Propeler za Piper Arrow 2 (cca 6kg)

Modeli za počasno in sproščeno letenje
Odgovori
Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1369
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Propeler za Piper Arrow 2 (cca 6kg)

Odgovor Napisal/-a tomazslo »

Ali mi lahko nekdo svetuje kakšen propeler bi uporabil za ta model....motor je http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=5144
Uporabniški avatar
T0RN4D0
Dr. Modelar
Prispevkov: 2979
Pridružen: 15 Feb 2010, 20:40
Kraj: sevnica

Odgovor Napisal/-a T0RN4D0 »

Težka bo, če ne boš še baterije zraven povedal.
Fly it like you stole it!
Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1369
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a tomazslo »

T0RN4D0 napisal/-a:Težka bo, če ne boš še baterije zraven povedal.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=14486 119,74
Uporabniški avatar
T0RN4D0
Dr. Modelar
Prispevkov: 2979
Pridružen: 15 Feb 2010, 20:40
Kraj: sevnica

Odgovor Napisal/-a T0RN4D0 »

Ugh, na 6S in 250KV bi rekel da od 20" pa naprej, s polovičnim ali še nižjim korakom.... Kakšna 22x10 varjanta morda.

Kako to, da si se odločil za to baterijo? 30C v nemškem skladišču je $30 cenejša. Pa kakšna dodatna celica tudi ne bi škodila tem motorju.
Fly it like you stole it!
Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1369
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a tomazslo »

T0RN4D0 napisal/-a:Ugh, na 6S in 250KV bi rekel da od 20" pa naprej, s polovičnim ali še nižjim korakom.... Kakšna 22x10 varjanta morda.

Kako to, da si se odločil za to baterijo? 30C v nemškem skladišču je $30 cenejša. Pa kakšna dodatna celica tudi ne bi škodila tem motorju.
problem je, da imam polnilec samo do 6S...ne da se mi pa kombinirat z dvemi 4S baterijami...bom. če ta varianta ne bo šla....je na meji
za probat bo, a nekje moram začeti, sam sem razmišljal o podobni varianti med 10 in 20 x 9 ali 10
Uporabniški avatar
čavka
Profesor
Prispevkov: 1605
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:45
Kraj: Besnica

Odgovor Napisal/-a čavka »

Če hočeš scale model, kar Arrow verjetno je, boš ostale parametre (RPM/V, število celic) prirejal modelu. Je pa zanimiva debata.....ali vzeti 6S oz. 8S, ali 2x 3 ali 2x4? Opažam da se čedalje bolj nagibajo k vezavi dveh paketov, ker je enostavneje zamenjati 3S ali 4S kot pa cel tavelik paket....pri kitajcih se kar pogosto dogaja, da poslušnost odpove ena celica....
Pa lep dan še naprej............Aleš
Uporabniški avatar
T0RN4D0
Dr. Modelar
Prispevkov: 2979
Pridružen: 15 Feb 2010, 20:40
Kraj: sevnica

Odgovor Napisal/-a T0RN4D0 »

Mja, pa ravno enkrat decembra sem gledal so imeli 6S 2200 al 2650 30C pakete po nekih smešnih cenah... (mislim da ~ 25$)...
Fly it like you stole it!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

6S za 6 kilski model in 6S na motorju z 250 vrtljaji na V, ne eno ne drugo ne obeta kaj dobrega.

Motor z 250 vrtljaji na V z 10S ravno dobro dela s kakim 20 colskim propelerjem (20x8 -20x10) Za lepo letenje s takim Piperjem, bi najbrž šlo tudi z 8S če model prenese vsaj 22 colski propeler

Na svojem Yaku imam motor z 225 vrtljaji na V pa letim na 11 ali 12S s propelerjem 23x8. Model je sicer eno kilo težji in je 3D akrobat.

Sicer pa izjemno redki letijo na več kot 6S s paketi sestavljenimi v celoto, za 8S je normalno da uporabiš 4+4S lahko pa tudi 6+2S čisto vseeno je le da je kapaciteta obeh lipotov ustrezna.
Jaz letim na 5+6S ali 6+6S lipo3300-5000 mAh
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Odgovori

Vrni se na Parkflyerji in slowflyerji