkrat toliko obratov a je ravno toliko dražji
Všeč mi je pull start ker ne rabim nosit štarterja in zanj akumulatorja na teren. Poleg tega imam pa tudi jermenico prosto za razne eksperimente
Motor bom vgradil v polmaketo hidroplana dolžine 700-800mm.
Ima motor premalo obratov za vikendaško glisiranje?
Če pa imate doma v predalu kak zaprašen 21 motor.
Se pa priporočam.
Hvala za pomoč
- Priponke
-
- ASP-21MX-Glow-Nitro-Marine-Engine-for-RC-boat.jpg (31.22 KiB) Pogledano 5355 krat
Zadnjič spremenil brejker, dne 28 Feb 2011, 14:59, skupaj popravljeno 1 krat.
- uros.skoflek
- Razpravljalec
- Prispevkov: 164
- Pridružen: 20 Maj 2008, 11:39
- Kraj: Velenje
- Kontakt:
Nekoč smo take motorje (vključno z .40) dajali na reduktorje. Zato imajo izpuh tako obrnjen pa zreducirta se jim vrtljaje.
Preveliki obrati na elisi povzročijo zanimivo dogajanje vode okoli
Vsako peljanje izpuha okoli ovinka
Če bo model lahek, ne bo nobenega problema za glisiranje.
Lp
Tomaž
Preveliki obrati na elisi povzročijo zanimivo dogajanje vode okoli
Vsako peljanje izpuha okoli ovinka
Če bo model lahek, ne bo nobenega problema za glisiranje.
Lp
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Ah dvajset minut je že maratonska vožnja!
@Kladu:
Prenos preko zobnikov bom zagotovo naredil.
A bo prenos 1:1 če ne celo 1:1.5 (nekaj v tem smislu)...
Ima borih 17000/min max vrtljajev
Konkurenca ima 21 motorje ki se vrtijo od 30000 do 36ooo+ /min.
Delal bom bolj za dušo a vseeno bi rad videl, da zadeva leti po zraku
@Jaro:
Forumski iskalnik je našel tvoj oglas. A potrebujem potezni zaganjač.
Če se izkaže, da me nitro potegne vem koga kontaktirati.
@Kladu:
Prenos preko zobnikov bom zagotovo naredil.
A bo prenos 1:1 če ne celo 1:1.5 (nekaj v tem smislu)...
Ima borih 17000/min max vrtljajev
Konkurenca ima 21 motorje ki se vrtijo od 30000 do 36ooo+ /min.
Delal bom bolj za dušo a vseeno bi rad videl, da zadeva leti po zraku
@Jaro:
Forumski iskalnik je našel tvoj oglas. A potrebujem potezni zaganjač.
Če se izkaže, da me nitro potegne vem koga kontaktirati.
Pozdravljeni !
Ne rabiš reduktorja in si ne delaj dodatnih težav,
Daš gor en plastični propelerček in je.
Os obvezno pletenica 3,2mm (vibracije)
Koliko je videti, gre za malo boljši letalski motor (sodim po velikosti frgazerja), in če ima napisano, da se vrti na 17.000 se bo v vodi še manj in že s tega vidika ne rabiš reduktorja.
Dolžino čolna: prevelika za ta motor, prej bi rekel 60-max 70cm.
LP Wunek
Ne rabiš reduktorja in si ne delaj dodatnih težav,
Daš gor en plastični propelerček in je.
Os obvezno pletenica 3,2mm (vibracije)
Koliko je videti, gre za malo boljši letalski motor (sodim po velikosti frgazerja), in če ima napisano, da se vrti na 17.000 se bo v vodi še manj in že s tega vidika ne rabiš reduktorja.
Dolžino čolna: prevelika za ta motor, prej bi rekel 60-max 70cm.
LP Wunek
Nočem majhnih obratov.če ima napisano, da se vrti na 17.000 se bo v vodi še manj in že s tega vidika ne rabiš reduktorja.
Zaradi tega imam v mislih na gonilni gredi večji zobnik in na gnani manjšega.
