Cessna--> "iz Tim-a"(stiropor)
Moderator: carcar
Cessna
Opal napaka ....
če je eno krilo dolgo 60cm in je od vodoravnice na koncu dvignjeno za 4.5cm ... potem je kot cca 4.3° in ne 6.5°
če je eno krilo dolgo 60cm in je od vodoravnice na koncu dvignjeno za 4.5cm ... potem je kot cca 4.3° in ne 6.5°
Nikola Tesla - The Forgotten Wizard but Man who Invented the Twentieth Century
Druga cessna je končana, Krstni let pa je pokvaril dež
Slike:
Celo letalo:
Na nosu je veliko lepotnih in tehničnih izboljšav. Regler je zunaj za boljše hlajenje. Nosilec motorja je narejen iz škatlice za žvečilne gumije (Orbit - velika škatlica), ki ima odprtine za boljše hlajenje motorja:
Ta Cessna je najnovejši projetk od NASE
Slike:
Celo letalo:
Na nosu je veliko lepotnih in tehničnih izboljšav. Regler je zunaj za boljše hlajenje. Nosilec motorja je narejen iz škatlice za žvečilne gumije (Orbit - velika škatlica), ki ima odprtine za boljše hlajenje motorja:
Ta Cessna je najnovejši projetk od NASE
Fantje... Gledam slike parih vaših cessen in si ne morem pomagat, da ne bi napisal enega komentarja...
Meni letala na zadnjih parih slikah zgledajo kot bi ravnokar prišla s fronte, da bi imela naletenih vsaj ene 100 ur, ne pa da še dobro letela niso...
A se res ne bi malo bolj potrudili in poskušali naredit tako, da vsaj malo lepo zgledajo???
Jaz sem svojo pred parimi dnevi odnesel v kontejner, ker je bila za moje pojme že zelo utrujena, ampak je še vedno zgledala bolje kot tole. Z njo sem počel vse mogoče: naučil sem se motornega letenja, izvajal akrobacije, kombat, šlepanje, podiranje stiropornih količkov, snemanje iz zraka, skratka skoraj da ni da ni blo (pristal na drevesu, na strehi, na njivi in še in še)...
V modelarstvu je natančnost izdelave zelo pomembna, kar pa za vaše izdelke žal ni mogoče reči. Če se je ne boste naučili pri začetniških modelih, kdaj se jo boste??
Res je, da tale model pri letenju odpušča skoraj vse (na tem mestu še enkrat pohvala konstruktorju) - tudi precej šlamparije pri zdelave ampak kljub vsemu...
Toliko v razmislek. Naj vam moj post ne vzame veselja do dela. Dejte se no malo bolj potrudit...
Meni letala na zadnjih parih slikah zgledajo kot bi ravnokar prišla s fronte, da bi imela naletenih vsaj ene 100 ur, ne pa da še dobro letela niso...
A se res ne bi malo bolj potrudili in poskušali naredit tako, da vsaj malo lepo zgledajo???
Jaz sem svojo pred parimi dnevi odnesel v kontejner, ker je bila za moje pojme že zelo utrujena, ampak je še vedno zgledala bolje kot tole. Z njo sem počel vse mogoče: naučil sem se motornega letenja, izvajal akrobacije, kombat, šlepanje, podiranje stiropornih količkov, snemanje iz zraka, skratka skoraj da ni da ni blo (pristal na drevesu, na strehi, na njivi in še in še)...
V modelarstvu je natančnost izdelave zelo pomembna, kar pa za vaše izdelke žal ni mogoče reči. Če se je ne boste naučili pri začetniških modelih, kdaj se jo boste??
Res je, da tale model pri letenju odpušča skoraj vse (na tem mestu še enkrat pohvala konstruktorju) - tudi precej šlamparije pri zdelave ampak kljub vsemu...
Toliko v razmislek. Naj vam moj post ne vzame veselja do dela. Dejte se no malo bolj potrudit...
Še noben ni v zraku ostal.
Vem, vem.
