Zbirka sesutih...
No tole je sicer saga o mojih problemih z 250tko... in tretji (3) kreš v
14 dneh.
Zoprna zadeva, ker gre za mehaniko. Seveda je krivda tudi na moji strani.
Vsi kreši so med seboj povezani, sedaj odkriti vsi vzroki, ki sem ji navedel v preteklih objavah v temi t-rex 250.
1.kreš
luft, pravzaprav razprt swashplate, sem ga zamenjal, vendar v naglici po hitrem letenju nisem nastavil pitchev na novo. Tako bisem imel nič negative, sajso bile nastavitve ob okbvarjenem swashu ful v + in nič v -...
Rezultat: pri lupingu ni zneslo in je zmanjkalo kakšega pol metra.
2. kreš
Kot sem že omenjal za težave z repom, ker ga je kar začelo sukati...
Predvideval sem, da je bil veter v kombinaciji s hitrim dvigom...
in heli je enkrat preveč zavrtelo in bong v zemljo... ugotovitev in razlog pa sem doživel tretjem krešu.
3. kreš
Malo probavam, vse lepo naštimam, heli leti krasno.
Naredim par piruet v stunt2 poiciji z najvišjimi obrati. Kar naenkrat opazim, i začne rep zaostajat in ga kljub mojim popravkom v levo začne vleči v desno.Na sreču ga uspem spraviti na tla. Vse pregledam... Probam ponovno. V normal vse ok. preklopim v stunt1, spet začne rep po svoje v desno.
Ponovno dol, pregled vsega, probam servo, žiro ponovno nastavim...
No pri tretjem testu nisem imel več sreče. V normalu je bilo spet vse ok, v idle1 tudi, ko pa sem preklopil v idle2, pa je po petih sekundah
zopet začel rep iti v desno, ga popravljam, dokler je šlo... Ko je zmanjkalo hoda v levo - mojega popravka na komandi, se je samo še zavrtel in direktno z repom na betonke tlakovce...
Tokrat pa je kar usekalo.
- malo poškodovan glavni blejd (ampak bo še služil)
- počeni trije linki
- počena oba boom suporta
- počen prečnik za push rod
- izpulilo baterijo skupaj z nosilcem
- zbit boom
- odletel zadnji rotorski del z gripi vred (poškodba le na enem blejdu)
Mislil sem, da me zafrkava repni servo ali pa gyro. Sva z Dohtarjem servo stestirala in je bil ok. Torej še gyro, kar pa ne moreš kar tako, ne bi pa rad spet kaj zbil.
Čudno se mi pa je zdelo, da je zadnji del kar tako dol odletel... Začel sem razmišljati, da je morda tu kje napaka, saj so se težave pojavile po prvem krešu, ob tem sem pa še nadgradil nekaj delov v repu.
Potem mi je Dhtar dal še namig, da se je podobno zgodilo Matevžu na 700tki - ko sva z poklepetala o problemu, je bila zadeva jasna.
Cel del zadnjega rotorja z gripi je tam, kjer z vijakom fiksiraš na zadnjo prečno gred, POPUSTIL. Ne na polno, ampak malo, tako da ob ročnem pregledu tega nikakor ne moreš opaziti. Vse je bilo loctitano.
Očitno ga je prvi kreš zrahljal.
Tako je ob višjih obratih začel drseti v puši in so se zadnji rotorji posledično počasneje vrteli. Zato v določeni točki tudi maksimalni popravek ruderja ni več pomagal.
Spodaj slike po zadnjem krešu.
14 dneh.
Zoprna zadeva, ker gre za mehaniko. Seveda je krivda tudi na moji strani.
Vsi kreši so med seboj povezani, sedaj odkriti vsi vzroki, ki sem ji navedel v preteklih objavah v temi t-rex 250.
1.kreš
luft, pravzaprav razprt swashplate, sem ga zamenjal, vendar v naglici po hitrem letenju nisem nastavil pitchev na novo. Tako bisem imel nič negative, sajso bile nastavitve ob okbvarjenem swashu ful v + in nič v -...
