3D modeliranje
Meni se tole tekmovanje za najboljši izdelek ne zdi nič kaj uporabno, ker se tisti, ki uporabljajo 3D modeliranje preveč razlikujejo tako po znanju, programski opremi in še čem. Zato nima smisla "meriti moči".
Mislim, da bi bilo veliko bolj zanimivo in koristno, da nekdo, ki je naredil zanimiv izdelek, opiše pristop, ki ga je uporabil pri njegovem oblikovanju.
Drugače je vse skupaj le eno postavljanje s svojimi izdelki, ki pa ne prinese nič uporabnega bralcem foruma.
LP Mitja
Mislim, da bi bilo veliko bolj zanimivo in koristno, da nekdo, ki je naredil zanimiv izdelek, opiše pristop, ki ga je uporabil pri njegovem oblikovanju.
Drugače je vse skupaj le eno postavljanje s svojimi izdelki, ki pa ne prinese nič uporabnega bralcem foruma.
LP Mitja
Morda bi se raje kot snovanje enakih izdelkov šli, da bi vsak v nulo zrisal kakšen modelarski pripomoček, ki ga ima doma. Torej šubler v roke in zrisati do potankosti. potem se pa takšen izdelek da v neko bazo, ki je dostopna vsem in v nek nevtralni format ala IGES. Recimo servote, propelerje, motorje, kolesa, bovdne, servoarme.....
LP!
Jure
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Se strinjam s tabo in prav tako z Ultralajtom.JKSniper napisal/-a:Morda bi se raje kot snovanje enakih izdelkov šli, da bi vsak v nulo zrisal kakšen modelarski pripomoček, ki ga ima doma. Torej šubler v roke in zrisati do potankosti. potem se pa takšen izdelek da v neko bazo, ki je dostopna vsem in v nek nevtralni format ala IGES. Recimo servote, propelerje, motorje, kolesa, bovdne, servoarme.....
LP!
Jure
LP,
Simon
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Recimo, motor, ki sem ga zgoraj prikazal, je zelo zakompliciran na prvi pogled, pa vendarle zelo enostaven za modeliranje.Ultralajt napisal/-a:....Mislim, da bi bilo veliko bolj zanimivo in koristno, da nekdo, ki je naredil zanimiv izdelek, opiše pristop, ki ga je uporabil pri njegovem oblikovanju....
Uporabil sem originalne načrte. Večina sestavnih kosov motorja so tako imenovane "vrtenine", tako da jih je bilo narediti zelo preprosto.
Nariše se simetrala, ter presek vrtenine. Ta presek se potem zavrti okoli osi za 360°in dobimo 3D predmet.
Za izdelavo lukenj v elementih, sem uporabil metodo Solid->diference in sicer da sem na mestu luknje postavil valj ustreznega premera, nato pa od glavnega elementa "odštel" ta valj, da je nastala luknja..kot na primer luknje v prirobnici propelerja.
Ogromno "ploščatih" elementov se pa da narediti tako, da narišemo tlorisno obliko in z ukazom Extrude povlečemo na določeno debelino.
Nato pa seveda te elemente združujemo skupaj, da nastajajo novi elementi ali celi sklopi ali sestavnica nekega večjega izdelka.
Mitja
Se absolutno strinjam , saj to je modelarski forum .JKSniper napisal/-a:Morda bi se raje kot snovanje enakih izdelkov šli, da bi vsak v nulo zrisal kakšen modelarski pripomoček, ki ga ima doma. Torej šubler v roke in zrisati do potankosti. potem se pa takšen izdelek da v neko bazo, ki je dostopna vsem in v nek nevtralni format ala IGES. Recimo servote, propelerje, motorje, kolesa, bovdne, servoarme.....
LP!
Jure
LP Mare
Kdor visoko leta - daleč vidi.
hmmmmmm...
Pri modeliranju gledam jaz takole na te zadeve...
1...design...Ki je lep na oko...tehnično pa ni toliko podkovano...To je zame umetnost...
2...Tehnično izrisan-modeliran 3D objekt...To je zame pravo 3D modeliranje..Iz tega lako izdelaš načrte, sestavnico orodje..itd...
Mam občutek, da se tukaj ocenjuje 3d design...ne pa sposobnost in pristop tehničnega modeliranja...
Upam da me razumete...
Se strinjam da bi bilo bolj pametno narediti bazo podatkov...naprimer servote...motorje....itd....
