Velika Planina
Moderatorji: Pisaneli, Zaunkönig
Velika Planina
Navodila za dostop do pobočja Velika Planina:
Google maps.
Opis poti na levi malo zavaja. Je veliko lažje najti pravo pot, če se ve da je cilj Domžalski dom na Mali planini
Glavno je, da se v Kamniku usmerite proti vasi Stranje ali Mekinje in nadaljujete pot po cesti ki vodi preko Črne pri Kamniku.
Ta cesta je glavna do prelaza Črnivec. Sledite ovinkasti cesti do "križišča" in zavijete levo kjer je tabla za gostilno Kranjski Rak,Mala planina,...
Pot se nadaljuje še kakšnih 7-10min in pot vas popelje mimo gostišča Kranjski Rak. Tu zapeljete dol z asfaltirane ceste in za gostiščem levo nadaljujete pot po makedamski poti v smeri Male planine in Kisovca. Na googlovi mapi po točki 26 je Y razcep (glej zemljevid), držite se levo.
Makedamska pot traja 7-10min. Na koncu poti vas pričaka odcep in avtomobilska zapornica, ki so jo postavili predkratkim. V bližini parkirate avto in se odpravite peš mimo rampe navzgor. Po 15min hoje po široki makedamski poti vas prinese mimo parkirišča kjer smo modelarji še pred pol leta lahko puščali avtomobile. Od tu je do flugplaca samo še 20min sproščene hoje proti grebenu mimo pašnikov in pastirskih bajt.
Letimo na grebenu nasproti Domžalskega doma malo proti desni (razvidno iz slik v VP temi).
Uredil: Pisaneli
Google maps.
Opis poti na levi malo zavaja. Je veliko lažje najti pravo pot, če se ve da je cilj Domžalski dom na Mali planini
Glavno je, da se v Kamniku usmerite proti vasi Stranje ali Mekinje in nadaljujete pot po cesti ki vodi preko Črne pri Kamniku.
Ta cesta je glavna do prelaza Črnivec. Sledite ovinkasti cesti do "križišča" in zavijete levo kjer je tabla za gostilno Kranjski Rak,Mala planina,...
Pot se nadaljuje še kakšnih 7-10min in pot vas popelje mimo gostišča Kranjski Rak. Tu zapeljete dol z asfaltirane ceste in za gostiščem levo nadaljujete pot po makedamski poti v smeri Male planine in Kisovca. Na googlovi mapi po točki 26 je Y razcep (glej zemljevid), držite se levo.
Makedamska pot traja 7-10min. Na koncu poti vas pričaka odcep in avtomobilska zapornica, ki so jo postavili predkratkim. V bližini parkirate avto in se odpravite peš mimo rampe navzgor. Po 15min hoje po široki makedamski poti vas prinese mimo parkirišča kjer smo modelarji še pred pol leta lahko puščali avtomobile. Od tu je do flugplaca samo še 20min sproščene hoje proti grebenu mimo pašnikov in pastirskih bajt.
Letimo na grebenu nasproti Domžalskega doma malo proti desni (razvidno iz slik v VP temi).
Uredil: Pisaneli
- Priponke
-
- 3
- 3.JPG (11.23 KiB) Pogledano 13864 krat
-
- 2
- 2.JPG (31.61 KiB) Pogledano 13864 krat
-
- 1
- 1.JPG (29.67 KiB) Pogledano 13864 krat
- marko fujan
- Tekmovalec
- Prispevkov: 350
- Pridružen: 20 Maj 2004, 09:23
- Kraj: Medno
- Kontakt:
- marko fujan
- Tekmovalec
- Prispevkov: 350
- Pridružen: 20 Maj 2004, 09:23
- Kraj: Medno
- Kontakt:
Jaz poznam dve varianti, z gondolo in sedežnico do Zelenega roba povratna karta cca 2200 sit. Lahko greš brez sedežnice peš venadr je malo za hodit cca 30-45 min.Ali pa z avtom do koče
http://www.pzs.si/koce/koca.php?id=192&selection=2.4
P.S. Imeti moraš s seboj malo več denarja da lakho kupiš še sir in ne tako kot jaz ko sem ga deloma pozabil deloma zapravil (žeja), sira pa nisem prinesel.
