EP JET VISION DF 45...rabim pomoč...

Modeli s turbinskim pogonom (jet, pulzo jet, ducted fan & elektro)
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

EP JET VISION DF 45...rabim pomoč...

Odgovor Napisal/-a boško75 »

L.P.

rabil bi pomoč nekoga ki je po možnosti z takim modelom že letel ali pa mu je vsaj znan ....zanima me namreč zakaj model ne pridobiva na višini in kolikšna naj bi bila potisan moč impelerja tega modela ...model sicer leti na višini nekje 3-4m več pa ne zmore ...oziroma tudi pri polnih odklonih se na višino ne odziva razen na smeri ....ker sem začetnik v tej kategoriji letal bi prosil za čisto domače obrazložitve ker še strokovnih ne obvladam....

HVALA ....vsaka pomoč je dobrodošla...

in še link modela...

http://www.kyosho.com/eng/products/rc/d ... _id=103154

L.P. Boško 75
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
robertjur
Profesor
Prispevkov: 1036
Pridružen: 21 Nov 2004, 03:05

Odgovor Napisal/-a robertjur »

Ja če je zadeva iz kompleta potem mora letet. Zgleda kar simpatičen tko de ne vem no? Take zadeve se običajhno peljejo (vlečejo) brez kakih rezerv tako da prevelik odklon višinskega krmila lahko predstavlja zavoro preko katere motor ne zmore in zadeva glisira. Po moje ga moraš dobro zabrisat in pustit da razvije hitrost nato pa šele delat z višino.
Robert
Uporabniški avatar
digidon
Tekmovalec
Prispevkov: 225
Pridružen: 13 Dec 2009, 13:15
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a digidon »

to mi bolj sliči da se impeler vrti v napačno smer :) si prav priklopo regulator hitrosti? če neveš probi zamenjat rdečo žico in rumeno in preveri če maš kaj več potiska :)
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

250 g potiska ob 0,5 kg modelu je premalo za kaj več, pa naj bo komplet ali ne.
Eno celico zraven. Če bo setup preživel o.k., če ne je itak zanič.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
digidon
Tekmovalec
Prispevkov: 225
Pridružen: 13 Dec 2009, 13:15
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a digidon »

glede na ta video očitno leti dobro :)
http://www.youtube.com/watch?v=TJcK8ZI9 ... re=related
tak da je vrjetno nekje drugje problem :)
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

Odgovor Napisal/-a boško75 »

raktivec napisal/-a:250 g potiska ob 0,5 kg modelu je premalo za kaj več, pa naj bo komplet ali ne.
Eno celico zraven. Če bo setup preživel o.k., če ne je itak zanič.

...hmmm...zelo mali potisk. vsaj 2x toliko še rabi...bi pa vprešal kako ste prišli do tega rezultata??? ..jaz sem iskal po netu kaj o tem modelu pa nisem zasledil nobenih pametnih nasvetov ali celo kakšnih izračunih o potisku impelerja...

se pa zahvaljujem za odgovor...tudi ostalim...
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
Uporabniški avatar
digidon
Tekmovalec
Prispevkov: 225
Pridružen: 13 Dec 2009, 13:15
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a digidon »

ta link ko si dal:
http://www.kyosho.com/eng/products/rc/d ... _id=103154
Swing the wings out for excellent low speed stability, or fly with the wings swept back for high speed performance.
Lightweight and simple structure uses one servo to control the swing angle of the main wing.
Main components such as the strong FRP fuselage, balsa main and tail wings are pre-built in this factory-assembled kit.
Mixing radio system realizes precise control inputs and angle of the swing-wing.
Proven DF45 ducted fan unit produces stable and powerful thrust.
3-servo specifications provide free control of the elevon and swing-wing's swept back angle.
Brushless motor and fan combine in a high-efficiency one-piece fan unit that produces 270g of thrust (fan unit thrust).
One-piece shroud's brushless motor generates 50,000 RPM of pulling power.
11.1V-700 - 910mAh Li-Po (Lithium Polymer) battery provides the power for potent jet flight. (No.ORI60037 recommended)
Removable canopy enables easy access for changing battery and linkages or other maintenance.
Balsa rib tail wing is pre-covered in film. Simply fix to the fuselage to complete. 4-channel specifications for elevon, throttle and swing-wing control.
pa še tu
Technical Data
Length
625mm
Width
Swing Out 710mm, Swing In 540mm
Weight
420~450g(approx.)
Wing Area
10.5dm2
Thrust
270g (approx.) (when using 11.1V Li-Po battery / fan unit)
Uporabniški avatar
T0RN4D0
Dr. Modelar
Prispevkov: 2979
Pridružen: 15 Feb 2010, 20:40
Kraj: sevnica

