TREX 700 konverzija na 26ccm motor

Debate o helikopterjih z motorji na notranje izgorevanje

Moderator: Parky

Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

TREX 700 konverzija na 26ccm motor

Odgovor Napisal/-a Melly »

Zanima me, če je kdo ob poplavi konverzij na elektro razmišljal tudi o bencinskem motorju Zenoah (kopije od 200e naprej, od 2KM do 4 in več)... in helibug.com kitu (300e)... seveda FBL z novimi 2s lipo servoti MKS...

http://www.conceptcopters.com/store/pro ... roduct=596

Trex 700 kit z blejdi v fastladu 600e... pa 600e za motor in helibug... župca pa je praktično zastonj napram nitro in elektro.

Mnenja, ideje...

http://helifreak.com/showthread.php?t=148810&page=1
lp Melly
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Melly pomisli še na extra večje vibracije ;) po mojem mnenju se ne splača... mogoče samo za long normal fligt time :P
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

Kaj pa vem, Toni Clark ima heli verzijo motorja:

Double counterbalanced crankshaft, very accurately aligned for the necessary concentric running, supported in three ballbearings. Needle roller bearings in conrod.

http://www.toni-clark.com/index_en.htm

Titan ZG 231SLH
Titan ZG 26SLH

http://www.youtube.com/watch?v=1n2xnnNr ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=R68vwDJg ... re=related
lp Melly
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

To je odlično za skale vozit zruizaš pol ure nikome-ništa.

Če pa češ 5+kw na 5kg in exsplozivnost mašine je pa danes samo še elektrika ( sem gllih dubu ICE 160 HV + scorpoin 4035 -500 :D ).

LP
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

Z bencincem 29 ccm prideš do max. 5KM (cca. 3,5kW).
Če prav razumem, ti predeluješ nitro v elektro (torej nisi kupil trex700 elektro).

Moje razmišljanje gre v smer:
1. kupiti T-REX 700LE brez opreme (600e) ali najti rabljenega
2. kupiti servote ciklika MKS BLS 950 in rep MKS BLS 980 in BEC, za začetek Spartan Quark ALU.
3. kupiti zobnike za bencinca (helibug)
4. zrisati in izdelati nove frame...
5. kupiti bencinca CY-29 za dobrih 200e.

V skrajnem primeru lahko vržem ven bencinca in dam notri elektro.
lp Melly
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Probaš vsekakor lahko ... samo meni bencinci ne gredo v mozak xD enostavno me zvok odbija pa teža tud ker letim več ali manj 3D :P

PS: Seme boš še pred mano ga sestavu ker so švabi gnili ni nikjer pyrota :evil:
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Hja, tud men je mal pipca potekla, masterkard se e zabil do konca, tako da bo treba kot pri teb malce počakat z nadajnim nabavljanjem.

Kupil bom tale conversion, potem ga bom pa še sam malček začinil z ojačitvami med motorjem, ter ležaji axe, tam kjer najbolj nuca.

http://www.xperience3d.com/store/dettview.php?id=5223

Ma da gre kot TDR Rigid ob "Sixstrema " :P :P :P :P :P

Tudi razmišljam o 12S 4000, sej Timo pa Sixt tud furata 12S4000.

Pozdrav
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

Koliko tehta Trex 700 z metanolcem z vso opremo in koliko bo tehtal tvoj z elektro motorjem in baterijami?

Nagibam se k CY-29 motorju... sicer pa sedaj še zbiram denar :lol:
lp Melly
tomazcc
Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: 10 Dec 2007, 23:26
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a tomazcc »

Če rabiš težo Trex 700 nitro, predelan na elektro povej, lahko stehtam.
Vozim na 12S 5800.

Tomaž
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

Scorpion 4035-500 - 430g (3500W), ICE 160 HV 140g, baterija Turnigy 6s4000 40C, 694g (x2).... skupaj cca. 2000g. o cenah raje nebi, ker lahko tudi žene berejo ...

Motor CY 31 (brez rezervoarja, resonance, governorja in servo za gas), teža cca. 1600g.

http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.4518/.f

5,5KM z resonanco... cena v Ameriki za motor brez resonance 300$, 209$ za šibkejši CY29 (3,5KM) motor...
lp Melly
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Melly da bodo žene brale ... Pyro 700-45 + Jive 80HV+(+heatsink) + 12S-4000mAh :D Wohoooooooooooo 3000W-5000W(1Sekunda) :car:

Weight of heli 4505Grams :car:
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 408
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Odgovor Napisal/-a Roby »

Melly ce si baterije zraven stel potem moras stet tudi kestel + gorivo +heder tank to je se dodatnih 650-800g pri nitrotu.
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

tomazcc napisal/-a:Če rabiš težo Trex 700 nitro, predelan na elektro povej, lahko stehtam.
Vozim na 12S 5800.

Tomaž
Super, kar potehtaj RTF.
lp Melly
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

Saj je mogoče bencinc brca v temo, ne vem, mogoče pa tudi ni.
Dejstvo je, da je nitro počasi v zatonu, elektro se vzpenja... bencinc pa nekje v ozadju neki miga.
Gledam in študiram, prebiram... bo pa 700tka (ali kakšna druga 90tka) sigurno kmalu v moji "floti".

