CMPro Piper J-3 CUB 2300mm
CMPro Piper J-3 CUB 2300mm
Pred kratkim sem kupil CMPro Piper J-3 CUB 2300mm.
Ker je bil trup v slabšem stanju pa tudi bližnje srečanje s tlemi je imel, sem se odločil za prenovo.
Pogon je bencinc RCGF 26, imel je trokrako metanolsko eliso Graupner 15x8, kar je krepko premalo za ta motor, sedaj dobi Metts 18x8.
Za napajanje motorjeve elektronike sem nabavil 2s1000 lipo in 3A BEC (kitajci), za napajanje servo motorjev pa 2s2300 lipo in 8-15A BEC (spet kitajci).
Vsi servoti so povezani na novo z novimi kabli (od elektronike servota do MPX priključka) nato je tiskano vezje z MPX priključki in servo repki za sprejemnik. Ker ima naknadno vgrajene flape je kar 8 kanalov (plin, zrak, nagib levo, nagib desno, smer, višina, flap leov, flap desno).
Servomotorji so še različni (flapi futaba 3001, nagib hs-5485, višina HS-635HB, smer - neznana mešanica hiteca in futabe...), počasi bom menjal za HS-5485, saj delajo kot se šika (za 20e).
Problem je tudi z bajonetom saj je premera 19mm. Ker takega nisem nikjer našel bom dal 20mm in menjal cevi v krilih in trupu (itak).
Tamali bajonet je pa 11 mm, bom zamenjal z 10mm.
Ker navodil nisem dobil, bi prosil, če jih kdo ima za naslednje podatke:
Težišče (CG): naj bi bilo od 96 do 103 mm.
Odkloni smeri, nagiba in višine?
Toliko za danes, jutri pa naprej.
Ker je bil trup v slabšem stanju pa tudi bližnje srečanje s tlemi je imel, sem se odločil za prenovo.
Pogon je bencinc RCGF 26, imel je trokrako metanolsko eliso Graupner 15x8, kar je krepko premalo za ta motor, sedaj dobi Metts 18x8.
Za napajanje motorjeve elektronike sem nabavil 2s1000 lipo in 3A BEC (kitajci), za napajanje servo motorjev pa 2s2300 lipo in 8-15A BEC (spet kitajci).
Vsi servoti so povezani na novo z novimi kabli (od elektronike servota do MPX priključka) nato je tiskano vezje z MPX priključki in servo repki za sprejemnik. Ker ima naknadno vgrajene flape je kar 8 kanalov (plin, zrak, nagib levo, nagib desno, smer, višina, flap leov, flap desno).
Servomotorji so še različni (flapi futaba 3001, nagib hs-5485, višina HS-635HB, smer - neznana mešanica hiteca in futabe...), počasi bom menjal za HS-5485, saj delajo kot se šika (za 20e).
Problem je tudi z bajonetom saj je premera 19mm. Ker takega nisem nikjer našel bom dal 20mm in menjal cevi v krilih in trupu (itak).
Tamali bajonet je pa 11 mm, bom zamenjal z 10mm.
Ker navodil nisem dobil, bi prosil, če jih kdo ima za naslednje podatke:
Težišče (CG): naj bi bilo od 96 do 103 mm.
Odkloni smeri, nagiba in višine?
Toliko za danes, jutri pa naprej.
- Priponke
-
- DSC06812.JPG (73.95 KiB) Pogledano 5272 krat
-
- DSC06811.JPG (68.83 KiB) Pogledano 5272 krat
-
- DSC06810.JPG (52.12 KiB) Pogledano 5272 krat
lp Melly
Načrt bom objavil, samo še zadnje popravke vnesem, nato se lotim še pokrova motorja. Možen bo tudi kit (brez podvozja).
Vendar bo kot ponavadi uporaben samo za sladokusce (nov cmpro 230cm stane samo 230evrov), tudi če kit naredim za 150e..., je pa res, da se kvaliteta ne mor eprimerjati.
Je pa zelo lahko povečati zadevo recimo na 3300mm (kar bi bilo še bolje), uporabim 4mm VP. Potem gre noter 50ccm.
p.s. jaz sem si mojega zamislil kot delovno živince (vsakodnevni poleti), prav zato sem ga porisal, če poknem, ga zrežem in čez par dni spet leti.