Zankrat še nimam veliko modelarske robe in orodja v lasti, samo čisto osnovne, kar se najde v garaži in po hiši. Seveda pa še je tu mama, ki me je cel čas priganjala, saj nimam prave delavnice in vse delam v svoji sobi, tako da se mi je tudi malo mudilo
Pri Telstarju si bom vzel čas in naredil vse kar se da natančno.
Zankrat še nimam veliko modelarske robe in orodja v lasti, samo čisto osnovne, kar se najde v garaži in po hiši. Seveda pa še je tu mama, ki me je cel čas priganjala, saj nimam prave delavnice in vse delam v svoji sobi, tako da se mi je tudi malo mudilo
Pri Telstarju si bom vzel čas in naredil vse kar se da natančno.
Pri tem modelu ne rabiš nobenega posebnega modelarskega orodja. Olfa nož, šmirgel na dilci, ravnilo in to je vse. Vse odprtine in luknje lahko narediš s spajkalnikom. Karkoli pa bo narejeno s furjo, se ti bo maščevalo.
Srčno upam, da te mama pri telstarju ne bo priganjala. Če ga boš "sezidal" na takle način kot cessno, ne pozabi vzet metle na krstni let
Srčno upam, da te mama pri telstarju ne bo priganjala. Če ga boš "sezidal" na takle način kot cessno, ne pozabi vzet metle na krstni let
Še noben ni v zraku ostal.
En nasvet za vse tiste, ki boste izdelali letalo. Če boste imeli servomotor za ailerone (krmilne površine na krilih) v trupu, krila nujno prilepite na trup in ga ne pritrdite z elastikami, saj se ob premiku krila povezave in krmilne ročice uničijo, če ne še kaj več.
Povem iz iskušenj.
Povem iz iskušenj.
Zadnjič spremenil klima49, dne 09 Dec 2010, 22:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Enkrat nisem ravno priletel na tla, pa se je konica krila dotaknila tal prej kot trup. Ni bilo nič resnega, vendar so se mi povezave do krmil zvinile, ena od krmilnih ročic pa se mi je strla z delom ailerona vred.
Sem zalepil brez večjih zapletov. To se mi je zgodilo že pred par tedni, samo sem se zdaj komaj spomnil, naj opozorim še ostale.
Letel pa sem že nad snegom. Se mi je že dvakrat zaril v sneg do začetka kril. Vse komponente pa so bile na srečo zaščitene, tako da voda ni mogla do njih, razen do elektromotorja.
Zdaj pa se koncentriram na izdelavo Telstarja.
Sem zalepil brez večjih zapletov. To se mi je zgodilo že pred par tedni, samo sem se zdaj komaj spomnil, naj opozorim še ostale.
Letel pa sem že nad snegom. Se mi je že dvakrat zaril v sneg do začetka kril. Vse komponente pa so bile na srečo zaščitene, tako da voda ni mogla do njih, razen do elektromotorja.
Zdaj pa se koncentriram na izdelavo Telstarja.
Letel si, sedaj ... nad snegom ... cool ... jaz komaj čakam, da po dežju pritisne mraz - tako, da bo mogoče hoditi po snegu brez udiranja in pobirati letalo ne daleč od nog .
Res komaj čakam, sem se malo igral s Cessno in naredil nova krila z profilom po predlogu kolega - NACA 2415 (je debelejši profil od originala), naredil sem V lom 2,5° ter flaperone. Seveda je moja Cessna tudi vodena po smeri. Kaj pa vem ... za tako majhne modela ni običajno, da so vodeni po smeri, kot tudi flaperoni - dovolj so gotovo samo eleroni (to bodo izkušenejši od mene povedali) - funkcija flapov gotovo ni "močno" izrazita . A moram reči, da z novim profilom Cessna ne jadra več kot prej (kar sem pričakoval), ampak Cessnica je postala "pravi motorc" - ko pa vključim flape .... uhaaa ... pristanem ko na blazini. Gotovo imajo tu (pri pristanku) velik vpliv tudi debelejši profil krila (posledično večji upor) ... vendar vseeno - jaz z novimi krili bolj uživam!