Rezultat: pri lupingu ni zneslo in je zmanjkalo kakšega pol metra.
2. kreš
Kot sem že omenjal za težave z repom, ker ga je kar začelo sukati...
Predvideval sem, da je bil veter v kombinaciji s hitrim dvigom...
in heli je enkrat preveč zavrtelo in bong v zemljo... ugotovitev in razlog pa sem doživel tretjem krešu.
3. kreš
Malo probavam, vse lepo naštimam, heli leti krasno.
Naredim par piruet v stunt2 poiciji z najvišjimi obrati. Kar naenkrat opazim, i začne rep zaostajat in ga kljub mojim popravkom v levo začne vleči v desno.Na sreču ga uspem spraviti na tla. Vse pregledam... Probam ponovno. V normal vse ok. preklopim v stunt1, spet začne rep po svoje v desno.
Ponovno dol, pregled vsega, probam servo, žiro ponovno nastavim...
No pri tretjem testu nisem imel več sreče. V normalu je bilo spet vse ok, v idle1 tudi, ko pa sem preklopil v idle2, pa je po petih sekundah
zopet začel rep iti v desno, ga popravljam, dokler je šlo... Ko je zmanjkalo hoda v levo - mojega popravka na komandi, se je samo še zavrtel in direktno z repom na betonke tlakovce...
Tokrat pa je kar usekalo.
- malo poškodovan glavni blejd (ampak bo še služil)
- počeni trije linki
- počena oba boom suporta
- počen prečnik za push rod
- izpulilo baterijo skupaj z nosilcem
- zbit boom
- odletel zadnji rotorski del z gripi vred (poškodba le na enem blejdu)
Mislil sem, da me zafrkava repni servo ali pa gyro. Sva z Dohtarjem servo stestirala in je bil ok. Torej še gyro, kar pa ne moreš kar tako, ne bi pa rad spet kaj zbil.
Čudno se mi pa je zdelo, da je zadnji del kar tako dol odletel... Začel sem razmišljati, da je morda tu kje napaka, saj so se težave pojavile po prvem krešu, ob tem sem pa še nadgradil nekaj delov v repu.
Potem mi je Dhtar dal še namig, da se je podobno zgodilo Matevžu na 700tki - ko sva z poklepetala o problemu, je bila zadeva jasna.
Cel del zadnjega rotorja z gripi je tam, kjer z vijakom fiksiraš na zadnjo prečno gred, POPUSTIL. Ne na polno, ampak malo, tako da ob ročnem pregledu tega nikakor ne moreš opaziti. Vse je bilo loctitano.
Očitno ga je prvi kreš zrahljal.
Tako je ob višjih obratih začel drseti v puši in so se zadnji rotorji posledično počasneje vrteli. Zato v določeni točki tudi maksimalni popravek ruderja ni več pomagal.
Spodaj slike po zadnjem krešu.
- Priponke
-
- PB220006_resize.jpg (274.72 KiB) Pogledano 4603 krat
-
- PB220005_resize.jpg (241.05 KiB) Pogledano 4603 krat
-
- PB220023_resize.jpg (135.06 KiB) Pogledano 4603 krat
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
No, pa je Fast Lad ponovno zaslužil 150€...
V rikverc luping, eden za drugim, s tem, da sem ga v ta drugo preveč zategnil, pa malo so mu obrati padli, pa malenkost prenizek sem bil, pa je šel v krtovo deželo.
Rotrji so od bili od Aligna 425F, ta plavi, sem bil pa presenečen, da imajo leseno sredico. Sedaj imam naročene Radix-ove, me prov zanima če je kaj razlike, ker v ceni je razlika kar velika.
V rikverc luping, eden za drugim, s tem, da sem ga v ta drugo preveč zategnil, pa malo so mu obrati padli, pa malenkost prenizek sem bil, pa je šel v krtovo deželo.
Rotrji so od bili od Aligna 425F, ta plavi, sem bil pa presenečen, da imajo leseno sredico. Sedaj imam naročene Radix-ove, me prov zanima če je kaj razlike, ker v ceni je razlika kar velika.