Odgovor Napisal/-a T0RN4D0 »

Hehe, ti bi mel kr 750 potiska iz take pihalice. :) Če ne zmore več kot par metrov je definitivno nekaj narobe.
Fly it like you stole it!
Thomi77
Razpravljalec
Prispevkov: 105
Pridružen: 22 Jun 2009, 12:07
Kraj: okolica Ljubljane

Odgovor Napisal/-a Thomi77 »

Narobe obrnjen ventialtor ....

samo probaj obrnit ... podobno je bilo pri mojemu kolegu... čisti lapsus..

lp
T.
I'm so.... stay away !
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Površina kril naj bi bila 10,5 dm2. Ko odšteješ površino trupa med kriloma in verjetno še vodoravni rep ti ostane kvečjemu okrog 8 dm2 in ob 0,5 kg mase modela prideš do 60-65 g/dm2.
Ob taki krilni obremenitvi je za te majhne impelerje potrebnih vsaj 180 watov, za kar je ob 3s akuju potrebnih vsaj 25A, za zanesljiv let bolje 25A.
Koliko vleče motor?

Ob kvaliteti izdelave modelov tega cenovnega razreda in ob izkoristku priloženega npogonskega sklopa je bolje dodat še 5A, da si v varnem področju.

Ravno Kyosho je pričel z stiroporko jet modeli in sicer z LearJetom in P80, pri katerem je servo za nagib vtaknil kar v sesalni kanal. Slika
Oba modela sta na papirju in na filmčkih letela prav lepo, v resnici pa sta bila leteča smrklja. Verjetno je tudi pri tem modelu nekaj podobnega.

Kot sem že dejal je najcenejša rešitev dodatna celica in mnorebiti zmanjšanje kapacitete celic za 3-4 minute poleta. Na tak način model precej olajšaš. Zelo tudi pomaga, če izbereš kvalitetnejše celice. Zamenjava recimo 20C celic z 35C celicam lahko doda ob 3s tudi 30% moči.


Teh 270g potiska samo po sebi niti ne bi bilo tako hudo vprašljivih, če ob mini potisku ne bi bila zraven še mini hitrost izpihanega zraka. Ko model poleti ga malce še potiska, vendar je minimalka modela tako visoka, da ga ob tej hitrosti impeler komaj dohaja in za potisno silo zmanjka sape.

Obstajajo npr. modeli, ki tudi imajo le 5 N/kg potiska, vendat imajo majhno izpušno šobo in veliko izpušno hitrost. Tak model ima tudi ob hitrem letu skoraj enak potisk in leti, da je veselje.




p.s.
V prilogi o potisku je posebej dan v oklepaj stavek potisk impelerja. To pomeni, da daje 270 g potiska sam, nevgrajen v model.
Za foro postavi model na nos na elektronsko tehtnico in jo daj na nulo. Nato na polno vklopi pogon in izmeri potisk. Stavim, da ne bo prišlo kaj prida čez 200 g.

Seveda je dobro, da model z roko držiš v navpičnem položaju. Slika
lp
Sašo
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

Odgovor Napisal/-a boško75 »

digidon napisal/-a:ta link ko si dal:
http://www.kyosho.com/eng/products/rc/d ... _id=103154
Swing the wings out for excellent low speed stability, or fly with the wings swept back for high speed performance.
Lightweight and simple structure uses one servo to control the swing angle of the main wing.
Main components such as the strong FRP fuselage, balsa main and tail wings are pre-built in this factory-assembled kit.
Mixing radio system realizes precise control inputs and angle of the swing-wing.
Proven DF45 ducted fan unit produces stable and powerful thrust.
3-servo specifications provide free control of the elevon and swing-wing's swept back angle.
Brushless motor and fan combine in a high-efficiency one-piece fan unit that produces 270g of thrust (fan unit thrust).
One-piece shroud's brushless motor generates 50,000 RPM of pulling power.
11.1V-700 - 910mAh Li-Po (Lithium Polymer) battery provides the power for potent jet flight. (No.ORI60037 recommended)
Removable canopy enables easy access for changing battery and linkages or other maintenance.
Balsa rib tail wing is pre-covered in film. Simply fix to the fuselage to complete. 4-channel specifications for elevon, throttle and swing-wing control.
pa še tu
Technical Data
Length
625mm
Width
Swing Out 710mm, Swing In 540mm
Weight
420~450g(approx.)
Wing Area
10.5dm2
Thrust
270g (approx.) (when using 11.1V Li-Po battery / fan unit)
hja ..moja površnost...sem še enkrat pregledal podatke in našel tudi podatek o potisku...

pa vseeno hvala...za potrpežljivost...in nasvete...
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

Re: EP JET VISION DF 45...rabim pomoč...