Sedaj imam namen malo pojačati moč motorja .... no če bo čas, saj sem se lotil izdelava P51-D iz letošnjega TIM-a (isti avtor kot od Cessne).
l.p.
Res komaj čakam, sem se malo igral s Cessno in naredil nova krila z profilom po predlogu kolega - NACA 2415 (je debelejši profil od originala), naredil sem V lom 2,5° ter flaperone. Seveda je moja Cessna tudi vodena po smeri. Kaj pa vem ... za tako majhne modela ni običajno, da so vodeni po smeri, kot tudi flaperoni - dovolj so gotovo samo eleroni (to bodo izkušenejši od mene povedali) - funkcija flapov gotovo ni "močno" izrazita . A moram reči, da z novim profilom Cessna ne jadra več kot prej (kar sem pričakoval), ampak Cessnica je postala "pravi motorc" - ko pa vključim flape .... uhaaa ... pristanem ko na blazini. Gotovo imajo tu (pri pristanku) velik vpliv tudi debelejši profil krila (posledično večji upor) ... vendar vseeno - jaz z novimi krili bolj uživam!
Sedaj imam namen malo pojačati moč motorja .... no če bo čas, saj sem se lotil izdelava P51-D iz letošnjega TIM-a (isti avtor kot od Cessne).
l.p.
Nikola Tesla - The Forgotten Wizard but Man who Invented the Twentieth Century
Lotil sem se izdelave cessne.
Zanima, me če ima kdo načrt, kako izdelati podvozje za ta model in kam in kako ga vpeti.
Na razpolago imam lahka GWS kolesa fi 50 mm
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=5211
Ali je potrebno tudi zadnje kolo.
Zanima, me če ima kdo načrt, kako izdelati podvozje za ta model in kam in kako ga vpeti.
Na razpolago imam lahka GWS kolesa fi 50 mm
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=5211
Ali je potrebno tudi zadnje kolo.
Če hočeš črn epp za izdelavo koles, ga za dedke mraza dobiš pri meni...
Bo sigurno lepše od koles ki si jih namenil dat gor
Aja moj postopek je tak:
Odrežeš košček črnega epp-ja, daš tanek vijak čez , vpneš v vrtalko in lepo postružiš na željeno obliko.
Nato vlepiš cevčico ali pa dve okrogli oplati , ki predstavljajo ležaj in obenem feltno...
Bo sigurno lepše od koles ki si jih namenil dat gor
Aja moj postopek je tak:
Odrežeš košček črnega epp-ja, daš tanek vijak čez , vpneš v vrtalko in lepo postružiš na željeno obliko.
Nato vlepiš cevčico ali pa dve okrogli oplati , ki predstavljajo ležaj in obenem feltno...
Zadnjič spremenil ok11, dne 01 Jan 2011, 20:54, skupaj popravljeno 1 krat.
Lep dan Franc
Moje skromno mnenje je, da je brezveze dajat podvozje na tole cesno. Sicer pa avjon pride nakoncu nekje podoben sky cloudu, tistile koleščki so pa primerni kvečjemu za kakga deprončka v telovadnici pristajat.
Za šmarčno pa propsejver ali zložljiv prop in pristajanje po trebuhu
Če bi že šel delat podvozje, bi vzel kaj čim širšega (tak stil ), naredil zarezo toliko spredaj, da ni nevarno da ti model kipne na nos. Zarezo bi naredil še širšo kot je podvozje, ter najprej na trup nalepil kakšno vezano ploščo ali kaj podobnega z dovolj veliko površino, ker teh 10 kvadratnih centimetrov stiroporja ti bo pri vsakem pristanku odtrgalo stran. Potem pa kakšna penasta kolesa. No, ampak še vedno na tako maljhnem, lahkem in trebuškastem modelu ne bi šel motirat podvozja spljoh,.
