Dan odprtih vrat na letališču Portorož - 19.6.2010
Moderator: Pisaneli
Bi bilo morda treba vprašati na kakem srbskem letalskem portalu....
http://www.airliners.net/search/photo.s ... entry=true
LP Mitja
http://www.airliners.net/search/photo.s ... entry=true
http://forum.airserbia.com/viewtopic.php?f=37&t=1647Ja isto cuo da je YU-CES kupljena u Hr, Vrsar tacnije, ali se sad nalazi na Aerodromu Portoroz (bar je bila tamo pre mesec dana). I dalje je sa registracijom YU tako da se valjda broji...
LP Mitja
... leti jo oziroma tistih nekaj poletov je naredil Bendžo, on bo po moje tudi pravi naslov za podatek o lastništvu.
Je pa bilo kar videti nekaj lepih predstav. @mobil11 - hvala za lepe slike
Lep pozdrav, Sašo
Je pa bilo kar videti nekaj lepih predstav. @mobil11 - hvala za lepe slike
Lep pozdrav, Sašo
"It's not how close you get to the ground, but how precise you can fly the airplane..." - Bob Hoover
Ti pa res nimaš pojma o avijaciji, da pišeš take neumnosti.Pejd letet zlina 526, pa boš vidu, da je to deleč od smrklja.Če se vleče tvoj smrklj iz nosa še ne pomeni da se 526 tudi.Offshore napisal/-a:Vidim da je bila vglavnem ista letalska zasedba kot v Lescah ob otvoritvi piste
Sem pa 1. v živo videl Zlina 526 in si res nisem mogel misliti da se vleče po zraku kot en smrkelj
Tomo z Gilesom je pa ZAKON!!!!!!!!!!
Zlin 526F ima Vne 310 km/h , minimalka pa je mal pod 100. Penja pa tam okrog 5-6 m/s. Daleč od smrklja, kajne.
Preden tako sramotno označiš letala kot so Zlini serij 26, ti priporočam, da vsaj vprašaš tiste, ki smo imeli priliko s takimi letali letet.
Pa brez zamere, sem moral to napisat, iz razloga, ker je vsaj meni Zlin 526/726 eno izmed daleč najlepših akrobatskih letal.
Lp Longi
Julij 2007, kjer sem posnel dirko za čas med letali: Giles 202, Pitts S2B, Zlin 526 in eksotom I-3. Izberite si utrezno letalo in uživajte v posnetkih.
Pri tej dirki je moralo letalo oleteti od enega pilona do drugega, kot skozi neka vrata in izvesti določene akrobacije. Šlo se je pa za čas, ki ga je letalo uporabilo za izvedbo cele zadeve. Seveda je bil v prednosti tisti, ki je imel večjo moč... vendar pa je bilo lepo videti prav vse, ki so se trudili po svojih najboljših močeh. Mi je bil pa tisti rumeni hrvaški I-3 zaradi svoje nepovprečne oblike še zdaleč najbolj prikupen, čeprav se ni najbolje odrezal. Mislim, da bi bil prav zanimiv RC model.
http://www.youtube.com/my_videos?pi=0&p ... 0race&dm=1
Res se pa zdijo akrobacije z Zlinom, kot narisane po nebu...kakor en velik F3A akrobat.
LP Mitja
Pri tej dirki je moralo letalo oleteti od enega pilona do drugega, kot skozi neka vrata in izvesti določene akrobacije. Šlo se je pa za čas, ki ga je letalo uporabilo za izvedbo cele zadeve. Seveda je bil v prednosti tisti, ki je imel večjo moč... vendar pa je bilo lepo videti prav vse, ki so se trudili po svojih najboljših močeh. Mi je bil pa tisti rumeni hrvaški I-3 zaradi svoje nepovprečne oblike še zdaleč najbolj prikupen, čeprav se ni najbolje odrezal. Mislim, da bi bil prav zanimiv RC model.
http://www.youtube.com/my_videos?pi=0&p ... 0race&dm=1
Res se pa zdijo akrobacije z Zlinom, kot narisane po nebu...kakor en velik F3A akrobat.
LP Mitja
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 27 Jun 2010, 13:46, skupaj popravljeno 1 krat.
Jest sm sam napisal to kar sem videl v Lescah,drugače je pa tudi meni Zlin en izmed najlepših akrobatov!!Longi napisal/-a:Ti pa res nimaš pojma o avijaciji, da pišeš take neumnosti.Pejd letet zlina 526, pa boš vidu, da je to deleč od smrklja.Če se vleče tvoj smrklj iz nosa še ne pomeni da se 526 tudi.Offshore napisal/-a:Vidim da je bila vglavnem ista letalska zasedba kot v Lescah ob otvoritvi piste
Sem pa 1. v živo videl Zlina 526 in si res nisem mogel misliti da se vleče po zraku kot en smrkelj
Tomo z Gilesom je pa ZAKON!!!!!!!!!!
Zlin 526F ima Vne 310 km/h , minimalka pa je mal pod 100. Penja pa tam okrog 5-6 m/s. Daleč od smrklja, kajne.
Preden tako sramotno označiš letala kot so Zlini serij 26, ti priporočam, da vsaj vprašaš tiste, ki smo imeli priliko s takimi letali letet.
Pa brez zamere, sem moral to napisat, iz razloga, ker je vsaj meni Zlin 526/726 eno izmed daleč najlepših akrobatskih letal.
Lp Longi
Proti Poljavnčevim Gilesom in Extri se je pa Zlin res vlekel
Offshore napisal/-a:Jest sm sam napisal to kar sem videl v Lescah,drugače je pa tudi meni Zlin en izmed najlepših akrobatov!!Longi napisal/-a:Ti pa res nimaš pojma o avijaciji, da pišeš take neumnosti.Pejd letet zlina 526, pa boš vidu, da je to deleč od smrklja.Če se vleče tvoj smrklj iz nosa še ne pomeni da se 526 tudi.Offshore napisal/-a:Vidim da je bila vglavnem ista letalska zasedba kot v Lescah ob otvoritvi piste
Sem pa 1. v živo videl Zlina 526 in si res nisem mogel misliti da se vleče po zraku kot en smrkelj
Tomo z Gilesom je pa ZAKON!!!!!!!!!!
Zlin 526F ima Vne 310 km/h , minimalka pa je mal pod 100. Penja pa tam okrog 5-6 m/s. Daleč od smrklja, kajne.
Preden tako sramotno označiš letala kot so Zlini serij 26, ti priporočam, da vsaj vprašaš tiste, ki smo imeli priliko s takimi letali letet.
Pa brez zamere, sem moral to napisat, iz razloga, ker je vsaj meni Zlin 526/726 eno izmed daleč najlepših akrobatskih letal.
Lp Longi
Proti Poljavnčevim Gilesom in Extri se je pa Zlin res vlekel
Lej, ne mislim nekaj polemizirat. Ampak upoštevaj naslednje dejavnike zaradi katerih se ti zdi da se Zlin vleče; primerjaj velikosti posameznih letal, profile, krilno obremenitev, moč motorja glede na težo, gradnjo in pa konec koncev še obdobje v katerem so bila ta letala izdelana.
Ko boš vse to pametno in seveda z nekaj znanja pretehtal boš ugotovil, da je Zlin še danes, seveda v rokah pravega mojstra, kar Bendzo nedvomno je, pravi akrobatski stroj, ki mu besedna zveza se vleče kot smrkelj nikakor ne pristaja. Če bi tisti moment sedel v kabini tega letala bi imel občutek da se pelješ z raketo, polovico dogajanja bi pa itak zamudil.
Lp Longi
Lp Longi