Hitra pena - "Tekmuj s peno in ne popeni" :-)
Moderatorji: pilot 96, overlord_tm
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Jaz sem zaključil z "hitro peno"
L-39 je ostal brez prvega dela. Med letom sem imel veliko motenj zato sem se odločil da bi rajši pristal. OK, grem v šolski krog ko pa ga med tem obrne (motnja ?) in tako je priletel s sprednjim delom direktno v tla - bilo je prepozno da bi ga kakor koli popravljal po višini oz. nagibu
Ampak kljub temu moram pohvaliti, da model leti čisto vredu z "stock" pogonom
P.S: Model je odkupil Bovi, upam da ga bo čimpreje popravil in poletel z njim in da ne bo imel motenj tako kot jaz
L-39 je ostal brez prvega dela. Med letom sem imel veliko motenj zato sem se odločil da bi rajši pristal. OK, grem v šolski krog ko pa ga med tem obrne (motnja ?) in tako je priletel s sprednjim delom direktno v tla - bilo je prepozno da bi ga kakor koli popravljal po višini oz. nagibu
Ampak kljub temu moram pohvaliti, da model leti čisto vredu z "stock" pogonom
P.S: Model je odkupil Bovi, upam da ga bo čimpreje popravil in poletel z njim in da ne bo imel motenj tako kot jaz
- Priponke
-
- ...
- L-39 crash.jpg (68.47 KiB) Pogledano 5094 krat
-
- Ko je bil še v enem kosu :)
- DSCF4025.jpg (23.4 KiB) Pogledano 5094 krat
Novi LIMBO v preizkušanju
- dodana je pena, ki bo močno ublažila trke v steber
- trak je elastičen
- poskusno barvanje, danes bo pa celo (vidi se super)
VIDEO
http://www.youtube.com/watch?v=tn-SvJNur98
- dodana je pena, ki bo močno ublažila trke v steber
- trak je elastičen
- poskusno barvanje, danes bo pa celo (vidi se super)
VIDEO
http://www.youtube.com/watch?v=tn-SvJNur98
- Priponke
-
- 2011-02-10 16.18.35 (800x600).jpg (163.19 KiB) Pogledano 4600 krat
-
- 2011-02-10 16.19.34 (800x600).jpg (163.38 KiB) Pogledano 4600 krat
-
- 2011-02-10 16.18.51 (800x600).jpg (161.46 KiB) Pogledano 4597 krat
Pa še teže paketov so mal reduciral da poštnina ni več 100$.Ultralajt napisal/-a:Trenutno na zalogi....
Gravitacija je hudič.
LP Primož Iskra
LP Primož Iskra
Po ca 40 poletih z modelom F18 lahko zaključim naslednje:
- Selotejp oz Tesa Pack / Clear Tape na špici in krilih pomaga, pena ni nič deformirana kljub obilici nenamernih srečanj s terra firmo in še čim drugim.
Neverjetno je, da "dobro" leti tudi, ko ima polomljenega 1/3 krila
- Model leti s težiščem na ca 40 mm od sprednjega roba krila precej nevtralno tudi v hujšem vetru, vendar postane zelo len po višini. Na 45 mm leti pa super, samo se pri odvzemu plina postavi malenost pokonci, kar je zoprno za limbo. Priporočeno je 42 mm, vendar moram še malo testirati...
- Originalni pogon na 3S 850 mAh akumulatorje in vzletno maso sedaj okoli 290 g deluje perfektno.
Vsekakor po kar nekaj poletih na progi, se zdi model kot odlična izbira za tiste, ki želijo hiter model z nekritičnim obnašanjem pri nizkih hitrostih. Z nekaj vaje se da tudi natančno pristajati.
- Selotejp oz Tesa Pack / Clear Tape na špici in krilih pomaga, pena ni nič deformirana kljub obilici nenamernih srečanj s terra firmo in še čim drugim.
Neverjetno je, da "dobro" leti tudi, ko ima polomljenega 1/3 krila
- Model leti s težiščem na ca 40 mm od sprednjega roba krila precej nevtralno tudi v hujšem vetru, vendar postane zelo len po višini. Na 45 mm leti pa super, samo se pri odvzemu plina postavi malenost pokonci, kar je zoprno za limbo. Priporočeno je 42 mm, vendar moram še malo testirati...
- Originalni pogon na 3S 850 mAh akumulatorje in vzletno maso sedaj okoli 290 g deluje perfektno.
Vsekakor po kar nekaj poletih na progi, se zdi model kot odlična izbira za tiste, ki želijo hiter model z nekritičnim obnašanjem pri nizkih hitrostih. Z nekaj vaje se da tudi natančno pristajati.
www.lipo.si
Po približno 10 letih mi je turbina v AMXu začela grozno tuliti - resonirati.
Ko sem doma odprl model mi je bilo takoj jasno zakaj - pogled v turbino od zadaj ali spredaj pri zaprtem modelu mi ni namreč povedal nič.
Turbina je bila polna prsti , umazanije od pristankov v travi in na krtinah. Zelo umazano je bilo vse - ohišje in rotor. Razdrl sem jo in očistil z vodo ter nato preveril delovanje. Spet tako kot nova, ful gas brez vibracij.
Miha, da veš , ne bo več tulilo nad Krtino.
Pristajati je očitno treba samo v travo.