Okoli teže pa sprašujem, da vidim v kakšnih mejah je potrebno narediti konverzijo (če je sploh možno narediti soliden heli).
lp Melly
Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 408
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Odgovor Napisal/-a Roby »

Po mojem mnenju mora imeti 90tka nekje od 4.2-5kg da se pelje dobro.
Sicer pa teza nima bistvenega vpliva pri FBL helijih.
Bencinar je ok dokler ni FBL ker je enostavno prevec vibracij(trpijo servoti ker se pregrevajo, hitro praznjenje sprejemniske baterije,...)
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

Hja vibracije... ne vem, pojma nimam kako je z bencinci.
Toni Clark trdi, da jih je veliko manj saj ima motor še tretji ležaj na gredi in gred je zbalansirana...ampak dokler en ne proba ni bomo vedli :D

Saj pravim v skrajni sili gre gor Scorpion in ICE HV160... raje kot metanol.

Bencinski motor bi se dalo tudi prodati, saj enakega uporablja Baja in drugi 1:5 avti. Tako nisi na prevelik izgubi.
lp Melly
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Najbolje da probaš ... sej veš da je naš hobi ena velika izguba :lol: tko da se ne sekiraj preveč :lol:
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
THE DOCTOR
Freak
Prispevkov: 853
Pridružen: 04 Jun 2008, 19:33

Odgovor Napisal/-a THE DOCTOR »

Hoj !

Meli k bi ti vidu kaj daje od sebe TDR od Sixsta, o mama mia- surova moč.

Tukaj sploh ne gre za moč motorja in Kw, ampak exsplozivnost motorja, koliko časa rabi motor da pobere obrate ko jih izgubi ( boging ).

Če gledaš s te plati je elektrika daleč v ospredju je pa res da je cena sitnica.
Ampak tudi ne tolk, če pomislim da sem leto nazaj dal za HZ-ja s pumpo in regulatojem tlaka ter hatorija SB20 reci piši 500 republiških in da galona 30 nitro cvička kušta 38 republiških, sprazniš jo pa v enem dnevu.

Saj imajo tudbine tudi po 10 in več konjev, pa še nisem videl da bi jih rabili za kaj drugega kot za Scale modele.

Da pa pridete malce na okus prilagam video od T -rexa ki je na stereoidih - brutalno.
http://www.youtube.com/watch?v=mQVIgNBgOw0
Bile so glave s pedli, komande so imele dolge antene in quartze ter letelo se je na metanol
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

THE DOCTOR napisal/-a: Saj imajo tudbine tudi po 10 in več konjev, pa še nisem videl da bi jih rabili za kaj drugega kot za Scale modele.
Turbinski motorji ne bodo nikoli dostavili "instant navor", kot ga lahko elektro. Konje imajo, kdaj jih dostavijo je pa drugo... počasi, torej edino za scale aplikacije.
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Bi jo pa skoz na polno furu 8) do blokade :lol:

btw: Fora je tudi v teži ... Nemci gradijo lahke helikopterje, gor dajejo pa močno elektroniko zakaj ... imajo daljše lete, večje baterije, boljše razmerje teža moč ... tega načela sem se tudi sam držal pri svojem elektroju ;)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Parky napisal/-a:Bi jo pa skoz na polno furu 8) do blokade :lol:
Potem bi pa kuru okrog 3000€ na uro :)
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Phoinix napisal/-a:
Parky napisal/-a:Bi jo pa skoz na polno furu 8) do blokade :lol:
Potem bi pa kuru okrog 3000€ na uro :)
+kerozin :lol:
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

Kerozin je drobiž napram 3000e, ti ga jaz častim 10 litrov, če furaš do blokade :lol:

Na pa me boste spet v elektro prepričali... ahhh bo treba generator popravit...
lp Melly
Uporabniški avatar
denys
Freak
Prispevkov: 681
Pridružen: 06 Jun 2007, 16:23
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a denys »

THE DOCTOR napisal/-a:Hoj !

Meli k bi ti vidu kaj daje od sebe TDR od Sixsta, o mama mia- surova moč.

Tukaj sploh ne gre za moč motorja in Kw, ampak exsplozivnost motorja, koliko časa rabi motor da pobere obrate ko jih izgubi ( boging ).

Če gledaš s te plati je elektrika daleč v ospredju je pa res da je cena sitnica.
Ampak tudi ne tolk, če pomislim da sem leto nazaj dal za HZ-ja s pumpo in regulatojem tlaka ter hatorija SB20 reci piši 500 republiških in da galona 30 nitro cvička kušta 38 republiških, sprazniš jo pa v enem dnevu.

Saj imajo tudbine tudi po 10 in več konjev, pa še nisem videl da bi jih rabili za kaj drugega kot za Scale modele.

Da pa pridete malce na okus prilagam video od T -rexa ki je na stereoidih - brutalno.
http://www.youtube.com/watch?v=mQVIgNBgOw0
Ta KDE konverzija z NEU motorjem tudi ubija. Motor ima 12 konjev. :D

http://www.youtube.com/watch?v=K4u-4_77Ylo
Uporabniški avatar
Melly
Dr. Modelar
Prispevkov: 3879
Pridružen: 15 Feb 2007, 22:51
Kraj: Ankaran, Ocizla

Odgovor Napisal/-a Melly »

Še en za enakim setupom kot "dohtar".

http://www.youtube.com/watch?v=ANsH5FZq ... re=related
lp Melly
Odgovori

Vrni se na Helikopterji z eksplozijskimi motorji