Servo za rep
Moderator: Parky
Servo za rep
Včeraj mi je med letom crknil servo na repu. (S9254). Sreča mi je heli uspelo ujeti in zasilno pristati. Servo sem razstavil in ugotovil, da so zobniki OK. Motorček hoče loviti pozicijo potencimetra, medtem k na komande se pa odziva ali pa ne.
No sedaj pa iščem drug servo. Kateri servoti so primerni za rep po možnosti cenejši kot Futaba? Pač zanima me cenejša alternativa. Imam gyro GY401. Aja letim pa Raptorja 50 titan.
No sedaj pa iščem drug servo. Kateri servoti so primerni za rep po možnosti cenejši kot Futaba? Pač zanima me cenejša alternativa. Imam gyro GY401. Aja letim pa Raptorja 50 titan.
Jah ubistvu sem ga dobil z helikopterjev vred (kupil rabljeno) , tko da ne vem kolko je dal čez. Sam crknala je elektronika tko, da ubistvu nima veze kolk je star.
Sem danes menjal kabel in je isto. Drug servo dela na gyrotu normalno tko, da gyrota sem eleminiral.
Mah nič bom naročil S9254 v fast ladu je najcenej 77e. Ubistvu je v helicraftu še mal cenej sam reskiram carino.
Sem danes menjal kabel in je isto. Drug servo dela na gyrotu normalno tko, da gyrota sem eleminiral.
Mah nič bom naročil S9254 v fast ladu je najcenej 77e. Ubistvu je v helicraftu še mal cenej sam reskiram carino.
Živ,
No vidva sta že ugotvila kateri je cenejši, mene pa zanima zakaj crkne elektronika oz. zakaj izgubi moč?
Bor "Po domače Miha" ve, da imam jest dva dni za njem iste težave, uglavnem zmanjka moči servotu.
Najina ugotovitev je, da je skurjen zaradi napajanja na 6V????? je to mogoče?????
Jest sicer napajam servote preko BEC iz 7,6 Lipo na 6V, ni mi jasno, da bi lahko crknil servo šele po 2 mesecih napajnja na 6V.
Me zanima s kom stari mački napajete servote oz. kateri BEC je priporočiljiv. Vseeno bolj zaupam v Lipo kot v Nimh
No vidva sta že ugotvila kateri je cenejši, mene pa zanima zakaj crkne elektronika oz. zakaj izgubi moč?
Bor "Po domače Miha" ve, da imam jest dva dni za njem iste težave, uglavnem zmanjka moči servotu.
Najina ugotovitev je, da je skurjen zaradi napajanja na 6V????? je to mogoče?????
Jest sicer napajam servote preko BEC iz 7,6 Lipo na 6V, ni mi jasno, da bi lahko crknil servo šele po 2 mesecih napajnja na 6V.
Me zanima s kom stari mački napajete servote oz. kateri BEC je priporočiljiv. Vseeno bolj zaupam v Lipo kot v Nimh
Ja valdaaaaaaaaaa v tem je problem a nista vedela 9254 in 9256 ter BLS-251 ne sme bit napajan več kot 5.1V zato se da pred repnim servotom STEP-DOWN 5.1V
To je to ne smeš napajat teh servotov na 6V tudi Futaba tako zahteva ...
Zdaj vsaj vesta kje je bil problem ...
To je to ne smeš napajat teh servotov na 6V tudi Futaba tako zahteva ...
Zdaj vsaj vesta kje je bil problem ...
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Ja vsi se učimo na napakah
nekaj v takem smislu ... http://www.fast-lad.co.uk/store/western ... -7354.html
nekaj v takem smislu ... http://www.fast-lad.co.uk/store/western ... -7354.html
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Med gyro in servo (ta step down je navadna dioda 1N4007 vezana v prevodni smeri ima padec cca. 0,7V).
Še enkrat okoli napetosti napajanja.
BLS251 zanesljivo zdrži 5,5V zato ima večina heli krmilnikov BEC na 5,5V (ali 5,6V).
Sicer pa 4,8V pomeni 4 celice NiMH, ne pa napetosti BECa. Ker 4 celice polne imajo lahko tudi 6V in v teoriji bi moral servo zdržati polne celice. Verjetno ni problem samo v napetosti napajanja, verjetno je problem tudi v izbiri servota (potrebuješ močnejšega).
Še enkrat okoli napetosti napajanja.
BLS251 zanesljivo zdrži 5,5V zato ima večina heli krmilnikov BEC na 5,5V (ali 5,6V).
Sicer pa 4,8V pomeni 4 celice NiMH, ne pa napetosti BECa. Ker 4 celice polne imajo lahko tudi 6V in v teoriji bi moral servo zdržati polne celice. Verjetno ni problem samo v napetosti napajanja, verjetno je problem tudi v izbiri servota (potrebuješ močnejšega).
lp Melly
Eto pa bomo počas prišli do cilja,
Samo men še vedno ne gre iz glave, da bi bil servo kar skurjen kljub tembu da je bil napajan na 6V.
Ker men helija drugač še vedno normalno drži se mi pa pojavlja ko mu dam full pitch mi ga spusti čez v desno stran za približno 90 stopinj in pa v desni ovink pri ful brzine težko sledi rep. Torej pri lebdenju in lepi vožnji je vse OK.
Mogoče butasto vprešanje: A bi bilo mogoče, da se je servo le pregreval zdej pa ko bo napajan na manj voltih, da bo vse OK?
Mal Hipotetično vprašanje kaj
Samo men še vedno ne gre iz glave, da bi bil servo kar skurjen kljub tembu da je bil napajan na 6V.