Vendar bo kot ponavadi uporaben samo za sladokusce (nov cmpro 230cm stane samo 230evrov), tudi če kit naredim za 150e..., je pa res, da se kvaliteta ne mor eprimerjati.
Je pa zelo lahko povečati zadevo recimo na 3300mm (kar bi bilo še bolje), uporabim 4mm VP. Potem gre noter 50ccm.
p.s. jaz sem si mojega zamislil kot delovno živince (vsakodnevni poleti), prav zato sem ga porisal, če poknem, ga zrežem in čez par dni spet leti.
lp Melly
Čestitke za lep model , podoben kot moj model PIPER-ja.
viewtopic.php?t=50401&postdays=0&postorder=asc&start=0
LP
Simon
viewtopic.php?t=50401&postdays=0&postorder=asc&start=0
LP
Simon
Ravno o nečem takem razmišljam, ker me vedno bolj mika, da bi v Extro montiral elektriko, motor bi pa v kaj takega spravil.Melly napisal/-a: Je pa zelo lahko povečati zadevo recimo na 3300mm (kar bi bilo še bolje), uporabim 4mm VP. Potem gre noter 50ccm.
Če boš spravil kit te velikosti do enake stopnje, kot za extro, bom sigurno kandidat.
Lp Matej
Kaj pravite mojstri gradnje na naslednjo idejo:
višinec in smer bi izrezal iz VP topol 4mm, nato bi plankal z balzo 3 mm spodaj in zgoraj (z izrezanimi luknjami...ne na polno). Balza bi imela letnice v smeri trupa, VP pa v smer višinca... nekam se mi ne da zvijat letvice balze v elipse višinca..., potem samo še pobrusim robove na okroglo...
višinec in smer bi izrezal iz VP topol 4mm, nato bi plankal z balzo 3 mm spodaj in zgoraj (z izrezanimi luknjami...ne na polno). Balza bi imela letnice v smeri trupa, VP pa v smer višinca... nekam se mi ne da zvijat letvice balze v elipse višinca..., potem samo še pobrusim robove na okroglo...
lp Melly
- klementercon
- Profesor
- Prispevkov: 1397
- Pridružen: 08 Nov 2008, 12:14
- Kraj: Sezana Milano
- Kontakt:
PIPER
Oj melly ce bos res naredil kit piperja 3300mm ga pridem takoj iskat
Bravo zelo lepa gradnja kot puzeljcek
Bravo zelo lepa gradnja kot puzeljcek
http://karst-eagle-projects.webs.com/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
https://www.facebook.com/groups/1070481479650458/
Bom, samo počasi, to bo bolj jesenski projekt. (predvsem je 3300 v pravem razmerju na original in tudi oprema še ni predraga, 10-12kg servoti (nagibx2, višinax2, flapix2) za smer pa 18-20kg). Motor 50ccm tudi ni nek velik strošek napram 26ccm... lahko pa tudi elektro (5kW 12s4000, oprema za trex700). Je pa potrebno rešiti še kar nekaj stvari...
lp Melly
Glej poste od bruhpilota
gradnja repa
gradnja repa
Hvala. Ja nekaj takega sem mislil, sicer pa ni za pretiravati, original je napram taki gradnji kot iz masla.Krist napisal/-a:Glej poste od bruhpilota
gradnja repa
lp Melly
Sej kje pa piše, da mora bit rep debel 10mm...
Pri pantih bi jaz edino nalepil smrekovo letvico namesto balzine, pa bo zadeva dovolj kompaktna. Na koncu pa doda še folija, tako da je strah, da bi bilo krhko, odveč.
Lahko pa daš še opornice na repu, pa bo zadeva še močnejša.
Pri spoju dve plošč na trupu dodaj z notranje strani še kako ploščico. Pač preventiva. Ker se zna trup tam preklati na pol, če boš naredil kak ringelšpil pri pristanku.
Pri pantih bi jaz edino nalepil smrekovo letvico namesto balzine, pa bo zadeva dovolj kompaktna. Na koncu pa doda še folija, tako da je strah, da bi bilo krhko, odveč.
Lahko pa daš še opornice na repu, pa bo zadeva še močnejša.
Pri spoju dve plošč na trupu dodaj z notranje strani še kako ploščico. Pač preventiva. Ker se zna trup tam preklati na pol, če boš naredil kak ringelšpil pri pristanku.