Prenova čolna LAZER45
Prenova čolna LAZER45
Ker se bližajo dnevi, ko modelarstvo v naravi zastane si je potrebno za te dni najti kakšno zaposlitev.
Sam sem se lotil prenove že obstoječega čolna, ki je ležal neuporabljen v Borisovi kleti. To je čoln , ki prihaja iz one strani velike luže in je tam kakor tu v Evropi zelo popularen in razširjen. Proizvajalec teh čolnov je A.C. MODEL BOATS in njen lastnik Dom Mauro. Nadeli so mu ime LAZER 45
K temu me je ''podžgalo'' Borisovo ''pikanje'', da vse preveč verjamem in zaupam Amerijem, ker pač veliko prebiram njihove strani in verjamem njihovim nasvetom. Žal jim v tem moramo priznati superiornost, kajti ta klasa čolnov je nastala pri njih.
Za začetek nekaj slik kako sem ogulil čoln stare ''navlake'', kot so nosilci motorja, RC prostor, kompleten pogonsko krmilni del.
Notranjost sem temeljito prebrusil, saj je bila prepojena z starim oljem, ki pač ostane v modelu. za to delo se je več kot odlično pokazala brusna plošča, ki je sestavljena iz segmentov. Če tega ne bi storil se lahko pri ponovnih postavitvah in lepljenju pojavijo problemi o oprijemom.
Naslednja faza je nova obloga notranjosti, predvidoma bo to plast 160g steklena tkanina in plast karbona.
V žaru velike zagnanosti sem pozabil slikati prejšnje stanje. Upam, da ima Boris kakšno sliko za primerjavo.
Ker je zima dolga bom predstavitev in spremembe dodajal počasi.
SLIKE
Sam sem se lotil prenove že obstoječega čolna, ki je ležal neuporabljen v Borisovi kleti. To je čoln , ki prihaja iz one strani velike luže in je tam kakor tu v Evropi zelo popularen in razširjen. Proizvajalec teh čolnov je A.C. MODEL BOATS in njen lastnik Dom Mauro. Nadeli so mu ime LAZER 45
K temu me je ''podžgalo'' Borisovo ''pikanje'', da vse preveč verjamem in zaupam Amerijem, ker pač veliko prebiram njihove strani in verjamem njihovim nasvetom. Žal jim v tem moramo priznati superiornost, kajti ta klasa čolnov je nastala pri njih.
Za začetek nekaj slik kako sem ogulil čoln stare ''navlake'', kot so nosilci motorja, RC prostor, kompleten pogonsko krmilni del.
Notranjost sem temeljito prebrusil, saj je bila prepojena z starim oljem, ki pač ostane v modelu. za to delo se je več kot odlično pokazala brusna plošča, ki je sestavljena iz segmentov. Če tega ne bi storil se lahko pri ponovnih postavitvah in lepljenju pojavijo problemi o oprijemom.
Naslednja faza je nova obloga notranjosti, predvidoma bo to plast 160g steklena tkanina in plast karbona.
V žaru velike zagnanosti sem pozabil slikati prejšnje stanje. Upam, da ima Boris kakšno sliko za primerjavo.
Ker je zima dolga bom predstavitev in spremembe dodajal počasi.
SLIKE
- Priponke
-
- Tako približno je izgledal zadek čolna.
- GRADNJA LAZER 46 (12).JPG (103.97 KiB) Pogledano 5539 krat
Zadnjič spremenil tornado, dne 13 Mar 2011, 17:28, skupaj popravljeno 4 krat.
Lp Rado
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Danes sem prevelkel notranjost z karbonom in steklom.
Ojačal sem tudi zadnjo steno zakril luknje, ki jih ne bom rabil. Ojačal spoje med dnom in zadnjo steno.
Dejan, DF gre v zgodovino, mogoče ga še kdaj oživim, mogoče se pojavi kakšen nov modelar, ki mu bo prišel prav,.........
Ojačal sem tudi zadnjo steno zakril luknje, ki jih ne bom rabil. Ojačal spoje med dnom in zadnjo steno.
Dejan, DF gre v zgodovino, mogoče ga še kdaj oživim, mogoče se pojavi kakšen nov modelar, ki mu bo prišel prav,.........
Zadnjič spremenil tornado, dne 19 Okt 2010, 20:58, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp Rado
Po krajšem postanku in razmisleku o izboru najbolj optimalne opreme je počasi začelo prihajati na kup del opreme, ki sem jo naročil.
Iz Amerike sem naročil 5 inčno Speedmaster krmilo. Po daljšem iskanju sem dobil podatek, da je ta krmilo oprtimalno za ta čoln.
Prav tako sem iz Nemčije dobil nosilce servojev. Za te nosilce sem se odločil, ker je menjava in dostop do servojev zelo enostaven. Odvije ta se dva vijaka na vrhu in servo odstraniš. Najprej je bil v planu nosilec iz Al kotnika. Vendar ravno zaradi enostavnosti morebitne menjave na terenu je odločitev prevagala za te nosilce. V končni fazi niso niti pretirano dragi.
Za gas bo uporabljen Futaba S9001, katere imam na zalogi kar 3 komade.
Za krmilo bo ostal Hitec 755MG BB.
Slike so dodane v prvem postu.
Iz Amerike sem naročil 5 inčno Speedmaster krmilo. Po daljšem iskanju sem dobil podatek, da je ta krmilo oprtimalno za ta čoln.
Prav tako sem iz Nemčije dobil nosilce servojev. Za te nosilce sem se odločil, ker je menjava in dostop do servojev zelo enostaven. Odvije ta se dva vijaka na vrhu in servo odstraniš. Najprej je bil v planu nosilec iz Al kotnika. Vendar ravno zaradi enostavnosti morebitne menjave na terenu je odločitev prevagala za te nosilce. V končni fazi niso niti pretirano dragi.
Za gas bo uporabljen Futaba S9001, katere imam na zalogi kar 3 komade.
Za krmilo bo ostal Hitec 755MG BB.
Slike so dodane v prvem postu.
Zadnjič spremenil tornado, dne 21 Maj 2011, 07:04, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp Rado
Počasi se zaključuje postavitev opreme.
Čakam še nekaj manjših delov za vgradnjo. Postaviti in vlepiti še moram nosilce rezervoarja. Trenutno sem v fazi razmišljanja kako to izvesti.
Dodane slike.
Čakam še nekaj manjših delov za vgradnjo. Postaviti in vlepiti še moram nosilce rezervoarja. Trenutno sem v fazi razmišljanja kako to izvesti.
Dodane slike.
- Priponke
-
- MontaĹľa (4).jpg (98.45 KiB) Pogledano 4438 krat
Zadnjič spremenil tornado, dne 04 Dec 2010, 10:43, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp Rado
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Danes sva z sinom Markom opravila nekaj voženj čolna. Čoln je upravljal Marko tako, da sem lahko posne tale FILM
Motor še ne deluje dobro saj je bilo še potrebno zapreti obe igli. Po tem je motor stekel zelo tekoče. Na filmu se še zaganja, ker ga ''zaliva''.
Motor še ne deluje dobro saj je bilo še potrebno zapreti obe igli. Po tem je motor stekel zelo tekoče. Na filmu se še zaganja, ker ga ''zaliva''.
Lp Rado