Razlika med Motorjema?
Moderator: Pisaneli
Razlika med Motorjema?
Zdravo!
Zanima me kaj je glavna razlika med spodnjima motorjema?
Oba imata isto prostornino. Velika razlika je pa v ceni. OS MAX 46 LA je kar za 56 eur cenejši(Pri mibomodeli). Razlog?
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=4034
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=4195
Zanima me kaj je glavna razlika med spodnjima motorjema?
Oba imata isto prostornino. Velika razlika je pa v ceni. OS MAX 46 LA je kar za 56 eur cenejši(Pri mibomodeli). Razlog?
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=4034
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=4195
Jakob
-
- Začetnik
- Prispevkov: 49
- Pridružen: 21 Jan 2010, 18:41
Hvala Usem.
Tole so prevodi z Google Prevajalnikom od Miskolinovih linkov.
-46AX
Kot zamenjava za visoko zmogljive 46FX, ni čudno, da ,46 AX delnice mnoge od njegovih lastnosti. Surovi moči. Daljinsko iglo ventila. Vgradnja vzorcev vijakov. Uravnotežen "ročične gredi D"-cut, ki jih podpira dvojni ležaji. CNC-obdelava za batne in drugih delov. In istega izključnega ABL jeklenke plasti, ki je dala FX zanesljivost podsmijeh. Ampak vse je isto, 46AX je drugačen - in bolje - motor. Zakaj? Ker se časi spreminjajo in tehnološki napredek. In ker O.S. uporablja najboljše iz obeh narediti dober motor boljši motor.
Funkcije 46FX za trajno ABL (Advanced Bimetalni Liner) plošči, kot tudi novo zasnovo, ki samodejno centri, ravni in sedežev glava med ponovno zamenjavo. Vodja snugs navzdol s samo štirimi vijaki - ni šest.
Subtilno stožčasti nižjega cenovnega razreda iglo odstranjuje skokovita v tranziciji, ki zagotavlja izjemno tekoče, skladno dušilna loputa nadzor od prostega teka na vrh hitrostjo.
Preoblikovana pristanišča linijskih žogo brušenega vstopu pristanišču zmanjšanje turbulence med goriva in mešanje zraka, zaradi česar izgorevanje in moč bolj predvidljivo.
Novo visoke hitrosti iglo nosilec poenostavlja horizontalno / vertikalno nosilca lahko - in ga nadomesti v samo nekaj minutah.
Minimizira vibracije povzroča "lezenje" in ponovno agregati z zaskočko pomlad na iglo za visoke hitrosti in O-ring tesnila na obeh igle. Preprosta rotor vodnik vijak nadomešča plin stop vijak - in odpravlja spomladi, povezanih z gibanjem.
Vključuje nov E nizkimi emisijami hrupa-3070 glušnika in 2-letna omejena garancija zaščite.
Vključuje zaklepanje matico in daljše ročične gredi z več niti dolžino, za boljše prop matico angažiranost in večjo varnost pilot.
-LA Series
Več hlajenje fin območje razteza življenjsko dobo motorja, in praktično odpravlja motor zasegov v zraku
Dodano "tkanine" na bloku motorja krepi visoke napetosti območjih, da bi zagotovili, da se uprejo mrzlica učenja za letenje
Na splošno krajše igle ventila fit uporablja "O" ring pomaga ohranjati ravni zmogljivosti, kar potrebujete
Goriva vstopne točke, ki sestavljajo omogoča lažji dostop cev za gorivo za gorivom in defueling
Prevodi niso najboljši. Ampak za silo bo.
Zanima me katerega Mi svetujete za model Valcerja? Ker je razlika v ceni ogromna.
Tole so prevodi z Google Prevajalnikom od Miskolinovih linkov.
-46AX
Kot zamenjava za visoko zmogljive 46FX, ni čudno, da ,46 AX delnice mnoge od njegovih lastnosti. Surovi moči. Daljinsko iglo ventila. Vgradnja vzorcev vijakov. Uravnotežen "ročične gredi D"-cut, ki jih podpira dvojni ležaji. CNC-obdelava za batne in drugih delov. In istega izključnega ABL jeklenke plasti, ki je dala FX zanesljivost podsmijeh. Ampak vse je isto, 46AX je drugačen - in bolje - motor. Zakaj? Ker se časi spreminjajo in tehnološki napredek. In ker O.S. uporablja najboljše iz obeh narediti dober motor boljši motor.