Pozdrav.
Ko sem doma odprl model mi je bilo takoj jasno zakaj - pogled v turbino od zadaj ali spredaj pri zaprtem modelu mi ni namreč povedal nič.
Turbina je bila polna prsti , umazanije od pristankov v travi in na krtinah. Zelo umazano je bilo vse - ohišje in rotor. Razdrl sem jo in očistil z vodo ter nato preveril delovanje. Spet tako kot nova, ful gas brez vibracij.
Miha, da veš , ne bo več tulilo nad Krtino.
Pristajati je očitno treba samo v travo.
Pozdrav.
Marsikdo je spraševal za navodila okoli originalnega regulatorja 20A. Tule so.
- Priponke
-
- SCN_0003.pdf
- (455.4 KiB) Prenešeno 115 krat
-
- SCN_0002.pdf
- (482.77 KiB) Prenešeno 145 krat
www.lipo.si
Ali je možno, da ima F-18 iz HobyKinga drugačen regulator, kot Robbe-jev.mihah napisal/-a:Marsikdo je spraševal za navodila okoli originalnega regulatorja 20A. Tule so.
Moj "piska" drugače, kot je v zgornjih navodilih. Kakšen namig, kako sprogramirati regulator, ki nima nikakršnih oznak- No name?
fly it like u stole it
DELAmihah napisal/-a:Poskušaj s Hobbywingovo kartico?
Se vidi, da sem malo out... Se pa s kartico ne da določit min. in max. gasa (po občutku je max. dosežen že nekje na 75%). Še kakšen namig ?
@Bovi. Ja, moj je "podoben" (slika) , samo piska ne tako, kot je v zgornjih navodilih, ali pa sem malo
- Priponke
-
- 2.jpg (65.29 KiB) Pogledano 4509 krat
-
- 1.jpg (54.62 KiB) Pogledano 4509 krat
fly it like u stole it
Primož živjo,
v klubu me je kar precej članov prosilo, da jim zrihtam 6 kraki impeler. Zadeva je zelo preprosta, delam po tem postopku:
- povrtaš na stojalu ali stružnici luknjo na ustrežen premer kot ga ima gred motorja
- rotor statično uravnovesiš (o tem sem tule pisal na 1. strani)
- motor centriraš v statorju čimbolj na sredino
- poskušaš natakniti na gred, če gre preveč lahko, lahko gred malo popiliš, daš kapjico sekundarja in potem bo stalo, vendar šele po tem ko dinamično uravnovesiš sistem - vrtiš rotor glede na rotor motorja po ca 15 stopinj in poganjaš motor pod polnim plinom, dokler ne čutiš več tresljajev. Jaz impeler držim v roki, je najbolje.
Procedura preverjeno deluje na ca 60.000 obratov na 6 krakem rotorju in 70.000 na 3 krakem
Pri teh majhnih impelerčkih tresljaji res poberejo kar precej energije - Sicer je težko direktno primerjati, vendar je recimo kolega je imel na originalnem (neuravnoteženem) pogonu iz škatle na L-39 okoli 240 g potiska, na mojem uravnoteženem originalnem pogonu v F-18 pa imam 290 g.
v klubu me je kar precej članov prosilo, da jim zrihtam 6 kraki impeler. Zadeva je zelo preprosta, delam po tem postopku:
- povrtaš na stojalu ali stružnici luknjo na ustrežen premer kot ga ima gred motorja
- rotor statično uravnovesiš (o tem sem tule pisal na 1. strani)
- motor centriraš v statorju čimbolj na sredino
- poskušaš natakniti na gred, če gre preveč lahko, lahko gred malo popiliš, daš kapjico sekundarja in potem bo stalo, vendar šele po tem ko dinamično uravnovesiš sistem - vrtiš rotor glede na rotor motorja po ca 15 stopinj in poganjaš motor pod polnim plinom, dokler ne čutiš več tresljajev. Jaz impeler držim v roki, je najbolje.
Procedura preverjeno deluje na ca 60.000 obratov na 6 krakem rotorju in 70.000 na 3 krakem
Pri teh majhnih impelerčkih tresljaji res poberejo kar precej energije - Sicer je težko direktno primerjati, vendar je recimo kolega je imel na originalnem (neuravnoteženem) pogonu iz škatle na L-39 okoli 240 g potiska, na mojem uravnoteženem originalnem pogonu v F-18 pa imam 290 g.
www.lipo.si
oj!!
mam eno vprasanje...
in sicer...
razmislam o samogradnj Ä‘eta za tole zadevo
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=4499
al pa tale :
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=4497
in me zanima kera tubinca je bolj primerna..
kako je z stevilom lopatic... kaj je bolje... manj lopatic ali več...
predvidevam da ce imas vec lopatic.. potem se mora tubina vrteti z manj obrati... ali ??
bi to lahko kdo razlozil kako in kaj....
mam eno vprasanje...
in sicer...
razmislam o samogradnj Ä‘eta za tole zadevo
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=4499
al pa tale :
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=4497
in me zanima kera tubinca je bolj primerna..
kako je z stevilom lopatic... kaj je bolje... manj lopatic ali več...
predvidevam da ce imas vec lopatic.. potem se mora tubina vrteti z manj obrati... ali ??
bi to lahko kdo razlozil kako in kaj....