Kako je z vetrom bi rekej da J, JZ bodo pa izkušeni povedali bolj natančno
http://www.pzs.si/koce/koca.php?id=192&selection=2.4
P.S. Imeti moraš s seboj malo več denarja da lakho kupiš še sir in ne tako kot jaz ko sem ga deloma pozabil deloma zapravil (žeja), sira pa nisem prinesel.
Kako je z vetrom bi rekej da J, JZ bodo pa izkušeni povedali bolj natančno
MODELARSTVO PRAVI HOBI ZA DUŠO
Kar ni na internetu ne obstaja.
Kar ni na internetu ne obstaja.
Po moje vas ni pregnala megla..to je bil kumulus (termčni oblak) ki se naredi na prenizki višini in dobesedno čepi na hribu.
Pri vremenski napovedi je meni velikokrat pomagalo da sem poizvedel (napoved za jadralce) na kaki višini bo baza oblakov. (spodnji rob kumulusov), sploh kadar sem hodil leteti na Golte.
Pa tudi zanimivo, kadar so napovedali 12 ali 13 °C na višini 1500m, so se oblaki delali v višini Medvedjaka (1500m) in se ni dalo dvigniti nad Golte ne da bi zabredel v oblak.
Mitja
Pri vremenski napovedi je meni velikokrat pomagalo da sem poizvedel (napoved za jadralce) na kaki višini bo baza oblakov. (spodnji rob kumulusov), sploh kadar sem hodil leteti na Golte.
Pa tudi zanimivo, kadar so napovedali 12 ali 13 °C na višini 1500m, so se oblaki delali v višini Medvedjaka (1500m) in se ni dalo dvigniti nad Golte ne da bi zabredel v oblak.
Mitja
Klasika je smer Kamniška bistrica via Kamnik, parkiraš spodaj pri gondoli, avion na hrbet in na gondolo ... pol pa gor če si turist na sedežnico, če si pa slovenc pa še dobre pol ure v hrib In ko si gor, se zaparkiraš na pobočju po želji.
Če pa si računalničar, pa uporabiš te napotke. Bil sem opozorjen, da gor lokalci grdo gledajo na take štirikolesne "planince".
Leteti se na da vse varjante od zahodnika, juga, pa verjetno tudi jugovzhodnika. Verjetno bi se našel kak konec (mogoče pobočja nad tiho dolino?) za vzhodni in severni veter.
Če pa si računalničar, pa uporabiš te napotke. Bil sem opozorjen, da gor lokalci grdo gledajo na take štirikolesne "planince".
Leteti se na da vse varjante od zahodnika, juga, pa verjetno tudi jugovzhodnika. Verjetno bi se našel kak konec (mogoče pobočja nad tiho dolino?) za vzhodni in severni veter.
Moj prijatu (od včeraj tudi modelar) vozi gondolo na vp in zrihta karte zastonj. sicer pa sva tole odletela na sedlu (gor z gondolo in naprej s sedežnico povsem do vrha nato pa samo še 200m peš). Ta prostor je odličen za južni in zahodni veter, je pa res, da v četrtek praktično ni pihalo. Jadrala sva le na termiko, ki je bila huda takoj ko si preletel čez rob stene. Tam je šlo gor 2 uri in to sakramesko hitro. V bistvo je bil dovolj en kratek prelet in že je model bil 200m višje....
Dejmo se zment in gremo gor en dan. Sem takoj za. zrihtam tut karte.
Dejmo se zment in gremo gor en dan. Sem takoj za. zrihtam tut karte.