Odgovor Napisal/-a boško75 »

boško75 napisal/-a:L.P.

rabil bi pomoč nekoga ki je po možnosti z takim modelom že letel ali pa mu je vsaj znan ....zanima me namreč zakaj model ne pridobiva na višini in kolikšna naj bi bila potisan moč impelerja tega modela ...model sicer leti na višini nekje 3-4m več pa ne zmore ...oziroma tudi pri polnih odklonih se na višino ne odziva razen na smeri ....ker sem začetnik v tej kategoriji letal bi prosil za čisto domače obrazložitve ker še strokovnih ne obvladam....

HVALA ....vsaka pomoč je dobrodošla...

in še link modela...

http://www.kyosho.com/eng/products/rc/d ... _id=103154






..Prav lepo pozdravljeni vsi ki ste sodelovali v mojem forumu ...

z veseljem vam sporočam da je vsak izmed vas pripomogel k temu da sem model še enkrat popolnoma "preučil-pregledal" posebej pa bi se zahvalil modelarju-- RAKTIVCU --saj so mi prav njegovi odgovori na različne teme v forumih dali kr nekaj odgovorov na vsse moje probleme....

zato vam sporočam da je danes pred kakšno uro uspel prvi 3min.let ki se je končal tudi z uspešnim pristankom--nič zobotrebcev--...več ni ratalo zaradi kapacitete lipo-tov....zame je to zadovoljivo...v prihodnje mogoče kakšna minuta ali dve več...ko nabavim kvalitetne celice...

skratka HVALA VSEM ZA POMOČ.... :D :D :D ...sicer imam izkušnje samo z letali zato sem zelo vesel da bom z vašo pomočjo lahko nadgradil svoje znanje tudi z letom JET modela saj od mojih modelarskih kolegov še nihče nima jet modela....

L.P. Boško 75
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

In kaj si spremenil, da ti je polet uspel, ter kako je model letel?
lp
Sašo
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

Odgovor Napisal/-a boško75 »

raktivec napisal/-a:In kaj si spremenil, da ti je polet uspel, ter kako je model letel?
spremenit nisem rabil nič takega,razen kaj sem premaknil lipo za kak milimeter bolj nazaj...naj bolj je pa vplivalo da sem počakal da je pribobil na hitrosti...torej brez kakih nenadnih manevrov...ko je pa dobil zalet --čeprav ne leti z neko veliko hitrostjo---je letel kr stabilno in tudi smeri ter višino se je dalo spreminjati...višina se je iz 3-4 m povzdignila na kakih 10 m....je pa še potreben tyuning na lipo celicah iz 3s bom prešel raje na 4s ...set up bo brez problema vzdržal...testi že narejeni...potisk je pa bil kr konkreten...

me pa zanima kaj menite če bi izpuh podaljšal za kak centimeter ( s tem bi pridobil ožji izpuh in mogoče nekaj več potiska--ali pa se motim...)...sem novinec ...pač ne vem še vsega...hvala...
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Daljšat ga ne!
Povej kakšen premer ima spiner impelerja in kakšen je zunanji premer rotorja.
Je sesalni kanal gladek in enakomeren, ali ima znotraj kakršne koli bunkice, neravnine ali celo servo? Lahko priložoš sliko sesalnega kanala od vsesnika do impelerja?
lp
Sašo
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

dimenzije...

Odgovor Napisal/-a boško75 »

vstopni kanal--44mm--izpuh--39mm--sestavljen je iz 3 delov--1+2 sta enaka 3 je ošiljen na 39mm--vse mere so notranje...cela dolžina kanala--98mm--

prop--dimenzija --čez krak 42mm--spiner pred kraki--16mm--višine 14mm...

kaj ni to prevelika razlika med propom in kanalom 2mm(oz. na vsako stran 1mm)??????
Priponke
21052010104a.JPG
21052010104a.JPG (45.77 KiB) Pogledano 3737 krat
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

dimenzije

Odgovor Napisal/-a boško75 »

"kanal"brez propa
Priponke
tukaj se vidi da je kanal čist brez servov ..je pa druga ovira ....3 kabli od BK motorja ki jih ni možno speljat kam drugam...ali pa???
tukaj se vidi da je kanal čist brez servov ..je pa druga ovira ....3 kabli od BK motorja ki jih ni možno speljat kam drugam...ali pa???
21052010105a.JPG (64.07 KiB) Pogledano 3733 krat
Zadnjič spremenil boško75, dne 21 Maj 2010, 20:51, skupaj popravljeno 1 krat.
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

dimenzije

Odgovor Napisal/-a boško75 »