Funkcije 46FX za trajno ABL (Advanced Bimetalni Liner) plošči, kot tudi novo zasnovo, ki samodejno centri, ravni in sedežev glava med ponovno zamenjavo. Vodja snugs navzdol s samo štirimi vijaki - ni šest.
Subtilno stožčasti nižjega cenovnega razreda iglo odstranjuje skokovita v tranziciji, ki zagotavlja izjemno tekoče, skladno dušilna loputa nadzor od prostega teka na vrh hitrostjo.
Preoblikovana pristanišča linijskih žogo brušenega vstopu pristanišču zmanjšanje turbulence med goriva in mešanje zraka, zaradi česar izgorevanje in moč bolj predvidljivo.
Novo visoke hitrosti iglo nosilec poenostavlja horizontalno / vertikalno nosilca lahko - in ga nadomesti v samo nekaj minutah.
Minimizira vibracije povzroča "lezenje" in ponovno agregati z zaskočko pomlad na iglo za visoke hitrosti in O-ring tesnila na obeh igle. Preprosta rotor vodnik vijak nadomešča plin stop vijak - in odpravlja spomladi, povezanih z gibanjem.
Vključuje nov E nizkimi emisijami hrupa-3070 glušnika in 2-letna omejena garancija zaščite.
Vključuje zaklepanje matico in daljše ročične gredi z več niti dolžino, za boljše prop matico angažiranost in večjo varnost pilot.
-LA Series
Več hlajenje fin območje razteza življenjsko dobo motorja, in praktično odpravlja motor zasegov v zraku
Dodano "tkanine" na bloku motorja krepi visoke napetosti območjih, da bi zagotovili, da se uprejo mrzlica učenja za letenje
Na splošno krajše igle ventila fit uporablja "O" ring pomaga ohranjati ravni zmogljivosti, kar potrebujete
Goriva vstopne točke, ki sestavljajo omogoča lažji dostop cev za gorivo za gorivom in defueling
Prevodi niso najboljši. Ampak za silo bo.
Zanima me katerega Mi svetujete za model Valcerja? Ker je razlika v ceni ogromna.
Jakob
Največja razlika je v moči!
LA izvedbe so najšvohnejši OS-ovi motorji
Oba imata prostornino 7.5ccm,vendar je razlika v Kw
Drugače pa če nisi zvesti oboževalec OS-a ,raje vzemi tale motor ki je veliko cenejši od obeh tvojih zgoraj,moči čez glavo,neproblematičen za nastavljat,pa še izpuh dobiš zraven!
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=45553
LA izvedbe so najšvohnejši OS-ovi motorji
Oba imata prostornino 7.5ccm,vendar je razlika v Kw
Drugače pa če nisi zvesti oboževalec OS-a ,raje vzemi tale motor ki je veliko cenejši od obeh tvojih zgoraj,moči čez glavo,neproblematičen za nastavljat,pa še izpuh dobiš zraven!
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=45553
Hvala. Tak odgovor sm rabil.(;Offshore napisal/-a:Največja razlika je v moči!
LA izvedbe so najšvohnejši OS-ovi motorji
Oba imata prostornino 7.5ccm,vendar je razlika v Kw
Drugače pa če nisi zvesti oboževalec OS-a ,raje vzemi tale motor ki je veliko cenejši od obeh tvojih zgoraj,moči čez glavo,neproblematičen za nastavljat,pa še izpuh dobiš zraven!
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=45553
Tole je iz Nemčije ne? Imate kakšne izkušnje s to trgovino?
Jakob
Trgovina je v Avstriji. Lahko naročiš direktno pri njih, ali pa preko http://www.primusr.com. Cene pri njih so iste, ko če bi naročal direktno pri Lindingerju, vendar ti za naročanje pri njih ni potrebno znati nemško in še v primeru, da pride do kakršnih koli težav, se lahko obrneš nanje.
LP
LP
če artikla ne najdeš v njihovi trgovini, ga lahko naročiš preko naslednjega obrazca: http://www.primusr.com/narocila/forma.html