Komentarji - gradnja Extre 330 220 cm
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
extra
mato a si ze dobil motor?
http://karst-eagle-projects.webs.com/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
Roba je prispela.
Najprej sem se poglobil v motor.
Ležaji imajo kovinske obroče. Zračnosti ni nikjer. Razlika med cilindrom in batom je slabi dve desetinki. Cilinder je pravilno brušen oz. honan, tako da ima poševne raze. Bat deluje lahkotno brez odvečnega materiala. Celotna teža z izpuhom in elektroniko je 1600g. Sesalni in izpušni kanali so gladki.
Slabosti pa so neobdelan vrh bata, grobo rezkan karter. Polno tesnilne gume znotraj motorja, ki sem jo že spucal in odstranil.
Na začetku priporočajo 4% mešanico in 2-urno utekanje z obrati pod 3000. Nato se gre lahko z motorjem letet. Po 20 urah piše, da je motor končno utečen
V kratkem ga utečem in zmerim vlek. Z eliso 22x10 naj bi bil okrog 11kg, tako pišejo v komentarjih. Če bo pa res, pa sporočim.
Mimogrede, kakšen je ekvivalent za 2-krako eliso 22x10, če vzamem 3-krako?
Najprej sem se poglobil v motor.
Ležaji imajo kovinske obroče. Zračnosti ni nikjer. Razlika med cilindrom in batom je slabi dve desetinki. Cilinder je pravilno brušen oz. honan, tako da ima poševne raze. Bat deluje lahkotno brez odvečnega materiala. Celotna teža z izpuhom in elektroniko je 1600g. Sesalni in izpušni kanali so gladki.
Slabosti pa so neobdelan vrh bata, grobo rezkan karter. Polno tesnilne gume znotraj motorja, ki sem jo že spucal in odstranil.
Na začetku priporočajo 4% mešanico in 2-urno utekanje z obrati pod 3000. Nato se gre lahko z motorjem letet. Po 20 urah piše, da je motor končno utečen
V kratkem ga utečem in zmerim vlek. Z eliso 22x10 naj bi bil okrog 11kg, tako pišejo v komentarjih. Če bo pa res, pa sporočim.
Mimogrede, kakšen je ekvivalent za 2-krako eliso 22x10, če vzamem 3-krako?
- Priponke
-
- Motor01.jpg (114.69 KiB) Pogledano 3665 krat
Lp Matej
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Štiri vprašanja me mučijo, pa bi bil vesel, če mi kdo odgovori.
1. Koliko naj bo debela žica za povezavo s smerjo? A je najlon tudi dober?
Naprimer tole
2. Koliko slojev tkanine je potrebno za podvozje in koliko gramska naj bo?
Na zalogi imam 80 gramsko.
3. Kako zadeti barvo za kabino in haubo, da je čim bolj enaka barvi folije?
4. Kako ste izvedli pritrditev kabine?
Se zahvaljujem za odgovore.
1. Koliko naj bo debela žica za povezavo s smerjo? A je najlon tudi dober?
Naprimer tole
2. Koliko slojev tkanine je potrebno za podvozje in koliko gramska naj bo?
Na zalogi imam 80 gramsko.
3. Kako zadeti barvo za kabino in haubo, da je čim bolj enaka barvi folije?
4. Kako ste izvedli pritrditev kabine?
Se zahvaljujem za odgovore.
Lp Matej
Moj napredek.
Sem preveč picajzlast, pa gre bolj počasi.
Je pa res, da je folija še na kitajskem in ko pride,bom imel ravno končano tišlarijo.
Barvna shema je že izbrana, moji najljubši barvi modra in rumena. Verjetno vsi veste, za katero shemo gre
Sem preveč picajzlast, pa gre bolj počasi.
Je pa res, da je folija še na kitajskem in ko pride,bom imel ravno končano tišlarijo.
Barvna shema je že izbrana, moji najljubši barvi modra in rumena. Verjetno vsi veste, za katero shemo gre
- Priponke
-
- Extra330_2.jpg (251.76 KiB) Pogledano 3983 krat
-
- Extra330_1.jpg (250.33 KiB) Pogledano 3983 krat
Lp Matej
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Danes sem malo testiral motor in bil pozitivno presenečen
Minimalni obrati so zelo nizki, hkrati pa je tek zelo miren. Odzivnost motorja je super. Iz minimalnih obratov na polno se požene brez obotavljanja. Vžiga v prvo.
Za spremembo nikjer nič ne pušča
Edino glasen je, kot je že bilo napisano v komentarjih. Ali je zdravilo za to samo menjava izpuha, ali lahko obstoječega nadgradim, recimo, da v njega dam nekaj steklene volne?
***EDIT***
Če je še kdo, ki razmišlja o tem motorju, mu bo to sigurno prav prišlo.
Tema o tem motorju
http://www.rcuniverse.com/forum/m_80896 ... ey_/tm.htm
Kako se uspešno utiša obstoječi izpuh
http://cgi.ebay.de/Dubro-Exhaust-Deflec ... ccessories
Nadomestni izpuh
http://cgi.ebay.com/Pitts-muffler-gas-e ... 0464548147
Minimalni obrati so zelo nizki, hkrati pa je tek zelo miren. Odzivnost motorja je super. Iz minimalnih obratov na polno se požene brez obotavljanja. Vžiga v prvo.
Za spremembo nikjer nič ne pušča
Edino glasen je, kot je že bilo napisano v komentarjih. Ali je zdravilo za to samo menjava izpuha, ali lahko obstoječega nadgradim, recimo, da v njega dam nekaj steklene volne?
***EDIT***
Če je še kdo, ki razmišlja o tem motorju, mu bo to sigurno prav prišlo.
Tema o tem motorju
http://www.rcuniverse.com/forum/m_80896 ... ey_/tm.htm
Kako se uspešno utiša obstoječi izpuh
http://cgi.ebay.de/Dubro-Exhaust-Deflec ... ccessories
Nadomestni izpuh
http://cgi.ebay.com/Pitts-muffler-gas-e ... 0464548147
Zadnjič spremenil mato, dne 18 Avg 2010, 22:20, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp Matej
Extra
.Pa še današnji polet z mojo extro,ki je doživela elektro preobrazbo.Zadovojlen kot mali otrok,ko dobi novo igračo.Leti lepo za moje pojme lepše kot na benzinarja in to z nespojenimi krili .Ja v jutranjem zagonu sem spravil letelo v zrak z nezavarovanimi krili.To sem pa opazil, ko sem menjal baterije po prvem poletu.Dokaz, da ima včasih človek več sreče kot p.... je celo letalo.
Lp-Rajko
Piko je zakon (made in Slovenia)
Piko je zakon (made in Slovenia)