- Priponke
-
- Fotografija0352-1.jpg (84.95 KiB) Pogledano 4970 krat
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Jaz sem sicer danes letel vendar mi je pri drugem poletu začelo nekaj sumljivo rožljati v zobnikih in sem raje pristal. Nisem še odkril kje je težava ampak močno sumim, da je nekaj z Alignovim 600M motorjem ker ostalo zgleda ok,.. Will see
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Pred parimi dnevi sem sel na svoj prvi let z 500-tko (ki je trajal nekje 8 sekund )..Napaka je bila povsem na strani pilota ker sem kar zmrznil in sledil je crash..Na sreco ni slo nic kljucnega in skoda je minimalna..Sli so zgornji linki, ohisje repnega rotorja, sanke, zobniki, tail boom in pa seveda glavni blejdi. Vsa elektronika deluje brezhibno. Tu je se nekaj slik...Deli so ze na poti, jaz pa spet na simulatorju...
- Priponke
-
- rsz_img_3065.jpg (37.2 KiB) Pogledano 4533 krat
-
- rsz_11rsz_img_3056.jpg (167.79 KiB) Pogledano 4533 krat
-
- rsz_1rsz_img_3060.jpg (188.56 KiB) Pogledano 4533 krat
Zadnjič spremenil viper101, dne 11 Mar 2011, 20:41, skupaj popravljeno 1 krat.
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
V bistvu bi lahko reagiral veliko bolje kot sem, vendar je bilo prisotne nekaj nervoze in se je pac koncalo tako kot se je. Imam naletenega ze nekaj casa na phoenixu pa vendar ko je zadeva resnicna se ti malo tresejo prsti.. . Skoda je tam okoli 60 USD, vendar bo to potovalo spet 3 tedne do sem.. Ta cas se bom pac posvetil 450-tki ec 135, ker ravno te dni cakam obvestilo iz carine, da je roba prispela, da lahko nadaljujem z delom..
Evo, da se vam pridružim. To se pa zgodi, ko človek postane korajžen in se že na prvem letu prične igrati z repom levo desno za 360 st. ter podobno in je sprva vse ok, potem pa reče pa dejmo še en let in to je to....
sicer škode v republiških ni veliko-je pa zato dela toliko več
bom pri 600-tki malo manj korajžen na začetku
sicer škode v republiških ni veliko-je pa zato dela toliko več
bom pri 600-tki malo manj korajžen na začetku
- Priponke
-
- trex 450 (Small).jpg (31.22 KiB) Pogledano 4005 krat
My mistake. Sprva je vse v redu potekalo, potem pa seveda moja neumnost da sem to počel ob robu travnika mi je, ko sem ga imel okoli 3-4 m od tal malo prostora zmankalo in je že čisto do drevesa priletel, pa me je začetniška panika zgrabila in sem namesto da bi ga nahitro nazaj k sebi potegnil raje motor izklopil in potem je bilo kar je bilo --kot v simulatorju samo tam takoj na novo pričneš, tukaj pa malo dalj časa traja
kot pravi rek :kdor nima v glavi mora imeti v tem primeru pa v denarnici
je že vse naročeno- nekje 20 eur me bo tale neumnost stala. Bom vsaj za drugič vedel in letal tam, kjer je dovolj prostora.
Namen nakupa hk 450 je bil ravno v tem, da izkusim prve lete in s tem razliko med realnostjo in simulatorjem, predno grem na 600-totko
Bom pa drug teden tudi unega v zrak vzdignil, ker zadeva je za v zrak in ne za na polico
kot pravi rek :kdor nima v glavi mora imeti v tem primeru pa v denarnici
je že vse naročeno- nekje 20 eur me bo tale neumnost stala. Bom vsaj za drugič vedel in letal tam, kjer je dovolj prostora.
Namen nakupa hk 450 je bil ravno v tem, da izkusim prve lete in s tem razliko med realnostjo in simulatorjem, predno grem na 600-totko
Bom pa drug teden tudi unega v zrak vzdignil, ker zadeva je za v zrak in ne za na polico