"kanal"
Priponke
21052010106a.JPG
21052010106a.JPG (57.9 KiB) Pogledano 3730 krat
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

dimenzije

Odgovor Napisal/-a boško75 »

"kanal" izpuh
Priponke
21052010107a.JPG
21052010107a.JPG (59.94 KiB) Pogledano 3728 krat
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

dimenzije

Odgovor Napisal/-a boško75 »

kanal z propom
Priponke
lepo vidna reža med propom in kanalom
lepo vidna reža med propom in kanalom
21052010108a.JPG (55.96 KiB) Pogledano 3725 krat
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

dimenzije

Odgovor Napisal/-a boško75 »

prop...
Priponke
21052010109a.JPG
21052010109a.JPG (35.81 KiB) Pogledano 3868 krat
21052010111a.JPG
21052010111a.JPG (29.23 KiB) Pogledano 3862 krat
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

To je impeler, jaz bi rad videl vstopni kanal modela od vstopne luknje do impelerja.
1 mm distance je za tak majhen impelerček MNOGO in veliko zraka se vrti na mestu.


Tale impeler bi moral imeti naslednje kanale za optimalno delovanje:

- vstopna luknja 39 mm ali 1200 mm2 preseka
- radius vstopnika okrog vstopne luknje 2-3mm
- takoj za tem se pod kotom okrog 7o razširi na 44 mm in v tem preseku teče do impelerja.
- za impelerju se zoži na 38-36 mm, pri tem modelu bi ob 3s pustil 38, ob 4s pa šel na 37 mm.

Izstopni konus je lahko iz šeleshamerja, plastike od jogurtovega kozarca...
- vstopni kanal je lahko zvit iz 0,3-0,4 mm aviošpera, folije za episkop in podobno. Šeleshamer je pogojno uporaben, ker ga lahko podtlak potegne skupaj.


Najučinkoviteje in najenostavneje je vtaknit dodatno celico, ali cel 4s aku z vsaj 30C in bo več kot dvakratna moč.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

kanali

Odgovor Napisal/-a boško75 »

celo podnožje..od prvih kanalov do kanalov pred impelerjem
Priponke
21052010115a.JPG
21052010115a.JPG (65.33 KiB) Pogledano 3831 krat
odprtina pred impelerjem --46x86mm
odprtina pred impelerjem --46x86mm
21052010113a.JPG (44.89 KiB) Pogledano 3823 krat
servo--krilni --odprtina dimentije 41mmx46mm
servo--krilni --odprtina dimentije 41mmx46mm
21052010114a.JPG (47.76 KiB) Pogledano 3823 krat
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
Uporabniški avatar
boško75
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 03 Mar 2009, 23:25
Kraj: RUŠE

dimenzije

Odgovor Napisal/-a boško75 »

podnožje ...
Priponke
impelr je spuščen 10mm pod podnožje
impelr je spuščen 10mm pod podnožje
21052010116a.JPG (51.33 KiB) Pogledano 3820 krat
35MHz / 2,4GHz
vredi vržem samo spustit pozabim....


LP Boško,
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Se mi je kar zdelo, da bo nekaj takega.
Množica vstopnih lukenj pomeni množico vrtincev, ki zelo poslabšajo zračni tok v impeler. Za povrhu je nekje na poti zraka še servo motor z povezavami in še kaj bi se našlo. Tu verjetno ne pomaga nič drugega kot dodatna celica.

V kolikor je služajno prosta pot med impelerjem in bočnim vsesnikom (tam mkjer ima F14 vsesni kanal, tu pa je nekakšno rešeto), potem bi se splačalo zapret vse luknje na tleh in iz btega rešeta izdelat vsesnike, ter jih lepo povezat z sesalnim kanalom vse do impelerja.
Model bi lepše pel in predvsem ob dodatni celici dosegel precej večjo hitrost in dviganja kot pa v taki obliki.

V kolikor si zainteresiran za gradnjo sesalnih kanalov napiši in, če hočeš te lahko sproti vodim skozi izdelavo teh kanalov.

Za gradnjo potrebuješ:
- blok šeleshamerja A3 ali nekaj folije za episkop
- 1/4 deščice malce trše 3 mm balse
- deščico ali dve 1,5 mm balse
- sekundno lepilo

Zaenkrat povej čelne dimenzije teh rebrastih vsesnikov. Zanima me presek gledan resnično od spredaj in ne poševno po liniji vsesnika.



Na www.rbckits.com si oglej izdelavo modela F35, ki ima sesalni kanal na moč podoben temu, kar potrebuješ.
lp
Sašo
Odgovori

Vrni se na Jet modeli