Ker men helija drugač še vedno normalno drži se mi pa pojavlja ko mu dam full pitch mi ga spusti čez v desno stran za približno 90 stopinj in pa v desni ovink pri ful brzine težko sledi rep. Torej pri lebdenju in lepi vožnji je vse OK.
Mogoče butasto vprešanje: A bi bilo mogoče, da se je servo le pregreval zdej pa ko bo napajan na manj voltih, da bo vse OK?
Mal Hipotetično vprašanje kaj
Parky,
Hvala, na odgovorih pa tole verjetno nebo pasalo v to temo ampak meni ker sva z Borom več ali manj nekje na začetku se vedno pojavi kako novo za nekoga ki zna brez vezno vprašanje. Saphiraj se niti ne upam več poklicat ker kolikor vem niti ne leti več oz. pravi da je malo vn iz hobija. Bi se ti pa priporočal za kakšen nasvet, da si mal razčistim tole heli sliko. Če ti nebi blo odveč da bi mi pustu tvoj mail na [email protected]
Vsaka pomoč prav pride, še posebej od izkušenega Helijaša.
Hvala,
Hvala, na odgovorih pa tole verjetno nebo pasalo v to temo ampak meni ker sva z Borom več ali manj nekje na začetku se vedno pojavi kako novo za nekoga ki zna brez vezno vprašanje. Saphiraj se niti ne upam več poklicat ker kolikor vem niti ne leti več oz. pravi da je malo vn iz hobija. Bi se ti pa priporočal za kakšen nasvet, da si mal razčistim tole heli sliko. Če ti nebi blo odveč da bi mi pustu tvoj mail na [email protected]
Vsaka pomoč prav pride, še posebej od izkušenega Helijaša.
Hvala,
Jst sem imel 5 NiMH baterij se prav ko so bile polne je bilo vsaj 6,5V. Sedaj pa eno vprašanje. Če je ta step down samo dioda v prevodni semri se pravi -0,7V je še vedno 5,8V. Kar je še vedno 1V preveč.
Kako mate vi napajanje zrihtano. NImh ali lipo +bec ?
Za jureta vem da ma Lipo+bec na 6V. Se pravi pri njemu je napetost skos max 6V. Med tem ko pri meni je presegla 6V.
Kako mate vi napajanje zrihtano. NImh ali lipo +bec ?
Za jureta vem da ma Lipo+bec na 6V. Se pravi pri njemu je napetost skos max 6V. Med tem ko pri meni je presegla 6V.
Nekaj dejstev.
Repni servo je bil do prihoda (ali pa je še) flybarless sistemov zagotovo najbolj obremenjen servo na modelu. Torej dela non-stop. Osnovno pravilo je, da mora repna povezava, torej servo-rep, teči brez povečanega upora , ali celo zadevanja (takšnih primerov sem videl kar nekaj, da ne omenjam luftov, itd. potem pa jamranje, da rep ne drži!). Na račun hitrosti, ima servo relativno malo navora proti ostalim servotom, torej to ni 10-kilski jumbo, ki bo kompenziral naše šlamparije pri nastavljanju modela.
Glede napajanja. Futaba pravi: Power Supply: 4.8V (Futaba does NOT recommend using 6V). In kot pravi Parky, ja modeli so že padali dol. Sam sem recimo na T-rexu 600E uporabljal kar Alignov step-down vmesni kabel (http://www.helidirect.com/align-externa ... p-4898.hdx). Dal pa sem ga MED sprejemnik in gyro. Ziher je ziher. Servo se tako ali tako napaja v smeri sprejemnik-gyro-servo.
Previsok gain bo drastično skrajšal življensko dobo servota. Če rep ne drži, ne navijat gaina v zgornje limite. Gain se da rešit tudi mehansko.
Servo S9254 je nasledil legendarnega in preverjenega S9253. Težava 54-ke je bila v nekem novem motorju (govorim takole po spominu) in so precej crkovali. Sam sem imel oba in sem pri menjavi na 9254 kar malce "cvikal", da bo odpovedal poslušnost. Meni je delal bp, nekaterim drugim ne.
lp, S
Repni servo je bil do prihoda (ali pa je še) flybarless sistemov zagotovo najbolj obremenjen servo na modelu. Torej dela non-stop. Osnovno pravilo je, da mora repna povezava, torej servo-rep, teči brez povečanega upora , ali celo zadevanja (takšnih primerov sem videl kar nekaj, da ne omenjam luftov, itd. potem pa jamranje, da rep ne drži!). Na račun hitrosti, ima servo relativno malo navora proti ostalim servotom, torej to ni 10-kilski jumbo, ki bo kompenziral naše šlamparije pri nastavljanju modela.
Glede napajanja. Futaba pravi: Power Supply: 4.8V (Futaba does NOT recommend using 6V). In kot pravi Parky, ja modeli so že padali dol. Sam sem recimo na T-rexu 600E uporabljal kar Alignov step-down vmesni kabel (http://www.helidirect.com/align-externa ... p-4898.hdx). Dal pa sem ga MED sprejemnik in gyro. Ziher je ziher. Servo se tako ali tako napaja v smeri sprejemnik-gyro-servo.
Previsok gain bo drastično skrajšal življensko dobo servota. Če rep ne drži, ne navijat gaina v zgornje limite. Gain se da rešit tudi mehansko.
Servo S9254 je nasledil legendarnega in preverjenega S9253. Težava 54-ke je bila v nekem novem motorju (govorim takole po spominu) in so precej crkovali. Sam sem imel oba in sem pri menjavi na 9254 kar malce "cvikal", da bo odpovedal poslušnost. Meni je delal bp, nekaterim drugim ne.
lp, S
fly it like u stole it