Živjo!
Da naredim update:
Ker sem se že res veselil, da bom v teh dneh končno spet slišal zvok motorja...
in medtem še preveril, kako se obnese modifikacija pozicije servomotorja prednjega kolesa, se je vse skupaj končalo že v delavnici...
Sekvencer in povezave //X, T fittinge za zrak sem sicer prej preizkusil,
dejansko delovanje sekvencerja pod pritiskom pač nisem... (genij!)
Ko sem napolnil rezervoar (zrak) in probal z delovanjem sekvencerja, sem ugotovil, da le ta ne deluje. Podvozje sicer zapre, sledijo vrata, potem pa ostane v enem čudnem položaju, zrak se sprazni skozi oddušek, na spodnji strani sekvencerja. Probaval sem tudi z nastavitvami naprave - hod na 120%, in tudi to ne reši zadeve.
Odstranil sem dušilke - isto...
Pri FlyEagleJet so precej prijazni, James mi je dal precej nasvetov kaj še narediti in kako preizkusiti delovanje... vendar brez sreče...
Glede na to, da je garancija sekvencerja samo 3 mesce, mi ga bodo kljub temu brez težav zamenjali.
Zaradi varnosti (beri: nezaupanju Kitajcem)sem kompletno letalo razstavil in zamenjal vse fittinge za zrak (T in X) in cevi. Sedaj so vsi konektorji + cevi FESTO.
Razstavil sem tudi kompletno podvozje, očistil opilkov in tujkov, namočil vsa tesnila v olje (za pnevmatiko)...
Sedaj mislim/upam, da bo zadeva celo delovala.
Hvala Klemen Rant za ventil (dvosmerni), katerega bom začasno uporabil za podvozje in vrata.
Zamenjati pa moram še vse cevi za gorivo, ker sem prejšnje tako dobro pritrdil, da nikakor niso šle stran in sem jih moral rezati...
Kompletna menjava pnevmatike mi je tokrat vzela samo par ur!
LP
Elektromotorji so ZAKON!... za zagon motorja!