Te skodelice so prečudovito narisane...ampak jaz kot strojnik mi niso čisto nič posebnega...Le design je lep...
Naprimer motor kot ga prikazuje Ultralajt...kapo dol...To je uporabna stvar, ki vidiš ideje in iznajdlivost konstrukterja.
Seveda pa z veseljem spremljam temo...
Prilagam mojih par primerov uporabnosti 3D modeliranja..
Jože K.
Pri modeliranju gledam jaz takole na te zadeve...
1...design...Ki je lep na oko...tehnično pa ni toliko podkovano...To je zame umetnost...
2...Tehnično izrisan-modeliran 3D objekt...To je zame pravo 3D modeliranje..Iz tega lako izdelaš načrte, sestavnico orodje..itd...
Mam občutek, da se tukaj ocenjuje 3d design...ne pa sposobnost in pristop tehničnega modeliranja...
Upam da me razumete...
Se strinjam da bi bilo bolj pametno narediti bazo podatkov...naprimer servote...motorje....itd....
Te skodelice so prečudovito narisane...ampak jaz kot strojnik mi niso čisto nič posebnega...Le design je lep...
Naprimer motor kot ga prikazuje Ultralajt...kapo dol...To je uporabna stvar, ki vidiš ideje in iznajdlivost konstrukterja.
Seveda pa z veseljem spremljam temo...
Prilagam mojih par primerov uporabnosti 3D modeliranja..
Jože K.
- Priponke
-
- slikano po končanju del pri stranki
- 5.jpg (63.73 KiB) Pogledano 4575 krat
-
- izrisano 3d za prikas stranki in izdelava načrta iz tega
- 2.jpg (43.71 KiB) Pogledano 4575 krat
Podpis++;
Zelo koristno bi bilo tudi, da tisti ki bolj konkretno obvladajo orodje da bi navedli kje so pridobili največ koristnega znanja. Npr: literatura, linki... .
Seveda vsak zase lahko googla, samo, ko si začetnik je iskanje osnov še nekako najbolj zamudno, še posebej, ko so tisti kompleksnjši modeli toliko bolj lepši. Pol pa med iskanjem naletiš na kak rezultat drugega modelirnika, ki zgleda še lepše...
Jaz na primer sem do sedaj "delal"(igral) z Byce ter SolidWorks.
Bryce -> gumbek F1 ter experimentiranje -> klikni in opazuj kaj se bo zgodilo, program je dokaj logično sestavljen, žal kaj kompleksnega je že zelo težko izdelat( ne moreš risat načrta )
SolidWorks -> V sklopu študija smo imeli delavnice o osnovah žal brez skripte, ostalo pa F1
Kar pa se tiče licenc popravite me če narobe razmišljam, samo mislim, da se noben ne bo pritoževal če v izobraževalne namene tu pa tam uporabiš kako nelegalno verzijo(zlasti če še obiskuješ OŠ,SŠ,VŠ,Uni).
Saj nato če boš slučajno zečel delat in služit z tem boš pa verjetno ja toliko fer(pošten), da programerjem plačaš za njihov vložen trud. (ki mimogrede sploh ni majhen!)
Da pa se bo na forumu vedlo kdo z programom le dopolnjuje svoje znanje kodo pa dela(služi) kot profi, pa bi bilo vzorno, da se preprosto preko slike zapeče(vodni tisk) besedilo v stilu "Uporabljam nelegalno kopijo a izključno za izobraževanje"
Opomba: Poudarek je samo v izobraževalne namene, piratstva v komercialne namene ne podpiram!
Če bi se pa kdo javil, ki obvlada kak odprto kodni 3D modelirnik pa naredil parkrat neke vrste forum delavnico seveda kot risanje modelarskih predmetov , čez čas bi nato sigurno lahko odprli bazo za model. predmete.
Lp
M.
Zelo koristno bi bilo tudi, da tisti ki bolj konkretno obvladajo orodje da bi navedli kje so pridobili največ koristnega znanja. Npr: literatura, linki... .
Seveda vsak zase lahko googla, samo, ko si začetnik je iskanje osnov še nekako najbolj zamudno, še posebej, ko so tisti kompleksnjši modeli toliko bolj lepši. Pol pa med iskanjem naletiš na kak rezultat drugega modelirnika, ki zgleda še lepše...
Jaz na primer sem do sedaj "delal"(igral) z Byce ter SolidWorks.
