Roba je prispela.
Najprej sem se poglobil v motor.
Ležaji imajo kovinske obroče. Zračnosti ni nikjer. Razlika med cilindrom in batom je slabi dve desetinki. Cilinder je pravilno brušen oz. honan, tako da ima poševne raze. Bat deluje lahkotno brez odvečnega materiala. Celotna teža z izpuhom in elektroniko je 1600g. Sesalni in izpušni kanali so gladki.
Slabosti pa so neobdelan vrh bata, grobo rezkan karter. Polno tesnilne gume znotraj motorja, ki sem jo že spucal in odstranil.
Na začetku priporočajo 4% mešanico in 2-urno utekanje z obrati pod 3000. Nato se gre lahko z motorjem letet. Po 20 urah piše, da je motor končno utečen
V kratkem ga utečem in zmerim vlek. Z eliso 22x10 naj bi bil okrog 11kg, tako pišejo v komentarjih. Če bo pa res, pa sporočim.
Mimogrede, kakšen je ekvivalent za 2-krako eliso 22x10, če vzamem 3-krako?