Kar povej datum, pa pridemo...kmecl napisal/-a:Moj prijatu (od včeraj tudi modelar) vozi gondolo na vp in zrihta karte zastonj. sicer pa sva tole odletela na sedlu (gor z gondolo in naprej s sedežnico povsem do vrha nato pa samo še 200m peš). Ta prostor je odličen za južni in zahodni veter, je pa res, da v četrtek praktično ni pihalo. Jadrala sva le na termiko, ki je bila huda takoj ko si preletel čez rob stene. Tam je šlo gor 2 uri in to sakramesko hitro. V bistvo je bil dovolj en kratek prelet in že je model bil 200m višje....
Dejmo se zment in gremo gor en dan. Sem takoj za. zrihtam tut karte.
Danes me je lep dan prepričal, da sem se odpravil na Veliko z avionom v prtljažniku. No gor me je vreme prepričalo, da aviona niti iz ptrljažnika nisem vzel - tkole na uč cca 2km oddaljen oblak se je dvigal s cca kotno stopinjo na sekundo. Meni se je zdelo dviganje hitrejše kot pa lahko moj model strmoglavlja z "varno" hitrostjo, tako da sem se odločil, da imam avion raje v avtu kot pa da brez mene vandra nekje v nebesih ...
In res, ko sem se pripeljal domov (~19:00), se je v tistem koncu razbohotila prava cvetača. Tako da ... več sreče prihodnjič
In res, ko sem se pripeljal domov (~19:00), se je v tistem koncu razbohotila prava cvetača. Tako da ... več sreče prihodnjič
oh yes!
Danes bil spet napovedan lep zahodnik ... ki je bil tako lep, da je gor še kumuluse odpihoval :) Tako da sem bil pred tretjo že gor in nekaj čez tri že v zraku. Dodatno obtežen avion, bolj naprej težišče, prava uživancija, nardiš en krog pa si 100m višje. Ornk drži vse tja do ene 400-500m nad robom, višje pa malo manj (al sem pa jaz podzavestno še bolj dol tiščal kot sicer ;) Edino škoda, ker hrup vetra okrog ušes preprečuje, da bi slišal petje kril ... pa občasno morš vozit z eno roko, ker si z drugo držiš kapco na glavi, da ti je ne odpihne :)
Pobral sem se še pred četrto, ker so kumulusi iznad krvavca začeli senco delat in sem moral na koncu kar z motorjem splezat spet nazaj k sebi. Pa še na pristanek sem priletel prehitro, tako da bo spet treba mal krilo flikat ... no ja, cena za uživancijo :)
Glede na to, da je to J-Z pobočje, je treba leteti nekje med poldnevom, ko ga sonce začne ogrevat in neke točke v popoldnevu, ko oblaki začnejo senco delat ... al pa pri Tronteljnu naročit tak dan, da se oblaki ne delajo :)
Pobral sem se še pred četrto, ker so kumulusi iznad krvavca začeli senco delat in sem moral na koncu kar z motorjem splezat spet nazaj k sebi. Pa še na pristanek sem priletel prehitro, tako da bo spet treba mal krilo flikat ... no ja, cena za uživancijo :)
Glede na to, da je to J-Z pobočje, je treba leteti nekje med poldnevom, ko ga sonce začne ogrevat in neke točke v popoldnevu, ko oblaki začnejo senco delat ... al pa pri Tronteljnu naročit tak dan, da se oblaki ne delajo :)
Včeraj sem spakiral HLG ja v nahrbtnik, ga dal ženi in odpravila sva se na VP. Pihal je kar močen SV, ampak nas to ni oviralo. Smo prav lušno pozeglali.
- Priponke
-
- končno pa
- DSCN1608.JPG (40.66 KiB) Pogledano 10699 krat
-
- ni delala sedežnica in je blo treba jit peš. vse za modelarstvo!!!
- DSCN1602.JPG (58.56 KiB) Pogledano 10699 krat
-
- šerpa...
- DSCN1621.JPG (55.54 KiB) Pogledano 10699 krat