Bryce -> gumbek F1 ter experimentiranje -> klikni in opazuj kaj se bo zgodilo, program je dokaj logično sestavljen, žal kaj kompleksnega je že zelo težko izdelat( ne moreš risat načrta )
SolidWorks -> V sklopu študija smo imeli delavnice o osnovah žal brez skripte, ostalo pa F1
Kar pa se tiče licenc popravite me če narobe razmišljam, samo mislim, da se noben ne bo pritoževal če v izobraževalne namene tu pa tam uporabiš kako nelegalno verzijo(zlasti če še obiskuješ OŠ,SŠ,VŠ,Uni).
Saj nato če boš slučajno zečel delat in služit z tem boš pa verjetno ja toliko fer(pošten), da programerjem plačaš za njihov vložen trud. (ki mimogrede sploh ni majhen!)
Da pa se bo na forumu vedlo kdo z programom le dopolnjuje svoje znanje kodo pa dela(služi) kot profi, pa bi bilo vzorno, da se preprosto preko slike zapeče(vodni tisk) besedilo v stilu "Uporabljam nelegalno kopijo a izključno za izobraževanje"
Opomba: Poudarek je samo v izobraževalne namene, piratstva v komercialne namene ne podpiram!
Če bi se pa kdo javil, ki obvlada kak odprto kodni 3D modelirnik pa naredil parkrat neke vrste forum delavnico seveda kot risanje modelarskih predmetov , čez čas bi nato sigurno lahko odprli bazo za model. predmete.
Lp
M.
- multipraktik
- Tekmovalec
- Prispevkov: 403
- Pridružen: 28 Jan 2010, 19:55
- Kraj: Medvode
- THE DOCTOR
- Freak
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33
Evo še moj prispevek :
Helikopterček, ki se že 4 leta vozi po zraku. Kasneje je doživel še nekaj evolucij, ki pa tukajle niso dorisane.
Drugače pa je cel sestav narejen z kinematiko, tako da se vse premika in lahko izmerim razne podatke ( recimo kote repov, max min kote glavnih rotorjev.....)
Postopek izdelave je bil tak, da sem najprej risal posamezne elemente, jih dajal skupaj v osnovnem sestavu, potem ko sem imel osnovo, sem naredil še en sestav, ki je bil kinematično podprt, potem pa doteral posamezne komade do konca.
Helikopterček, ki se že 4 leta vozi po zraku. Kasneje je doživel še nekaj evolucij, ki pa tukajle niso dorisane.
Drugače pa je cel sestav narejen z kinematiko, tako da se vse premika in lahko izmerim razne podatke ( recimo kote repov, max min kote glavnih rotorjev.....)
Postopek izdelave je bil tak, da sem najprej risal posamezne elemente, jih dajal skupaj v osnovnem sestavu, potem ko sem imel osnovo, sem naredil še en sestav, ki je bil kinematično podprt, potem pa doteral posamezne komade do konca.
- Priponke
-
- VESA_3.jpg (22.78 KiB) Pogledano 5104 krat
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
No da še jaz prispevam en preprost 3d render:
->
Narisano je bilo v brezplačni verziji programa Delcam Drafting-e.
Program je zelo preprost za uporabo vmesnik je dokaj podoben SolidW. in navodila, ki so zraven zelo nazorna.
AMPAK brezplačna verzija ne omogoča exporta narisanega v nek standardni format,
oziroma celo če kupiš pro verzijo rabiš doplačat za vsak predmet posebej, da ti ga oni pretvorijo da ga lahko uvoziš v njihovo pro verzijo
(vsaj tako je blo, ko sem to risal)
->
Narisano je bilo v brezplačni verziji programa Delcam Drafting-e.
Program je zelo preprost za uporabo vmesnik je dokaj podoben SolidW. in navodila, ki so zraven zelo nazorna.
AMPAK brezplačna verzija ne omogoča exporta narisanega v nek standardni format,
oziroma celo če kupiš pro verzijo rabiš doplačat za vsak predmet posebej, da ti ga oni pretvorijo da ga lahko uvoziš v njihovo pro verzijo
(vsaj tako je blo, ko sem to risal)
Lp,
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
M.
Uporabno za začetnike: https://zemljevid.miharix.eu
https://tim.izdelal.si
Revija TIM ima 60 let - Če še nikoli nisi nič objavil v TIM-u, se opogumi in napiši kak prispevek(nasveti,predelave,gradnja,tekmovanja,preizkusi...).
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)