Dobil bi na obratih. Mogoče bom spremenil prestavno razmerje le za zob ali dva
Imam znanca, ki mi bo reskal Al tako, da bom jaz samo konstruktor nosilca za motor- za vzor bom imel sliko TAKIH nosilcev . Zobnike bom pa probal dobiti pri avtomobilistih
Tvoj predlog o dolžini bom upošteval. Hvala vunek .
www.okarbon.eu
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
Našel sem stran kjer se najdejo kakšne stvari ceneje kot v drugih trgovinah:
http://www.funrcboats.com/ProductInfo.a ... id=PRB2283
Kje vi kupujete jeklenice, drivedoge propelerje,strute..?
http://www.funrcboats.com/ProductInfo.a ... id=PRB2283
Kje vi kupujete jeklenice, drivedoge propelerje,strute..?
www.okarbon.eu
Pa ga imam!
Uplinjač je res gromozanski
Za enkrat še nimam pripomb.
Le oblika resonance mi nekako ne paše (ima vgrajeni dušilec)
A ima pa vodno hlajen kolektor
Bolj so mi všeč takšne:
http://www.macspro.com/marinetunedpipes.asp
Ker že po obliki kar kličejo da so sposbne.
Obliko kakršno imam sedaj imam tudi na modelu letala (7.5ccm) in delo opravlja odlično.
Bomo videli kako bo predla ta.
Vtekanje!?
Naj namestim porezan propeler kakor to počno avtomobilisti?
Ali naj ga "verglam" brez česar koli (hladil bi ga z vodo,verjetno)?
Hvala za pomoč
Uplinjač je res gromozanski
Za enkrat še nimam pripomb.
Le oblika resonance mi nekako ne paše (ima vgrajeni dušilec)
A ima pa vodno hlajen kolektor
Bolj so mi všeč takšne:
http://www.macspro.com/marinetunedpipes.asp
Ker že po obliki kar kličejo da so sposbne.
Obliko kakršno imam sedaj imam tudi na modelu letala (7.5ccm) in delo opravlja odlično.
Bomo videli kako bo predla ta.
Vtekanje!?
Naj namestim porezan propeler kakor to počno avtomobilisti?
Ali naj ga "verglam" brez česar koli (hladil bi ga z vodo,verjetno)?
Hvala za pomoč
www.okarbon.eu
Potrebujem pomoč!
Našel sem veliko različnih ponudnikov kjer bi lahko kupil Flex "koplet" ampak povsod prodajajo le posamezne dele (posebaj pletenica, posebaj teflon, strut-puša?, drive dog, drive dog matica,...
Če bi sam izbiral, vem da bi nekje zasral in kupil napačen setup
Mi lahko nekdo sestavi "košarico" v kateri naj bi bilo vse, da se lahko zadeva že zmontira na model?
Da se sicer kupiti komplet. Ampak stane 50funtov+ Kar je preveč!
Še najbolje bi bilo kupit nekaj rabljenega
Hvala za pomoč....
LP iz Kamnika
Našel sem veliko različnih ponudnikov kjer bi lahko kupil Flex "koplet" ampak povsod prodajajo le posamezne dele (posebaj pletenica, posebaj teflon, strut-puša?, drive dog, drive dog matica,...
Če bi sam izbiral, vem da bi nekje zasral in kupil napačen setup
Mi lahko nekdo sestavi "košarico" v kateri naj bi bilo vse, da se lahko zadeva že zmontira na model?
Da se sicer kupiti komplet. Ampak stane 50funtov+ Kar je preveč!
Še najbolje bi bilo kupit nekaj rabljenega
Hvala za pomoč....
LP iz Kamnika
Sklopka - kakšen navoj imaš na motorju ? - ponavadi je 1/4-28 UNF, ta spodaj je za M5:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... -ocfh5mm15
Strut:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... t-20-strut
Os:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... oc150L-24c
Rabiš še cev za os premera 1/4":
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... -tb&cat=70
Prav zastojn ne bo, na koncu boš plačal za pogon več kot za motor.
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... -ocfh5mm15
Strut:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... t-20-strut
Os:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... oc150L-24c
Rabiš še cev za os premera 1/4":
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... -tb&cat=70
Prav zastojn ne bo, na koncu boš plačal za pogon več kot za motor.