Za šmarčno pa propsejver ali zložljiv prop in pristajanje po trebuhu
Če bi že šel delat podvozje, bi vzel kaj čim širšega (tak stil ), naredil zarezo toliko spredaj, da ni nevarno da ti model kipne na nos. Zarezo bi naredil še širšo kot je podvozje, ter najprej na trup nalepil kakšno vezano ploščo ali kaj podobnega z dovolj veliko površino, ker teh 10 kvadratnih centimetrov stiroporja ti bo pri vsakem pristanku odtrgalo stran. Potem pa kakšna penasta kolesa. No, ampak še vedno na tako maljhnem, lahkem in trebuškastem modelu ne bi šel motirat podvozja spljoh,.
Fly it like you stole it!
Jaz sem imel namontirano podvozje na svoji cessni. Imel sem kolesa samo
spredaj, zadaj sem pa dal eno žičko da se ni stiropor obrabljal pri pristankih
in vzletih. Vzletal in pristajal sem na asfalt in ni bilo nobenih problemov.
Moje mnenje je da si namontiraš kolese če imaš kje za pristajat in vzletat.
Če pa imaš možnost letet samo na travnikih ti pa priporočam da pristajaš
na trup, saj če imaš kolesa je veliko možnosti da se prevrže na nos, in v
najslabšem primeru se ti lahko zlomi tudi propeler.
spredaj, zadaj sem pa dal eno žičko da se ni stiropor obrabljal pri pristankih
in vzletih. Vzletal in pristajal sem na asfalt in ni bilo nobenih problemov.
Moje mnenje je da si namontiraš kolese če imaš kje za pristajat in vzletat.
Če pa imaš možnost letet samo na travnikih ti pa priporočam da pristajaš
na trup, saj če imaš kolesa je veliko možnosti da se prevrže na nos, in v
najslabšem primeru se ti lahko zlomi tudi propeler.
L.p.
Jernej
Jernej
Tukaj prilagam en videoposnetek. V prvem letu sem imel namontiran
speed 400 in 2s LiPo 1050mAh. Vodena je bila po višini in smeri. V
drugem letu sem cessno dogradil, naredil sem nov trup in nanj dal
brezkrtačni motor, baterija ostaja enaka, čeprav bi bilo dobro če bi imel 3
celični akumolator, saj bi lahko šel v vertikalo, kar pri dvoceličnemu
akumolatorju malo manjka. V drugem poletu je cessna vodena po smeri,
višini in nagibu.
http://www.mojvideo.com/video-rc-cessna ... c14db61049
Tukaj prilagam še en videoposnetek letenja z Cessno katera ima
namontirano kamero na krilu. Posnetek ni najbolši, saj je to moj prvi
posnetek z kamero iz zraka. Čez čas ko se bom naučil snemanja iz zraka
bom dal gor kakšen boljši posnetek.
http://www.mojvideo.com/video-cessna-z- ... 910b450f4a
speed 400 in 2s LiPo 1050mAh. Vodena je bila po višini in smeri. V
drugem letu sem cessno dogradil, naredil sem nov trup in nanj dal
brezkrtačni motor, baterija ostaja enaka, čeprav bi bilo dobro če bi imel 3
celični akumolator, saj bi lahko šel v vertikalo, kar pri dvoceličnemu
akumolatorju malo manjka. V drugem poletu je cessna vodena po smeri,
višini in nagibu.
http://www.mojvideo.com/video-rc-cessna ... c14db61049
Tukaj prilagam še en videoposnetek letenja z Cessno katera ima
namontirano kamero na krilu. Posnetek ni najbolši, saj je to moj prvi
posnetek z kamero iz zraka. Čez čas ko se bom naučil snemanja iz zraka
bom dal gor kakšen boljši posnetek.
http://www.mojvideo.com/video-cessna-z- ... 910b450f4a
L.p.
Jernej
Jernej
Nocoj sem naredil lepši video kateri je posnet iz zraka.
http://www.mojvideo.com/video-polet-z-c ... bb5cdb40d9
http://www.mojvideo.com/video-polet-z-c ... bb5cdb40d9
L.p.
Jernej
Jernej