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Točno tako!AnteJ napisal/-a:Sklopka - kakšen navoj imaš na motorju ? - ponavadi je 1/4-28 UNF, ta spodaj je za M5:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... -ocfh5mm15
Strut:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... t-20-strut
Os:
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... oc150L-24c
Rabiš še cev za os premera 1/4":
http://www.offshoreelectrics.com/prodde ... -tb&cat=70
Prav zastojn ne bo, na koncu boš plačal za pogon več kot za motor.
Nevem kje je smisel delati cnc trup, če šparaš pri pogonu? Verjemi, ti bo samo živce požrlo, ko boš čez par mescev menal to in ono...
Sam en primer, če se sam spravim delat, recimo nosilec ležaja-strut, all in rosfrai, rabim samo za nastavek, postružen+povrtan slabo uro, potem sledi izrez plošče, katera bo privarjena na nastavek 10min, hardlotanje 10min, in poliranje v nulo cirka pol ure.
------------------------------------- vse to samo za strut
potem sledi še puša, ali grafiten ležaj + nastavek za prop, s katerim je samo igranje
Ena ura struženja je 30€, potem pa narediš računico in vidiš, da vsako stvar ki jo prodam, jo prodam pod ceno.
Kar se pa tiče masovne proizvodje, vsi deli cnc, ki so ponavadi aluminija, je pa spet druga zgodba.
čau
------------------------------------- vse to samo za strut
potem sledi še puša, ali grafiten ležaj + nastavek za prop, s katerim je samo igranje
Ena ura struženja je 30€, potem pa narediš računico in vidiš, da vsako stvar ki jo prodam, jo prodam pod ceno.
Kar se pa tiče masovne proizvodje, vsi deli cnc, ki so ponavadi aluminija, je pa spet druga zgodba.
čau
Izkušnje z ASP 21 MX
Res da nekoliko zamujam pa vendar...
Zanima me, kakšne so tvoje izkušnje z motorjem. Ko ga primerjam s prejšnjo serijo, je očitna razlika. Kot izgleda, je tvoj narejen na osnovi njihovega avtomobilskega motorja in me čudi, da so podatki o moči in obratih tako zmerni. takšne podatke namreč ima prejšnji, ki ima bistveno manjši karburator, stranski izpuh itd. in se mu vidi, da izhaja iz standardnega letalskega motorja.
(http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... gine_.html)
Zanima me, kakšne so tvoje izkušnje z motorjem. Ko ga primerjam s prejšnjo serijo, je očitna razlika. Kot izgleda, je tvoj narejen na osnovi njihovega avtomobilskega motorja in me čudi, da so podatki o moči in obratih tako zmerni. takšne podatke namreč ima prejšnji, ki ima bistveno manjši karburator, stranski izpuh itd. in se mu vidi, da izhaja iz standardnega letalskega motorja.
(http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... gine_.html)
Motorja še nisem vžgal. Niti še nisem dokončal modela.
Vem samo to, da sem kupil najcenejši motor na svetovnem tržišču.
Kakšni bodo obrati na kakšnem propelerju z koliko procentov Nitrota bomo videli.
Konec koncev je moped v rangu "hobby programa" in brutalnih karakteristik ne pričakujem.
Vem samo to, da sem kupil najcenejši motor na svetovnem tržišču.
Kakšni bodo obrati na kakšnem propelerju z koliko procentov Nitrota bomo videli.
Konec koncev je moped v rangu "hobby programa" in brutalnih karakteristik ne pričakujem.
www.okarbon.eu
Re: ASP 21MX Marine Engine
Pozdravljen.
Na slikah so lepo vidne razlike, o katerih sem govoril. Razlika v teži je kar precejšnja. ASP 21 M 242 gr, ASP 21 MX 439 g! Podatki o moči in obratih pa totalno enaki ?!
lp
p.s. ne dovoli mi dat slike gor ker so prevelike in moje znanje računalništva premajhno. Ko jih uspem zmanjšat na 300k jih pošljem.
Na slikah so lepo vidne razlike, o katerih sem govoril. Razlika v teži je kar precejšnja. ASP 21 M 242 gr, ASP 21 MX 439 g! Podatki o moči in obratih pa totalno enaki ?!
lp
p.s. ne dovoli mi dat slike gor ker so prevelike in moje znanje računalništva premajhno. Ko jih uspem zmanjšat na 300k jih pošljem.